abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:10:03 #76
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_83014562
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:59 schreef zoefbust het volgende:
De rechtszaak is over 1, 2 of 3 jaar .
As maandag komt de rechter op bezoek in de High Security Prison Castro Castro .
Dat ja
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_83014615
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:57 schreef MargrietV het volgende:
Moeder van Joran: Alles wijst op een complot

De moeder van Joran blijft in haar zoon geloven. FOTO REUTERS
ARUBA - Anita van der Sloot, moeder van Joran, verbreekt na jaren het stilzwijgen. Ze wil een aantal zaken omtrent haar zoon nuanceren. Het is voor het eerst sinds 2008, toen gaf zij een interview aan Pauw en Witteman, dat Jorans moeder spreekt.

Haar 22-jarige zoon wordt verdacht van de moord op de Peruaanse Stephany Flores en zit momenteel in de beruchte Castro Castro-gevangenis in afwachting van het proces.

De Amerikaanse televisiezender ABC zendt een exclusief interview uit met een voormalige liefde van Joran. De inmiddels 23-jarige Melody Granadillo omschrijft Joran daarin als ,,lief'' en ,,romantisch''. Ook hield ze een dagboek bij over haar tijd met Joran.

E-mail onderschept
ABC biedt niet allen een kijkje in het dagboek van Melody, maar wist ook een e-mail van Anita van der Sloot aan het meisje te onderscheppen. Daarin zegt Jorans moeder onder andere dat ze niet gelooft dat Joran een moordenaar is.

Ze vraagt Melody tevens voor haar zoon te bidden. ,,Hij is geen monster zoals iedereen denkt. Hij is getraumatiseerd, depressief en verslaafd, maar is geen moordenaar.''

Altijd geloofd in onschuld
De ouders van Joran Van der Sloot hebben altijd geloofd in de onschuld van hun zoon in de zaak rond Natalee Holloway. De Amerikaanse verdween in 2005 op Aruba en Joran wordt nog steeds verdacht.

Vijf jaar geleden lieten zijn ouders weten 200 procent in zijn onschuld te geloven. ,,Ik weet zeker dat Joran Natalee niets heeft aangedaan," aldus zijn moeder toen.

Hoewel haar zoon over de dood van Stephany Flores inmiddels een bekentenis heeft afgelegd, is mevrouw Van der Sloot ervan overtuigd dat ,,alles op een complot wijst om haar zoon te pakken.'' (DVDH)
18/06/10 20u58

AD
Heel vreemd, want het complete intervieuw in de Telegraaf is heel anders. Lees dat maar eens.
pi_83014652
Zou dat wat zijn als dit een setup is georganiseerd door die Amerikanen om Joran te pakken.
pi_83014902
Ik dacht dat de rechtzaak afgelopen vrijdag zou zijn. Vandaar dat ik het vreemd vond er nog niets over gehoord te hebben..
pi_83015158
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:19 schreef Tarabass het volgende:
Ik dacht dat de rechtzaak afgelopen vrijdag zou zijn. Vandaar dat ik het vreemd vond er nog niets over gehoord te hebben..
a.s. maandag
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_83015205
Hij wordt voorgeleid of zoiets toch? En die rechter moet beslissen of hij langer in voorarrest blijft.
Zal wel een soort van formaliteit zijn denk ik.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_83015306
Goede zaak, als je peruaanse meisjes gaat vermoorden , dan zal je daar gestraft worden, naar de daar geldende normen.

Als je dat in Nederland had gedaan, dan was je na vier jaar weer op proefverlof geweest.
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_83015709
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:56 schreef MargrietV het volgende:
Vind dat verhaal over hij vluchtte voor verplichte opname zeer dubieus.
Vind het complotverhaal ook dubieus, want Joran heeft toch zelf contact opgenomen om familie Holloway te tillen voor 250.000 euro.
Ik denk dat het een deel komt uit zijn verslaving. Mensen doen een hoop als ze ergens verslaaft aan zijn. Als die zijn moeder kon verkopen deed hij het ook nog!
pi_83015822
Maandag komt de rechter langs bij hem om details van de moord te bespreken. Het bezoekje aan paleis v. justitie was idd stukje formaliteit. Ik denk dat we nu zo'n beetje wel alles gezien hebben. Al moet ik wel zeggen, van veel filmpjes die ik zag de afgelopen dagen op youtube vond ik de linken hier niet terug afgelopen dagen. Ik zal ze even plaatsen vandaag of morgen als ik tijd en puf heb.

[ Bericht 17% gewijzigd door pIonspIons op 19-06-2010 12:10:53 ]
pi_83016058
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:28 schreef Stiggie het volgende:

[..]

a.s. maandag
I hear, met de link wilde ik aangeven dat het dus niet zo raar was dat ik dat dacht
pi_83016459
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

Heel vreemd, want het complete intervieuw in de Telegraaf is heel anders. Lees dat maar eens.
Ik denk dat het AD de feiten een beetje door elkaar haalt; gisteren was nog onduidelijk wanneer die email precies is geschreven - in de 'Natalee'-periode, of vóór de bekentenis van Joran in Peru? Hoe dan ook, in de Telegraaf heeft ze een heel duidelijk verhaal. Dat van die opname klinkt heel aannemelijk, en het is best mogelijk dat die 'gedwongen' opname slaat op de druk die de familie/omgeving op Joran uitoefende. Daar kan hij best voor op de vlucht zijn geslagen. Ook het verhaal over zijn verwarde toestand vind ik wel geloofwaardig. Als hij Stephany heeft vermoord in een vlaag van blinde woede, ligt het voor de hand dat hij is doorgedraaid toen de werkelijkheid tot hem doordrong.
pi_83016652
woede? waardoor??

Om dat Stephanie geen geld wilde afstaan aan Joran??
Ze haar creditcard nummer niet wilde geven??

En na dat verzoek om geld met zijn knuisten heeft ie het werk maar afgemaakt
Het zag er ook niet uit met die uitpuilende ogen door het wurgen natuurlijk
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_83016739
Hij vroeg Melody in Peru om geld om een ticket te kunnen kopen om terug te vliegen naar Aruba, opeens niet bang voor een zgn. gedwongen opname? Hij gaat echter naar Chili.
Een gedwongen opname voor een psychiatrische behandeling wordt niet zo maar afgegeven, waarom hebben de Arubaanse autoriteiten er dan nog geen melding van gemaakt en dat opgeeist hebben?
pi_83016911
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:15 schreef MargrietV het volgende:
Hij vroeg Melody in Peru om geld om een ticket te kunnen kopen om terug te vliegen naar Aruba, opeens niet bang voor een zgn. gedwongen opname? Hij gaat echter naar Chili.
Een gedwongen opname voor een psychiatrische behandeling wordt niet zo maar afgegeven, waarom hebben de Arubaanse autoriteiten er dan nog geen melding van gemaakt en dat opgeeist hebben?
Als die eikel in plaats van naar Santiago te vliegen, naar Aruba was gegaan, dan was ie de dans weer ontsprongen.
Maar kennelijk had ie het idee dat ie daar weer verder kon gaan met gokken, met het geld van Stephanie
pi_83017218
quote:
Hij vroeg Uri Geller toch ook geld voor de terug reis .
Hij was helemaal niet op de vlucht voor een opname in een psychiatrische kliniek .
pi_83017229
quote:
Omdat het geen gedwongen opname was?
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 12:30:10 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_83017234
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef Verburg_K het volgende:

Als die eikel in plaats van naar Santiago te vliegen, naar Aruba was gegaan, dan was ie de dans weer ontsprongen.
Maar kennelijk had ie het idee dat ie daar weer verder kon gaan met gokken, met het geld van Stephanie
Nope! Inmiddels liep die afpersingszaak op Aruba al tegen hem, dus zou hij daar ook opgepakt worden.

Btw, hij zou opgenomen worden in een Nederlandse kliniek, volgens de Telegraaf.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_83017426
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nope! Inmiddels liep die afpersingszaak op Aruba al tegen hem, dus zou hij daar ook opgepakt worden.

Btw, hij zou opgenomen worden in een Nederlandse kliniek, volgens de Telegraaf.
En dat moeten we dan geloven? Mevrouw Van der Sloot valt de Amerikaanse media aan en gaat praten met de minst betrouwbare krant van Nederland? Weinig consequent in mijn ogen.
Kan me indenken, dat ze haar zoon wil verdedigen, maar denk dat ze dat niet op een goede manier doet,
zal maar denken kat in nauw doet rare sprongen. Denk dat ze met dit interview het tegenovergestelde zal bereiken van wat ze in feite wil.
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 12:39:32 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_83017514
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef MargrietV het volgende:

En dat moeten we dan geloven? Mevrouw Van der Sloot valt de Amerikaanse media aan en gaat praten met de minst betrouwbare krant van Nederland? Weinig consequent in mijn ogen.
Kan me indenken, dat ze haar zoon wil verdedigen, maar denk dat ze dat niet op een goede manier doet,
zal maar denken kat in nauw doet rare sprongen. Denk dat ze met dit interview het tegenovergestelde zal bereiken van wat ze in feite wil.
Daar heb ik het toch niet over? Wat begrijp je niet aan het niet vertrekken naar Aruba en de Nederlandse kliniek?

Ik heb het nergens over het verdedigen van haar zoon. Dat maak jij er van.
― Mark Twain
pi_83017525
luister naar BNR radio alles over Joan
pi_83017583
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar heb ik het toch niet over? Wat begrijp je niet aan het niet vertrekken naar Aruba en de Nederlandse kliniek?

Ik heb het nergens over het verdedigen van haar zoon. Dat maak jij er van.
Jeetje ik viel je nergens aan! Mijn opmerking ging in het algemeen!
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 12:45:27 #99
135305 beequeen
Lost.
pi_83017678
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:42 schreef MargrietV het volgende:

Jeetje ik viel je nergens aan! Mijn opmerking ging in het algemeen!
Ik val jou ook niet aan. Ik begreep gewoon niet waarom je met deze post kwam. Jouw antwoorden sluiten gewoon niet aan op mijn opmerkingen.
Geeft verder niks hoor.
― Mark Twain
pi_83017740
Er zijn ook gewoon Klinieken op Aruba hoor zelfs met dag behandelingen .
Verder had Anita ook om een Observatiemachtiging kunnen vragen .
Daar is een handtekening voor nodig van de burgemeester en dan wordt iemand voor 3 weken ter Observatie opgenomen .

Anita zegt : Maandenlang zei hij nauwelijks iets.

Gaat er dan in haar hoofd niet een lichtje branden dat er iets mis is ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')