SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soepoog, wie moet er dan 'real getten' (quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:25 schreef FenderBaas het volgende:
hahaha TS, get real iedereen in hollywood is iets van cosmetische plastische chirurgie ondergaan, zelfs de gaylord mannen.
ja jij! met je hoofd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:27 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Soepoog, wie moet er dan 'real getten' ()
Megan Foxquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:22 schreef Mopst3r het volgende:
Nu ook met plastic surgery
[ afbeelding ]
Bron: http://celebs.gather.com/(...)leId=281474978312262
Klacht: Celebs die er perfect uitzien en zich dan op jonge leeftijd al zo laten verbouwen
Och gut, heb je een foto weten te vinden waarop ze er iets minder uitziet dan gewoonlijk? Als je Megan Fox al om te kotsen vindt, gok ik dat je niet vaak naar buiten gaat. (Of veel kotst, natuurlijk.)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:32 schreef Acinonyx het volgende:
Megan Fox vroeger![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Megan Fox nou![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Slechte troll.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Och gut, heb je een foto weten te vinden waarop ze er iets minder uitziet dan gewoonlijk? Als je Megan Fox al om te kotsen vindt, gok ik dat je niet vaak naar buiten gaat. (Of veel kotst, natuurlijk.)
Wie is hij ?quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Megan Fox
Daar laat ik mijn cavia nog niet eens overheen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Ik kan zonder liegen stellen dat ik dat nog nooit gedaan heb. Maar jij bespreekt masturbatie dus graag met andere mannen en probeert hen zelfs tot masturberen aan te zetten? Of is dit de eerste keer en doe je het alleen bij mij? Either way voel ik me er vrij ongemakkelijk bij en zou ik je bij dezen graag verzoeken ermee op te houden, in ieder geval tegen/bij mij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha kijk een Megan Fox aanbidder![]()
Lekker blijven fappen op haar foto's
haha loser, jij probeert hem een gay gevoel aan te praten , terwijl jij juist gay bent!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik kan zonder liegen stellen dat ik dat nog nooit gedaan heb. Maar jij bespreekt masturbatie dus graag met andere mannen en probeert hen zelfs tot masturberen aan te zetten? Of is dit de eerste keer en doe je het alleen bij mij? Either way voel ik me er vrij ongemakkelijk bij en zou ik je bij dezen graag verzoeken ermee op te houden, in ieder geval tegen/bij mij.
Wat dacht je van de in mijn eerdere bericht gequotte fokker?quote:
Juist ja, "FenderBaas" een man van inzicht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:41 schreef FenderBaas het volgende:
[..]
haha loser, jij probeert hem een gay gevoel aan te praten , terwijl jij juist gay bent!
Cheryl Colequote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Megan Fox
Daar laat ik mijn hond nog niet eens overheen gaan.Niet om het een of ander maar post eens een foto van je huidige of ex levenspartner (mocht je die hebben)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zullen wij eens oordelen of we onze honden dat wel aan willen doen![]()
Ik zie een meid die gewoon ouder en dus dunner wordt...quote:
Pics uit 1995?quote:
Dat meen je toch niet hoop ik?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kijk die vieze vetrolZe is echt fucking dik op die foto
als je dat serieus meent spoor je echt niet. jij weet niet wat dik is. en die meisjes op de catwalk zijn dan zeker normaalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kijk die vieze vetrolZe is echt fucking dik op die foto
Hap hapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:45 schreef A-noniem het volgende:
[..]
als je dat serieus meent spoor je echt niet. jij weet niet wat dik is. en die meisjes op de catwalk zijn dan zeker normaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |