abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83058680
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:14 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Dergelijke sentimenten komen voort uit het feit dat de Grieken niet zo lang geleden onder Turkse heerschappij leefden en gedurende de eeuwen de mindere van de partij waren. Daarentegen baseren de extreem-rechtse Turken zich meer op allerlei superieure gedachten.
Kijk, daar heb je een geweldig punt. Het rechts-extremisme in Turkije is niet gebaseerd op racisme of volkenhaat. Het is gebaseerd op een superieure gedachtengoed. Doe mij dan maar de Turkse vorm van nationalisme.
pi_83058722
Verder zijn de meeste nationalisten in Turkije half niet zo racistisch als dat jij bent, AryaMehr.
pi_83058759
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk, daar heb je een geweldig punt. Het rechts-extremisme in Turkije is niet gebaseerd op racisme of volkenhaat. Het is gebaseerd op een superieure gedachtengoed. Doe mij dan maar de Turkse vorm van nationalisme.
Alsof beide sentimenten van elkaar afstaan.
We shall meet again before long to march to new triumphs.
pi_83058791
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
Verder zijn de meeste nationalisten in Turkije half niet zo racistisch als dat jij bent, AryaMehr.
Ik heb gedurende mijn hele leven nog nooit iemand anders behandelt vanwege zijn afkomst. En Iran vindt men niet van dergelijke achterlijke extreem-rechtse idioten.
pi_83058885
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:20 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Ik heb gedurende mijn hele leven nog nooit iemand anders behandelt vanwege zijn afkomst. En Iran vindt men niet van dergelijke achterlijke extreem-rechtse idioten.
Nee, maar in plaats daarvan doe je niks anders dan kankeren en kotsen op Turken. Lees je reacties op de eerste paar pagina's maar eens na, AryaMehr.

Jij bent een van de meest arrogante en nationalistische mensen die ik ooit ben tegengekomen. Eerlijk waar.
pi_83058967
Nog maar een paar reacties en dan is dit topic vol. .
pi_83058987
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
Jij bent een van de meest arrogante en nationalistische mensen die ik ooit ben tegengekomen. Eerlijk waar.
Je kent me niet eens en bovendien zou je wat mensen op het internet spuien niet serieus moeten nemen. Het gaat om hoe men handelt in het dagelijkse leven. Ik heb een Turk nooit anders behandelt vanwege zijn afkomst.
pi_83059090
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Je kent me niet eens en bovendien zou je wat mensen op het internet spuien niet serieus moeten nemen. Het gaat om hoe men handelt in het dagelijkse leven.
Nee, duh. Ik geloof best dat je niet zo bent irl. Maar dat neemt niet weg dat veel van je reacties gewoon gemeend zijn en je toch echt een arrogante nationalist bent. Jij bent een beetje een combinatie tussen een Griekse en een Turkse nationalist. Vol met haat en overdreven trots.
pi_83059165
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, duh. Ik geloof best dat je niet zo bent irl. Maar dat neemt niet weg dat veel van je reacties gewoon gemeend zijn en je toch echt een arrogante nationalist bent. Jij bent een beetje een combinatie tussen een Griekse en een Turkse nationalist. Vol met haat en overdreven trots.
Nonsense. Ik heb meer kritiek op Iraniers dan op andere volkeren. Zelfreflectie is mij niet vreemd hoor.
pi_83059271
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:26 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Nonsense. Ik heb meer kritiek op Iraniers dan op andere volkeren. Zelfreflectie is mij niet vreemd hoor.
Uhu. Tuurlijk.

Ik ben weg mensen. Het was weer leuk.
pi_83059328
Turken, Perzen, Koerden ...allemaal hetzelfde tuig
*knuppel in hoenderhok gooit*
pi_83059378
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:29 schreef bohgek het volgende:
pi_83059466
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:29 schreef bohgek het volgende:
Precies.
pi_83059526
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

Precies.
He he, wij veroorzaken nergens gedonder.
pi_83059597
Kom nou .
pi_83059887
Uiteindelijk zijn we allemaal mensen, met ons gebreken.
pi_83060446
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:39 schreef G.Garibaldi het volgende:
Uiteindelijk zijn we allemaal mensen, met ons gebreken.
Zo hèhè. Werd tijd...

pi_83060496
Rumi kom er maar in.
pi_83061048
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dan strijd je voor rechten in je land en eis (!) je niet grote delen van een stapeltje landen op.
Ik ben een beetje ziek van al die splinterbevolkingkjes die een land voor zichzelf opeisen met geweld.
Dan zet je je tv en computer uit en volg je het nieuws niet meer. Verder begrijp ik niet hoe je erbij komt dat ze een land voor zichzelf opeisen.
pi_83061097
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
Hellas2009 zit zich nu te bescheuren achter zijn pc.
Om de Turkse propaganda ja Fucking hilarious Die 11 Turkse soldaten die gisteren zijn afgemaakt werden natuurlijk voor de lol kapotgeschoten
pi_83061186
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

bestevigd maar weer dat je gewoon net als Hellas2009 en WammesWaggel gewoon een gefrustreerde racist bent.
Nonsens. Grotere racisten dan Turken bestaan er niet. Het gore lef om anderen te onderdrukken en jezelf als slachtoffer voor te doen
pi_83061412
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:18 schreef Poncke_Princen het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat Turkije een ander land [Irak] is binnengevallen en daar weer vele doden op zijn geweten heeft. Waarom hoor ik mensenrechtenorganisaties hier niet over?
Turkije schreeuwt moord en brand als Israël Gaza binnenvalt maar zelf vallen ze Irak om de paar dagen binnen en ze hebben er al honderden mensen vermoord. En de hypocrieten internationale gemeenschap zwijgt.
pi_83061709
An Iraqi Kurdish official on Sunday said the Turkish raid killed a teenage Iraqi Kurdish girl. Karmang Ezzat, mayor of the border town of Soran, said the girl's mother and 3-year-old brother also were wounded in the attack.

Weer een onschuldige dode door toedoen van Turkije.
  zondag 20 juni 2010 @ 17:19:25 #299
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83061812
Hellas komt weer olie op het vuur gooien.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_83061880
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:19 schreef TeenWolf het volgende:
Hellas komt weer olie op het vuur gooien.
De hypocrisie van jouw held kent geen grenzen

Erdogan Vows: Death to the Kurds!

Turkey’s Prime Minister, who only two weeks ago reminded Israel of the commandment “Thou shalt not murder,” promised to fight the Kurdish underground “to the finish.” Erdogan condemned the Kurdish rebels’ “cowardly attack” that killed nine Turkish soldiers.

Turkey’s Prime Minister apparently forgot his own famous speech he gave in response to the events on the Gaza flotilla in which he accused the Israeli government of breaking the commandment “Thou shalt not murder.” Yesterday (Saturday), after armed Kurds killed 11 Turkish soldiers, Regep Tayyep Erdogan vowed to “wipe out” the Kurdish underground to utter destruction.

That last few months have seen an escalation in the armed struggle between the Turkish army and the underground Kurdish activists in northern Iraq. This weekend, an army official announced that more than a 100 armed Kurds have been killed in Iraq in targeted air strikes last month, including 43 soldiers.

The response was not late in coming: Yesterday, members of the Kurdish underground attacked a Turkish military outpost on the Iraqi border and killed 9 soldiers with an explosive device. An air force attack helicopter that was called to the area killed twelve members of the team. Later, two additional soldiers were killed after they stepped on a mine when chasing after the rebels.

http://www.worldofjudaica(...)to-the-kurds/226/58/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')