abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83319629
Keshet, als jij denkt en merkt dat je kleine meid meer nodig heeft: DOEN!
Je moedergevoel zegt meer dan boeken en grafieken
pi_83319640
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:35 schreef Keshet het volgende:
Freecell, volgens mij heb ik een meisjes-Florian!
Emma doet precies hetzelde!

Behalve het eten dan, ze krijgt nog iets minder per dag. Ze begint wel weer steeds harder en sneller te gillen om meer eten dus ik ga het maar weer ophogen denk ik. Met die hoeveelheden die ze van de dokter mag wordt ze nooit groter.
Ze mag nu 7x95 per dag.
Haha Als ze meer wil kan je idd vast wel een beetje ophogen Vooral als ze ná de fles ook ontevreden is.
pi_83319944
Mart vind schreeuwen echt the bom. Maar mijn oren gaan eraan zo
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:14:08 #204
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83319947
Yup, dat doe ik ook hoor!
A grand adventure has begun.
pi_83320643
keshet; dat was bij ons met ravi ook. die wilde veel meer dan mocht van de kinderarts. gelukkig is onze kinderarts nog wel van de "mama weet het het beste dus volg je gevoel maar gewoon zolang je voorzichtig bent" ravi krijgt nu 5 x 150+5
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83320678
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:14 schreef ymme het volgende:
Mart vind schreeuwen echt the bom. Maar mijn oren gaan eraan zo
iii iii IEIEIEIEIEIE!

Ik had Florian net op zijn kont op de bank gezet. Maar dan niet tegen de leuning. Hij bleef even zitten en kiepte toen om (zachte héle grote bank) en rolde zo door naar zijn buik.
Legde zijn armpjes goed, tilde zijn koppie op, keek me recht aan en zei: 'hurm '

Ik moest zo lachen Was echt zo'n: mama, what just happened?' geluidje
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:01:41 #207
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83320900
Whaha Florian!
Hoe gaat Leander eigenlijk om met z'n broertje?

Simmu, wat weegt Ravi nu? Emma is nog maar 3 kilo dus qua gewicht mag ze nog niet zo veel.
A grand adventure has begun.
pi_83321147
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:01 schreef Keshet het volgende:
Whaha Florian!

Simmu, wat weegt Ravi nu? Emma is nog maar 3 kilo dus qua gewicht mag ze nog niet zo veel.
ik heb eerlijk gezegd geen idee

de laatste keer dat hij gewogen werd, was toen we de eerste keer in groningen zaten, en toen woog hij 3510 gram. ik schat hem nu rond de 4 kilo. voor komende week staat een extra weegsessie bij het CB op het programma
pi_83321185
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:01 schreef Keshet het volgende:
Whaha Florian!
Leander vindt hem tof, noemt hem Bloja, is heel boos als Bloja nog boven is 's morgens en hij al beneden en is af en toe nèt iets te ruw met hem

Goede grote broer dus

oja en hij pakt hem soms tof speelgoed af, maar als ik het hem vraag wil hij Bloja áltijd wel 'popje' of 'ritseluil' brengen. Wat mij een boel lopen scheelt
pi_83322172
Leander klinkt iederdaad als een hele lieve grote broer
pi_83325016
Leonieke: Hoe is het met jullie?
Volgens mij ben je al een poosje niet meer hier geweest
pi_83327747
Hahaha Bloja

Ik had me geloof ik nog niet gemeld gisteren, maar het KDV is heel erg goed gegaan Ze heeft af en toe een beetje gehuild (maar dat is thuis ook zo) maar voor het grootste deel is ze gezellig geweest en heeft goed gedronken en 1,5 uur (!) geslapen. Ben zo blij dat het niet zo'n drama was als de dag ervoor.

Ik heb haar trouwens net eens wat water aangeboden in een tuitbeker (omdat het zo warm is). Ze vind het tuitje niet zo boeiend, uit de beker drinken is veel stoerder
Ze ligt nu lekker te drogen
pi_83328919
Fruithapjes zijn leuk
  zondag 27 juni 2010 @ 10:51:57 #214
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83350975
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:23 schreef ymme het volgende:
Leonieke: Hoe is het met jullie?
Volgens mij ben je al een poosje niet meer hier geweest
Klopt. Het is echt gigantisch druk op het werk (einde van het jaar zijn er altijd de fameuze deliberaties en gisteren was het ook nog eens infodag en dan 's avonds nog een jaarmis). We zijn dus echt nog bijna niet thuis geweest (en maandag kom ik waarschijnlijk niet voor 21u thuis). Maar Thomas is nog altijd zijn heerlijke zelve Mijn schoonmoeder zou liever helemaal stoppen met werken en fulltime oppassen en mijn ma heeft de afgelopen twee dagen verwenweekendje met Thomas gehouden (al zei ze wel dat hij veel vermoeiender is dan mijn zus en ik op die leeftijd omdat hij echt heel veel aandacht vraagt. Alleen spelen is nog niet echt aan hem besteed ). Vandaag wordt een dagje "Thomas verwennen door mama en papa" denk ik
Hij lacht wel steeds meer en meer (behalve naar het fototoestel ), zit nu ook constant te "brrrr'en" Alleen het drinken, hé... daar blijven we toch wat mee 'sukkelen'.
Zijn schema ziet er nu als volgt uit
6u: bv bij mij
10u: 150cc + 5 scheppen
14u: idem
18u: idem
22u: bv bij mij of afgekolfde melk, ongeveer dezelfde hoeveelheid.

Hetzelfde eigenlijk als hetgeen ik lees bij ravi, maar Thomas woog een paar weken geleden 5,8kg.

Vannacht is hij wel twee keer gekomen maar gisteren heeft hij meer bij mij gedronken en waarschijnlijk kan mijn productie het niet meer goed aan. En dat in combinatie met het warmte weer
pi_83355851
Fijn dat het goed is gegaan octo. Het is natuurlijk ook wel stress voor zo'n kleintje, maar ze went vast snel

Ik geloof dat ik nooit aan fruithapjes ga beginnen Co_ol

Moneypenny heeft nogal droge voetjes. Heb al wat gesmeerd met dermatologisch verantwoorde body lotion, maar het lijkt niet te helpen. Hebben jullie tips?
  zondag 27 juni 2010 @ 14:44:56 #216
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83358044
CP, Thomas heeft heel lang een heel droog velletje gehad. We hebben hem altijd (lees: om de twee dagen) gewassen met Balneum en dat werkte perfect. Nu zie je er niets meer van, terwijl het echt een schiflervelletje was.
Andere producten mochten wij van het ziekenhuis niet gebruiken.
pi_83358216
Andere tips heb ik ook niet

Leonieke, dat schema ziet er wel goed uit toch? En dat je productie het niet aan kan is ook wel logisch... Thomas is nog vrij jong en dan houd je je productie meestal niet op peil met 2 of 3 'afname-momenten' op een dag.

Kan je misschien wat vaker tussendoor kolven?
  zondag 27 juni 2010 @ 14:54:49 #218
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83358399
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:50 schreef freecell het volgende:
Andere tips heb ik ook niet

Leonieke, dat schema ziet er wel goed uit toch? En dat je productie het niet aan kan is ook wel logisch... Thomas is nog vrij jong en dan houd je je productie meestal niet op peil met 2 of 3 'afname-momenten' op een dag.

Kan je misschien wat vaker tussendoor kolven?
Qua schema (als in 4 uur ertussen) vind ik het zéér OK. Maar ik blijf het heel erg weinig vinden (de hoeveelheid per fles dan).
Op het werk is het nu te druk om vaker te kolven, maar vanaf 1 juli wordt het normaalgezien rustiger, dus dan zal ik sowieso proberen om wat vaker te kolven. En vanaf 10 juli ga ik in verlof dus dan ga ik zien hoe ik het dan zal aanpakken. De ochtend- en avondvoeding zou ik graag nog houden tot ongeveer 16 augustus (einde verlof). En dan zal ik zien wat het zal geven als ik niet meer ga kolven overdag.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:59:28 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83358553
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef leonieke het volgende:

[..]

Qua schema (als in 4 uur ertussen) vind ik het zéér OK. Maar ik blijf het heel erg weinig vinden (de hoeveelheid per fles dan).
Op het werk is het nu te druk om vaker te kolven, maar vanaf 1 juli wordt het normaalgezien rustiger, dus dan zal ik sowieso proberen om wat vaker te kolven. En vanaf 10 juli ga ik in verlof dus dan ga ik zien hoe ik het dan zal aanpakken. De ochtend- en avondvoeding zou ik graag nog houden tot ongeveer 16 augustus (einde verlof). En dan zal ik zien wat het zal geven als ik niet meer ga kolven overdag.
Leonie, Harry drinkt uit de fles ongeveer 100-115cc bv en dan laat hij er 3 uur tussen (soms iets meer, soms iets minder). Zo lang Thomas niet meer honger heeft en goed groeit, is er toch niks aan de hand?
  zondag 27 juni 2010 @ 15:02:51 #220
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83358673
Mja, vind ik ook. Maar hij was wel serieus gezakt op de curve (wel bijgekomen, maar opeens een heel andere lijn gekozen).

Hoe lang kan er na een prik eigenlijk een harde plek zitten bij een baby? Thomas heeft de 17e zijn prik gehad en nu voel je het nog. De vorige keer was het na één dag weg. Kan toch geen kwaad, hé?
pi_83371258
Leonieke: als je je zorgen maakt gewoon even een keer tussendoor gaan wegen en vragen? Of hebben ze geen inloopspreekuur?
En van die prik weet ik niet eigenlijk

Hier een slaapkamertje van 26 graden
Na wat mopperen en paar keer knuffelen is hij toch gaan slapen, maar eigenlijk vind ik het zielig!

En elke keer als hij begint met huilen voel ik even weer die paniek en dat AAAAARGH gevoel opkomen van de afgelopen weken en dat vind ik zo lullig, want hij huilt momenteel echt niet erg veel
  zondag 27 juni 2010 @ 21:12:13 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83373302
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:31 schreef freecell het volgende:
Hier een slaapkamertje van 26 graden
Hier hetzelfde 'probleem'. Daan lijkt er alleen geen last van te hebben. Hij slaapt prima in een rompertje en dunne slaapzak.

We hebben trouwens een roller Hij heeft al eerder van buik naar rug gerold een aantal keer, maar dat lijkt hij weer verleerd te zijn. Maar vandaag ineens (nou ja ineens, hij rolde al een paar weken tot op zijn zij, maar net niet verder) van rug naar buik. En dat lijkt hij helemaal door te hebben want zodra je 'm op zijn rug legt, gaat hij draaien.

Leo, fijn weer wat van je te lezen. Nog effe tanden op elkaar tot het verlof en dan heerlijk genieten!! Van die prikjes weet ik eigenlijk niet. Voel jij het alleen of heeft Thomas er ook last van? Zo ja, dan zou ik even Kind & Gezin bellen voor de zekerheid.

Free, nog even afkicken van de mega zware weken, da's begrijpelijk. Niets om je voor te schamen, juist goed dat je het opmerkt en het dus niet op Florian projecteert.

Octo, goed nieuws dat het zo goed ging op het KDV!! Een hele zorg minder lijkt me.
pi_83373844
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:46 schreef CrazyPrincess het volgende:
Fijn dat het goed is gegaan octo. Het is natuurlijk ook wel stress voor zo'n kleintje, maar ze went vast snel

Ik geloof dat ik nooit aan fruithapjes ga beginnen Co_ol

Moneypenny heeft nogal droge voetjes. Heb al wat gesmeerd met dermatologisch verantwoorde body lotion, maar het lijkt niet te helpen. Hebben jullie tips?
lekker invetten met die zwitsal oliegel werkte hier goed
pi_83375541
Bedankt voor de tips
Wat is het toch fijn dat Fok bestaat. Hoe deden mensen dat in hemelsnaam vroeger voor het internet groot was?

26 graden? Poeh, da's zeker wel warm.
Hier denk ik een graad of 24, maar merk bij de nachtvoeding dat het 's nachts wel aardig afkoelt. Heb Moneypenny dus toch maar half onder het dekentje gelegd in een rompertje met korte mouwen. Moet goed gaan denk ik.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:19:00 #225
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83376870
Ik ben blij dat Thomas hier in de kamer slaapt die langs de noordkant ligt. Met de hele dag de rolluiken naar beneden valt het nog goed mee
Zo'n inloopspreekuur hebben ze hier niet Maar ik vraag me af wat we nog meer kunnen doen om hem meer te doen drinken. Als we er niet voldoende tijd tussen laten drinkt hij bijna helemaal niets uit zijn fles. Vandaag hebben we hem tussen de flessen door maar weer water laten drinken. Kwestie dat hij toch genoeg vocht binnen zou hebben.

En voor die harde plek kan ik idd wel eens bellen naar kind & gezin. Vergeet ik eigenlijk altijd dat dat kan
pi_83380225
Leonieke, groeit Thomas echt niet goed of volgt hij gewoon zijn eigen lijntje? Misschien kan je gewoon meer water bij zijn melk doen (dus de melk is dan dunner) of drinkt hij dan zijn fles niet leeg?

Happy, wat leuk dat Daan al rolt! Hannah echt nog niet Ze gooit wel haar beentjes in de lucht en valt dan een beetje om, dus misschien dat ze binnenkort eens op haar zij belandt. Wel heeft ze haar voetjes ontdekt en kan ze nu hardop lachen
pi_83386451
goede morgen allemaal,

bij jullie allemaal ook warme kamertjes en bij een aantal blijft het ook zoeken naar hoe en wat met de voedingen, heel herkenbaar hier!
m'n meisje heeft toch ook zelf wel last van de warmte zit met haar gezicht onder de warmte pukkels en vlekken, is hangerig en heeft moeite met slapen!

asy klinkt goed hoe het werk je bevalt!

octo wat fijn dat het vrijdag wel goed bij het kdv ging!

op naar weer een zomerse dag! een fijne dag allemaal!
pi_83386709
Ik merk ook wel dat Mart wat last van de warmte heeft. Gelukkig beschikken we over rolluiken door het hele huis heen, zowel onder als boven. Dit scheelt enorm qua warmte/hitte.
Maar slaapt alleen in z'n pamper overdag en 's nachts ligt hij alleen met pamper in z'n slaapzak. En dat gaat goed Hij heeft weer heerlijk van 19:00 uur tot 07:15 geslapen. En ik van 22:00 tot 07:15 uur. Ben heerlijk aan het bijtanken, al gaat dat moeilijk met dit weer...
  maandag 28 juni 2010 @ 08:16:36 #229
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83386997
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:24 schreef octopussy het volgende:
Leonieke, groeit Thomas echt niet goed of volgt hij gewoon zijn eigen lijntje? Misschien kan je gewoon meer water bij zijn melk doen (dus de melk is dan dunner) of drinkt hij dan zijn fles niet leeg?

Happy, wat leuk dat Daan al rolt! Hannah echt nog niet Ze gooit wel haar beentjes in de lucht en valt dan een beetje om, dus misschien dat ze binnenkort eens op haar zij belandt. Wel heeft ze haar voetjes ontdekt en kan ze nu hardop lachen
Hij is van lijn veranderd en laat ons hopen dat hij nu die lijn blijft volgen. Maar ik word altijd onzeker als ik iemand anders zie met een kind van ongeveer dezelfde leeftijd. De nicht van P. is 3 weken voor mij bevallen en haar zoontje dronk een paar weken geleden 5 flessen van 180cc en sinds vorige week eet hij groentenpap en drinkt hij nog 4 flessen van 210cc

Wel grappig dat Thomas heel de tijd zit te kauwen als we aan het eten zijn. Zaterdag dacht mijn schoonmoeder dat P. hem van zijn dessertbord had laten proeven

Vandaag wel een beetje een blah-gevoel hier Thomas half slapend laten vertrekken met P. naar de schoonmama en nu al weten dat ik vanavond pas rond 21u zal thuis zijn. Maar vanaf donderdag gaat de zweep er af en ga ik al beginnen afbouwen richting verlof Ik zal me dus maar daaraan optrekken vandaag
pi_83388386
Als hij die lijn blijft volgen is er toch niks aan de hand Leonieke? Wacht dat eerst maar eens even af

Leander volgde altijd makkelijk de lengtelijn en zat er bij gewicht compléét onder En die is ook heel gezond en gelukkig!

Hier bij de HA geweest en we krijgen nu standaard Pepti KMA officieel gediagnosticeerd: check.
Hij heeft nog wat last van de overgang (winderig) maar verder gaat het goed.

Alleen dit weer is niet bevorderlijk voor slapen en eczeem... Maargoed.
  maandag 28 juni 2010 @ 09:41:55 #231
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83388648
florian toch kma. balen. maar wel heel fijn dat er een diagnose is! zal vast heel vel rust geven

cp, dat droge hoort er een beetje bij in het begin. ik heb wel foto's van eli en aviva waar de vellen afhangen, maar die staan niet online, anders had ik ze ff geplaatst. wij hebben er niks aan gedaan, het gaat vanzelf over. ze barsten ahw uit hun vel omdat ze zo hard groeien in het begin.

aviva heeft gister aan een banaan mogen sabbelen, en ze heeft wat water gehad. beide best een redelijk succes, al zeg ik het zelf
zag er heel schattig uit, dat likken aan de banaan
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_83388706
Leonieke succes vandaag wordt een lange dag zo te lezen!

free fijn dat het bij jullie nu zoveel beter gaat! maar idd dit weer pFf
pi_83389002
Dat voeden kan je zo onzeker maken bleh.. Hier een dame die het elke dag anders lijkt te doen..zucht!
Ze heeft elke keer hele erge krampjes en die lijken ineens over.. Nu sinds gister komt haar halve fles er elke keer weer uit..
Vandaag komt CB Mevrouw hier thuis voor kennismaking en wegen dus zal ik zien of ze groeit en mijn onzekerheid op tafel gooien..

Raar want heb er al een van 2,5 maar kan me niet heugen hoe het bij haar allemaal ging.. Misschien verwacht ik wel te veel van mijn 4 weken te vroeg gboren dametje?!

Goed, ik ga een beetje het huishouden doen... beetje dan...
Altijd blijven lachen... :)
pi_83390600
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:41 schreef DaviniaHR het volgende:
aviva heeft gister aan een banaan mogen sabbelen, en ze heeft wat water gehad. beide best een redelijk succes, al zeg ik het zelf
zag er heel schattig uit, dat likken aan de banaan
Lief
Claire heeft gisteren voor het eerst op een wortel mogen knagen. Ze begon heel enthousiast, maar al snel liepen de rillingen over d'r rug en ze trok een hele vieze bek. Denk niet dat er veel in is gegaan (maar dat dachten we de eerste keer bij zuslief ook, bleek dat even anders bij de volgende luier). Vandaag mag ze nog een keer
pi_83396460
liesz succes met het CB hoop dat ze je een beetje kunnen geruststellen ook
misschien ook wat last van de warmte?

Sidn3y en Davina jullie kindjes gaan gewoon op ontdekkingsreis met het eten en drinken echt leuk!

Ik ben vanmorgen even naar het weegspreekuur geweest, Mw is keurig gemiddeld 200 gr per week aangekomen en zit nu op 4640 gram! ze krijgt dus in ieder geval genoeg binnen
de bultjes en vlekken lijken toch echt puur alleen van de warmte te komen en niet een allergische reactie, da's wel fijn
en ik heb vanmorgen zelf weer voor het eerst alleen op de scootmobiel en Mw in de draagzak onze hond uitgelaten, voelt wel als een overwinning! Herstel gaat dus de goede kant op!
pi_83405569
Bloja
Mooie werknaam voor de volgende free
pi_83412053
Nou volgens het CB doet Nanique het prachtig!
In de kraamweek was ze teruggevallen naar 2800 Gram en nu weegt ze 3240 Gram!! Ze is dus erg goed aangekomen in anderhalve week tijd.. Wij weer blij!!

We moesten ons geen zorgen maken over het drinken als ze nu 7 a8 x 60 tot 90 ML drinkt is dat nog voldoende! Gelukkig maar
Altijd blijven lachen... :)
  maandag 28 juni 2010 @ 20:03:31 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83413384
Fijn dat Nanique het goed doet!

Hier heeft Harry vandaag álle flessen geweigerd. Zodra ze met een fles in de buurt kwamen, begon hij te brullen. Dus ik ben maar wat eerder naar huis gegaan en aan de borst dronk hij gelukkig wel meteen. Dus maar eventjes een paar extra voedingen geven. Morgen gaan we het maar weer proberen. Als het niet lukt, ga ik gewoon tussendoor even live voeden...
Waarom besluit hij dit nou juist in een hittegolf?
pi_83415381
Asy, wat balen dat Harry niet zo goed drinkt. Isa wilde vanmorgen haar fles ook al niet op het kdv! Gelukkig heeft ze deze later wel netjes leeg gedronken.

Aviva en Claire ook aan de hapjes, leuk!
pi_83416141
Mart drinkt ook zijn flessen niet helemaal meer leeg. En het was nog wel een super hongerige baby
Waar is die gebleven...
Hij is dan ook heel hard gegaan qua groei. En ik heb het idee dat hij nu eindelijk wat minder hard groeit. Moest ook wel. Anders zat hij binnen het half jaar aan het gewicht van een kind van 1,5 jaar ofzo Naja bijna dan.
pi_83418200
Lastig he? Je wilt ze met dit weer juist goed laten drinken natuurlijk. Ik heb vandaag tussendoor uit een plastic bekertje ook weer telkens wat slokjes water laten drinken

De laatste paar dagen slaapt mijn meisje trouwens opvallend veel. Misschien is het de warmte of een sprongetje wat er aan zit te komen of een combinatie. Ik laat haar maar lekker, ze is altijd erg lief en vrolijk als ze veel geslapen heeft.
pi_83420080
Ik kom hier te weinig en moet me echt nog even inlezen enzo. Sorry dames als ik teveel egopost

Vandaag lekker 6km gewandeld met de kinderwagen. Heerlijk om weer mobiel te zijn. Ik ga nog niet heel snel, maar het voelt wel geweldig Was wel een beetje warm voor Moneypenny geloof ik. Ze lag vandaag al vroeg op 1 oor voor d'r nachtslaap. Die is de laatste 3 dagen al minstens 7 uur

De wasbare luiers lijken geen succes te zijn. Ze zijn denk ik te klein voor onze grote kleine meid. Vandaag geprobeerd en ze is echt mega doorgelekt. ze was zeiknat Nu dus maar weer gewoon aan de Aldi-luiers
  maandag 28 juni 2010 @ 21:58:30 #243
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83420090
Octo, dat vele slapen daar heeft Daan ook 'last' van. Nou alleen maar fijn toch, groeien ze goed van ook!!

Asy, wat balen dat hij juist nu de fles gaat weigeren. Hopenlijk is het eenmalig en drink het morgen wel weer gewoon uit de fles.

Gelukkig dat Nanique goed groeit Lieszdraaijer! Toch een zorg(je) minder.

En draculettetje ook al positief nieuws, goede groei en lichamelijke vooruitgang!! Fijn zeg!!

Oh en Aviva en Claire aan de bijvoeding. Spannend hoor!!

Vandaag is hij nog steeds lekker aan het rollen en de juffies op het KDV konden flink aan de slag want eenmaal op zijn buik was hij het snel zat maar terugdraaien wilde nog niet erg. Vanmiddag thuis deed hij het overigens wel weer een keer, hij rolde van rug naar buik en meteen door van buik naar rug en toen lag hij naast het kleed
pi_83429810
Harry Dit is geen weer voor dat soort acties jongen! Kan dat met je werk, even er tussenuit?

Hier blijft ook ineens 10 à 20 cc staan? Misschien is het júist de warmte... Ik heb ook minder honger met dit weer en het is natuurlijk ook hun eten.

Florian werd vanmorgen (zonder speenploppen of wat dan ook, dus op zich wel hoera verder) om 4:00 wakker. Speenplop, tevreden maar wakker..... Half 5. 5x speenplop. 5:00.
Nou, dan maar fles.
Daarna heeft hij tussen ons in liggen lachen en spelen en kletsen tot 6:00 en nu slaapt hij nog in ons bed

Dan slaap je ook net niet bij zeg
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:04:41 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83430663
Jeetje Free, schiet niet op. Ik mag wat dat betreft zoooooooooo in mijn handjes knijpen tot nu toe. Vannacht heeft onze man vanaf 18.45 tot 6.45 uur geslapen (en dan moest ik 'm wakker maken omdat ik moest gaan werken).
pi_83431680
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 08:08 schreef freecell het volgende:
Harry Dit is geen weer voor dat soort acties jongen! Kan dat met je werk, even er tussenuit?

Hier blijft ook ineens 10 à 20 cc staan? Misschien is het júist de warmte... Ik heb ook minder honger met dit weer en het is natuurlijk ook hun eten.

Florian werd vanmorgen (zonder speenploppen of wat dan ook, dus op zich wel hoera verder) om 4:00 wakker. Speenplop, tevreden maar wakker..... Half 5. 5x speenplop. 5:00.
Nou, dan maar fles.
Daarna heeft hij tussen ons in liggen lachen en spelen en kletsen tot 6:00 en nu slaapt hij nog in ons bed

Dan slaap je ook net niet bij zeg
Dat tussen in liggen vind elke baby erg leuk lijkt wel
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:51:03 #247
18860 sindell
Seriously
pi_83431713
Moggeh!

Slechte drinkers hier zie ik. Zal wel met het weer te maken hebben?
Laura wil juist nu weer 's nachts drinken, maar ik vermoed dat dat dorst is, want het is echt niet te harden hier boven. Maar ja kan niet anders
Ik ga haar ook maar een beetje water geven denk ik, vindt ze misschien wel lekker. Ik heb nog ergens zo'n cupje liggen
pi_83431765
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:50 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Dat tussen in liggen vind elke baby erg leuk lijkt wel
mja, hij valt er sneller in slaap 's ochtends dan in zijn eigen bedje. Maar dan duurt het nog vrij lang
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:12:34 #249
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83432304
free, gaat het al beter met florians darmpjes? qua winderigheid en zo?

bijzonder dat kindjes nu minder gaan drinken idd! ik had wel verwacht dat aviva ook wel vaker zou komen, maar dat is dus helemaal niet zo! terwijl ik zo 4 liter water wegkrijg nu

aviva kan echt goed rollen van buik naar rug, nu!
gisteravond ging het eerst heel soepeltjes op bed, dus ik wilde aan PR laten zien. ging ze op dr buik een potje liggen breakdancen! zo grappig!
armpje naar voren, hoofdje op zij, beetje schudden, nee, gaat niet. nou, dan maar met de armpjes en beentjes zwaaien en zwabberen, en nog een poging. armpje strekken, hoodfdje opzij, nee gaat niet, zwabberen maar! tzag er zo schattig uit! (en ook een beetje dom... )

en de echte bijvoeding begint pas dit weekend we hebben nog 9 dagen in dit topic, dus die paar dagen kan ze ook nog wel wachten.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_83432411
Aviva aan de rol En al weer bijna 6 maanden

Florian laat nog wel wat winden, maar heeft er zelf véél minder last van nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')