ja ik kan haar niet meer bellen maar ze deed wel veel met zaden mengsles uit de biologische winkelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:19 schreef trovey het volgende:
geinteresseerd zijn in zo'n spontane genezing van een kalknagel.
Bij mij stinkt het helemaal niet, hij ziet er heel raar uit zo'n verdikte gelige nagel en het is besmettelijk voor je andere nagels (alhoewel het bij mij in al die jaren gewoon bij dat ene kleine nageltje is geblevenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:22 schreef dandybleu het volgende:
ja ik heb het ook ( een soort rotting vind ik het ( sorry )
maar inderdaad je kan een kuur krigen van drie maanden ....bij de docter
zelf had ik daar ook niet zo een zin in
maar het stinkt ook hee? is iets slechts....
mn ex die neemt de telefoon niet meer op dus haar kan ik het niet vragen dus,,,,,,
ik net als velen : ik heb het ook ....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:58 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Waarom interesseren de kalknagels van je ex je?
Antibiotica tegen kalknagels gaat niet werkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Echt kalknagels of een schimmelinfectie? Ik heb een schimmel aan m'n vingernagels, lijkt net een kalknagel. Loop al jaren met antibioticakuren ervoor maar het komt elke keer terug.
Ik loop er ook al jaren voor bij een dermatoloog. Itraconazol kreeg ik. 3 maanden slikken, en dan werkt het nog 3 maanden extra na. Precies na die 3 maanden begon het weer opnieuw, tot 3 of 4 keer toe. Dus nu gebruik ik het niet meer, want het werkt toch niet lang.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:11 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Antibiotica tegen kalknagels gaat niet werken![]()
Als je er al jaren mee loopt en het gaat, ondanks huisarts behandeling met waarschijnlijk iets anders dan antibiotica, niet over, dan is het handig om je eens naar een dermatoloog te laten verwijzen. Er zijn ook veel nagelaandoeningen, zoals psoriasis bv, die lijken op schimmelnagels bij je vingers........
Bij voeten is het meestal wel gewone voetschimmel trouwens..... en is het "normaler" dat behandeling moeilijk is...... Maar vingers zijn normaal goed te behandelen.
Kan ook een candida die bovenop een ander aandoening van je vingers/nagels zijn. In beschadigde huid groeit het extra goed. Als je eczeem, psoriaris of chronische nagelriemontsteking hebt, kan dat goed het geval zijn (geweest). Misschien eens naar een andere dermatoloog stappen voor een 2nd opinion.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik loop er ook al jaren voor bij een dermatoloog. Itraconazol kreeg ik. 3 maanden slikken, en dan werkt het nog 3 maanden extra na. Precies na die 3 maanden begon het weer opnieuw, tot 3 of 4 keer toe. Dus nu gebruik ik het niet meer, want het werkt toch niet lang.
Het zijn ook geen kalknagels nee, maar een schimmel... candida is aangetoond( dmv kweek van een verwijderde nagel (au!), psoriasis aan m'n hoofd ook. Wat het aan m'n nagels is, wist hij zelf ook niet echtMede omdat het zo hardnekkig is.
Nu heb ik er inderdaad ook geen last van nee, maar zodra m'n nagel loslaat gaat het wel veel pijn doen. Had jij dat ook? Dat je nagel gewoon helemaal wit was en nergens meer roze omdat hij niet meer vastzat aan het nagelbed?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:35 schreef DaMayan het volgende:
Itraconazol werkt wel voor even, ik had inderdaad ook dat het naderhand gewoon weer terugkomt...
Daarna zei de huisarts ok ga maar net zo lang door ermee totdat ze helemaal zijn uitgegroeid. Maargoed na 1,5 jaar kwam het ook daarna weer terug.
Nu gewoon maar mee leven, je merkt er eigenlijks niets van maar het ziet er niet netjes uit.
Bullshit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Tea Tree Oil mag je NOOIT puur gebruiken, dit kan heel gevaarlijk zijn.
Neem voor jezelf gerust het risico, maar doe het anderen niet aan.quote:
Daktarin zit een een soort nagellakflesje en je gebruikt het ook als zodanig, ik denk dat je moeder de Nailner pen gebruikt? Werkt het werkelijk zo goed (en ook redelijk snel) want het is nogal een duur systeem, maar als het inderdaad ook vlot werkt dan is het het overwegen waard.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:03 schreef TimeJumper het volgende:
Mijn moeder gebruikt zo´n soort pen, dat moet je 2x per dag de nagel mee instrijken. Heet dat `daktarin`?
Het gaat gestaag vooruit en de nagel ziet nou al niet meer zo wit.
Om welke gevaren gaat het dan? Als ik google vind ik alleen iets over sommige mensen met allergische reacties en over een paar jongetjes die borstvorming zouden hebben gekregen, van shampoo met hoogstens een paar procent tea tree olie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Neem voor jezelf gerust het risico, maar doe het anderen niet aan.
Ja inderdaad nu ik de naam lees. Nailner was het. Nou het heeft wel een paar weken geduurd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Daktarin zit een een soort nagellakflesje en je gebruikt het ook als zodanig, ik denk dat je moeder de Nailner pen gebruikt? Werkt het werkelijk zo goed (en ook redelijk snel) want het is nogal een duur systeem, maar als het inderdaad ook vlot werkt dan is het het overwegen waard.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja inderdaad nu ik de naam lees. Nailner was het. Nou het heeft wel een paar weken geduurd.
Geen 2wel meer, ik denk een week of 6. Het witte van de nagel is wel minder geworden maar is nog niet helemaal weg hoor.
Maar als ik zag hoe wit die eerst was vind ik het toch een grote verbetering. Het valt nu al minder op ook hij ziet hij er nog niet helemaal normaal uit.
Ik zal eens zometeen bij haar informeren of het nu alweer verbeterd is en of die pen nog niet op is.
En inderdaad ik hoorde van mijn moeder dat het nogal een dure aanschaf was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |