Stand 1983quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:39 schreef nerd4sale het volgende:
The Raven?
poging gedaan, ging niet helemaal goedquote:PS: kan iemand deze toevoegen aan de Wiki? Ik heb daar geen rechten voor.
De vorige staat er ook nog niet bij (1982).
Tnx.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
poging gedaan, ging niet helemaal goed. Ik probeer het nog te verhelpen
Graag gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ik de vraag dan omdraaien:
Bij welke Nederlandse stad begint de A1?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:32 schreef nerd4sale het volgende:
Blijkbaar is het toch niet zo gemakkelijk.
Ik wil er een eind aan breien voor vanavond, dus het antwoord staat in de spoiler.Is het nu een dorp of een stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ik de vraag dan omdraaien:
Bij welke Nederlandse stad begint de A1?
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Ik heb het omgedraaid, ik wil nu de stad weten die aan de andere kant van de A1 ligt. Dus niet bij de Duitse grens, maar juiste helemaal aan het andere eind/begin.quote:
trustequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef nerd4sale het volgende:
Ik denk dat ik het weet, maar ik ga het niet zeggen want ik wil nu naar bed.
Trusten.
Het is een begrip, ik weet niets van orgels maar ik ken dit merk. Als men nu een nummer met een orgeltje hoort(geen draaiorgel trouwensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:58 schreef BasOne het volgende:
Het is een elektronisch orgel, merk, geen idee
Je bent een heel eind al.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:04 schreef BasOne het volgende:
Wij hadden een Diamond in huis (voordat m'n vader em verkocht, en dat was een erfenisje van m'n overgrootvader)
Vleesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef BasOne het volgende:
Zalm?
Tuurlijk, nooit van een Hammondorgel gehoord?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:08 schreef BasOne het volgende:
Vissevlees
Lekker met honing mosterd saus
Ham?
Nequote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:15 schreef lubje25 het volgende:
Vangelis?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:26 schreef BasOne het volgende:
Ik zou bijna zeggen Nana mouskourie
Maar daar lijkt me ze te jong voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand 1983
1 Nerd4sale
2 lubje25
2 BasOneDonder op man, ik pak gewoon mijn klomp
HAH strikvraag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duik m'n nest in, heb het gehad
NN
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Omdat je het fout hebt. D.R.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:52 schreef BasOne het volgende:
Ulysses?niet goed goed niet goed *kruist vingers*
Wil naar bed... waarom deed ik F5
Stand 1983quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:12 schreef banaantjeEE het volgende:
Mr Fantastic
The Thing
The invisible woman
Human Torch
hij is viessssssssss, geef mezelf even het BP punt want weet eigenlijk wel zeker dat die goed is.quote:
Mooi want dat stond in de vraagquote:
Dat is toch geen beveiligingsbedrijf......die hint is iets uit de kraan in combinatie met een kleurquote:
Op een of andere manier associeer ik olie met BPquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat is toch geen beveiligingsbedrijf......die hint is iets uit de kraan in combinatie met een kleur
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:37 schreef Flitspaal het volgende:
Guacamole?
andere kleur groen, erg heet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef tomtomaat het volgende:
zeewier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Gecheckt.quote:
Shigeru Miyamoto idd!quote:
Virtual Boy inderdaadquote:
In NL zeggen we over het algemeen choker, maar vooruit.quote:
In België nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:56 schreef bierjoost het volgende:
[..]
In NL zeggen we over het algemeen choker, maar vooruit.
Stand 1983
1 Nerd4sale
4 lubje25
3 BasOne
2 banaantjeEE
1 nightcowboy
2 Yankee
2 bierjoost
1 DJ_Spiegelei
quote:
Sorry schatquote:
Wat isquote:Debepaalt de snelheid waarmee een mechanisch uurwerk loopt. De
bestaat uit een (meestal uitgebalanceerd) wieltje, gekoppeld aan een spiraalveer, dat met heel nauwkeurig bepaalde resonantiefrequentie heen en weer draait. Een uiteinde van de spiraalveer is meestal via een stelschroef met het chassis van het uurwerk verbonden. Met de stelschroef kan de rustpositie van de
worden ingesteld. De andere kant van de spiraalveer is met het wieltje verbonden. De
blijft bewegen, omdat het anker, dat ook om een asje draait, en op zijn beurt weer met een ankerrad is verbonden, de
steeds een klein zetje geeft. Het middelste deel van de
dat om de as draait heeft een klein pennetje (steentje in horloges), dat in een vork van het anker valt. Telkens als dit stiftje door de vork heen draait, wordt het anker in een ander positie gezet. Daarbij gaat het ankerrad steeds een half tandje verder. Een van beide palletten ligt daarbij tegen een tand van het ankerrad. Het ankerrad is via een raderwerk verbonden met een spiraalveer of met een gewicht, die de kracht levert die nodig is om de beweging in gang te houden. Het raderwerk drijft ook de wijzers van het uurwerk aan.
Stand 1983quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:36 schreef bierjoost het volgende:
Die achtervolgingsfilm van Spielberg? Driver oid?
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:52 schreef Nico_S. het volgende:
Airplane
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:58 schreef BasOne het volgende:
Obama?
Of lijkt het alleen maar op het Witte Huis
quote:
quote:is een groep uit de jaren 60 rond
. In 1962 kregen
een contract bij manager Brian Epstein als tweede groep naast de Beatles. Ze kregen hits als Ferry Cross the Mersey en Don't Let the Sun Catch You Crying. Een Rodgers & Hammerstein song, You'll Never Walk Alone, die indruk had gemaakt op Marsden, nadat hij de film Carousel had gezien in zijn jeugd, werd hun grootste hit.
Stand 1983quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:03 schreef Rucebo het volgende:
Gerry and the Pacemakers (zonder hint nooit geweten.
Stand 1983quote:
Stand 1983quote:
Shaggyquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef banaantjeEE het volgende:
Heineken?
Stand 1983quote:
Stand 1983quote:
Sampras?quote:
Terpentin07 +1quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Boris Becker?
Stand 1983quote:
quote:is een balsport waarbij deelnemers proberen een bal (de
) onderhands zo ver mogelijk te werpen. In Nederland wordt dit volksspel vooral in Overijssel, Drenthe en de Achterhoek beoefend.
Stand 1983quote:
Amphiteatrum Flavium of Flavisch Amfitheater = goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand 1983
6 nightcowboy
4 banaantjeEE
4 BasOne
4 lubje25
2 bierjoost
2 Cobra4
2 Nico_S.
2 Rucebo
2 Yankee
1 Corkscrew
1 DJ_Spiegelei
1 Nerd4sale
1 Terpentin07Wie dit leest is alfabeet.
Het accent is goed, nu nog een letter omwisselen.quote:
Helemaal.quote:
Dat is correctquote:
Stand 1983quote:
Waarom beantwoord je de vraag dan goedquote:Op zondag 20 juni 2010 08:19 schreef romika het volgende:
een trapas
fijne dag iedereeen, ben een poosje weg.![]()
Ti's dat je het zegt want het was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 20 juni 2010 10:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik dacht dat het editten van posts niet mocht? Maar oké
Een pak op je sodemieter mag je krijgenquote:Op zondag 20 juni 2010 10:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Het bis een trapas.mag ik nu het punt?
Het verhaal was eigenlijk helemaal niet zo interessant, er was geen clou en dus is dat een standaard einde, running gag.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga dan weer verder met een volledig random (gok)vraag.
Iemand vertelt in het Engels een willekeurig verhaal of anekdote en aan het eind is als hij klaar is met het verhaal, is het even stil, en dan zegt hij uit het niets 'and then I found 5 dollars.'
Wat bedoelt hij hiermee of hoe zou je dit omschrijven?
Volgens urbandictionary.com...![]()
Echt nog nooit van gehoordquote:Op zondag 20 juni 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
Nouja het was Helen Keller, raad toch niemand.
Moet ik een nieuwe stellen? Iemand anders mag het ook doen.
Ik zei al, het zal wel alleen in Amerika zijn.quote:
Ja, en probeer eens wat normalere vragen te stellen. Het gaat hier tenslotte over algemene kennisquote:Op zondag 20 juni 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
Nouja het was Helen Keller, raad toch niemand.
Moet ik een nieuwe stellen? Iemand anders mag het ook doen.
Ga toch weg, ik heb hier vragen gezien die echt nergens over gaan, de mijne was dan nog niet zo moeilijk/.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, en probeer eens wat normalere vragen te stellen. Het gaat hier tenslotte over algemene kennis
Voor jou misschien niet nee, omdat je er gisteren toevallig eens iets hebt over gehoordquote:Op zondag 20 juni 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik heb hier vragen gezien die echt nergens over gaan, de mijne was dan nog niet zo moeilijk/.
Ik heb in Amerika gewoond, en daar is ze heel bekend. Ik dacht dat dat hier ook was, maar blijkbaar niet. Nou goed toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet nee, omdat je er gisteren toevallig eens iets hebt over gehoord
Stel nu maar gewoon een nieuwe vraag i.p.v. te beginnen slowchatten.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb in Amerika gewoond, en daar is ze heel bekend. Ik dacht dat dat hier ook was, maar blijkbaar niet. Nou goed toch?
Stand 1983quote:Op zondag 20 juni 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
Iets met aparte letters. FS keurmerk, of FSC?
Goed zo, zijn toch niet zo dom hier.quote:
quote:
Een makkie, héquote:
quote:
+1quote:
Stand 1983quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |