Ik zou nog denken dat het een koerd is.quote:
Playersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
- zegt:
*i missed you, really
emel zegt:
*dont lie
- zegt:
*never lie
*when i see you online, i feel happy
*dont know why, but i feel close to you
*you are a great girl
emel zegt:
*how can i believe you
- zegt:
*wish you could see my heart
Een turk uit tr
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou nog denken dat het een koerd is.Kijk dit:
- zegt:
*:)
*no i am not
*you have never live a real love
*the real love is in istanbul
*the real love is me
emel zegt:
*Eehh ok
- zegt:
*youre future is a turkish boy. same culture same passion, real love
emel zegt:
*hahaha, how do you know?
Vraag ik me soms ook af. Ene keer engels, andere keer turksquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Players.
Waarom praat hij Engels met jou?
het wordt mooierquote:
Waarom speel je met zijn gevoelens? Waarom beantwoord je zijn eeuwige liefde niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het wordt mooier![]()
- zegt:
*I feel it
*Holland is not for you
*people are like robots
*boring, only sex
*but in istanbul, passion, romance and sex
*without passion, the relationship have no difference like the animal have
*are you there my dear?
emel zegt:
*But that doesn't matter, I consider myself as a Dutch
Fırat zegt:
*really
*?
emel zegt:
*no actually as kurdisch
Fırat zegt:
*i am kurdish too
dat laatste verklaart veel![]()
Ik ken hem van Turkijequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Julis het volgende:
Hahaha. Hoe komt hij eigenlijk aan jouw e-mailadres?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
emel zegt:
*NOOOOOOOOOOOo
*i was just joking
*I hate Kurdish people
Fırat zegt:
*heheI know
emel zegt:
*huh?
Fırat zegt:
*what ever baby
emel zegt:
*nerden biliyon?
Fırat zegt:
*be mine
*çünkü konuşmuştuk
*ilk tnaıştıgımızda
*nefret ettiğini söylememiştin
*ama türk olduğunu özellikle vurgulamıştın
emel zegt:
*nasil unutmadin onu hahaha
Fırat zegt:
*değer verdiğim insanı unutmam
*aklımdasın hep
*benim olmanı istiyorum
koerden HAHAAHHA
Geef maar toe Gratau, je bent jaloersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Gratau het volgende:
geef maar toe emel je vindt zijn aandacht wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik vind het ook leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Gratau het volgende:
geef maar toe emel je vindt zijn aandacht wel leuk
Nee, anders had ik hem nu geblockt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Is er nog een kans dat je hem weerziet deze vakantie?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook leukEN ik kan nu aan mn beste vriend laten zien hoe achterlijk zn volk is. Beetje generaliserend, maar meestal zijn de Koerden uit Turkije zo.
Wat weet jij nou als Hollander.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Geef maar toe Gratau, je bent jaloers.
ja ik ben jaloers!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mundus vult decipi
Sommige plaatsen in Nederland, de turken daar....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat weet jij nou als Hollander.Nee serieus, sommige plaatsen in Turkije, de koerden daar...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige plaatsen in Nederland, de Turken daar....
Volgens mij ken jij alleen maar koerden..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige plaatsen in Nederland, de turken daar....
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook leukEN ik kan nu aan mn beste vriend laten zien hoe achterlijk zn volk is. Beetje generaliserend, maar meestal zijn de Koerden uit Turkije zo.
Volgens mij ken ik geen enkele Koerd, laat staan dat ik één, twee, drie het verschil tussen een Turk en een Koerd zou kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij alleen maar koerden..![]()
Nou, ik hoop gewoon dat je ze niet kent.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik geen enkele Koerd, laat staan dat ik één, twee, drie het verschil tussen een Turk en een Koerd zou kunnen zien.
Nee.. maar een deel van wat ie lult is toch Engels.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
En je verwacht ook nog dat ik weet wat er staat?
Bedankt voor het medeleven, maar ik beoordeel mensen niet op afkomst.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou, ik hoop gewoon dat je ze niet kent.
Ik dacht altijd dat je mij niet mocht omdat ik Turksbenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor het medeleven, maar ik beoordeel mensen niet op afkomst.
Ik beoordeel mensen wel op hun gedrag.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je mij niet mocht omdat ik Turksben
En wat nou als mijn gedrag typisch is voor m'n afkomst...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen wel op hun gedrag.
Dan noem ik je een relturk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En wat nou als mijn gedrag typisch is voor m'n afkomst...
Is het niet een beetje te laat om naar het feestje van het broertje van je vriendin te gaanquote:
Misschien bloeit er iets tussen emel en haar vriendins broertjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te laat om naar het feestje van het broertje van je vriendin te gaan?
Zou je denkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien bloeit er iets tussen emel en haar vriendins broertje![]()
![]()
Zoek het maar op in de forumlijst.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Waar staat KPD eigenlijk voor? Moet je dan een abonnement nemen, of zo?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |