Immers als Affelay daar niet had gelopen was de bal wel uti zichzelf om de keerper heen gegaanquote:
Gewoon doen, hup die frustraties eruit gooien mag nu wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Nederland heeft nog nooit zo belabberd tyfus slecht gespeeld, ik heb zin om me bierflesje naar de tv te gooien
eh de Engelsen hadden 0 kansen en iets x 0 is 0quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:15 schreef Wilskracht het volgende:
We hebben 3x zoveel kansen gekregen als de Engelsen.
Ik zeg DOEN!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Nederland heeft nog nooit zo belabberd tyfus slecht gespeeld, ik heb zin om me bierflesje naar de tv te gooien
Voorbereid door anderen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is er 10 minuten in, en heeft 2 dijken van kansen gehad. Betere dan anderen. En dan nog zeiken
Alsie raak schiet is het een Nederlander van Marokkaanse komaf, mist ie is het een kut Marokkaan.. Dat snap je toch welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Ho ho ho, Nederlander van Marokkaanse komaf is het voor jou mannetje
quote:
Kijk dan ook gewoon niet kerel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Een speler alleen voor de keeper moet zo'n bal gewoon maken. Ok 1x kan het mis gaan maar 2xquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Immers als Affelay daar niet had gelopen was de bal wel uti zichzelf om de keerper heen gegaan
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:17 schreef wolferl het volgende:
Tegen Kameroen met Huntelaar en Elia beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |