quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik prefereer invoeren over uitvoeren
Ja wie nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik prefereer invoeren over uitvoeren
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist het, je vind me lief![]()
eh niet obsessed?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist het, je vind me lief![]()
Dat niet natuurlijk, maar ik dacht dat ik je had weggejaagd met mijn gezeur.quote:
Ja is oudstequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jij hebt dat met 1 van jouw kinderen gehad
maar weer gezond naar huis toch?
Jij hebt het begrepen. Die tang met die zachte lipjes. Dat herkent een vrouw vast bij het vingeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef gomi het volgende:
[..]
dan is er die hulp van die tang geloof ik toch?
Vast jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen. Die tang met die zachte lipjes. Dat herkent een vrouw vast bij het vingeren.![]()
Is vreselijk ja, maar hij is helemaal gezondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:36 schreef gomi het volgende:
[..]
k, lijkt me best wel eng om mee te maken als ouder
Die tang die ik noem is een tang die ik zelf verzin. Ik moet toch wat als het om dit onderwerp gaat als man zijnde?quote:
beters dan hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Is vreselijk ja, maar hij is helemaal gezond
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen. Die tang met die zachte lipjes. Dat herkent een vrouw vast bij het vingeren.![]()
Nee dat heb ik niet zo gauwquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe als ik zoiets zie, zou mijn eerste gedachte run like the wind zijn
Dat mag, ik was alleen even die tang met een vinger aan het vergelijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Die tang die ik noem is een tang die ik zelf verzin. Ik moet toch wat als het om dit onderwerp gaat als man zijnde?![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Je bent een geweldige lieve en snoezige meid, dat kan gewoonweg niet anders Kally.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag, ik was alleen even die tang met een vinger aan het vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |