quote:Schaakgenie Fischer wordt opgegraven voor DNA-test
REYKJAVIK - Het stoffelijk overschot van schaakgrootheid Bobby Fischer zal worden opgegraven om te bepalen of hij de vader is van een 9-jarig Filipijns meisje. Het Hooggerechtshof van IJsland heeft toestemming gegeven het graf te openen.
Volgens de advocaat van het Filipijnse meisje en haar moeder, Thordur Bogason, moeten DNA-tests aantonen of Fischer de biologische vader is van het meisje. Als dat inderdaad het geval is dan heeft zij recht op tweederde van zijn nalatenschap.
De erfenis van Fischer wordt echter ook geclaimd door de weduwe van de grootmeester en twee Amerikaanse neven. Een andere gegadigde voor de nalatenschap is de IRS, de Amerikaanse belastingdienst. Volgens Washington had Fischer bij zijn overlijden een omvangrijke belastingschuld opgebouwd die nooit betaald is.
De oud-wereldkampioen schaken Bobby Fischer stierf in januari 2008. Op het moment van zijn overlijden bezat de schaakgrootmeester een villa in het centrum van Reykjavik ter waarde van zo’n twee miljoen dollar.
Het grillige schaakgenie Bobby Fischer werd wereldberoemd toen hij in 1972 in een wedstrijd met Boris Spasski de hegemonie van de Sovjet-Unie doorbrak en de wereldtitel in de wacht sleepte. Toen Fischer in 1975 weigerde zijn titel te verdedigen tegen de Sovjetschaker Anatoli Karpov werd hem de titel ontnomen.
In 1992, tijdens de oorlog in Joegoslavië, speelde Fischer in Servië een nieuwe wedstrijd tegen Spasski, zonder zich iets aan te trekken van de VN-boycot tegen dat land. De Amerikaanse overheid vaardigde daarop een internationaal arrestatiebevel tegen hem uit. In 2000 ontnam Washington Fischer bovendien het Amerikaanse staatsburgerschap. De grootmeester kreeg asiel in het schaakgekke IJsland. Een internetpoll riep Bobby Fischer in 2000 uit tot de beste schaker van de 20ste eeuw.
Ik groei dramatisch, waar ik bij zoonlief een week voor de uitgerekende datum volgens een vriendin niet hoogzwanger leek maar slechts zwanger, ben ik nu met bijna 16 weken echt al dusdanig gegroeid dat ik ook geen gewone spijkerbroeken aankan die nog in de kast lagen uit een tijd dat ik meer woog dan voor ik zwanger werd, die dus op de stapel "te groot" lagen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ben je erg dik of valt het mee en was je bij je jongen dikker, en las je babykamer heb je al, staat het al of moet je nog beginnen.
leuk he Leandra al die kleine spulletjes weer, en er is zoveel keus.
Het is gewoon exemplarisch voor je houding, Dementor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef Dementor het volgende:
Als je daar al om gaat
Ik ben altijd de sjaak op zaterdag.
Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar dus dat kan best!quote:
Ja, die houding van mij het is toch wat he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is gewoon exemplarisch voor je houding, Dementor.
Boordevol antioxidanten. Goed zo!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Ik pak wel even een bakkie cornflakes met rode vruchten.
Puur of eerst koken??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar dus dat kan best!
Dat gekke wief kreeg iedereen wel zo gek dat ze brandnetels gingen vreten tegen een blaasontsteking.
Yep... maar dan andersquote:
oke, van je babykamer ik las zoiets maar wist niet of je hem al had staan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik groei dramatisch, waar ik bij zoonlief een week voor de uitgerekende datum volgens een vriendin niet hoogzwanger leek maar slechts zwanger, ben ik nu met bijna 16 weken echt al dusdanig gegroeid dat ik ook geen gewone spijkerbroeken aankan die nog in de kast lagen uit een tijd dat ik meer woog dan voor ik zwanger werd, die dus op de stapel "te groot" lagen.
Ja ik heb standaard een stapel "te groot" en een stapel "te klein" achterin de kast![]()
Maarreh, de babykamer staat nog niet hoor, ik heb m besteld en we halen m half september op
Daar moet je dan overheen plassen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
En als het puur was, wat moet je dan daarna nemen tegen de blaren in je mond?
Meestal plast men ook over brandnetels, dus ze kan er ook gewoon direct brandnetels op smeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar moet je dan overheen plassen.Of je smeert er weegbree op. Weegbree is eigenlijk altijd wel te vinden naast de brandnetel. Mijn hoofd loopt over, wat een kennis!
Die Klazien toch, gewoon P&P promoten via een omwegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar moet je dan overheen plassen.Of je smeert er weegbree op. Weegbree is eigenlijk altijd wel te vinden naast de brandnetel. Mijn hoofd loopt over, wat een kennis!
Moet je wel eerst naakt om de netel dansen want je moet hem wel gunstig stemmen anders is het nog voor niks. Dan maar hopen dat de maan goed staat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Meestal plast men ook over brandnetels, dus ze kan er ook gewoon direct brandnetels op smeren.
Wel eerst wikkelen in een natte theedoek welke eerder in de wind is gedroogd en gewassen is met een zeepsteen.
En dat het goede deel van de vacht van de kat omhoog staat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je wel eerst naakt om de netel dansen want je moet hem wel gunstig stemmen anders is het nog voor niks. Dan maar hopen dat de maan goed staat.
P&P?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:
Die Klazien toch, gewoon P&P promoten via een omweg
Ja, staat al zijn kopfhaar overeind.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dat het goede deel van de vacht van de kat omhoog staat.
Dat is Tinkebell.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, staat al zijn kopfhaar overeind.Neem dan gauw een foto en slacht hem daarna bruut af.
Maak er dan een handtas van en voor je het weet zit je bij Pauw en Witteman aan tafel en vraagt Bram Moszkowicz of het beestje ziek was. True story, wat een gestoord mokkel en lelijk. Ieks!
Dat van het rauwe vlees en de kattenbak (risico ivm toxoplasmose) wist ik in 1991 ook al, daarbij heb ik nooit katten gehad, en de kans dat er hier ooit een kat komt lijkt me kleiner dan 1 promillequote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, van je babykamer ik las zoiets maar wist niet of je hem al had staan.
geniet je er nu meer van dan bij je 1e, of vind je alles eng erom heen, er is zoveel veranderd, je mag geen rauw vlees of een kattebak verschonen en hoorde van andere zwangere je moet iets slikken (folium of zoiets) er is zoveel veranderd.
Gaat een mooie wedstrijd worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:05 schreef Marrije het volgende:
Even on topic![]()
[..]
Dank je!
En is dat wat, dat Japan, kat in bakkie?
En gelijk hebben ze. Ik vind ze cute samen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:03 schreef Dementor het volgende:
Dat is Tinkebell.
Maar waar Bram is daar is Eva...
Bram is een snoepert.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Ik vind ze cute samen.
Zo, en Bram rond de 50 ofzo?quote:
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, en Bram rond de 50 ofzo?
De ondeugd
oh ik paste jaren terug eens op kindje die deed ik ook in bad in zo een emmer, een uitvinding.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat van het rauwe vlees en de kattenbak (risico ivm toxoplasmose) wist ik in 1991 ook al, daarbij heb ik nooit katten gehad, en de kans dat er hier ooit een kat komt lijkt me kleiner dan 1 promille
Er wordt tegenwoordig idd geadviseerd foliumzuur (vitamine B11) te slikken tot ongeveer 10/12 weken zwangerschap, en daar al mee te beginnen voor je zwanger bent, omdat je anders wellicht de eerste weken niet geslikt hebt, en kennelijk heeft foliumzuur een positief effect op neurale buis vorming, dus minder kans op een open ruggetje of open schedel.
En Vitamine A moet je mee uitkijken, maar ook dat was in 1991 al bekend en ook toen slikte ik een vitaminepreparaat waar slechts een zeer beperkte hoeveelheid vitamine A inzat.
Er is idd een hoop veranderd, ik voel me denk ik een beetje als mijn moeder die toen tegen mijn zusje en mij (tegelijk zwanger) zei: "jullie hebben zoveel informatie, dat hadden wij niet".
Aan de andere kant vond ik de zwangerschap destijds redelijk probleemloos verlopen, dus geen doomscenario hier, graag meer van hetzelfde, met alle voordelen die de huidige tijd te bieden heeft, zowel qua medische, en semi-medische zaken (onderzoek, echo, pret-echo) als qua leuke en handige babydingen; voediingskussen, de baby in een emmer wassen ipv in een bad, enz.
Het voelt als een eerste keer maar met ervaring, en een positieve ervaring dus.
Bram is een charmante man, hij heeft *iets* wat vrouwen aantrekt he.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, en Bram rond de 50 ofzo?
De ondeugd
Edit: oeh, dat had ik wel heel goed geschat met m'n "rond de 50"
Volgende week wordt hij 50![]()
Ja dat snap ik wel, maar ik snap het niet dat je als vrouw niet het fatsoen hebt van een man af te blijven als hij voorzien is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bram is een charmante man, hij heeft *iets* wat vrouwen aantrekt he.
Ik weet het zelf ook niet zo goed Fann, maar ik vind al het medeleven wel heel lief.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Yep... maar dan anders![]()
Was weer een keigave avond gisteren en ik wilde nog even melden dat ik veilig thuis was
gekomen maar het nieuws van Dees was behoorlijk ''ontnuchterend'' , zacht uitgedrukt.
Maar zelfs nu ik nuchter ben kan ik met een gerust hart zeggen dat ik van Muis hou![]()
en van Dees vind ik echt vreselijk en meer wist ook op dat moment niet te zeggen en nu
eigenlijk nog steeds niet...
God, wat heftig! Weet je al wanneer ze geopereerd wordt?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
@ Noek, mijn zus had klachten als vergeetachtigheid en een gevoel van druk op haar hoofd en is daarom naar de neuroloog gestuurd. Hij dacht dat he met migraine te maken had maar wilde voor de zekerheid een MRI laten doen, die was dus gisteren. De MRI-arts was hoogstverbaasd dat ze niet meer uitvalsverschijnselen had omdat de tumor nogal groot is.
Nou ja, straks ga ik met haar en de andere zusters ponnetjes shoppen en of we meteen leuke shawltjes konden zoeken, smste ze net, want ze wordt per slot van rekening kaal.
Ja Dees ik had flink wat soseetjes opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet zo goed Fann, maar ik vind al het medeleven wel heel lief.
Ik dacht al dat je een soseetje op had, maar het werd al snel duidelijk dat jij en Soury een gezellig avondje hebben gehad![]()
@ Noek, mijn zus had klachten als vergeetachtigheid en een gevoel van druk op haar hoofd en is daarom naar de neuroloog gestuurd. Hij dacht dat he met migraine te maken had maar wilde voor de zekerheid een MRI laten doen, die was dus gisteren. De MRI-arts was hoogstverbaasd dat ze niet meer uitvalsverschijnselen had omdat de tumor nogal groot is.
Nou ja, straks ga ik met haar en de andere zusters ponnetjes shoppen en of we meteen leuke shawltjes konden zoeken, smste ze net, want ze wordt per slot van rekening kaal.
Damn, een MRI omdat de neuroloog bevestiging zoekt voor migraine en dan zo'n uitslagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
Zo zeg, wat een schrik zal dat zijn geweest voor je zus, Dees. Bedenk wel de ze veel kunnen tegenwoordig op het gebied van hersentumoren. Hou je daar maar aan vast.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet het zelf ook niet zo goed Fann, maar ik vind al het medeleven wel heel lief.
Ik dacht al dat je een soseetje op had, maar het werd al snel duidelijk dat jij en Soury een gezellig avondje hebben gehad![]()
Dat zégt die neuroloog alleen maar. Die wilde natuurlijk wel degelijk kijken of er iets anders aan de hand was, alleen om dan meteen over een mogelijke tumor te beginnen tegen een patiënt.. dan is het gelijk al paniek. Misschien om niets.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, een MRI omdat de neuroloog bevestiging zoekt voor migraine en dan zo'n uitslag![]()
Denk dat het lastig wordt, afgaande op de eerste wedstrijd. Maar winnen doen ze vast wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:05 schreef Marrije het volgende:
Even on topic![]()
[..]
Dank je!
En is dat wat, dat Japan, kat in bakkie?
beterschapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:49 schreef Lotusss het volgende:
Pffff.... vanaf 6 uur een buikgriepje gehad. Heerlijk trio gehad met mevrouw WCpot en meneer Emmer.
Kan nu weer water binnen houden, maar blijf toch lekker in mijn bedje Oranje kijken zo.
Flesje water naast me, mobiel op mijn nachtkastje, netbook op schoot en Oranje op tv. Eigenlijk best wel oké gezien de omstandigheden!
Dank je!quote:
Boodschappen kun je nu rustig gaan doen, over 14 minuten begint het.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:15 schreef Disana het volgende:
Hoe laat begint het? Dan weet ik wanneer ik rustig boodschappen kan doen
Half twee dus, dankjewel. Nah ik wacht tot dat irritante toetertje op straat ook binnen is anders heb ik straks nog moord op mijn geweten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Boodschappen kun je nu rustig gaan doen, over 14 minuten begint het.
gamaar hier in amsterdam zie ik geen auto bijna meer rijden, we gaan zo aftrappen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:15 schreef Disana het volgende:
Hoe laat begint het? Dan weet ik wanneer ik rustig boodschappen kan doen
Ooookeee. Lijkt me leuk, de hele Jumbo voor mezelf alleenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gamaar hier in amsterdam zie ik geen auto bijna meer rijden, we gaan zo aftrappen.
Heeft u wel de juiste opticien?quote:
1 voor 1 uitschakelenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leek mij wel wat opzet van van Persie
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooookeee. Lijkt me leuk, de hele Jumbo voor mezelf alleen
Is ook. Vind het beeld sowieso wat matigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind die schaduw over het veld (of eigenlijk het gedeelte wat in de zon ligt) vervelend kijken steeds.
Slecht ontwerp v/h stadionquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind die schaduw over het veld (of eigenlijk het gedeelte wat in de zon ligt) vervelend kijken steeds.
Heb je HD dig?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is ook. Vind het beeld sowieso wat matig
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van "de wet van de remmende voorsprong"
Ik kocht in 2004? een high end lcd tv van JVC. Dat was toen fantastisch (en mega duur), nu compleet achterhaald.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik kan het nu ook dig opnemen en kopieren via netwerk, kan ik het op mijn laptop nog eens terug zien in HD
Ja, dan krijg je als speler toch de neiging steeds op dat zonvlak te willen spelen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk juist dat je liever in de schaduw zit, volgens mij kan je dan de bal veel beter zien en hoef je niet tegen de zon in te kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je als speler toch de neiging steeds op dat zonvlak te willen spelen?
En dat enorme logo van FIFA vind ik ook irritant bij een hh.
Ja, gaat snel. Mijn pa kocht 2 maanden terug een nieuwe lcd en een hd-recorder. Hij kocht een ouder model, dus ik ben met hem terug gegaan en de nieuwe gehaald. Is geen LED mjaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kocht in 2004? een high end lcd tv van JVC. Dat was toen fantastisch (en mega duur), nu compleet achterhaald.
Er gebeurt niet veel iddquote:
Die zorgen er wel voor dat wij geen kansen krijgen iddquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
Japan geeft ook niet heel veel ruimte.
Die kleine Japannetjes komen toch nooit over ons heenquote:
Ik verwacht in de 2e helft niet veel meer actiequote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe laat begint het Nederlands Elftal?
Op deze manier niet, nee. Veel te doorzichtig allemaal en die Jappen hebben een knappe verdediging.quote:
juist wel, denk dat we aanvallender gaan spelen en Elia erin wordt gezet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht in de 2e helft niet veel meer actie
En 'The Secret' waarschijnlijk niet gelezen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, weinig succesbeleving.... daar zal het aan liggen
Én het veld én de zon én de hitte. De ballen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, weinig succesbeleving.... daar zal het aan liggen
Doe úit!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil dat ze winnen! Nou zit ik toch hard voor lul tussen al die moffen in mijn oranje shirtje!
Kortom,állesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Én het veld én de zon én de hitte. De ballen.
Will do.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik loop weer terug, als die jappen scoren moet iemand even: "Godnondekutklotetering ik vreet nooit meer bami!" voor me posten.
Die kutexuses, daar kan ik toch zo slecht tegen. Geldt toch net zo goed voor die Jappen.quote:
Vergeet niet dat die Japanners wél gewend zijn om vroeg op te staan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Én het veld én de zon én de hitte. De ballen.
Dát zal het zijn. Here we go again.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Vergeet niet dat die Japanners wél gewend zijn om vroeg op te staan.
Voor mij wel, kijkt een stuk prettigerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
De zon is daar weg, misschien dat dat helpt
Ook om zelfmoord te plegen.....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die Japanners wél gewend zijn om vroeg op te staan.
Precies, die was ook niet een klein beetje hard.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er was geen geluk bij hoor, bij dat doelpunt. Was gewoon een prima goal
Die Jap ging bijna mee het doel inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, die was ook niet een klein beetje hard.
Ik zie bij jou ook wat frustratiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan commentators die exact weten wat er omgaat in een speler "Er zat een hoop frustratie in, frustratie over het verloop van de wedstrijd".
"Goed geschoten, net naast." begrijp ik ook nooit. Als het goed geschoten was zou de bal toch tussen de palen geschoten moeten zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan commentators die exact weten wat er omgaat in een speler "Er zat een hoop frustratie in, frustratie over het verloop van de wedstrijd".
Dat was Jan, opletten héquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verdenk Wesley ervan dat hij ondergoed van Yolanthe aanheeft.
stekeleburgquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:50 schreef Marrije het volgende:
Wie is die keeper eigenlijk?
Ik ben zo gewend aan Van der Sar. . .
ballenwinkelquote:
Hier aan het eind van de straat zijn de verkeerslichten buiten werking en staat er iemand met een fluitje het verkeer te regelen. Ik denk de hele tijd dat het de scheidsrechter is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk steeds dat het regent hier...al die oranje vlaggetjes maken net zo'n geluid
Is dat zodat ze oranje knipperen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier aan het eind van de straat zijn de verkeerslichten buiten werking en staat er iemand met een fluitje het verkeer te regelen. Ik denk de hele tijd dat het de scheidsrechter is.
Als je echt karakter hebt heb je het boek al slapen uitgelezenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
Hebben 'we' alweer gewonnen?
Geloof dat ik vannacht niet zo goed geslapen heb. Al lezend op de bank in slaap vallen overkomt me nl niet zo vaak.
nou, schakel gauw op ned 1 en je kan nog een klein stukje genieten van *onze jongens*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
Hebben 'we' alweer gewonnen?
Geloof dat ik vannacht niet zo goed geslapen heb. Al lezend op de bank in slaap vallen overkomt me nl niet zo vaak.
Ik heb ook een oranje wasmand, bedacht ik me van de week! Zwaait minder gevaarlijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog 10 minuten, dan kun je zwaaiend met je oranje kast de straat op.
Dat zie ik er op deze manier nog wel van komenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
1-1?
Kun je daarmee vliegen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook een oranje wasmand, bedacht ik me van de week! Zwaait minder gevaarlijk.
Neen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat zie ik er op deze manier nog wel van komen
Vliegen vangen. Misschien.quote:
ik schrok.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Die verslaggever"Hij geeft een penalty"
Paniekzaaier.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Die verslaggever"Hij geeft een penalty"
Het zou ook zo maar kunnen dat we simpelweg niet zo goed zijn dit jaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wesley vond het niet slecht en het zou zo maar kunnen dat Oranje nog niet haar beste voetbal heeft laten zien. Oké.
Misschien dat als nl de halve / finale haalt, dat het dan een stuk rustiger is op straat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef Disana het volgende:
Het viel buiten en in de Jumbo eigenlijk reuze mee, er zijn nog best veel mensen die niet naar voetbal kijken. Het was niet druk hoor, maar ook niet uitgestorven.
Ik heb veel lekkere hapjes gescoord (allemaal hartig en niet vet) en bij de Aldi een campinglamp voor als de stroom weer eens uitvalt en twee tuinlampen op zonnecellen.
Het legt aan de mediaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zou ook zo maar kunnen dat we simpelweg niet zo goed zijn dit jaar.
Ik ga dat zeker uitproberenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat als nl de halve / finale haalt, dat het dan een stuk rustiger is op straat.
Veel plezier daarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Heerlijk hoe die Duitsers hier op reageren ook hèDe hele tijd schreeuwen en zingen dat ze Weltmeister gaan worden... En dan verliezen zoals gister
Met je penalty
En dan nu aankomen zo van: Mjah, jullie hebben véél geluk gehad en blabla.
Hou je domme moffenbek, IK loop niet te gillen dat we de beste zijn en verlies dan, ik ben gewoon blij dat we dit gewonnen hebben en verheug me op de volgende wedstrijden als we eruit vliegen, vliegen we eruit
Jammer, helaas, goed gedaan jongens
Stelletje ambitieuze fuckers hier. Die kutliedjes komen me mijn strot uit.
Ik zit aan de Fanta Mirinda en heb net gekruide worstjes gegetenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker uitproberen
En nu zit ik aan de Cola en de Katjang Pedis knabbels. Ik mag ook feesten al heb ik niet gekeken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:40 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk nu dus ned 2 prinses victoria ze ziet er mooi uit, mooie jurk mooi bruidje
Ja wat is het nou, Fanta ken ik maar Mirinda niet. Doen? Wat is dat? Ik heb al meer dan een kwart van de 200g knabbels op.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zit aan de Fanta Mirinda en heb net gekruide worstjes gegeten![]()
Nu maar eens wat gaan doen in huis.
Jammiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
En nu zit ik aan de Cola en de Katjang Pedis knabbels. Ik mag ook feesten al heb ik niet gekeken
nee die geniet van haar kleindochter Amalia, en wat lijkt die toch op haar vader.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat Bea straks ook indommelt![]()
Sprookje van jou geldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee die geniet van haar kleindochter Amalia, en wat lijkt die toch op haar vader.
nee ik hou wel van sprookjes en sprookjes huwelijkenzo romantisch, en we kunnen lullen wat we willen, mooie sprookjesmuziek wordt er nu gemaakt in de kerk, er staat er nu 1 te zingen mooi hoor.
kan mij het schelen, ik ben blij met Beatrix en welk geld, nou niet de mijne hoor want ik heb geen geldquote:
Maar erg democratisch is het nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan mij het schelen, ik ben blij met Beatrix en welk geld, nou niet de mijne hoor want ik heb geen geld![]()
echt vind koningshuis gewoon bj ons horen, misschien komt dat omdat ik zo opgevoed ben maar we hebben ze nu eenmaal en ik vind dat oke.
nee, maar elke 4 jaar een president kiezen vind ik ook niks, en zoals vanmiddag het wilhelmus werd meegeblerd in het stadion dan voel ik me zo een nederlander en ja daar hoort ook beatrix bij.quote:
Ik vind het verder zo ook wel goed hoor, het scheelt dat we een 'normaal' koningshuis hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, maar elke 4 jaar een president kiezen vind ik ook niks, en zoals vanmiddag het wilhelmus werd meegeblerd in het stadion dan voel ik me zo een nederlander en ja daar hoort ook beatrix bij.
Had ik ook, dat gebeurt wel eens vaker. Wat je kunt doen is naar de vorige pagina gaan totdat je weer in de COS zit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:waarom is het COS topic verdwenen
nou vaag, doe ik weer F5 en de COS is weer terug, wie speelt er een spelletjemet me
ik vind haar een plaatje, maar de bruidsmeisje niet zo, zo eenvoudig jammer, hou wel van pracht en praal.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snap niet waarom die 4 figuren daar bij het altaar niet even dezelfde jurk uitgezocht hebben voor het huwelijk. Dat zou er toch veel leuker uitgezien hebben?
Zou dat lekker praten, met een fufuzela als strottenhoofdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:08 schreef Disana het volgende:
Ik moet even naar buiten om iemand met een vuvuzela van zijn strotttenhoofdje te beroven.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar zelfs nu ik nuchter ben kan ik met een gerust hart zeggen dat ik van Muis hou![]()
Maakt niet uit want dan is er toch niemand in de buurt om te luisteren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou dat lekker praten, met een fufuzela als strottenhoofd
Ik zal voor je duimen muis! Wanneer is het?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
whehehehe ... Je bent een top griet.
En Yeahhhh de sosé is weer aangebroken ik zit mijn eigen feesie te vieren. Eindelijk een sollicitatie gesprek [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat doet me een beetje hieraan denken...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt niet uit want dan is er toch niemand in de buurt om te luisteren.
Het ventje is stil. Die weet niet half hoeveel mazzel ie heeft gehad.
28 juni pas. Dus een feestweek voor mequote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen muis! Wanneer is het?
Ga het nu in de agenda zetten "Duimen voor muis!"quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
28 juni pas. Dus een feestweek voor me
Ik heb er een goed gevoel bij Teun, maar ja. Ik ben al zo blij dat ik me mag presenteren. Tis wel een maandagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga het nu in de agenda zetten "Duimen voor muis!"
Dat is toeval (of niet?) ik had het om 12:00 uur genoteerdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er een goed gevoel bij Teun, maar ja. Ik ben al zo blij dat ik me mag presenteren. Tis wel een maandag![]()
Gelukig pas om 12:00
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is toeval (of niet?) ik had het om 12:00 uur genoteerd
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er een goed gevoel bij Teun, maar ja. Ik ben al zo blij dat ik me mag presenteren. Tis wel een maandag![]()
Gelukig pas om 12:00
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
En Yeahhhh de sosé is weer aangebroken ik zit mijn eigen feesie te vieren. Eindelijk een sollicitatie gesprek [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook een rede om weer es te gaan shoppen voor (nette) kleding..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer goed nieuw!
Wat Teun zegt.... ik zal voor je duimen !
Ik moet effe niet aan Sose denkenmaar ik had absoluut geen kater of wat dan ook,
nergens last van gehadtoch best raar voor mijn doen of jij hebt echt fucking goeie sosé !
Wel heel lui geweest vandaag, dat wel...
Geen voetbal gekeken maar hier gelezen dat Nederland heeft gewonnen![]()
Nah... alle voetbalfans gefeliciteerd dan maar
Vind ik af en toe toch wel geil hoor, zo'n mantelpakjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook een rede om weer es te gaan shoppen voor (nette) kleding..Nee geen mantelpakje
Is het ook wel maar dan draag ik het één keertje plus het is niet echt mequote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind ik af en toe toch wel geil hoor, zo'n mantelpakje
De kwast in de wilgen hangenquote:
Dan moet ik morgen meer doen. 't Is alleen de slaapkamer nog, plafond en tweeënhalf muurtje. Maar dat geklauter over het bed heen en het gepiel achter een radiator langs staat mij wat tegen. Ik ga er even een peuk lang over nadenkenquote:
gooi het dan aan de kant, anders ga je alleen maar kliederen, morgen weer een dag hoor.quote:
Morgen had ik de wandjes met zandkleur in gedachten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gooi het dan aan de kant, anders ga je alleen maar kliederen, morgen weer een dag hoor.
Ik zit stiekem wat apatisch op de bank voor mij uit te staren en voel mij gaar en wat leeg. 't Wordt tijd om mijzelf een schop onder m'n kont te geven en dat doe ik dan ook maar. Hup, richting slaapkamerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:01 schreef Lotusss het volgende:
... en weer wakker! Voel me stiekem toch een stuk beter nu Nederland gewonnen heeft
en ja heb het helemaal gezien vanuit mijn bedje!
Dat weten we vanavond toch pas?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Is Nederland nu zeker van een plaats in de volgende ronde?
Met wat voor gevoel wezen shoppen vandaag? Was het ondanks alles toch nog een beetje gezellig en vermoedelijk heel saamhorig?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, daarom vraag ik het hier
Het voelde goed om vanmiddag met mijn zussen op stap te zijn en het was nog gezellig ook. Een beetje een dubbel gevoel dat wel, maar onder de omstandigheden wel goed.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met wat voor gevoel wezen shoppen vandaag? Was het ondanks alles toch nog een beetje gezellig en vermoedelijk heel saamhorig?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het voelde goed om vanmiddag met mijn zussen op stap te zijn en het was nog gezellig ook. Een beetje een dubbel gevoel dat wel, maar onder de omstandigheden wel goed.
Ben je al aan je slaapkamer begonnen of toch maar morgen?
Het is in zo'n situatie ook gewoon fijn om iets te kunnen doen, om ermee bezig te zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het voelde goed om vanmiddag met mijn zussen op stap te zijn en het was nog gezellig ook. Een beetje een dubbel gevoel dat wel, maar onder de omstandigheden wel goed.
ben blij dat jullie, ondanks het dubbele gevoel het leuk hebben gehad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plafond en twee wanden zitten erin, nog één wandje te gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
'normaal gesproken' zijn we door, theoretisch is 't nog niet zeker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, daarom vraag ik het hier
Wat moet er nog gebeuren willen we NIET door zijn dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
'normaal gesproken' zijn we door, theoretisch is 't nog niet zeker.
Nederland verliest van Kameroenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat moet er nog gebeuren willen we NIET door zijn dan?
Thanksquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nederland verliest van Kameroen
Kameroen wint van Denemarken
Japan wint van Denemarken
heb je 3 ploegen met 6 punten, en speelt 't doelsaldo.
de NOS heeft Jack, Tom Twan en Dione.........RTL heeft Wilfried.Rene en Johan..........quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nederland verliest van Kameroen
Kameroen wint van Denemarken
Japan wint van Denemarken
heb je 3 ploegen met 6 punten, en speelt 't doelsaldo.
pietje, weet jij hier het antwoord op???/quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja briljante poulfase toen, om in de knockoutfase meteen knockout te gaan tegen 11 vodkadrinkers uit mother Russia.
vd Wiel heeft alles gespeeld dit jaar voor Ajax, dat is redelijk opzienbarend. Maar misschien spelen ze in Engeland / Duitsland meer dus een ander zou 't ook kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Toverheks het volgende:
pietje, weet jij hier het antwoord op???/
Welke international heeft de meeste duels gespeeld voor z'n club?
Dirk Kuijt
Joris Mathijssen
Gregory v/d Wiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |