abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83013877

OP.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:44:18 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83013883
SC ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:44:28 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83013886
quote:
Schaakgenie Fischer wordt opgegraven voor DNA-test

REYKJAVIK - Het stoffelijk overschot van schaakgrootheid Bobby Fischer zal worden opgegraven om te bepalen of hij de vader is van een 9-jarig Filipijns meisje. Het Hooggerechtshof van IJsland heeft toestemming gegeven het graf te openen.

Volgens de advocaat van het Filipijnse meisje en haar moeder, Thordur Bogason, moeten DNA-tests aantonen of Fischer de biologische vader is van het meisje. Als dat inderdaad het geval is dan heeft zij recht op tweederde van zijn nalatenschap.

De erfenis van Fischer wordt echter ook geclaimd door de weduwe van de grootmeester en twee Amerikaanse neven. Een andere gegadigde voor de nalatenschap is de IRS, de Amerikaanse belastingdienst. Volgens Washington had Fischer bij zijn overlijden een omvangrijke belastingschuld opgebouwd die nooit betaald is.

De oud-wereldkampioen schaken Bobby Fischer stierf in januari 2008. Op het moment van zijn overlijden bezat de schaakgrootmeester een villa in het centrum van Reykjavik ter waarde van zo’n twee miljoen dollar.

Het grillige schaakgenie Bobby Fischer werd wereldberoemd toen hij in 1972 in een wedstrijd met Boris Spasski de hegemonie van de Sovjet-Unie doorbrak en de wereldtitel in de wacht sleepte. Toen Fischer in 1975 weigerde zijn titel te verdedigen tegen de Sovjetschaker Anatoli Karpov werd hem de titel ontnomen.

In 1992, tijdens de oorlog in Joegoslavië, speelde Fischer in Servië een nieuwe wedstrijd tegen Spasski, zonder zich iets aan te trekken van de VN-boycot tegen dat land. De Amerikaanse overheid vaardigde daarop een internationaal arrestatiebevel tegen hem uit. In 2000 ontnam Washington Fischer bovendien het Amerikaanse staatsburgerschap. De grootmeester kreeg asiel in het schaakgekke IJsland. Een internetpoll riep Bobby Fischer in 2000 uit tot de beste schaker van de 20ste eeuw.
pi_83013889
Gaat het weer fout he?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:45:40 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83013906
Lach het maar weg.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:45:45 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83013908
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ben je erg dik of valt het mee en was je bij je jongen dikker, en las je babykamer heb je al, staat het al of moet je nog beginnen.
leuk he Leandra al die kleine spulletjes weer, en er is zoveel keus.
Ik groei dramatisch, waar ik bij zoonlief een week voor de uitgerekende datum volgens een vriendin niet hoogzwanger leek maar slechts zwanger, ben ik nu met bijna 16 weken echt al dusdanig gegroeid dat ik ook geen gewone spijkerbroeken aankan die nog in de kast lagen uit een tijd dat ik meer woog dan voor ik zwanger werd, die dus op de stapel "te groot" lagen.
Ja ik heb standaard een stapel "te groot" en een stapel "te klein" achterin de kast

Maarreh, de babykamer staat nog niet hoor, ik heb m besteld en we halen m half september op
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83013921
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Lach het maar weg.
Als je daar al om gaat
Ik ben altijd de sjaak op zaterdag.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:46:55 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83013936
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef Dementor het volgende:

Als je daar al om gaat
Ik ben altijd de sjaak op zaterdag.
Het is gewoon exemplarisch voor je houding, Dementor.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:46:57 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83013937
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:44 schreef Dementor het volgende:
Gaat het weer fout he?
Schande, voor je het weet komen hier mensen die hier nooit komen
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:47:30 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83013953
Ik pak wel even een bakkie cornflakes met rode vruchten. Zal ik daarna vast en zeker toeschietelijker zijn ...
pi_83013975
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:42 schreef Dementor het volgende:

Klazien?
Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar dus dat kan best!
Dat gekke wief kreeg iedereen wel zo gek dat ze brandnetels gingen vreten tegen een blaasontsteking.
Go hard or go home
pi_83014038
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is gewoon exemplarisch voor je houding, Dementor.
Ja, die houding van mij het is toch wat he?
pi_83014039
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Ik pak wel even een bakkie cornflakes met rode vruchten.
Boordevol antioxidanten. Goed zo!
Klazien is fier op u.
Go hard or go home
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:51:06 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83014054
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar dus dat kan best!
Dat gekke wief kreeg iedereen wel zo gek dat ze brandnetels gingen vreten tegen een blaasontsteking.
Puur of eerst koken??

En als het puur was, wat moet je dan daarna nemen tegen de blaren in je mond?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83014076
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 09:04 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Een nieuw Fok!stel
Yep... maar dan anders

Was weer een keigave avond gisteren en ik wilde nog even melden dat ik veilig thuis was
gekomen maar het nieuws van Dees was behoorlijk ''ontnuchterend'' , zacht uitgedrukt.

Maar zelfs nu ik nuchter ben kan ik met een gerust hart zeggen dat ik van Muis hou

en van Dees vind ik echt vreselijk en meer wist ook op dat moment niet te zeggen en nu
eigenlijk nog steeds niet...

[ Bericht 0% gewijzigd door FANN op 19-06-2010 11:02:17 ]
pi_83014079
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik groei dramatisch, waar ik bij zoonlief een week voor de uitgerekende datum volgens een vriendin niet hoogzwanger leek maar slechts zwanger, ben ik nu met bijna 16 weken echt al dusdanig gegroeid dat ik ook geen gewone spijkerbroeken aankan die nog in de kast lagen uit een tijd dat ik meer woog dan voor ik zwanger werd, die dus op de stapel "te groot" lagen.
Ja ik heb standaard een stapel "te groot" en een stapel "te klein" achterin de kast

Maarreh, de babykamer staat nog niet hoor, ik heb m besteld en we halen m half september op
oke, van je babykamer ik las zoiets maar wist niet of je hem al had staan.
geniet je er nu meer van dan bij je 1e, of vind je alles eng erom heen, er is zoveel veranderd, je mag geen rauw vlees of een kattebak verschonen en hoorde van andere zwangere je moet iets slikken (folium of zoiets) er is zoveel veranderd.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_83014115
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:

En als het puur was, wat moet je dan daarna nemen tegen de blaren in je mond?
Daar moet je dan overheen plassen. Of je smeert er weegbree op. Weegbree is eigenlijk altijd wel te vinden naast de brandnetel. Mijn hoofd loopt over, wat een kennis!
Go hard or go home
pi_83014172
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Noek het volgende:

[..]

Daar moet je dan overheen plassen. Of je smeert er weegbree op. Weegbree is eigenlijk altijd wel te vinden naast de brandnetel. Mijn hoofd loopt over, wat een kennis!
Meestal plast men ook over brandnetels, dus ze kan er ook gewoon direct brandnetels op smeren.
Wel eerst wikkelen in een natte theedoek welke eerder in de wind is gedroogd en gewassen is met een zeepsteen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:55:41 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83014173
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Die Klazien toch, gewoon P&P promoten via een omweg
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83014206
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Dementor het volgende:

[..]

Meestal plast men ook over brandnetels, dus ze kan er ook gewoon direct brandnetels op smeren.
Wel eerst wikkelen in een natte theedoek welke eerder in de wind is gedroogd en gewassen is met een zeepsteen.
Moet je wel eerst naakt om de netel dansen want je moet hem wel gunstig stemmen anders is het nog voor niks. Dan maar hopen dat de maan goed staat.
Go hard or go home
pi_83014226
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:56 schreef Noek het volgende:

[..]

Moet je wel eerst naakt om de netel dansen want je moet hem wel gunstig stemmen anders is het nog voor niks. Dan maar hopen dat de maan goed staat.
En dat het goede deel van de vacht van de kat omhoog staat.
pi_83014233
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:

Die Klazien toch, gewoon P&P promoten via een omweg
P&P?
Go hard or go home
pi_83014307
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:57 schreef Dementor het volgende:

[..]

En dat het goede deel van de vacht van de kat omhoog staat.
Ja, staat al zijn kopfhaar overeind. Neem dan gauw een foto en slacht hem daarna bruut af.
Maak er dan een handtas van en voor je het weet zit je bij Pauw en Witteman aan tafel en vraagt Bram Moszkowicz of het beestje ziek was. True story, wat een gestoord mokkel en lelijk. Ieks!
Go hard or go home
pi_83014372
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:00 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, staat al zijn kopfhaar overeind. Neem dan gauw een foto en slacht hem daarna bruut af.
Maak er dan een handtas van en voor je het weet zit je bij Pauw en Witteman aan tafel en vraagt Bram Moszkowicz of het beestje ziek was. True story, wat een gestoord mokkel en lelijk. Ieks!
Dat is Tinkebell.
Maar waar Bram is daar is Eva...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:04:17 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83014394
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, van je babykamer ik las zoiets maar wist niet of je hem al had staan.
geniet je er nu meer van dan bij je 1e, of vind je alles eng erom heen, er is zoveel veranderd, je mag geen rauw vlees of een kattebak verschonen en hoorde van andere zwangere je moet iets slikken (folium of zoiets) er is zoveel veranderd.
Dat van het rauwe vlees en de kattenbak (risico ivm toxoplasmose) wist ik in 1991 ook al, daarbij heb ik nooit katten gehad, en de kans dat er hier ooit een kat komt lijkt me kleiner dan 1 promille

Er wordt tegenwoordig idd geadviseerd foliumzuur (vitamine B11) te slikken tot ongeveer 10/12 weken zwangerschap, en daar al mee te beginnen voor je zwanger bent, omdat je anders wellicht de eerste weken niet geslikt hebt, en kennelijk heeft foliumzuur een positief effect op neurale buis vorming, dus minder kans op een open ruggetje of open schedel.

En Vitamine A moet je mee uitkijken, maar ook dat was in 1991 al bekend en ook toen slikte ik een vitaminepreparaat waar slechts een zeer beperkte hoeveelheid vitamine A inzat.

Er is idd een hoop veranderd, ik voel me denk ik een beetje als mijn moeder die toen tegen mijn zusje en mij (tegelijk zwanger) zei: "jullie hebben zoveel informatie, dat hadden wij niet".
Aan de andere kant vond ik de zwangerschap destijds redelijk probleemloos verlopen, dus geen doomscenario hier, graag meer van hetzelfde, met alle voordelen die de huidige tijd te bieden heeft, zowel qua medische, en semi-medische zaken (onderzoek, echo, pret-echo) als qua leuke en handige babydingen; voediingskussen, de baby in een emmer wassen ipv in een bad, enz.

Het voelt als een eerste keer maar met ervaring, en een positieve ervaring dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:05:26 #26
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83014428
Even on topic
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Half twee, tegen Japan
Dank je!

En is dat wat, dat Japan, kat in bakkie?
pi_83014476
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:05 schreef Marrije het volgende:
Even on topic
[..]

Dank je!

En is dat wat, dat Japan, kat in bakkie?
Gaat een mooie wedstrijd worden.
Ik heb heel vaak het idee dat onze voetballers het te goed hebben en er daarom niet al te hard meer aan trekken.
pi_83014489
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:03 schreef Dementor het volgende:

Dat is Tinkebell.
Maar waar Bram is daar is Eva...
En gelijk hebben ze. Ik vind ze cute samen.
Go hard or go home
pi_83014507
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:07 schreef Noek het volgende:

[..]

En gelijk hebben ze. Ik vind ze cute samen.
Bram is een snoepert.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:10:51 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83014587
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bram is een snoepert.
Idd, hoe oud is Eva eigenlijk??
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')