Hahaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:35 schreef Keshet het volgende:
Freecell, volgens mij heb ik een meisjes-Florian!![]()
Emma doet precies hetzelde!
Behalve het eten dan, ze krijgt nog iets minder per dag. Ze begint wel weer steeds harder en sneller te gillen om meer eten dus ik ga het maar weer ophogen denk ik. Met die hoeveelheden die ze van de dokter mag wordt ze nooit groter.
Ze mag nu 7x95 per dag.
iii iii IEIEIEIEIEIE!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:14 schreef ymme het volgende:
Mart vind schreeuwen echt the bom. Maar mijn oren gaan eraan zo
ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:01 schreef Keshet het volgende:
Whaha Florian!
Hoe gaat Leander eigenlijk om met z'n broertje?
Simmu, wat weegt Ravi nu? Emma is nog maar 3 kilo dus qua gewicht mag ze nog niet zo veel.
Leander vindt hem tof, noemt hem Bloja, is heel boos als Bloja nog boven is 's morgens en hij al beneden en is af en toe nèt iets te ruw met hemquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:01 schreef Keshet het volgende:
Whaha Florian!
Hoe gaat Leander eigenlijk om met z'n broertje?
Klopt. Het is echt gigantisch druk op het werk (einde van het jaar zijn er altijd de fameuze deliberaties en gisteren was het ook nog eens infodag en dan 's avonds nog een jaarmis). We zijn dus echt nog bijna niet thuis geweestquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:23 schreef ymme het volgende:
Leonieke: Hoe is het met jullie?
Volgens mij ben je al een poosje niet meer hier geweest
Qua schema (als in 4 uur ertussen) vind ik het zéér OK. Maar ik blijf het heel erg weinig vinden (de hoeveelheid per fles dan).quote:Op zondag 27 juni 2010 14:50 schreef freecell het volgende:
Andere tips heb ik ook niet![]()
Leonieke, dat schema ziet er wel goed uit toch? En dat je productie het niet aan kan is ook wel logisch... Thomas is nog vrij jong en dan houd je je productie meestal niet op peil met 2 of 3 'afname-momenten' op een dag.
Kan je misschien wat vaker tussendoor kolven?
Leonie, Harry drinkt uit de fles ongeveer 100-115cc bv en dan laat hij er 3 uur tussen (soms iets meer, soms iets minder). Zo lang Thomas niet meer honger heeft en goed groeit, is er toch niks aan de hand?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Qua schema (als in 4 uur ertussen) vind ik het zéér OK. Maar ik blijf het heel erg weinig vinden (de hoeveelheid per fles dan).
Op het werk is het nu te druk om vaker te kolven, maar vanaf 1 juli wordt het normaalgezien rustiger, dus dan zal ik sowieso proberen om wat vaker te kolven. En vanaf 10 juli ga ik in verlof dus dan ga ik zien hoe ik het dan zal aanpakken. De ochtend- en avondvoeding zou ik graag nog houden tot ongeveer 16 augustus (einde verlof). En dan zal ik zien wat het zal geven als ik niet meer ga kolven overdag.
Hier hetzelfde 'probleem'. Daan lijkt er alleen geen last van te hebben. Hij slaapt prima in een rompertje en dunne slaapzak.quote:
lekker invetten met die zwitsal oliegel werkte hier goedquote:Op zondag 27 juni 2010 13:46 schreef CrazyPrincess het volgende:
Fijn dat het goed is gegaan octo. Het is natuurlijk ook wel stress voor zo'n kleintje, maar ze went vast snel
Ik geloof dat ik nooit aan fruithapjes ga beginnen Co_ol
Moneypenny heeft nogal droge voetjes. Heb al wat gesmeerd met dermatologisch verantwoorde body lotion, maar het lijkt niet te helpen. Hebben jullie tips?
Hij is van lijn veranderd en laat ons hopen dat hij nu die lijn blijft volgen. Maar ik word altijd onzeker als ik iemand anders zie met een kind van ongeveer dezelfde leeftijd. De nicht van P. is 3 weken voor mij bevallen en haar zoontje dronk een paar weken geleden 5 flessen van 180cc en sinds vorige week eet hij groentenpap en drinkt hij nog 4 flessen van 210ccquote:Op zondag 27 juni 2010 23:24 schreef octopussy het volgende:
Leonieke, groeit Thomas echt niet goed of volgt hij gewoon zijn eigen lijntje? Misschien kan je gewoon meer water bij zijn melk doen (dus de melk is dan dunner) of drinkt hij dan zijn fles niet leeg?
Happy, wat leuk dat Daan al rolt! Hannah echt nog nietZe gooit wel haar beentjes in de lucht en valt dan een beetje om, dus misschien dat ze binnenkort eens op haar zij belandt. Wel heeft ze haar voetjes ontdekt en kan ze nu hardop lachen
Liefquote:Op maandag 28 juni 2010 09:41 schreef DaviniaHR het volgende:
aviva heeft gister aan een banaan mogen sabbelen, en ze heeft wat water gehad. beide best een redelijk succes, al zeg ik het zelf
zag er heel schattig uit, dat likken aan de banaan
Dat tussen in liggen vind elke baby erg leuk lijkt welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:08 schreef freecell het volgende:
HarryDit is geen weer voor dat soort acties jongen! Kan dat met je werk, even er tussenuit?
Hier blijft ook ineens 10 à 20 cc staan?Misschien is het júist de warmte... Ik heb ook minder honger met dit weer en het is natuurlijk ook hun eten.
Florian werd vanmorgen (zonder speenploppen of wat dan ook, dus op zich wel hoera verder) om 4:00 wakker. Speenplop, tevreden maar wakker..... Half 5. 5x speenplop. 5:00.
Nou, dan maar fles.
Daarna heeft hij tussen ons in liggen lachen en spelen en kletsen tot 6:00 en nu slaapt hij nog in ons bed
Dan slaap je ook net niet bij zeg
mja, hij valt er sneller in slaap 's ochtends dan in zijn eigen bedje. Maar dan duurt het nog vrij langquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:50 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dat tussen in liggen vind elke baby erg leuk lijkt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |