quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige plaatsen in Nederland, de Turken daar....
Volgens mij ken jij alleen maar koerden..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige plaatsen in Nederland, de turken daar....
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook leukEN ik kan nu aan mn beste vriend laten zien hoe achterlijk zn volk is. Beetje generaliserend, maar meestal zijn de Koerden uit Turkije zo.
Volgens mij ken ik geen enkele Koerd, laat staan dat ik één, twee, drie het verschil tussen een Turk en een Koerd zou kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij alleen maar koerden..![]()
Nou, ik hoop gewoon dat je ze niet kent.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik geen enkele Koerd, laat staan dat ik één, twee, drie het verschil tussen een Turk en een Koerd zou kunnen zien.
Nee.. maar een deel van wat ie lult is toch Engels.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
En je verwacht ook nog dat ik weet wat er staat?
Bedankt voor het medeleven, maar ik beoordeel mensen niet op afkomst.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou, ik hoop gewoon dat je ze niet kent.
Ik dacht altijd dat je mij niet mocht omdat ik Turksbenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor het medeleven, maar ik beoordeel mensen niet op afkomst.
Ik beoordeel mensen wel op hun gedrag.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je mij niet mocht omdat ik Turksben
En wat nou als mijn gedrag typisch is voor m'n afkomst...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen wel op hun gedrag.
Dan noem ik je een relturk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En wat nou als mijn gedrag typisch is voor m'n afkomst...
Is het niet een beetje te laat om naar het feestje van het broertje van je vriendin te gaanquote:
Misschien bloeit er iets tussen emel en haar vriendins broertjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te laat om naar het feestje van het broertje van je vriendin te gaan?
Zou je denkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien bloeit er iets tussen emel en haar vriendins broertje![]()
![]()
Zoek het maar op in de forumlijst.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Waar staat KPD eigenlijk voor? Moet je dan een abonnement nemen, of zo?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |