abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 juni 2010 @ 14:58:26 #251
293423 Anarkhia
Nut up! Or shut up!
pi_83099047
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:46 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Dus jij kreeg al die pendelbussendoor je straat
Ik werd trouwens bijna aangereden door een paar pendelbussen die door rood reden, toen ik op weg was naar het station.
You must believe in free will; there is no choice.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:51:23 #252
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_83102074
Ik hoop echt dat ze de beelden van zaterdag op DVD uit gaan brengen ofzo Ik heb meer dan voldoende camera's gezien iig...

Maargoed waarschijnlijk zal straks alleen Wembley op DVD verschijnen
Patat Friet
  maandag 21 juni 2010 @ 15:55:14 #253
202348 Susi
Temple of Love
pi_83102229
Wolla, wat een fantastisch concert zeg ! Was heelmaal ontroerd af en toe (al kan dat komen omdat ik de dag ervoor brak met m'n vriend :p)
  maandag 21 juni 2010 @ 15:55:40 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83102256
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef Susi het volgende:
Wolla, wat een fantastisch concert zeg ! Was heelmaal ontroerd af en toe (al kan dat komen omdat ik de dag ervoor brak met m'n vriend :p)


Was jij die roodharige die alleen stond? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 juni 2010 @ 16:03:50 #255
202348 Susi
Temple of Love
pi_83102735
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]



Was jij die roodharige die alleen stond? .
Ha nee, we zouden met z'n drieën gaan dus ik stond gewoon met een vriend van me. Was ook nog heel gezellig gelukkig.

Editors vond ik heel fijn, ik kende meer nummers dan verwacht en de stem van de zanger kon ik goed hebben, terwijl ik verwachte dat ik zijn stemgeluid niet zo lang kon waarderen.

Maar Muse, jee, waar beginnen we met uitleggen hoe mooi en fantastisch en heerlijk het was ? We stonden gelukkig bij een enthousiast groepje mensen die continue klapten, sprongen en meezongen, dan ga je toch eerder ook zelf meedoen.
Knights of Cydonia is ongeveer het allerbeste eindnummer dat je ooit bij een concert kan hebben.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:05:48 #256
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83102821
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Susi het volgende:

[..]

Ha nee, we zouden met z'n drieën gaan dus ik stond gewoon met een vriend van me. Was ook nog heel gezellig gelukkig.

Editors vond ik heel fijn, ik kende meer nummers dan verwacht en de stem van de zanger kon ik goed hebben, terwijl ik verwachte dat ik zijn stemgeluid niet zo lang kon waarderen.

Maar Muse, jee, waar beginnen we met uitleggen hoe mooi en fantastisch en heerlijk het was ? We stonden gelukkig bij een enthousiast groepje mensen die continue klapten, sprongen en meezongen, dan ga je toch eerder ook zelf meedoen.
Knights of Cydonia is ongeveer het allerbeste eindnummer dat je ooit bij een concert kan hebben.


Had gekund natuurlijk, die keek ook al zo sip .

Ja, het was weer een geweldig concert, Ahoy was ook al geweldig. Podium alleen al was voldoende om je te vermaken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 juni 2010 @ 16:08:02 #257
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_83102936
Ik stond ook alles mee te bleren. En ook inderdaad mensen die alleen van de nieuwste 2 albi mee konden zingen. Maargoed, als die dan in het vervolg achteraan gaan staan..
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 21 juni 2010 @ 16:32:23 #258
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_83104139
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ergens in het midden van het concert al geen stem meer over had, veel meebleren was er dus niet bij.

ik loop ook al dagen rond met een startende keelontsteking
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  maandag 21 juni 2010 @ 16:35:16 #259
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_83104332
toen ik eindelijk veilig de pit in was gingen we even patat halen. Alleen ik kon het nergens vinden. Alleen van dat rare spul wat die belgen friet noemen.

Het is PATAT!!!
Mijn piek is kwijt
  maandag 21 juni 2010 @ 16:45:13 #260
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_83104840
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:35 schreef drumminggod het volgende:
toen ik eindelijk veilig de pit in was gingen we even patat halen. Alleen ik kon het nergens vinden. Alleen van dat rare spul wat die belgen friet noemen. [ afbeelding ]

Het is PATAT!!!
Op Pinkpop verkochten ze 'patat' Als straf heb ik er niks gekocht en doorgelopen naar een andere friet tent

In Nijmegen heb je wel echt een perfecte mix tussen zuidelijke gemoedelijkheid en westerse nuchterheid. Deze zorgvuldige keuze voor friet is daar een goed voorbeeld van
Patat Friet
pi_83104865
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:35 schreef drumminggod het volgende:
toen ik eindelijk veilig de pit in was gingen we even patat halen. Alleen ik kon het nergens vinden. Alleen van dat rare spul wat die belgen friet noemen. [ afbeelding ]

Het is PATAT!!!
FRIET!

Muse
  maandag 21 juni 2010 @ 16:46:08 #262
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_83104885
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:35 schreef drumminggod het volgende:
toen ik eindelijk veilig de pit in was gingen we even patat halen. Alleen ik kon het nergens vinden. Alleen van dat rare spul wat die belgen friet noemen. [ afbeelding ]

Het is PATAT!!!
dan van die figuren die met 3 zakjes friet patat, net voordat Muse begon, tussen iedereen doormoeten gaan om ergens middenin het op te eten. Tuurlijk hoog boven iedereen houden, zodat alle mayo bij iedereen in de nek druipt.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  maandag 21 juni 2010 @ 17:52:21 #263
125855 xprotagonistx
FEED ME A STRAY CAT
pi_83108102
Heeft iemand toevallig nog de jongen met het "Help mij naar Groningen..." bord gezien?
pi_83109334
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:33 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]


[..]

zevenaar meldt zich! Ik wist niet dat hier muse fans waren
Meldt ook uit Zevenaar
pi_83109371
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef xprotagonistx het volgende:
Heeft iemand toevallig nog de jongen met het "Help mij naar Groningen..." bord gezien?
Nee, maar kwam nog wel 2 mensen tegen die naar Amsterdam Centraal wilden toen ik naar de parkeerplaats liep
pi_83109547
Mocht er iemand trouwens een bootleg tegenkomen....
  maandag 21 juni 2010 @ 18:38:00 #267
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_83109845
Ik vond het wreed! Beetje jammer alleen dat ik bijna drie keer knock-out geslagen werd door een iets te enthousiaste 'fan'. Overal voor nodig natuurlijk. En het is natuurlijk altijd vervelend als die nare Editors weer door je strot geramd worden. Wat een afgrijselijke kut groep is dat.
pi_83110784
Zeer plezierig optreden mee gemaakt! stond niet helemaal vooraan, maar kon het allemaal goed zien!

Fijn dat het weer een beetje mee hielp met soms prachtig zonneschijn op het podium
pi_83110937
Kreeg de week van tevoren te horen dat ik zou werken bij Muse. Ook voor mij is de Goffert de achtertuin. Vrijdag wezen opbouwen, het was al snel duidelijk dat het podium iets speciaals werd. En het moet gezegd worden, de Muse crew bestaat uit erg toffe gasten (en één mooie meid), superbeleefde britten waarmee je goed kon lachen. Zelfs tijdens de hectische momenten (vooral bij het afbreken) bleven ze vrij goed gehumeurd . In twee dagen stond het podium op z'n pootjes, en hadden we al een flink tijdje lopen spelen met die bal/ufo die boven de stage uit stak.

Zaterdag weer afbreken, en dat betekende gratis concertplekken, recht vooraan bij het podium. Heel gaaf concert, helaas viel een groot deel v.h. effect van het podium wel weg toen het nog licht was, maar dat heb je nou eenmaal bij openluchtconcerten in de zomer

Om een uur of tien moest ik weer backstage, maar er wachtte nog een grappige verrassing. Op een gegeven moment werden we met een man of twintig apart genomen en naar de vrachtwagens gebracht. Maakten ze die open, bleken ze ineens gevuld te zijn met oogbal-ballonnen van ong 1.5m diameter ik kan je vertellen, het is nog best lastig om zo'n ding met de harde wind die er achter het podium stond naar voren te vervoeren het publiek reageerde wel leuk toen we ze tijdens Plug In Baby ineens in zicht brachten.

Aan het eind v.d. show stonden we weer backstage, en kwam de band op een meter of twee afstand langslopen. Ik heb me flink moeten inhouden om ze zonder wat te zeggen langs te laten lopen

Al met al een prima baantje, heb een half concert gezien, paar honderd euro verdiend en er een tof crew-hesje aan over gehouden. Volgende keer spring ik de band voor de voeten en laat ik hem signeren
  maandag 21 juni 2010 @ 19:07:15 #270
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_83111021
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

FRIET!

Muse
PATAT!!

quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:45 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Op Pinkpop verkochten ze 'patat' Als straf heb ik er niks gekocht en doorgelopen naar een andere friet tent

In Nijmegen heb je wel echt een perfecte mix tussen zuidelijke gemoedelijkheid en westerse nuchterheid. Deze zorgvuldige keuze voor friet is daar een goed voorbeeld van
Ik kon hier ook wel om lachen Heb dus een foto gemaakt voor dit topic. Om te laten zien dat friet niet klopt . Haha
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef Thijz het volgende:

[..]

dan van die figuren die met 3 zakjes friet patat, net voordat Muse begon, tussen iedereen doormoeten gaan om ergens middenin het op te eten. Tuurlijk hoog boven iedereen houden, zodat alle mayo bij iedereen in de nek druipt.
ik heb het netjes opgegeten zittend op het gras. mijn pit-plaats (of circle. hoe wil je het noemen?) had ik toch al. Vrienden hielden mijne bezet .
Mijn piek is kwijt
pi_83111506
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Sandoval het volgende:
-knip-
Wat een heldenverhaal! Ik zou best 's de opbouw van zo'n concert willen meemaken, meeloeren naar de backstage.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_83111613
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Sandoval het volgende:
Kreeg de week van tevoren te horen dat ik zou werken bij Muse. Ook voor mij is de Goffert de achtertuin. Vrijdag wezen opbouwen, het was al snel duidelijk dat het podium iets speciaals werd. En het moet gezegd worden, de Muse crew bestaat uit erg toffe gasten (en één mooie meid), superbeleefde britten waarmee je goed kon lachen. Zelfs tijdens de hectische momenten (vooral bij het afbreken) bleven ze vrij goed gehumeurd . In twee dagen stond het podium op z'n pootjes, en hadden we al een flink tijdje lopen spelen met die bal/ufo die boven de stage uit stak.

Zaterdag weer afbreken, en dat betekende gratis concertplekken, recht vooraan bij het podium. Heel gaaf concert, helaas viel een groot deel v.h. effect van het podium wel weg toen het nog licht was, maar dat heb je nou eenmaal bij openluchtconcerten in de zomer

Om een uur of tien moest ik weer backstage, maar er wachtte nog een grappige verrassing. Op een gegeven moment werden we met een man of twintig apart genomen en naar de vrachtwagens gebracht. Maakten ze die open, bleken ze ineens gevuld te zijn met oogbal-ballonnen van ong 1.5m diameter ik kan je vertellen, het is nog best lastig om zo'n ding met de harde wind die er achter het podium stond naar voren te vervoeren het publiek reageerde wel leuk toen we ze tijdens Plug In Baby ineens in zicht brachten.

Aan het eind v.d. show stonden we weer backstage, en kwam de band op een meter of twee afstand langslopen. Ik heb me flink moeten inhouden om ze zonder wat te zeggen langs te laten lopen

Al met al een prima baantje, heb een half concert gezien, paar honderd euro verdiend en er een tof crew-hesje aan over gehouden. Volgende keer spring ik de band voor de voeten en laat ik hem signeren
Dat is toch wel een perfect baantje om te doen Die oogbal ballonnen hebben ze bij elk concert (ook al zijn het niet altijd oogballen) Het is meestal de taak van de fans om die dingen zo snel mogelijk kapot te krijgen.

In Antwerpen wilden ze niet verder spelen voordat elke ballon kapot was
  maandag 21 juni 2010 @ 19:40:37 #273
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_83112688
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:18 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Wat een heldenverhaal! Ik zou best 's de opbouw van zo'n concert willen meemaken, meeloeren naar de backstage.
Idem
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_83114085
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:18 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Wat een heldenverhaal! Ik zou best 's de opbouw van zo'n concert willen meemaken, meeloeren naar de backstage.
Speciaal voor jou dan, dan was je er ook nog een beetje bij:

pi_83117001
If you open your mind too much your brain will fall out
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')