En zo ging het besparen van 500 000 dollar over in kosten die kunnen oplopen tot 50 000 000 000 dollar.quote:Een werknemer van BP claimt dat al voor de fatale explosie op het boorplatform The Deepwater Horizon, een lek bekend was bij BP. Tyrone Benton vertelt aan de BBC dat hij al weken voor de explosie een lek in een cruciaal onderdeel van het veiligheidssysteem identificeerde.
Hij zegt dat het lek toen niet is gerepareerd, maar het kapotte onderdeel is stopgezet. Het platform schakelde toen ter vervanging over op een tweede onderdeel. De fout zat in de zogeheten Blowout Preventer, een veiligheidssysteem dat bij problemen de oliebron moet afsluiten.
Juist dat systeem functioneerde niet goed bij de explosie op 20 april jongstleden. Een reparatie had de stillegging van het booreiland genoodzaakt, een maatregel die BP een half miljoen dollar per dag had gekost. Benton stelt dat zijn supervisor zowel naar beheeder Transocean als naar BP een e-mail heeft gestuurd betreffende de fout.
BP reageert op de aantijgingen door te zeggen dat het bedrijf Transocean verantwoordelijk is voor onderhoud aan de booreilanden. Dat bedrijf stelt echter dat het onderdeel voor de explosie nog succesvol is getest. De olieramp kostte BP al zo'n twee miljard dollar tot nu toe.
Ik ben toch niet gek!?!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De tv beviel zaterdag niet en toen ben je zondag een nieuwe gaan kopen? Je hoort toch een nieuwe tv voor het voetbal te kopen volgens alle markting strategien?
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben toch niet gek!?!
Ik ging gisteren eigenlijk naar de MediaMarkt voor een nieuwe USB-hub en kwam dus ook met een TV thuis.
Had nog een 'oude' beeldbuis-TV waar op zich niks mis mee was, alleen het kunnen aansluiten van randapparatuur was wat beperkt. We willen graag een grotere kast waar een nieuw aan te schaffen, grotere, TV in kan, maar we vinen iets wat ons bevalt en de meubelmaker die we gevraagd hadden een kast op maat te maken naar onze eigen wensen geeft geen respons.
Dus nu voor tijdelijk een tussenmodelletje gekocht voor relatief weinig geld en als dan straks de nieuwe kast er ooit komt, ruilen we die weer in voor een andere...
Deze ook van Carmel denk ik....quote:Op maandag 21 juni 2010 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Bij Ajax hing er tijden lang een professioneel gedrukt spandoek met de tekst 'Ajax, The Proud Of Mokum'...
Flatscreen in combi met digitale TV gaat prima.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hoe decadent...
Heb je nu een flatscreen? Wij vonden het erg wennen met voetbalwedstrijken.
Gisterenavond was er een programma op TV over incontinentie, met o.a. een vrouw die bij niezen, hoesten en zelfs tijdens de seks urineverlies had. Is Jair al in dat stadium beland?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:40 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even rust
Jair ligt nu al in bed voor de middagslaap, hij is best verkoudengelukkig helpen de hoestdruppels, en z'n plasluier was meer dan vol
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Gisterenavond was er een programma op TV over incontinentie, met o.a. een vrouw die bij niezen, hoesten en zelfs tijdens de seks urineverlies had. Is Jair al in dat stadium beland?
Ik kan me ook zo storen aan die misleidende reclames... vooral van digitenne.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flatscreen in combi met digitale TV gaat prima.
Gewone kabel-TV is niet om aan te zien op zo'n TV. Dat was voor mij ook altijd een reden om zo'n ding nog niet aan te schaffen, ik vond de beeldkwaliteit gewoon slecht...
Ja, dat hebben wij ook wel hoor... maar toch vond, vooral Peace, het erg wennen. Inmiddels hebben we de LCD al bijna een jaar, dus nu wel gewend.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flatscreen in combi met digitale TV gaat prima.
Gewone kabel-TV is niet om aan te zien op zo'n TV. Dat was voor mij ook altijd een reden om zo'n ding nog niet aan te schaffen, ik vond de beeldkwaliteit gewoon slecht...
Enne, hopelijk levert het onderzoek van je oma duidelijkheid, alhoewel dat op zich natuurlijk niet positief hoeft te zijn.
Hoop echter voor je dat het meevalt..
Ik weet nog een goede meubelmakerquote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben toch niet gek!?!
Ik ging gisteren eigenlijk naar de MediaMarkt voor een nieuwe USB-hub en kwam dus ook met een TV thuis.
Had nog een 'oude' beeldbuis-TV waar op zich niks mis mee was, alleen het kunnen aansluiten van randapparatuur was wat beperkt. We willen graag een grotere kast waar een nieuw aan te schaffen, grotere, TV in kan, maar we vinen iets wat ons bevalt en de meubelmaker die we gevraagd hadden een kast op maat te maken naar onze eigen wensen geeft geen respons.
Dus nu voor tijdelijk een tussenmodelletje gekocht voor relatief weinig geld en als dan straks de nieuwe kast er ooit komt, ruilen we die weer in voor een andere...
Dank je, Diaan, en sterkte voor je omaquote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
@Red, dat is een dag hard werken, zo'n papadag met een kindje dat zich niet helemaal lekker voelt. Beterschap voor Jair!!
Meld je aan!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
OMG
Heute abend reiki op afstand - wie heeft interesse?
De onzin in die OP
Ik hoop niet dat dat water door iemand uit Oekraine is ingestraaldquote:Op maandag 21 juni 2010 13:04 schreef zebaz het volgende:
Ik neem gauw nog een slokje ingestraald water.
doe dat, dan bel ik nog even met Jomanda. En dan die posts van zo'n "reiki-master" die beweert beter te zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:04 schreef zebaz het volgende:
Ik neem gauw nog een slokje ingestraald water.
Ach, dan 'werkt' het tenminstequote:Op maandag 21 juni 2010 13:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat water door iemand uit Oekraine is ingestraald
Ja en dat is dan ook precies waar dit op berustquote:Op maandag 21 juni 2010 13:09 schreef zebaz het volgende:
Ik denk trouwens dat gewone reiki best kan werken, puur als meditatieoefening.
Et voila, precies mijn punt.quote:Maar die afstandsmeuk is natuurlijk helemaal dikke onzin. Als-ie t voor een onbeperkt aantal mensen kan doen die er niets van hoeven te weten, waarom doet-ie het dan niet gelijk voor de hele wereld, zonder aankondiging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |