Mensen die niet snappen waarom 'GET REAL' erachter staat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die 'GET REAL' zeggen en dan denken dat ze intelligent overkomen omdat ze een Engelse term kennen..
Het houdt ook niet op he, die grappenmachine van je.quote:
Ik bash toch ONZ'ers nu.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Get real dudes dit is niet bedoel om te bashen op KLBers, ein folk enzow, bash ONZers en andere subforums gedoe.
Mensen die denken dat andere mensen het niet snappen. GET REAL.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen waarom 'GET REAL' erachter staat.
Het is onvoorspelbaar!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het houdt ook niet op he, die grappenmachine van je.Wat is de volgende?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die denken dat andere mensen het niet snappen. GET REAL..
Lamon doet er een schepje boven opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:49 schreef Lamon. het volgende:
Als je het zelf doet, kun je em terug verwachten.
Jullie zeiken ook iedereen af, dus neem het maar gewoon.
Goed voor mijn dagcijfers whahaha gekkenhuiz xDquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Get real dudes dit is niet bedoel om te bashen op KLBers, ein folk enzow, bash ONZers en andere subforums gedoe.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef Allure_ het volgende:
Superwormjim is untouchable met deze smiley ''
SHIZZLE IS ONNNN HIJ GEEFT NIKS OM DEZE PUSSIES
chill dit soort dinge XDquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Goed voor mijn dagcijfers whahaha gekkenhuiz xD
Mensen die denken grappig te zijn, maar de plank misslaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die denken dat andere mensen het niet snappen. GET REAL..
oh srry ik wist niet je som boos souw worden :s Sry.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
wat is er mis met aids en herpes :S nja :s sommige mense.... :S
Vrolijke vriend, je bent in de 30, je hebt een kankerleven en je bent nu aan het discussiëren met een 18-jarige. Voelt dat goed?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan er niet meer tegen![]()
lemming van Welke Pokémon ben jijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef Penisbaard het volgende:
ONZWaar topics als welke beyblade ben jij? kwaliteitstopics zijn.
Maar die gast is wel een cyber-dragoon.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef Penisbaard het volgende:
ONZWaar topics als welke beyblade ben jij? kwaliteitstopics zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |