Als je nu 2-0 of 1-1 roept lijkt een ban me wel terechtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:06 schreef Fireblast het volgende:
[..]
waarom anderen wel dan? wtf slaat die regel dan op
Huh? Het ontkennen van de Holocaust is strafbaar in Nederland hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:05 schreef Fireblast het volgende:
[..]zonde man
naja, 1-0 iig in de 79e minuut
Het is nu meer wedstrijd dan voor rust.quote:
wat een kutregelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Als je nu 2-0 of 1-1 roept lijkt een ban me wel terecht
is een turkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:10 schreef i-love-noodles het volgende:
godver kut marrokaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 panna! Dus ja.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
Jammer Affelay ik gun het hem zo.
Afellay stond er zelf beter voor.quote:
En mijn 46" Sharp LCD.quote:
Eenschquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan die zure verslaggever een nekschot krijgen bij de NOS?
Vooropgesteld dat we dit winnen: waarom zou je?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef G.R.S. het volgende:
Is er een kans dat Robben tegen Kameroen kan voetballen?
Indien ja, waarom zou jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef G.R.S. het volgende:
Garp!quote:
Radio 1quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Niet nodig we zijn al geplaatst.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef G.R.S. het volgende:
Doodverwensing!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vroeg het me alleen afquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat we dit winnen: waarom zou je?.
Zal er denk ik vanaf hangen wat er in poule F gebeurd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat we dit winnen: waarom zou je?.
Heel nuttig, die laatste paar minuutjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou die jongens van Japan flink moe maken, door ze in het rond te laten lopen. De verdedigers een beetje moe maken.
Ok. Ik dacht dat je er een hele gedachtengang achter had zittenquote:
Jammer dat je geen doodsverwensingen mag maken hierquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:13 schreef Drinky het volgende:
Dat Japan nog eens gaat scoren, ze spelen best sterk ik gun het ze wel
Bijna is niet goed genoeg !!quote:
door een trechterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:15 schreef Ringo het volgende:
Ze zouen veel meer druk op de flanken moeten zetten.Dat centrale middenveld is zo traag als dikke poep.
Hij doet eigenlijk niks fout. Hij schiet hem er alleen niet in.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gvd appelvlaai. Wel altijd een grote bek, maar presteren ho maar
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:14 schreef Shreyas het volgende:
Afellay, jongen wat ben je walgelijk slecht!
Immers als Affelay daar niet had gelopen was de bal wel uti zichzelf om de keerper heen gegaanquote:
Gewoon doen, hup die frustraties eruit gooien mag nu wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Nederland heeft nog nooit zo belabberd tyfus slecht gespeeld, ik heb zin om me bierflesje naar de tv te gooien
eh de Engelsen hadden 0 kansen en iets x 0 is 0quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:15 schreef Wilskracht het volgende:
We hebben 3x zoveel kansen gekregen als de Engelsen.
Ik zeg DOEN!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Nederland heeft nog nooit zo belabberd tyfus slecht gespeeld, ik heb zin om me bierflesje naar de tv te gooien
Voorbereid door anderen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is er 10 minuten in, en heeft 2 dijken van kansen gehad. Betere dan anderen. En dan nog zeiken
Alsie raak schiet is het een Nederlander van Marokkaanse komaf, mist ie is het een kut Marokkaan.. Dat snap je toch welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Ho ho ho, Nederlander van Marokkaanse komaf is het voor jou mannetje
quote:
Kijk dan ook gewoon niet kerel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Een speler alleen voor de keeper moet zo'n bal gewoon maken. Ok 1x kan het mis gaan maar 2xquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Immers als Affelay daar niet had gelopen was de bal wel uti zichzelf om de keerper heen gegaan
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:17 schreef wolferl het volgende:
Tegen Kameroen met Huntelaar en Elia beginnen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |