abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83013877

OP.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:44:18 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83013883
SC ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:44:28 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83013886
quote:
Schaakgenie Fischer wordt opgegraven voor DNA-test

REYKJAVIK - Het stoffelijk overschot van schaakgrootheid Bobby Fischer zal worden opgegraven om te bepalen of hij de vader is van een 9-jarig Filipijns meisje. Het Hooggerechtshof van IJsland heeft toestemming gegeven het graf te openen.

Volgens de advocaat van het Filipijnse meisje en haar moeder, Thordur Bogason, moeten DNA-tests aantonen of Fischer de biologische vader is van het meisje. Als dat inderdaad het geval is dan heeft zij recht op tweederde van zijn nalatenschap.

De erfenis van Fischer wordt echter ook geclaimd door de weduwe van de grootmeester en twee Amerikaanse neven. Een andere gegadigde voor de nalatenschap is de IRS, de Amerikaanse belastingdienst. Volgens Washington had Fischer bij zijn overlijden een omvangrijke belastingschuld opgebouwd die nooit betaald is.

De oud-wereldkampioen schaken Bobby Fischer stierf in januari 2008. Op het moment van zijn overlijden bezat de schaakgrootmeester een villa in het centrum van Reykjavik ter waarde van zo’n twee miljoen dollar.

Het grillige schaakgenie Bobby Fischer werd wereldberoemd toen hij in 1972 in een wedstrijd met Boris Spasski de hegemonie van de Sovjet-Unie doorbrak en de wereldtitel in de wacht sleepte. Toen Fischer in 1975 weigerde zijn titel te verdedigen tegen de Sovjetschaker Anatoli Karpov werd hem de titel ontnomen.

In 1992, tijdens de oorlog in Joegoslavië, speelde Fischer in Servië een nieuwe wedstrijd tegen Spasski, zonder zich iets aan te trekken van de VN-boycot tegen dat land. De Amerikaanse overheid vaardigde daarop een internationaal arrestatiebevel tegen hem uit. In 2000 ontnam Washington Fischer bovendien het Amerikaanse staatsburgerschap. De grootmeester kreeg asiel in het schaakgekke IJsland. Een internetpoll riep Bobby Fischer in 2000 uit tot de beste schaker van de 20ste eeuw.
pi_83013889
Gaat het weer fout he?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:45:40 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83013906
Lach het maar weg.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:45:45 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83013908
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ben je erg dik of valt het mee en was je bij je jongen dikker, en las je babykamer heb je al, staat het al of moet je nog beginnen.
leuk he Leandra al die kleine spulletjes weer, en er is zoveel keus.
Ik groei dramatisch, waar ik bij zoonlief een week voor de uitgerekende datum volgens een vriendin niet hoogzwanger leek maar slechts zwanger, ben ik nu met bijna 16 weken echt al dusdanig gegroeid dat ik ook geen gewone spijkerbroeken aankan die nog in de kast lagen uit een tijd dat ik meer woog dan voor ik zwanger werd, die dus op de stapel "te groot" lagen.
Ja ik heb standaard een stapel "te groot" en een stapel "te klein" achterin de kast

Maarreh, de babykamer staat nog niet hoor, ik heb m besteld en we halen m half september op
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83013921
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Lach het maar weg.
Als je daar al om gaat
Ik ben altijd de sjaak op zaterdag.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:46:55 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83013936
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef Dementor het volgende:

Als je daar al om gaat
Ik ben altijd de sjaak op zaterdag.
Het is gewoon exemplarisch voor je houding, Dementor.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:46:57 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83013937
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:44 schreef Dementor het volgende:
Gaat het weer fout he?
Schande, voor je het weet komen hier mensen die hier nooit komen
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:47:30 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83013953
Ik pak wel even een bakkie cornflakes met rode vruchten. Zal ik daarna vast en zeker toeschietelijker zijn ...
pi_83013975
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:42 schreef Dementor het volgende:

Klazien?
Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar dus dat kan best!
Dat gekke wief kreeg iedereen wel zo gek dat ze brandnetels gingen vreten tegen een blaasontsteking.
Go hard or go home
pi_83014038
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is gewoon exemplarisch voor je houding, Dementor.
Ja, die houding van mij het is toch wat he?
pi_83014039
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Ik pak wel even een bakkie cornflakes met rode vruchten.
Boordevol antioxidanten. Goed zo!
Klazien is fier op u.
Go hard or go home
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:51:06 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83014054
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar dus dat kan best!
Dat gekke wief kreeg iedereen wel zo gek dat ze brandnetels gingen vreten tegen een blaasontsteking.
Puur of eerst koken??

En als het puur was, wat moet je dan daarna nemen tegen de blaren in je mond?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83014076
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 09:04 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Een nieuw Fok!stel
Yep... maar dan anders

Was weer een keigave avond gisteren en ik wilde nog even melden dat ik veilig thuis was
gekomen maar het nieuws van Dees was behoorlijk ''ontnuchterend'' , zacht uitgedrukt.

Maar zelfs nu ik nuchter ben kan ik met een gerust hart zeggen dat ik van Muis hou

en van Dees vind ik echt vreselijk en meer wist ook op dat moment niet te zeggen en nu
eigenlijk nog steeds niet...

[ Bericht 0% gewijzigd door FANN op 19-06-2010 11:02:17 ]
pi_83014079
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik groei dramatisch, waar ik bij zoonlief een week voor de uitgerekende datum volgens een vriendin niet hoogzwanger leek maar slechts zwanger, ben ik nu met bijna 16 weken echt al dusdanig gegroeid dat ik ook geen gewone spijkerbroeken aankan die nog in de kast lagen uit een tijd dat ik meer woog dan voor ik zwanger werd, die dus op de stapel "te groot" lagen.
Ja ik heb standaard een stapel "te groot" en een stapel "te klein" achterin de kast

Maarreh, de babykamer staat nog niet hoor, ik heb m besteld en we halen m half september op
oke, van je babykamer ik las zoiets maar wist niet of je hem al had staan.
geniet je er nu meer van dan bij je 1e, of vind je alles eng erom heen, er is zoveel veranderd, je mag geen rauw vlees of een kattebak verschonen en hoorde van andere zwangere je moet iets slikken (folium of zoiets) er is zoveel veranderd.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_83014115
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:

En als het puur was, wat moet je dan daarna nemen tegen de blaren in je mond?
Daar moet je dan overheen plassen. Of je smeert er weegbree op. Weegbree is eigenlijk altijd wel te vinden naast de brandnetel. Mijn hoofd loopt over, wat een kennis!
Go hard or go home
pi_83014172
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Noek het volgende:

[..]

Daar moet je dan overheen plassen. Of je smeert er weegbree op. Weegbree is eigenlijk altijd wel te vinden naast de brandnetel. Mijn hoofd loopt over, wat een kennis!
Meestal plast men ook over brandnetels, dus ze kan er ook gewoon direct brandnetels op smeren.
Wel eerst wikkelen in een natte theedoek welke eerder in de wind is gedroogd en gewassen is met een zeepsteen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:55:41 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83014173
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Die Klazien toch, gewoon P&P promoten via een omweg
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83014206
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Dementor het volgende:

[..]

Meestal plast men ook over brandnetels, dus ze kan er ook gewoon direct brandnetels op smeren.
Wel eerst wikkelen in een natte theedoek welke eerder in de wind is gedroogd en gewassen is met een zeepsteen.
Moet je wel eerst naakt om de netel dansen want je moet hem wel gunstig stemmen anders is het nog voor niks. Dan maar hopen dat de maan goed staat.
Go hard or go home
pi_83014226
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:56 schreef Noek het volgende:

[..]

Moet je wel eerst naakt om de netel dansen want je moet hem wel gunstig stemmen anders is het nog voor niks. Dan maar hopen dat de maan goed staat.
En dat het goede deel van de vacht van de kat omhoog staat.
pi_83014233
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:

Die Klazien toch, gewoon P&P promoten via een omweg
P&P?
Go hard or go home
pi_83014307
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:57 schreef Dementor het volgende:

[..]

En dat het goede deel van de vacht van de kat omhoog staat.
Ja, staat al zijn kopfhaar overeind. Neem dan gauw een foto en slacht hem daarna bruut af.
Maak er dan een handtas van en voor je het weet zit je bij Pauw en Witteman aan tafel en vraagt Bram Moszkowicz of het beestje ziek was. True story, wat een gestoord mokkel en lelijk. Ieks!
Go hard or go home
pi_83014372
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:00 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, staat al zijn kopfhaar overeind. Neem dan gauw een foto en slacht hem daarna bruut af.
Maak er dan een handtas van en voor je het weet zit je bij Pauw en Witteman aan tafel en vraagt Bram Moszkowicz of het beestje ziek was. True story, wat een gestoord mokkel en lelijk. Ieks!
Dat is Tinkebell.
Maar waar Bram is daar is Eva...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:04:17 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83014394
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, van je babykamer ik las zoiets maar wist niet of je hem al had staan.
geniet je er nu meer van dan bij je 1e, of vind je alles eng erom heen, er is zoveel veranderd, je mag geen rauw vlees of een kattebak verschonen en hoorde van andere zwangere je moet iets slikken (folium of zoiets) er is zoveel veranderd.
Dat van het rauwe vlees en de kattenbak (risico ivm toxoplasmose) wist ik in 1991 ook al, daarbij heb ik nooit katten gehad, en de kans dat er hier ooit een kat komt lijkt me kleiner dan 1 promille

Er wordt tegenwoordig idd geadviseerd foliumzuur (vitamine B11) te slikken tot ongeveer 10/12 weken zwangerschap, en daar al mee te beginnen voor je zwanger bent, omdat je anders wellicht de eerste weken niet geslikt hebt, en kennelijk heeft foliumzuur een positief effect op neurale buis vorming, dus minder kans op een open ruggetje of open schedel.

En Vitamine A moet je mee uitkijken, maar ook dat was in 1991 al bekend en ook toen slikte ik een vitaminepreparaat waar slechts een zeer beperkte hoeveelheid vitamine A inzat.

Er is idd een hoop veranderd, ik voel me denk ik een beetje als mijn moeder die toen tegen mijn zusje en mij (tegelijk zwanger) zei: "jullie hebben zoveel informatie, dat hadden wij niet".
Aan de andere kant vond ik de zwangerschap destijds redelijk probleemloos verlopen, dus geen doomscenario hier, graag meer van hetzelfde, met alle voordelen die de huidige tijd te bieden heeft, zowel qua medische, en semi-medische zaken (onderzoek, echo, pret-echo) als qua leuke en handige babydingen; voediingskussen, de baby in een emmer wassen ipv in een bad, enz.

Het voelt als een eerste keer maar met ervaring, en een positieve ervaring dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:05:26 #26
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83014428
Even on topic
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Half twee, tegen Japan
Dank je!

En is dat wat, dat Japan, kat in bakkie?
pi_83014476
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:05 schreef Marrije het volgende:
Even on topic
[..]

Dank je!

Gaat een mooie wedstrijd worden.
Ik heb heel vaak het idee dat onze voetballers het te goed hebben en er daarom niet al te hard meer aan trekken.
pi_83014489
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:03 schreef Dementor het volgende:

Dat is Tinkebell.
Maar waar Bram is daar is Eva...
En gelijk hebben ze. Ik vind ze cute samen.
Go hard or go home
pi_83014507
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:07 schreef Noek het volgende:

[..]

En gelijk hebben ze. Ik vind ze cute samen.
Bram is een snoepert.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:10:51 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83014587
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bram is een snoepert.
Idd, hoe oud is Eva eigenlijk??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83014617
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd, hoe oud is Eva eigenlijk??
32 dacht ik.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:12:26 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83014648
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
32 dacht ik.
Zo, en Bram rond de 50 ofzo?

De ondeugd

Edit: oeh, dat had ik wel heel goed geschat met m'n "rond de 50"
Volgende week wordt hij 50
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83014669
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

De ondeugd
Ik geef hem groot gelijk.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:14:53 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83014748
Nou ja, hij is er iig al achter dat een relatie met een 24-jarige op deze leeftijd ook niet alles meer is
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83014895
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat van het rauwe vlees en de kattenbak (risico ivm toxoplasmose) wist ik in 1991 ook al, daarbij heb ik nooit katten gehad, en de kans dat er hier ooit een kat komt lijkt me kleiner dan 1 promille

Er wordt tegenwoordig idd geadviseerd foliumzuur (vitamine B11) te slikken tot ongeveer 10/12 weken zwangerschap, en daar al mee te beginnen voor je zwanger bent, omdat je anders wellicht de eerste weken niet geslikt hebt, en kennelijk heeft foliumzuur een positief effect op neurale buis vorming, dus minder kans op een open ruggetje of open schedel.

En Vitamine A moet je mee uitkijken, maar ook dat was in 1991 al bekend en ook toen slikte ik een vitaminepreparaat waar slechts een zeer beperkte hoeveelheid vitamine A inzat.

Er is idd een hoop veranderd, ik voel me denk ik een beetje als mijn moeder die toen tegen mijn zusje en mij (tegelijk zwanger) zei: "jullie hebben zoveel informatie, dat hadden wij niet".
Aan de andere kant vond ik de zwangerschap destijds redelijk probleemloos verlopen, dus geen doomscenario hier, graag meer van hetzelfde, met alle voordelen die de huidige tijd te bieden heeft, zowel qua medische, en semi-medische zaken (onderzoek, echo, pret-echo) als qua leuke en handige babydingen; voediingskussen, de baby in een emmer wassen ipv in een bad, enz.

Het voelt als een eerste keer maar met ervaring, en een positieve ervaring dus.
oh ik paste jaren terug eens op kindje die deed ik ook in bad in zo een emmer, een uitvinding.
ik merk aan je posten dat je zo geniet van alles, maar zoals 19 jaar terug heb gewoon de kattebak verschoond en al die dingen meer ( de jongste wordt 19 in aug) vind dat er zoveel veranderd is ten goede.
en die pretecho in 3d echt die is leuk heb er nu 2 gezien van neefje en nichtje en zo duidelijk, ja alles is er zo op vooruitgegaan qua techniek
pi_83014914
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

De ondeugd

Edit: oeh, dat had ik wel heel goed geschat met m'n "rond de 50"
Volgende week wordt hij 50
Bram is een charmante man, hij heeft *iets* wat vrouwen aantrekt he.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:30:42 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83015216
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bram is een charmante man, hij heeft *iets* wat vrouwen aantrekt he.
Ja dat snap ik wel, maar ik snap het niet dat je als vrouw niet het fatsoen hebt van een man af te blijven als hij voorzien is.

Daarbij; met dat meisje wat in 2005 dat opvolger-programma won, ze was toen 24 en kreeg een relatie met hem... hij was toen 45.
Nou snap ik best dat je mannelijke ego enorm gestreeld is als een leuk, intelligent ding van 24 voor je valt, maar ik snap niet dat je bereid bent daar je huwelijk voor aan de kant te zetten.

Uiteindelijk ben je toch gewoon een rijke ouwe vent met macht voor zo'n post-puber. En er komt een tijd dat ze je niet meer nodig heeft, of ziet dat je gewoon een ouwe vent bent, en dan is het al snel over.
Maar goed, door zijn status heeft Bram nu weer een vers jong blaadje kunnen scoren en als zijn echtscheidingen niet al te duur zijn verlopen (de teller staat inmiddels op 2) dan kan hij tegen zijn AOW-leeftijd ook nog wel een 40-jarige scoren
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83015370
Heksje,,,doe niet zo gek, meid..
Die man is gewoon ONaantrekkelijk, maar heeft aanzien en waarschijnlijk wat geld.
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 11:38:42 #39
184769 crew  Deisyy
pi_83015453
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Yep... maar dan anders

Was weer een keigave avond gisteren en ik wilde nog even melden dat ik veilig thuis was
gekomen maar het nieuws van Dees was behoorlijk ''ontnuchterend'' , zacht uitgedrukt.

Maar zelfs nu ik nuchter ben kan ik met een gerust hart zeggen dat ik van Muis hou

en van Dees vind ik echt vreselijk en meer wist ook op dat moment niet te zeggen en nu
eigenlijk nog steeds niet...
Ik weet het zelf ook niet zo goed Fann, maar ik vind al het medeleven wel heel lief.

Ik dacht al dat je een soseetje op had, maar het werd al snel duidelijk dat jij en Soury een gezellig avondje hebben gehad

@ Noek, mijn zus had klachten als vergeetachtigheid en een gevoel van druk op haar hoofd en is daarom naar de neuroloog gestuurd. Hij dacht dat he met migraine te maken had maar wilde voor de zekerheid een MRI laten doen, die was dus gisteren. De MRI-arts was hoogstverbaasd dat ze niet meer uitvalsverschijnselen had omdat de tumor nogal groot is.

Nou ja, straks ga ik met haar en de andere zusters ponnetjes shoppen en of we meteen leuke shawltjes konden zoeken, smste ze net, want ze wordt per slot van rekening kaal .
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 11:40:54 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83015549
Goedemorgen! Heerlijk uitgeslapen. En gisteren niks gedronken, dus ben er helemaal klaar voor om vanaf half trwee aan het bier te gaan. Al heb ik daar nu nog geen reet zin in. Misschien wordt het de eerste helft ook nog wel gewoon koffie. (hoongelach zal mijn deel zijn want die vrienden zijn zó stoer joh)

Hup Nederland!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_83015656
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:

@ Noek, mijn zus had klachten als vergeetachtigheid en een gevoel van druk op haar hoofd en is daarom naar de neuroloog gestuurd. Hij dacht dat he met migraine te maken had maar wilde voor de zekerheid een MRI laten doen, die was dus gisteren. De MRI-arts was hoogstverbaasd dat ze niet meer uitvalsverschijnselen had omdat de tumor nogal groot is.

Nou ja, straks ga ik met haar en de andere zusters ponnetjes shoppen en of we meteen leuke shawltjes konden zoeken, smste ze net, want ze wordt per slot van rekening kaal .
God, wat heftig! Weet je al wanneer ze geopereerd wordt?
Het is zo'n paniekvoetbal lijkt me want hoe het plan eruit ziet is nog niet duidelijk of wel?
Zorg maar goed voor elkaar maar dat zit wel goed geloof ik.
Go hard or go home
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 11:46:17 #42
169210 liesje1979
pi_83015735
Fuck is het om half 2 al? Ik dacht 4 uur. Nu heb ik opeens haast enzo.
Goedemorgen
pi_83015907
quote:

[..]

Ik weet het zelf ook niet zo goed Fann, maar ik vind al het medeleven wel heel lief.

Ik dacht al dat je een soseetje op had, maar het werd al snel duidelijk dat jij en Soury een gezellig avondje hebben gehad

Ja Dees ik had flink wat soseetjes op en ik weet zeker dat als Muis mijn post leest dat ze denkt
moet dat nou? Ja Muis dat moest effe

Maar ik vind het een ontzettend lief (bijna ontroerend) idee dat je straks samen met je zussen
voor ponnetjes en sjaaltjes gaat shoppen, dat heeft bijna iets mooi's op de één of andere manier...
Klinkt ontzettend suf. maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel...

en nogmaal wil ik jullie echt heel veel sterkte toewensen, maar dat wist je al...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:07:20 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83016467
quote:

Damn, een MRI omdat de neuroloog bevestiging zoekt voor migraine en dan zo'n uitslag

Wat een klap moet dat geweest zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 12:13:20 #45
135305 beequeen
Lost.
pi_83016660
quote:

Zo zeg, wat een schrik zal dat zijn geweest voor je zus, Dees. Bedenk wel de ze veel kunnen tegenwoordig op het gebied van hersentumoren. Hou je daar maar aan vast.

Verwen je zus maar vandaag en geniet van het shoppen, ondanks de wrange aankopen. Nogmaals sterkte.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 12:18:06 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83016835
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Damn, een MRI omdat de neuroloog bevestiging zoekt voor migraine en dan zo'n uitslag

Dat zégt die neuroloog alleen maar. Die wilde natuurlijk wel degelijk kijken of er iets anders aan de hand was, alleen om dan meteen over een mogelijke tumor te beginnen tegen een patiënt.. dan is het gelijk al paniek. Misschien om niets.

Kan zo'n operatie eigenlijk snel in Nederland, immers: hoe sneller hoe beter? Of word je zelfs dan nog op een wachtlijst geplaatst?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_83016864
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:05 schreef Marrije het volgende:
Even on topic
[..]

Dank je!

Denk dat het lastig wordt, afgaande op de eerste wedstrijd. Maar winnen doen ze vast wel.
pi_83017039
En een mooi grijzig plafond is niet lelijk
Nu eerst koffie
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:49:11 #49
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83017776
Pffff.... vanaf 6 uur een buikgriepje gehad. Heerlijk trio gehad met mevrouw WCpot en meneer Emmer.
Kan nu weer water binnen houden, maar blijf toch lekker in mijn bedje Oranje kijken zo.

Flesje water naast me, mobiel op mijn nachtkastje, netbook op schoot en Oranje op tv. Eigenlijk best wel oké gezien de omstandigheden!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_83018205
ik zit er klaar voor

gauw ff brood enzo gehaald was beredruk overal.
liep de trap af en daar lag een kadotje voor me, een AH beesie in kadopapier met een briefje van mijn nieuwe buurvrouw.

dag tonny. Veel plezier ik moet werken dus maak je geen zorgen over het geluid. Gr Saskia.

als ik voetbal kijk heb ik het tv geluid over mijn boxen, ja dan is het net of je in het stadion zit en dit vind ik zo lief, want het is weekend en ja dan is zij meestal vrij en dan doe ik dat gewoon niet, mijn buurvrouw beneden hoeft geen last van mij te hebben, maar zo een briefje gewoon liev.

pi_83018227
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:49 schreef Lotusss het volgende:
Pffff.... vanaf 6 uur een buikgriepje gehad. Heerlijk trio gehad met mevrouw WCpot en meneer Emmer.
Kan nu weer water binnen houden, maar blijf toch lekker in mijn bedje Oranje kijken zo.

Flesje water naast me, mobiel op mijn nachtkastje, netbook op schoot en Oranje op tv. Eigenlijk best wel oké gezien de omstandigheden!
beterschap
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 13:05:37 #52
169210 liesje1979
pi_83018254
Ik ben er ook klaar voor, hier viel het gelukkig wel mee met de drukte in de supermarkt.
We zijn er weer bij en dat is prihima.....
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 13:05:58 #53
169210 liesje1979
pi_83018267
En lief van je buuf heksje.
pi_83018329
ja en zo stom, geniet ontzettend met alles van oranje en de wedstrijden, maar zit zo met zusje van Deisyy ook in mijn hoofd, hoop zo dat alles goed gaat en ze een hele leuke gezellige middag hebben met het sjoppen. werd vanmorgen wakker en dacht gelijk, ja het leven kan zo mooi zijn en als je dit dan weer leest denk je ook fuck. beetje moeilijk om onder woorden te brengen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:09:35 #55
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83018353
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:

[..]

beterschap
Dank je!
... and I feel fine.
pi_83018427
La maar komen die pot, ik zit klaar
pi_83018479
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
La maar komen die pot, ik zit klaar
ik zeg 3-0
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 13:15:53 #58
137949 Disana
pi_83018507
Hoe laat begint het? Dan weet ik wanneer ik rustig boodschappen kan doen
pi_83018530
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:15 schreef Disana het volgende:
Boodschappen kun je nu rustig gaan doen, over 14 minuten begint het.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 13:17:52 #60
137949 Disana
pi_83018573
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Boodschappen kun je nu rustig gaan doen, over 14 minuten begint het.
Half twee dus, dankjewel. Nah ik wacht tot dat irritante toetertje op straat ook binnen is anders heb ik straks nog moord op mijn geweten.
pi_83018584
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:15 schreef Disana het volgende:
gamaar hier in amsterdam zie ik geen auto bijna meer rijden, we gaan zo aftrappen.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 13:19:44 #62
137949 Disana
pi_83018624
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

gamaar hier in amsterdam zie ik geen auto bijna meer rijden, we gaan zo aftrappen.
Ooookeee. Lijkt me leuk, de hele Jumbo voor mezelf alleen
pi_83018775
En ik wil hoogblonde Bavaria miepjes zien
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 13:29:26 #64
169210 liesje1979
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 13:29:37 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_83018897
Veel plezier allemaal.

Jij ook bij de Jumbo, Disana.
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:31:15 #66
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83018937
go
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_83018996
Het loopt aardig, de ballen komen aan
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:35:10 #68
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019010
1-0
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:36:24 #69
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019029
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:35 schreef HiDiHo het volgende:
1-0
Heeft u wel de juiste opticien?
pi_83019057
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:36 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Heeft u wel de juiste opticien?
Leek mij wel wat opzet van van Persie
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:39:20 #71
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019086
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Leek mij wel wat opzet van van Persie
1 voor 1 uitschakelen
pi_83019098
Mooi mooi mooi
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:40:55 #73
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83019127
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Ooookeee. Lijkt me leuk, de hele Jumbo voor mezelf alleen

Subtiel intro noemt die preentator het. Lui overtikken zie ik.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:41:44 #74
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019149
beetje lang schot he
pi_83019170
van der Wiel speelt goed!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:44:02 #76
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019197
* HiDiHo wacht ff op het eigen doelpunt van japan
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 13:44:39 #77
169210 liesje1979
pi_83019205
Ik vind die schaduw over het veld (of eigenlijk het gedeelte wat in de zon ligt) vervelend kijken steeds.
pi_83019215
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind die schaduw over het veld (of eigenlijk het gedeelte wat in de zon ligt) vervelend kijken steeds.
Is ook. Vind het beeld sowieso wat matig
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:46:33 #79
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019237
quote:
Slecht ontwerp v/h stadion maar 300 milj euro, dus....
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:48:09 #80
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019264
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Is ook. Vind het beeld sowieso wat matig
Heb je HD dig?
pi_83019275
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Heb je HD dig?
Nee, ik heb last van "de wet van de remmende voorsprong"
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 13:49:40 #82
169210 liesje1979
pi_83019293
Ze kunnen er toch gewoon een dakje op maken?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:50:37 #83
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019316
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nee, ik heb last van "de wet van de remmende voorsprong"

Ik kan het nu ook dig opnemen en kopieren via netwerk, kan ik het op mijn laptop nog eens terug zien in HD
pi_83019339
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik kan het nu ook dig opnemen en kopieren via netwerk, kan ik het op mijn laptop nog eens terug zien in HD
Ik kocht in 2004? een high end lcd tv van JVC. Dat was toen fantastisch (en mega duur), nu compleet achterhaald.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:52:15 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83019352
quote:
Ja, dan krijg je als speler toch de neiging steeds op dat zonvlak te willen spelen?

En dat enorme logo van FIFA vind ik ook irritant bij een hh.
pi_83019365
Het kakt compleet in nu
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 13:55:57 #87
169210 liesje1979
pi_83019430
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, dan krijg je als speler toch de neiging steeds op dat zonvlak te willen spelen?

En dat enorme logo van FIFA vind ik ook irritant bij een hh.
Ik denk juist dat je liever in de schaduw zit, volgens mij kan je dan de bal veel beter zien en hoef je niet tegen de zon in te kijken.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:56:06 #88
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019432
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik kocht in 2004? een high end lcd tv van JVC. Dat was toen fantastisch (en mega duur), nu compleet achterhaald.
Ja, gaat snel. Mijn pa kocht 2 maanden terug een nieuwe lcd en een hd-recorder. Hij kocht een ouder model, dus ik ben met hem terug gegaan en de nieuwe gehaald. Is geen LED mja
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:56:10 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83019434
Dees, shop ze, voor ponnetjes en sjaaltjes. En sterkte.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:57:38 #90
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019464
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het kakt compleet in nu
Er gebeurt niet veel idd
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 13:58:07 #91
169210 liesje1979
pi_83019471
Japan geeft ook niet heel veel ruimte.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:00:36 #92
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019528
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
Japan geeft ook niet heel veel ruimte.
Die zorgen er wel voor dat wij geen kansen krijgen idd
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 14:01:02 #93
169210 liesje1979
pi_83019537
Ik denk dat ik het winnen van de poule op mijn buik kan schrijven met mijn 4-1
pi_83019546
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:57 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Er gebeurt niet veel idd
Elia en Robben erin
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:02:06 #95
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019559
aansteller zeg
pi_83019579
Zul je zien dat hij erin gaat

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2010 14:03:04 ]
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:04:08 #97
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019607
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zul je zien dat hij erin gaat
Die kleine Japannetjes komen toch nooit over ons heen
pi_83019657
Die van der Wiel heeft een hoop plakplaatjes op z'n rechterarm

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2010 14:06:25 ]
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 14:06:12 #99
169210 liesje1979
pi_83019665
Jemig, wat is Nederland agressief aan het spelen. Terecht geel.
pi_83019719
Mèn, er komt geen bal meer aan. Ze laten die Japanners lekker in hun spel komen zo
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 14:09:29 #101
169210 liesje1979
pi_83019754
Ja en dat lijkt de Japanners aardig te lukken ook.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:11:11 #102
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019785
Ik heb hem
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:12:14 #103
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019817
Alweer bijna rust
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 14:13:19 #104
169210 liesje1979
pi_83019839
Ik ga stofzuigen in de rust, ik heb geen rust in mijn lijf door de spanning.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:15:32 #105
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019895
+1
Koffie
pi_83019937
Nah, dat gaat lekker zo
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:17:54 #107
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019965
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, dat gaat lekker zo
Ik verwacht in de 2e helft niet veel meer actie
pi_83019967
Hoe laat begint het Nederlands Elftal?
pi_83019969
Half twee is ook geen tijd.
Voetballen doe je om half negen.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:18:09 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_83019977
Wat een inspratieloos voetbal van Oranje, zeg. En die Jappen zijn gewoon goed.
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:18:21 #111
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83019982
Guus
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:18:27 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_83019987
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe laat begint het Nederlands Elftal?
― Mark Twain
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 14:18:43 #113
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83019995
Gaat 'm niet worden, hè.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:20:59 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_83020085
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat 'm niet worden, hè.
Op deze manier niet, nee. Veel te doorzichtig allemaal en die Jappen hebben een knappe verdediging.
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:20:59 #115
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83020086
we houden ff een plaspauze
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:22:04 #116
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83020120
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:17 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik verwacht in de 2e helft niet veel meer actie
juist wel, denk dat we aanvallender gaan spelen en Elia erin wordt gezet.
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 14:23:02 #117
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83020152
Ik heb er weinig vertrouwen in
pi_83020213
Ja, weinig succesbeleving.... daar zal het aan liggen
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 14:24:58 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_83020224
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat 'm niet worden, hè.
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 14:25:28 #120
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83020242
Ik wil dat ze winnen! Nou zit ik toch hard voor lul tussen al die moffen in mijn oranje shirtje!
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 14:25:43 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_83020252
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
En 'The Secret' waarschijnlijk niet gelezen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:26:03 #122
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83020260
zijn we uitgeplast we gaan nu pas beginnen, we gaan die Jappeners eens laten rennen, we gaan die jappaners eens laten zien waarom wij een VoetbalLand zijn, we gaan die Jappaners eens even een poepie laten ruiken
( ik blijf hoop houden en geloven in *onze Jongens* Bafana bafana

( is jappaners nu met 1 p of met 2 )
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 14:26:23 #123
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83020276
Ik loop weer terug, als die jappen scoren moet iemand even: "Godnondekutklotetering ik vreet nooit meer bami!" voor me posten.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:26:40 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_83020286
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Én het veld én de zon én de hitte. De ballen.
― Mark Twain
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 14:26:50 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_83020295
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil dat ze winnen! Nou zit ik toch hard voor lul tussen al die moffen in mijn oranje shirtje!
Doe úit!
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 14:27:42 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_83020328
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kortom,álles
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:27:54 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_83020336
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik loop weer terug, als die jappen scoren moet iemand even: "Godnondekutklotetering ik vreet nooit meer bami!" voor me posten.
Will do.
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:29:00 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83020375
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doe úit!
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:29:18 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_83020391
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:27 schreef Lavenderr het volgende:

Kortom,álles
Die kutexuses, daar kan ik toch zo slecht tegen. Geldt toch net zo goed voor die Jappen.
― Mark Twain
pi_83020402
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vergeet niet dat die Japanners wél gewend zijn om vroeg op te staan.
pi_83020476
Hup!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:32:30 #132
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83020518
Ik heb de beker er maar weer bijgepakt
pi_83020542
De zon is daar weg, misschien dat dat helpt
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:33:52 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_83020564
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:

Dát zal het zijn. Here we go again.
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:34:05 #135
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83020572
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
De zon is daar weg, misschien dat dat helpt
Voor mij wel, kijkt een stuk prettiger
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:36:20 #136
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83020637
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ook om zelfmoord te plegen.....
pi_83020668
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:36 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ook om zelfmoord te plegen.....
Maar als je aan zelfmoord gewend bent sta je meestal niet meer op.
pi_83020692
Deze moest er maar eens in
pi_83020734
Wat een mooie!
pi_83020740
Tadaaaaaaaaa
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:39:01 #141
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83020741
yes
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:39:02 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83020745
wowieeee
pi_83020789
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:39:28 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_83020795
YEAHHHHHHHHHHH
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:40:01 #145
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83020832
snijder
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 14:40:17 #146
169210 liesje1979
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:41:19 #147
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83020896
Er probeert hier iemand op zijn fufuzela te blazen, wil alleen niet zo lukken
pi_83020947
Er was geen geluk bij hoor, bij dat doelpunt. Was gewoon een prima goal
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:43:31 #149
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83020962
Was een mooi schot
pi_83020974
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er was geen geluk bij hoor, bij dat doelpunt. Was gewoon een prima goal
Precies, die was ook niet een klein beetje hard.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:45:31 #151
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021024
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Precies, die was ook niet een klein beetje hard.
Die Jap ging bijna mee het doel in
pi_83021112
Wat heb ik toch een hekel aan commentators die exact weten wat er omgaat in een speler "Er zat een hoop frustratie in, frustratie over het verloop van de wedstrijd".
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:49:21 #153
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021119
Nu gaat nederland tijdrekken?
pi_83021125
Frank Snoeks is wel de grootste lullo wat dat betreft
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:50:00 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83021137
Wie is die keeper eigenlijk?
Ik ben zo gewend aan Van der Sar. . .
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:50:32 #156
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021146
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan commentators die exact weten wat er omgaat in een speler "Er zat een hoop frustratie in, frustratie over het verloop van de wedstrijd".
Ik zie bij jou ook wat frustratie
pi_83021164
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
"Goed geschoten, net naast." begrijp ik ook nooit. Als het goed geschoten was zou de bal toch tussen de palen geschoten moeten zijn?
pi_83021191
Ik verdenk Wesley ervan dat hij ondergoed van Yolanthe aanheeft.
pi_83021195
Van der Vaart raakt niet echt een bal
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:53:17 #160
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021203
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verdenk Wesley ervan dat hij ondergoed van Yolanthe aanheeft.
Dat was Jan, opletten hé
pi_83021255
Nog even en "we" krijgen een tegendoelpunt
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:55:55 #162
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021256
Dat zag er dreigend uit
hoekshop nu
pi_83021281
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
Dat zag er dreigend uit
hoekshop nu
Wat voor winkel?
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:57:04 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_83021298
Tijd voor Elia.
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:57:23 #165
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83021306
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:50 schreef Marrije het volgende:
Wie is die keeper eigenlijk?
Ik ben zo gewend aan Van der Sar. . .
stekeleburg
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:57:38 #166
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021312
Honda, is dat geen sluipreklame ??
pi_83021322
Terechte wissel
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:58:38 #168
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021348
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Wat voor winkel?
ballenwinkel
pi_83021357
Ik denk niet dat Sylvie blij was met het optreden van Rafael. Hij had zich toch wel even kunnen scheren voor de wedstrijd?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:00:00 #170
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021393
Ik denk steeds dat het regent hier...al die oranje vlaggetjes maken net zo'n geluid
pi_83021417
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk steeds dat het regent hier...al die oranje vlaggetjes maken net zo'n geluid
Hier aan het eind van de straat zijn de verkeerslichten buiten werking en staat er iemand met een fluitje het verkeer te regelen. Ik denk de hele tijd dat het de scheidsrechter is.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:02:00 #172
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021437
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hier aan het eind van de straat zijn de verkeerslichten buiten werking en staat er iemand met een fluitje het verkeer te regelen. Ik denk de hele tijd dat het de scheidsrechter is.
Is dat zodat ze oranje knipperen?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:02:32 #173
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83021453
http://eversstaatop.radio(...)e-hond-van-yolanthe/

De Boertjes en… de hond van Yolanthe
Na het verhaal van de tatoeage die Yolanthe liet zetten komt nu de volgende verrassing voor Wesley: een hondje! Zelfs de assistent van de bondscoach heeft het er druk mee...

schitterend fragment.
pi_83021458
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:02 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Is dat zodat ze oranje knipperen?
O, dat zou kunnen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:04:00 #175
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021483
Tijd voor de harakiri
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:05:47 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83021532
Hebben 'we' alweer gewonnen?
Geloof dat ik vannacht niet zo goed geslapen heb. Al lezend op de bank in slaap vallen overkomt me nl niet zo vaak .
pi_83021545
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
Geloof dat ik vannacht niet zo goed geslapen heb. Al lezend op de bank in slaap vallen overkomt me nl niet zo vaak .
Als je echt karakter hebt heb je het boek al slapen uitgelezen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:07:17 #178
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83021560
quote:
nou, schakel gauw op ned 1 en je kan nog een klein stukje genieten van *onze jongens*
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:07:30 #179
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021567
nog 10 minuten
pi_83021574
quote:

Nog 10 minuten, dan kun je zwaaiend met je oranje kast de straat op.
pi_83021658
Damn!!
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 15:10:55 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_83021668
Kut.

Komt Cc uit de oranje kast?
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:11:14 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83021683
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:

Nog 10 minuten, dan kun je zwaaiend met je oranje kast de straat op.
Ik heb ook een oranje wasmand, bedacht ik me van de week! Zwaait minder gevaarlijk.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:11:26 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83021693
1-1?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:11:30 #185
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83021696
oeiiiiiiii bijna 2-0, maar net niet
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:11:38 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83021703

Sorry.
pi_83021708
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
1-1?
Dat zie ik er op deze manier nog wel van komen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:11:57 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83021709
Oh.

Bijna 2-0
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:12:36 #189
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021723
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb ook een oranje wasmand, bedacht ik me van de week! Zwaait minder gevaarlijk.
Kun je daarmee vliegen?
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 15:13:36 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_83021757
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:11 schreef Teun_ZHV het volgende:

Dat zie ik er op deze manier nog wel van komen
Neen!
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:14:02 #191
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021773
Persie
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:14:14 #192
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83021789
klaas jan huntelaar en bijnaaaaaaaa maar niet helemaal
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 15:14:31 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_83021809
Holy shit, bijna.
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:15:23 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83021840
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef HiDiHo het volgende:

Kun je daarmee vliegen?
Vliegen vangen. Misschien.
pi_83021844
Die kop van ..de Boer..
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 15:16:01 #196
169210 liesje1979
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 15:16:24 #197
169210 liesje1979
pi_83021882
Woooooooooooow!
pi_83021886
Kolere
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 15:16:30 #199
137949 Disana
pi_83021894
Het viel buiten en in de Jumbo eigenlijk reuze mee, er zijn nog best veel mensen die niet naar voetbal kijken. Het was niet druk hoor, maar ook niet uitgestorven.

Ik heb veel lekkere hapjes gescoord (allemaal hartig en niet vet) en bij de Aldi een campinglamp voor als de stroom weer eens uitvalt en twee tuinlampen op zonnecellen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:16:33 #200
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83021897
mmm
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:17:21 #201
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83021933
ppppffttt mag het al afgelopen wezen, ik krijg zowat een hartverzakking hier, straks valt er nog een doelpunt voor de jappaners
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 15:18:27 #202
169210 liesje1979
pi_83021977
Wat een spannende laatste minuten!
pi_83021991
Die verslaggever "Hij geeft een penalty"
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:18:57 #204
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83022014
voer die komentator ff af, pppfftt met zijn geschreeuw van penalty
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 15:19:16 #205
169210 liesje1979
pi_83022028
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
ik schrok.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:19:20 #206
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83022032
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:19:21 #207
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83022034

NED 1-0 JPN

One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 15:19:42 #208
169210 liesje1979
pi_83022046
Jeeeeeeeeeeeeeej!
pi_83022070
pfffffffffffffff..gelukkig.

Nu boodschappen halen, iedereen slaapt, dus zal wel alleen lopen in de Suma.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:20:18 #210
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83022072
nou we kunnen nu naar ned. 2 want Kroonprins Victoria gaat zo haar JA woord geven dus in Zweden hebben ze feest, Prinses Amalia is bruidsmeisje.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 15:20:30 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_83022084

Het was niet gewelidig, maar winnen is winnen.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 15:21:13 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_83022120
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Paniekzaaier.
― Mark Twain
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 15:21:26 #213
169210 liesje1979
pi_83022125
Wat een herrie op straat.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:21:27 #214
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83022127
pi_83022175
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]

Het was niet gewelidig,
quote:
maar winnen is winnen.
Zo is het maar net.
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 15:22:39 #216
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83022184
Dat had 3-0 moeten zijn, maar goed.

FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 15:23:12 #217
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83022208
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:
Kroonprins Victoria
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:24:04 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83022246
Ja, hij zou eigenlijk een jazzmuzikant moeten zijn ... helaas werd Victor kroonprins.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:25:21 #219
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83022293
plexiglas met reklame
pi_83022324
Wesley vond het niet slecht en het zou zo maar kunnen dat Oranje nog niet haar beste voetbal heeft laten zien. Oké.
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 15:26:53 #221
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83022344
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wesley vond het niet slecht en het zou zo maar kunnen dat Oranje nog niet haar beste voetbal heeft laten zien. Oké.
Het zou ook zo maar kunnen dat we simpelweg niet zo goed zijn dit jaar.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:27:02 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83022352
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef Disana het volgende:
Het viel buiten en in de Jumbo eigenlijk reuze mee, er zijn nog best veel mensen die niet naar voetbal kijken. Het was niet druk hoor, maar ook niet uitgestorven.

Ik heb veel lekkere hapjes gescoord (allemaal hartig en niet vet) en bij de Aldi een campinglamp voor als de stroom weer eens uitvalt en twee tuinlampen op zonnecellen.
Misschien dat als nl de halve / finale haalt, dat het dan een stuk rustiger is op straat.
pi_83022399
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Het zou ook zo maar kunnen dat we simpelweg niet zo goed zijn dit jaar.
Het legt aan de media
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 15:30:14 #224
137949 Disana
pi_83022509
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien dat als nl de halve / finale haalt, dat het dan een stuk rustiger is op straat.
Ik ga dat zeker uitproberen

En nu zit ik aan de Cola en de Katjang Pedis knabbels. Ik mag ook feesten al heb ik niet gekeken
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 15:32:48 #225
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83022620
Heerlijk hoe die Duitsers hier op reageren ook hè De hele tijd schreeuwen en zingen dat ze Weltmeister gaan worden... En dan verliezen zoals gister Met je penalty

En dan nu aankomen zo van: Mjah, jullie hebben véél geluk gehad en blabla.
Hou je domme moffenbek, IK loop niet te gillen dat we de beste zijn en verlies dan, ik ben gewoon blij dat we dit gewonnen hebben en verheug me op de volgende wedstrijd en als we eruit vliegen, vliegen we eruit Jammer, helaas, goed gedaan jongens
Stelletje ambitieuze fuckers hier. Die kutliedjes komen me mijn strot uit.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:33:52 #226
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83022670
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Heerlijk hoe die Duitsers hier op reageren ook hè De hele tijd schreeuwen en zingen dat ze Weltmeister gaan worden... En dan verliezen zoals gister Met je penalty

En dan nu aankomen zo van: Mjah, jullie hebben véél geluk gehad en blabla.
Hou je domme moffenbek, IK loop niet te gillen dat we de beste zijn en verlies dan, ik ben gewoon blij dat we dit gewonnen hebben en verheug me op de volgende wedstrijd en als we eruit vliegen, vliegen we eruit Jammer, helaas, goed gedaan jongens
Stelletje ambitieuze fuckers hier. Die kutliedjes komen me mijn strot uit.
Veel plezier daar
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:38:05 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83022814
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ga dat zeker uitproberen

En nu zit ik aan de Cola en de Katjang Pedis knabbels. Ik mag ook feesten al heb ik niet gekeken
Ik zit aan de Fanta Mirinda en heb net gekruide worstjes gegeten

Nu maar eens wat gaan doen in huis.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:40:32 #228
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83022886
ik kijk nu dus ned 2 prinses victoria ze ziet er mooi uit, mooie jurk mooi bruidje
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:41:43 #229
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83022915
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:40 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk nu dus ned 2 prinses victoria ze ziet er mooi uit, mooie jurk mooi bruidje

Ik denk dat Bea straks ook indommelt
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 15:41:55 #230
137949 Disana
pi_83022921
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik zit aan de Fanta Mirinda en heb net gekruide worstjes gegeten

Nu maar eens wat gaan doen in huis.
Ja wat is het nou, Fanta ken ik maar Mirinda niet. Doen? Wat is dat? Ik heb al meer dan een kwart van de 200g knabbels op.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 15:42:08 #231
135305 beequeen
Lost.
pi_83022931
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Disana het volgende:

Jammie en natuurlijk mag je feesten. Geen garnalen?

San komt binnen, laterzzzz.
― Mark Twain
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:45:00 #232
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83023023
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik denk dat Bea straks ook indommelt
nee die geniet van haar kleindochter Amalia, en wat lijkt die toch op haar vader.
nee ik hou wel van sprookjes en sprookjes huwelijken zo romantisch, en we kunnen lullen wat we willen, mooie sprookjesmuziek wordt er nu gemaakt in de kerk, er staat er nu 1 te zingen mooi hoor.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 15:45:33 #233
137949 Disana
pi_83023038
Ja natuurlijk ook garnalen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:46:22 #234
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83023052
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:45 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee die geniet van haar kleindochter Amalia, en wat lijkt die toch op haar vader.
nee ik hou wel van sprookjes en sprookjes huwelijken zo romantisch, en we kunnen lullen wat we willen, mooie sprookjesmuziek wordt er nu gemaakt in de kerk, er staat er nu 1 te zingen mooi hoor.
Sprookje van jou geld
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:48:05 #235
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83023094
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:46 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Sprookje van jou geld
kan mij het schelen, ik ben blij met Beatrix en welk geld, nou niet de mijne hoor want ik heb geen geld
echt vind koningshuis gewoon bj ons horen, misschien komt dat omdat ik zo opgevoed ben maar we hebben ze nu eenmaal en ik vind dat oke.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:49:07 #236
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83023126
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:

[..]

kan mij het schelen, ik ben blij met Beatrix en welk geld, nou niet de mijne hoor want ik heb geen geld
echt vind koningshuis gewoon bj ons horen, misschien komt dat omdat ik zo opgevoed ben maar we hebben ze nu eenmaal en ik vind dat oke.
Maar erg democratisch is het niet
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:51:32 #237
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83023204
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:49 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Maar erg democratisch is het niet
nee, maar elke 4 jaar een president kiezen vind ik ook niks, en zoals vanmiddag het wilhelmus werd meegeblerd in het stadion dan voel ik me zo een nederlander en ja daar hoort ook beatrix bij.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:54:03 #238
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83023270
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee, maar elke 4 jaar een president kiezen vind ik ook niks, en zoals vanmiddag het wilhelmus werd meegeblerd in het stadion dan voel ik me zo een nederlander en ja daar hoort ook beatrix bij.
Ik vind het verder zo ook wel goed hoor, het scheelt dat we een 'normaal' koningshuis hebben
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:55:23 #239
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83023314
ohne knäckebröd
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:01:11 #240
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83023511
waarom is het COS topic verdwenen

nou vaag, doe ik weer F5 en de COS is weer terug, wie speelt er een spelletje met me
pi_83023545
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
Dat leg aan jou.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:02:42 #242
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83023562
quote:
Probeer deze eens... [RLS COS #153] Vu vu vuvuzela
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 16:03:45 #243
137949 Disana
pi_83023595
quote:

nou vaag, doe ik weer F5 en de COS is weer terug, wie speelt er een spelletje met me
Had ik ook, dat gebeurt wel eens vaker. Wat je kunt doen is naar de vorige pagina gaan totdat je weer in de COS zit.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:03:57 #244
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83023602
zeg ik net, de COS is weer terug, iemand zit te trollen in mijn computertje
wie flikt dit, nee alle gekheid op mijn bezemsteel, hij was verdwenen, foetsie gewoon.
pi_83023603
Ik snap niet waarom die 4 figuren daar bij het altaar niet even dezelfde jurk uitgezocht hebben voor het huwelijk. Dat zou er toch veel leuker uitgezien hebben?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:06:41 #246
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83023687
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snap niet waarom die 4 figuren daar bij het altaar niet even dezelfde jurk uitgezocht hebben voor het huwelijk. Dat zou er toch veel leuker uitgezien hebben?
ik vind haar een plaatje, maar de bruidsmeisje niet zo, zo eenvoudig jammer, hou wel van pracht en praal.
die zus van Victoria mooie meid en mooie jurk van vogelveertjes, denk zweedse vogelveertjes
nee mooie meid hoor die, en ze is weer vrijgezellig heeft haar verloofde aan de kant gezet.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 16:08:32 #247
137949 Disana
pi_83023736
Ik moet even naar buiten om iemand met een vuvuzela van zijn strotttenhoofdje te beroven.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:10:02 #248
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83023774
nou ben weer bij Ghana-Australie beland.
nog steeds 0-0
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:10:11 #249
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83023777
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:08 schreef Disana het volgende:
Ik moet even naar buiten om iemand met een vuvuzela van zijn strotttenhoofdje te beroven.
Zou dat lekker praten, met een fufuzela als strottenhoofd
pi_83023813
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:52 schreef FANN het volgende:

[..]

whehehehe ... Je bent een top griet. En Yeahhhh de sosé is weer aangebroken ik zit mijn eigen feesie te vieren. Eindelijk een sollicitatie gesprek
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 16:11:47 #251
137949 Disana
pi_83023824
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:10 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Zou dat lekker praten, met een fufuzela als strottenhoofd
Maakt niet uit want dan is er toch niemand in de buurt om te luisteren.

Het ventje is stil. Die weet niet half hoeveel mazzel ie heeft gehad.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:11:50 #252
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83023826
AUS 1-0
pi_83023895
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:11 schreef Soury het volgende:

[..]

whehehehe ... Je bent een top griet. En Yeahhhh de sosé is weer aangebroken ik zit mijn eigen feesie te vieren. Eindelijk een sollicitatie gesprek [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zal voor je duimen muis! Wanneer is het?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:15:00 #254
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83023896
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Maakt niet uit want dan is er toch niemand in de buurt om te luisteren.

Het ventje is stil. Die weet niet half hoeveel mazzel ie heeft gehad.
Dat doet me een beetje hieraan denken...
pi_83023923
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:14 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik zal voor je duimen muis! Wanneer is het?
28 juni pas. Dus een feestweek voor me
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_83023948
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef Soury het volgende:

[..]

28 juni pas. Dus een feestweek voor me
Ga het nu in de agenda zetten "Duimen voor muis!"
pi_83023995
En nu nog één muurtje sausen in de kamer en dan door naar de slaapkamer
pi_83024016
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ga het nu in de agenda zetten "Duimen voor muis!"
Ik heb er een goed gevoel bij Teun, maar ja. Ik ben al zo blij dat ik me mag presenteren. Tis wel een maandag
Gelukig pas om 12:00
pi_83024039
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb er een goed gevoel bij Teun, maar ja. Ik ben al zo blij dat ik me mag presenteren. Tis wel een maandag
Dat is toeval (of niet?) ik had het om 12:00 uur genoteerd
pi_83024057
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:20 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat is toeval (of niet?) ik had het om 12:00 uur genoteerd
It's a sign
pi_83024102
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:20 schreef Soury het volgende:

[..]

It's a sign
Hopelijk wordt het wat

* nu weg is
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:26:11 #262
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83024220
1-1
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 16:28:23 #263
137949 Disana
pi_83024300
Dat ventje staat nu pal voor mijn huis. Even mijn luchtbuks pakken.
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 16:29:21 #264
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83024327
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
1-1
Voor wie?
pi_83024359
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:41:29 #266
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83024633
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:19 schreef Soury het volgende:

[..]

succes vast Soury
pi_83024721
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:11 schreef Soury het volgende:

[..]

En Yeahhhh de sosé is weer aangebroken ik zit mijn eigen feesie te vieren. Eindelijk een sollicitatie gesprek [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Eindelijk weer goed nieuw!

Wat Teun zegt.... ik zal voor je duimen !

Ik moet effe niet aan Sose denken maar ik had absoluut geen kater of wat dan ook,
nergens last van gehad toch best raar voor mijn doen of jij hebt echt fucking goeie sosé !

Wel heel lui geweest vandaag, dat wel...

Geen voetbal gekeken maar hier gelezen dat Nederland heeft gewonnen
Nah... alle voetbalfans gefeliciteerd dan maar
pi_83025497
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:44 schreef FANN het volgende:

[..]

Eindelijk weer goed nieuw!

Wat Teun zegt.... ik zal voor je duimen !

Ik moet effe niet aan Sose denken maar ik had absoluut geen kater of wat dan ook,
nergens last van gehad toch best raar voor mijn doen of jij hebt echt fucking goeie sosé !

Wel heel lui geweest vandaag, dat wel...

Geen voetbal gekeken maar hier gelezen dat Nederland heeft gewonnen
Nah... alle voetbalfans gefeliciteerd dan maar
Ook een rede om weer es te gaan shoppen voor (nette) kleding.. Nee geen mantelpakje
pi_83025549
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Ook een rede om weer es te gaan shoppen voor (nette) kleding.. Nee geen mantelpakje
Vind ik af en toe toch wel geil hoor, zo'n mantelpakje
pi_83025615
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:19 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Vind ik af en toe toch wel geil hoor, zo'n mantelpakje
Is het ook wel maar dan draag ik het één keertje plus het is niet echt me
pi_83025622
ik heb geen zin meer
pi_83025650
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
ik heb geen zin meer
De kwast in de wilgen hangen
pi_83025688
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:23 schreef Soury het volgende:

[..]

De kwast in de wilgen hangen
Dan moet ik morgen meer doen. 't Is alleen de slaapkamer nog, plafond en tweeënhalf muurtje. Maar dat geklauter over het bed heen en het gepiel achter een radiator langs staat mij wat tegen. Ik ga er even een peuk lang over nadenken
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:30:13 #274
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83025820
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
ik heb geen zin meer
gooi het dan aan de kant, anders ga je alleen maar kliederen, morgen weer een dag hoor.
pi_83025838
Ik ben al een beetje vuvuzela toeter
pi_83025887
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

gooi het dan aan de kant, anders ga je alleen maar kliederen, morgen weer een dag hoor.
Morgen had ik de wandjes met zandkleur in gedachten.

* Rukt ondertussen een blikje cola open, pakt tweede peuk en gaat nóg langer nadenken
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 17:43:59 #277
169210 liesje1979
pi_83026171
Ik gun het Australie echt, wat hebben zij hun best gedaan zeg!
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 17:44:05 #278
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_83026175
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:01:44 #279
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83026655
... en weer wakker! Voel me stiekem toch een stuk beter nu Nederland gewonnen heeft

en ja heb het helemaal gezien vanuit mijn bedje!
... and I feel fine.
pi_83026832
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:01 schreef Lotusss het volgende:
... en weer wakker! Voel me stiekem toch een stuk beter nu Nederland gewonnen heeft

en ja heb het helemaal gezien vanuit mijn bedje!
Ik zit stiekem wat apatisch op de bank voor mij uit te staren en voel mij gaar en wat leeg. 't Wordt tijd om mijzelf een schop onder m'n kont te geven en dat doe ik dan ook maar. Hup, richting slaapkamer
  One tough cookie zaterdag 19 juni 2010 @ 18:11:42 #281
169210 liesje1979
pi_83026871
Nu moeten we weer helemaal wachten tot donderdag.
pi_83027314
Holland!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 18:46:30 #283
184769 crew  Deisyy
pi_83027718
Is Nederland nu zeker van een plaats in de volgende ronde?

Spannend Soury, een sollicitatiegesprek, wat voor baan is het?

*Alvast een duimen gaat.
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 18:49:32 #284
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83027777
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Is Nederland nu zeker van een plaats in de volgende ronde?

Dat weten we vanavond toch pas?
pi_83027849
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Het moet wel gek gaan als Nederland niet doorkomt na twee overwinningen
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 18:52:06 #286
184769 crew  Deisyy
pi_83027851
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Weet ik veel, daarom vraag ik het hier
pi_83027882
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Met wat voor gevoel wezen shoppen vandaag? Was het ondanks alles toch nog een beetje gezellig en vermoedelijk heel saamhorig?
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 18:59:57 #288
184769 crew  Deisyy
pi_83028054
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Met wat voor gevoel wezen shoppen vandaag? Was het ondanks alles toch nog een beetje gezellig en vermoedelijk heel saamhorig?
Het voelde goed om vanmiddag met mijn zussen op stap te zijn en het was nog gezellig ook. Een beetje een dubbel gevoel dat wel, maar onder de omstandigheden wel goed.

Ben je al aan je slaapkamer begonnen of toch maar morgen?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:09:48 #289
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83028298
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het voelde goed om vanmiddag met mijn zussen op stap te zijn en het was nog gezellig ook. Een beetje een dubbel gevoel dat wel, maar onder de omstandigheden wel goed.

mooi!!!
... and I feel fine.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 19:19:00 #290
137949 Disana
pi_83028548
quote:

[..]

Het is in zo'n situatie ook gewoon fijn om iets te kunnen doen, om ermee bezig te zijn.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:35:17 #291
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83028978
quote:

[..]

ben blij dat jullie, ondanks het dubbele gevoel het leuk hebben gehad.
pi_83029062
quote:

Plafond en twee wanden zitten erin, nog één wandje te gaan
Maar ik ben bang dat het plafond nog een keertje moet, 't hangt erom

Eerst een peuk!
pi_83029134
Lekker slapen vannacht in de sauslucht
pi_83029393
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

'normaal gesproken' zijn we door, theoretisch is 't nog niet zeker.
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 19:51:17 #295
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83029461
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

'normaal gesproken' zijn we door, theoretisch is 't nog niet zeker.
Wat moet er nog gebeuren willen we NIET door zijn dan?
pi_83029548
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wat moet er nog gebeuren willen we NIET door zijn dan?
Nederland verliest van Kameroen
Kameroen wint van Denemarken
Japan wint van Denemarken

heb je 3 ploegen met 6 punten, en speelt 't doelsaldo.
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 20:00:01 #297
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83029755
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Thanks
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:11:02 #298
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83030121
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

de NOS heeft Jack, Tom Twan en Dione.........RTL heeft Wilfried.Rene en Johan..........
MAAR FOK HEEFT PIETJE PUK
  FOK!Babe zaterdag 19 juni 2010 @ 20:16:36 #299
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_83030397
Ja briljante poulfase toen, om in de knockoutfase meteen knockout te gaan tegen 11 vodkadrinkers uit mother Russia .
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:20:33 #301
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83030498
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja briljante poulfase toen, om in de knockoutfase meteen knockout te gaan tegen 11 vodkadrinkers uit mother Russia .
pietje, weet jij hier het antwoord op???/

Welke international heeft de meeste duels gespeeld voor z'n club?

Dirk Kuijt
Joris Mathijssen
Gregory v/d Wiel
pi_83030563
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Toverheks het volgende:
pietje, weet jij hier het antwoord op???/

Welke international heeft de meeste duels gespeeld voor z'n club?

Dirk Kuijt
Joris Mathijssen
Gregory v/d Wiel
vd Wiel heeft alles gespeeld dit jaar voor Ajax, dat is redelijk opzienbarend. Maar misschien spelen ze in Engeland / Duitsland meer dus een ander zou 't ook kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')