quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een quote was voldoende om alles te lezen
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat hoeft niet aan het persen te liggen
fuck... die is best slim eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een quote was voldoende om alles te lezen
Dat wil je on topic ter sprake brengenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet.![]()
Maar vertel, waar kan het nog meer aan liggen? Ik ben er niet zo'n expert in.
Nee dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ok. daar kan ik dan niets tegenin brengen he
eh maar dat is toch sowieso gevaarlijk?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wil je on topic ter sprake brengen![]()
Navelstreng 2 x om de nek, dan kun je persen wat je wilt maar dan wordt hij niet uitgepoept
dan is er die hulp van die tang geloof ik toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Kally, het lijkt mij zo kut om als vrouw zijnde ( wat ik dus niet weet hoe dat voelt en ook nooit zal weten ) in het uitpers-gedeelte te zitten en bij momenten voelt dat je écht niet verder kan en toch verder moet.
Dat blijkt dat ik dat wil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Navelstreng 2 x om de nek, dan kun je persen wat je wilt maar dan wordt hij niet uitgepoept
Vandaar dat vrouwen niet/weinig poepen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is juist het fijne gedeeltequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Kally, het lijkt mij zo kut om als vrouw zijnde ( wat ik dus niet weet hoe dat voelt en ook nooit zal weten ) in het uitpers-gedeelte te zitten en bij momenten voelt dat je écht niet verder kan en toch verder moet.
Ja klopt hij heeft dan ook nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef gomi het volgende:
[..]
eh maar dat is toch sowieso gevaarlijk?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef Rauzer het volgende:
Met de nieuwe lay-out is FOK! zó veel leuker geworden! Ik hoef alleen nog maar zinnige posts te lezen
![]()
!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat vrouwen niet/weinig poepen...
als ze het doen komt er een baby uit
Dankjewel Kally, ik snap het nu helemaal
Ik prefereer invoeren over uitvoerenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is juist het fijne gedeelte![]()
Dan weet je dat er een eind aan komt
Zie je wel, ik wist het, je vind me liefquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef Rauzer het volgende:
Met de nieuwe lay-out is FOK! zó veel leuker geworden! Ik hoef alleen nog maar zinnige posts te lezen
![]()
!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is juist het fijne gedeelte![]()
Dan weet je dat er een eind aan komt
ah jij hebt dat met 1 van jouw kinderen gehadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja klopt hij heeft dan ook nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat vrouwen niet/weinig poepen...
als ze het doen komt er een baby uit
Dankjewel Kally, ik snap het nu helemaal
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik prefereer invoeren over uitvoeren
Ja wie nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik prefereer invoeren over uitvoeren
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist het, je vind me lief![]()
eh niet obsessed?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist het, je vind me lief![]()
Dat niet natuurlijk, maar ik dacht dat ik je had weggejaagd met mijn gezeur.quote:
Ja is oudstequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jij hebt dat met 1 van jouw kinderen gehad
maar weer gezond naar huis toch?
Jij hebt het begrepen. Die tang met die zachte lipjes. Dat herkent een vrouw vast bij het vingeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef gomi het volgende:
[..]
dan is er die hulp van die tang geloof ik toch?
Vast jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen. Die tang met die zachte lipjes. Dat herkent een vrouw vast bij het vingeren.![]()
Is vreselijk ja, maar hij is helemaal gezondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:36 schreef gomi het volgende:
[..]
k, lijkt me best wel eng om mee te maken als ouder
Die tang die ik noem is een tang die ik zelf verzin. Ik moet toch wat als het om dit onderwerp gaat als man zijnde?quote:
beters dan hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Is vreselijk ja, maar hij is helemaal gezond
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen. Die tang met die zachte lipjes. Dat herkent een vrouw vast bij het vingeren.![]()
Nee dat heb ik niet zo gauwquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe als ik zoiets zie, zou mijn eerste gedachte run like the wind zijn
Dat mag, ik was alleen even die tang met een vinger aan het vergelijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Die tang die ik noem is een tang die ik zelf verzin. Ik moet toch wat als het om dit onderwerp gaat als man zijnde?![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Je bent een geweldige lieve en snoezige meid, dat kan gewoonweg niet anders Kally.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag, ik was alleen even die tang met een vinger aan het vergelijken
Ik mag wel lachen nu hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bent een geweldige lieve en snoezige meid, dat kan gewoonweg niet anders Kally.![]()
Je praat telkens zo lief, ja, ik kan het moeilijk anders zeggen.Kally
arme kallyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bent een geweldige lieve en snoezige meid, dat kan gewoonweg niet anders Kally.![]()
Jij altijd hoor.quote:
Ik zou een adoratie-topic openenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee inderdaad, om de een of andere reden zie ik niet wat daar staatquote:
1 nacht couveuse omdat hij een zeer slechte start had, maar hij was meteen zo levendig dat hij daarna in een verwarmd bedje gingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:42 schreef gomi het volgende:
[..]
heeft hij toen in een couveuse moeten verblijven of gewoon in t ziekenhuis?
ik moet zinniger postenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, om de een of andere reden zie ik niet wat daar staat!
Gaat hier prima.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, om de een of andere reden zie ik niet wat daar staat!
ah sterk joch dan meteenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:44 schreef Kally het volgende:
[..]
1 nacht couveuse omdat hij een zeer slechte start had, maar hij was meteen zo levendig dat hij daarna in een verwarmd bedje ging
Mijn imagoquote:
Ah, je wilt dat ik je bonkig noem of poezelig ipv snoezig. Nu snap ik het.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn imago![]()
ik word gewoon snoezig genoemd
quote:
Uiteraardquote:
yeah kan toch gewoon niet hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn imago![]()
ik word gewoon snoezig genoemd
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:45 schreef remlof het volgende:
Jaaaaa TAL komt er wmb en Kally je mag nog steeds pm'en
Dat zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:45 schreef remlof het volgende:
Je hebt teruggelezenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:45 schreef remlof het volgende:
Nee maar snoezigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, je wilt dat ik je bonkig noem of poezelig ipv snoezig. Nu snap ik het.![]()
In welke wereld leef jij dat 'naar de klote zijn' een compliment isquote:
Ja ok, begrijp je wel. Een charmante jonge dame een betere benaming?quote:
gister kreeg ik dat compliment ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij dat 'naar de klote zijn' een compliment is?
Omdat WK.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt teruggelezen![]()
? Waarom wordt dat dan nergens gemeld dat het er komt
?
Erg hè? De engelse toeristen die ik vorige week in portugal tegenkwam waarschuwden me al dat "england is shit"quote:Maar guttegut dat Engeland he!
mensen die naar de klote zijn... zijn geniaalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij dat 'naar de klote zijn' een compliment is?
Dat vieze slettenbak was als compliment bedoeld trouwensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef Rauzer het volgende:
Hee Bellatrix, vieze slettenbak, ben je er nog?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja ok, begrijp je wel. Een charmante jonge dame een betere benaming?![]()
![]()
Mhlf danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:50 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Je bent een schatje maar jongedame is ook niet meer van toepassing
Jij hebt gewoon weer in een Engelse pub gezetenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat WK.
[..]
Erg hè? De engelse toeristen die ik vorige week in portugal tegenkwam waarschuwden me al dat "england is shit"
Dank je wel Kally.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:50 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Je bent een schatje maar jongedame is ook niet meer van toepassing
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat vieze slettenbak was als compliment bedoeld trouwens
quote:
quote:
Niet eensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon weer in een Engelse pub gezeten![]()
Ik ben hartstikke jongquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dank je wel Kally.
Voel jij je dan niet meer jong? Immers, je bent zo jong als je je voelt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet eens
En ik moet morgen de hele dag werken, van thuis gelukkig en van half twee tot half vier ben ik geëxcuseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |