abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83053624
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef Drinky het volgende:

[..]

A. Vogel

Koop je een medicijn met alleen maar water, lekker is dat dan
Homeopathische geneesmiddelen
Je hebt homeopathie en homeopathie. Je kan enerzijds zooi krijgen met juist geconcentreerde extracten uit planten, wat dan meestal ook nog eens planten zijn waarvan de werking bewezen is (denk bijv. cranberry wat in veel blaas-zooi zit, of kastanje voor de spataderen en als diuretisch, valeriana voor de zenuwen, monnikspeper en hop voor hormonen, etc). Wat je dan hebt is niet anders dan hoe vroeger bijv. aspirine uit witte wilgenbast werd verkregen.

Anderzijds kun je dus ook een plant 100 000 x gaan verdunnen en dat als zogenaamd medicijn verkopen, en daarvan is het zo'n beetje bewezen dat er alleen placebo-effect optreedt, wat niet verrassend is.

En allebei heten dan homeopathische geneesmiddelen, maar die 2 zijn toch echt heel verschillende dingen. Wel verwarrend
pi_83878174
Update van het Nailner-avontuur, Ik blijk i.,p.v. 1 drie kalknagels te hebben aan mijn voeten , beide kleine tenen en rechts de teen ernaast en juist bij die wat grotere nagel zie ik na een aantal weken gebruik duidelijk verbetering, er komt een mooie roze nagel tevoorschijn i.p.v. een verdikte gele. De nagels van de kleine tenen zijn blijkbaar zo klein dat ik het niet goed kan zijn of ik daar al resultaat heb of ze groeien langzamer dus dat is nog even afwachten. Ik ben tevreden met het resultaat tot op heden.

[ Bericht 2% gewijzigd door trovey op 10-07-2010 19:26:27 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:45:11 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_83882727
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:19 schreef trovey het volgende:
Ik ben al jaren aan het klungelen met een nagel van mijn kleinste teen van mijn rechtervoet...blijf maar bezig met dat Daktarin spul . Je kunt er ook pillen voor slikken maar dat schijnt zoveel nadelen te hebben dat je maar beter met zo'n nagel kunt rondlopen , ze werden mij in ieder geval sterk afgeraden door mijn huisarts toen die nagel eens ter sprake kwam. Er spontaan van afkomen heb ik nog nooit meegemaakt en mijn huisarts zou , denk ik, ook erg geinteresseerd zijn in zo'n spontane genezing van een kalknagel.
Ik heb het ook een HELE tijd gehad. Ik heb volgens mij zowat 7 maanden die pillen moeten vreten voordat die KANKERSCHIMMEL weg ging!

Dan maar die nadelige gevolgen (waar ik niks van merkte) ipv met een beschimmelde nagel moeten rondlopen en verbergen
pi_83883087
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 11:55 schreef trovey het volgende:
Update van het Nailner-avontur, Ik blijk i.,p.v. 1 drie kalknagels te hebben aan mijn voeten , beide kleine tenen en rechts de teen ernaast en juist bij die wat grotere nagel zie ik na een aantal weken gebruik duidelijk verbetering, er komt een mooie roze nagel tevoorschijn i.p.v. een verdikte gele. De nagels van de kleine tenen zijn blijkbaar zo klein dat ik het niet goed kan zijn of ik daar al resultaat heb of ze groeien langzamer dus dat is nog even afwachten. Ik ben tevreden met het resultaat tot op heden.
Nailner is inderdaad goed spul! Ik kreeg enige tijd geleden aan mijn rechtervoet last van voetschimmel. Dat heb ik bestreden met Lamisil. Gelijktijdig met de voetschimmel kwam, niet geheel onverwacht, de kalknagel opzetten. Daar een tijdje met Nailner mee in de weer geweest, en ik heb ook weer een gezonde nagel en voet
pi_83890374
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 14:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik heb het ook een HELE tijd gehad. Ik heb volgens mij zowat 7 maanden die pillen moeten vreten voordat die KANKERSCHIMMEL weg ging!

Dan maar die nadelige gevolgen (waar ik niks van merkte) ipv met een beschimmelde nagel moeten rondlopen en verbergen
Die nadelige gevolgen werken trouwens op de lange duur. Ik vind Nailner (alhoewel het gruwelijk duur is voor de hoeveelheid werkzame stof ) een oplossing om het zonder die medicijnen te slikken toch op te lossen. Jaren geleden dat ik bij de ene nagel een roze nagel zag. . Trouwens je nagel is niet beschimmeld, die schimmel zit in de nagel.
Optimist tot in de kist
  zondag 11 juli 2010 @ 17:04:02 #56
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_83922165
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 11:55 schreef trovey het volgende:
Update van het Nailner-avontuur, Ik blijk i.,p.v. 1 drie kalknagels te hebben aan mijn voeten , beide kleine tenen en rechts de teen ernaast en juist bij die wat grotere nagel zie ik na een aantal weken gebruik duidelijk verbetering, er komt een mooie roze nagel tevoorschijn i.p.v. een verdikte gele. De nagels van de kleine tenen zijn blijkbaar zo klein dat ik het niet goed kan zijn of ik daar al resultaat heb of ze groeien langzamer dus dat is nog even afwachten. Ik ben tevreden met het resultaat tot op heden.
Ja ik weet zelf ook niet hoe dat kan. Nagel was geel/wit en bros en beetje hard, lijkt me een kalknagel? In ieder geval, na een tijdje was m'n nagel weer normaal
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_83924349
Nou, dan ga ik die Nailner ook maar eens proberen. Ik ben benieuwd

Weet iemand toevallig of www.deonlinedrogist.nl een beetje betrouwbaar en snel is?
  zondag 11 juli 2010 @ 18:19:56 #58
244933 trovey
Nachtoele
pi_83924500
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja ik weet zelf ook niet hoe dat kan. Nagel was geel/wit en bros en beetje hard, lijkt me een kalknagel? In ieder geval, na een tijdje was m'n nagel weer normaal
Een kalknagel is een gelige, sterk verdikte nagel met een onregelmatig oppervlakte, zeer moeilijk te knippen door de dikte. Kan moeilijk beoordelen of jij ook een kalknagel had maar dat je er zonder iets speciaals bent afgekomen zou inderdaad bijzonder zijn. De meeste mensen lopen jaren met een kalknagel want de behandeling is zeer arbeidsintensief en langdurig (maanden, soms jaren). Prijs je maar rijk dat je zo makkelijk van je probleem bent afgekomen.
Optimist tot in de kist
  zondag 11 juli 2010 @ 18:22:54 #59
244933 trovey
Nachtoele
pi_83924566
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:14 schreef anoniemelurker het volgende:

Weet iemand toevallig of www.deonlinedrogist.nl een beetje betrouwbaar en snel is?
Geen idee, ik bestel dat soort dingen nooit online. In principe heeft elke grote drogisterijketen (ETOS, Kruidvat, Trekpleister) het gewoon in het schap staan, heeft gewoon mijn voorkeur om het zo te kopen.
Optimist tot in de kist
pi_83925251
Nou, de laatste keer dat ik bij de Kruidvat stond vertelden ze me min of meer dat ze de Aldi onder de drogisterijen waren, dus daar durf ik niet meer naartoe te gaan

Ik zal morgen eens kijken bij de Etos of DA dan
  zondag 11 juli 2010 @ 18:45:53 #61
244933 trovey
Nachtoele
pi_83925286
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:44 schreef anoniemelurker het volgende:
Nou, de laatste keer dat ik bij de Kruidvat stond vertelden ze me min of meer dat ze de Aldi onder de drogisterijen waren, dus daar durf ik niet meer naartoe te gaan

Ik zal morgen eens kijken bij de Etos of DA dan
Nailner is gewoon een merkartikel dus of je dat nou bij de Aldi of de AH haalt maakt in dit geval niets uit.
Optimist tot in de kist
pi_83932716
Inderdaad We zullen zien morgen!
pi_83949153
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:19 schreef trovey het volgende:
Ik ben al jaren aan het klungelen met een nagel van mijn kleinste teen van mijn rechtervoet...blijf maar bezig met dat Daktarin spul . Je kunt er ook pillen voor slikken maar dat schijnt zoveel nadelen te hebben dat je maar beter met zo'n nagel kunt rondlopen , ze werden mij in ieder geval sterk afgeraden door mijn huisarts toen die nagel eens ter sprake kwam. Er spontaan van afkomen heb ik nog nooit meegemaakt en mijn huisarts zou , denk ik, ook erg geinteresseerd zijn in zo'n spontane genezing van een kalknagel.
Weet je zeker dat het een schimmel betreft? Dergelijke verkleuring van de nagel van je kleinste teen kunnen nml ook veroorzaakt worden door traumata (zoals slecht passend schoeisel of stand van de teen dat de nagel iedere keer beschadigd raakt); die geven dan een zelfde beeld.

Oh, mijn moeder is in het verleden trouwens pedicure geweest en haalde goede resultaten bij onychomycose door simpelweg pure jodium op de nagel te doen.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:39:34 #64
244933 trovey
Nachtoele
pi_83954784
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het een schimmel betreft? Dergelijke verkleuring van de nagel van je kleinste teen kunnen nml ook veroorzaakt worden door traumata (zoals slecht passend schoeisel of stand van de teen dat de nagel iedere keer beschadigd raakt); die geven dan een zelfde beeld.

Oh, mijn moeder is in het verleden trouwens pedicure geweest en haalde goede resultaten bij onychomycose door simpelweg pure jodium op de nagel te doen.

Ik weet zeker dat het een schimmelnagel is, huisarts heeft het destijds eens bekeken toen ik er was voor wat anders en bevestigde het.
Optimist tot in de kist
pi_83961666
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het een schimmelnagel is, huisarts heeft het destijds eens bekeken toen ik er was voor wat anders en bevestigde het.
Volgensmij kun je het alleen 'zeker' weten als er een kweek is gemaakt..
Daarbij begint een schimmelinfectie van de teennagels bijna altijd aan de grote teen.. maar dat terzijde

http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo.pl?cgifunction=form&fid=1029908964
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juli 2010 @ 16:22:49 #66
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_83962511
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:14 schreef anoniemelurker het volgende:

Ik heb zelf in elk geval goede ervaringen met www.sneldrogist.nl Ik heb alleen niet gekeken of ze hebben wat jij zoekt. Dat mag je zelf doen Maar snelle service en als je met iDeal betaalt vaak al binnen 2 dagen je pakje geleverd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 12 juli 2010 @ 21:08:37 #67
244933 trovey
Nachtoele
pi_83974214
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Volgensmij kun je het alleen 'zeker' weten als er een kweek is gemaakt..
Daarbij begint een schimmelinfectie van de teennagels bijna altijd aan de grote teen.. maar dat terzijde

http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo.pl?cgifunction=form&fid=1029908964
Ik vertrouw op mijn huisarts....zal wel niet de eerste schimmelnagel zijn geweest die hij heeft gezien. Bovendien werkt de Nailnerpen.
Optimist tot in de kist
pi_84576730
Hoe staat het hier met de ervaringen? Zijn de schimmels inmiddels al bang aan het worden?

Ik gebruik de pen nu zo'n anderhalve week en de nagel waar het om gaat LIJKT wat lichter en "schoner" te worden. Maar goed, dat ding verkleurt wel vaker zonder reden, dus ik kijk het nog even aan voordat ik iedere voorbijganger op straat bespring om de blije boodschap door te geven.

quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb zelf in elk geval goede ervaringen met www.sneldrogist.nl :) Ik heb alleen niet gekeken of ze hebben wat jij zoekt. Dat mag je zelf doen ;) Maar snelle service en als je met iDeal betaalt vaak al binnen 2 dagen je pakje geleverd.
Uiteindelijk toch maar even langs de echte drogisterij gelopen, ik werd opeens helemaal platgespammed met online drogisterijen in Google ads (op alle sites waar ik kom) nadat ik die vorige vraag had gesteld :') Maar bedankt voor de tip :)
pi_84578424
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 04:24 schreef anoniemelurker het volgende:
Hoe staat het hier met de ervaringen? Zijn de schimmels inmiddels al bang aan het worden?

Ik had een tijdje terug last van een kalknagel op mijn grote teen. Uit ervaring weet ik dat cremetjes en aanstippennen niet echt helpen. Ik kreeg van de huisarts Lamisil tabletten. Deze werken erg goed en heb inmiddels nergens meer last van.
pi_84599224
Maar Lamisil hielp bij mij ook niet :) (niet tegen de schimmelnagel in ieder geval)
pi_84601449
Nailnerpen lijkt hier het nog steeds goed te doen...vooral bij de grootste nagel is toch duidelijk te zien dat het nieuwe nagelgedeelte er "schoon"uitziet. Geen gele verdikte nagel meer dus maar een dunne platte nagel die normaal lijkt. Voorlopig ga ik nog verder met de pen.
Optimist tot in de kist
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:09:10 #72
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84603497
Ik heb op voorschrift dermatoloog en herhalingsrecepten van de huisarts maanden Lamisil geslikt. Het werd wel minder maar is nooit helemaal weggegaan.
Over die bijwerkingen, dat is flauwekul. Als je gewoon gezond bent is er niets aan het handje. Als je al problemen hebt met nieren of lever is het een ander verhaal. De waarheid is dat die tabletten Heel Erg Duur zijn.

En al dat gepraat over calcium. Ik gebruik al jaren voedingssupplementen dus weet 100% zeker dat ik nergens tekorten heb. Heb in die tijd ook eens een uitgebreid bloedonderzoek gehad maar daar was dus ook alles normaal.
Als calcium het zou oplossen, was het inmiddels dus ook wel over.
pi_84612530
Van voedingssupplementen is toch niet bewezen dat het werkt? Dus 100% kan je het niet weten caro.
  donderdag 29 juli 2010 @ 07:36:25 #74
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84615661
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:37 schreef zoz het volgende:
Van voedingssupplementen is toch niet bewezen dat het werkt? Dus 100% kan je het niet weten caro.
Aangezien je in andere discussies loopt te spammen ga ik jouw commentaar niet serieus nemen.
En hier gedraag je je als een troll want ik heb wel bewijs uit het bloedonderzoek.
pi_84622536
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 07:36 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Aangezien je in andere discussies loopt te spammen ga ik jouw commentaar niet serieus nemen.
En hier gedraag je je als een troll want ik heb wel bewijs uit het bloedonderzoek.
Dat ik een product aanwijs in een andere topic betekent niet dat ik spam. Dat was een serieus idee en dat werd ook als zodanig opgevat.
Ik zelf ben net begonnen met fitnessen en ik zit nog in twijfel om voedingssuplementen te gaan gebruiken. Alleen lees ik nu zoveel tegenstrijdige berichten dat ik niet weet of ik daarin moet investeren of niet.

Mijn kalknagels behandel ik een half jaar met daktarin, maar resultaat ho maar. Ik zag laatst dat ze bij de pedicure een behandeling daarvoor aanbieden. Iemand ervaring daarmee??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')