De mijne gaan al jaren kamperen en zullen dat nog jaren doen (mijmeren al over een camper als de koters de deur uit zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk ding, maar dat ga ik er in elk geval niet voor neertellen, voor twee weekjes Duutsland.
Gewoon zo'n vierkante nemen Dude! Veel handiger in te delen..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk ding, maar dat ga ik er in elk geval niet voor neertellen, voor twee weekjes Duutsland.
Is dit niks?
http://www.vrijbuiter.nl/(...)-koelbox-13-l.-1698/
Of deze:
http://www.vrijbuiter.nl/(...)-koelbox-25-l.-2248/
Ja, maar voor slechts 70¤ meer hebben ze een fatsoenlijkequote:
Daarom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar voor slechts 70¤ meer hebben ze een fatsoenlijke
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef jack4ya het volgende:
Sorry, maar ik moet steeds harder en harder lachen, naarmate ik meer posts lees.
Ik *zie* alles gewoon voor me, een enorme berg aan zut en ploeterende kampeerders te midden ervan.
Duderella's perikelen zijn voorlopig mijn dagelijkse shot humor.
Niet nodig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom.
Je kan die koelbox prima gebruiken in huis om flesjes bier wijn in te koelen naast de al werkende koelkast in de keukenDoen wij thuis ook
En dan gaat hij daarna een dag mee of zo? Au camping?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef Dagonet het volgende:
Die plug je in de sigarettenaansteker, waar je ook je tomtom inplugt.
Je bent nog niet weg, Ellaatje....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Maar vanaf de camping kan ik niet computeren hoor! Of is daar ook wat voor!
Tuurlijk wel. UMTS stickje in een laptop. En aangezien je naar Duitsland gaat kun je het beste een Duitse Aldi binnenlopen. Daar koop je voor een tientje een sim-kaart die weer in die umts stick gaat waarmee je goedkoop kunt internetten..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Maar vanaf de camping kan ik niet computeren hoor! Of is daar ook wat voor!
Mijn beeld bij kamperen is dat ik onder een betoverende sterrenhemel het leven overdenk, terwijl er een zelfgeschoten konijntje (mag niet, weet ik, maar bij kamperen moet je flexibel met de regels omgaan, vind ik) boven een vuurtje braadt. Intussen kom ik tot dat ene wat ons allen drijft: mijn ziel en haar roerselen. En dan, wanneer ik mij te slapen leg (moe, voldaan) begeef ik mij in droomwerelden puurder dan het puurste goud. Werelden waarin mensen elkander liefhebben en iedereen danst in de zon. Tegen het ochtendgloren ontwaak ik door de zang van een lijster die op de nok van mijn tent heeft plaatsgenomen. Een lied, lieve jack, zo zuiver als het zuiverste water! Pas als de lijster zijn prachtige gezang heeft gestaakt (ja pas dan!) begeef ik mij naar de rivier, alwaar ik mij laat verkoelen en mij was met water van een zuiverheid, zoals men dat louter nog in in het Hof van Eden lijkt te kennen. Maar - laat ons wel wezen - hoe sereen het ochtendritueel zich ook afwikkelt, de natuur moet zijn loop hebben. Dus grijp ik tijdens mijn bad een ferme snoek en zend hem naar de eeuwige jachtvelden. Om dan, in grote grote dankbaarheid, zijn volle vlees te braden en te nuttigen. Met eerbied voor alles van de natuur ons te bieden heeft, maar wij zo dikwijls verontachtzamen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Je bent nog niet weg, Ellaatje....![]()
Wat voor beeld heb je eigenlijk bij kamperen (*non sarcastic*)?
Een soort terug naar de natuur? Of gewoon 'buiten'?
Vertel eens?
Maar klinkt verderquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mijn beeld bij kamperen is dat ik onder een betoverende sterrenhemel het leven overdenk, terwijl er een zelfgeschoten konijntje (mag niet, weet ik, maar bij kamperen moet je flexibel met de regels omgaan, vind ik) boven een vuurtje braadt. Intussen kom ik tot dat ene wat ons allen drijft: mijn ziel en haar roerselen. En dan, wanneer ik mij te slapen leg (moe, voldaan) begeef ik mij in droomwerelden puurder dan het puurste goud. Werelden waarin mensen elkander liefhebben en iedereen danst in de zon. Tegen het ochtendgloren ontwaak ik door de zang van een lijster het gejank van één van de buurkinderen die op de nok van mijn tent heeft plaatsgenomen. Een lied, lieve jack, zo zuiver als het zuiverste water! Pas als de lijster zijn prachtige gezang heeft gestaakt (ja pas dan!) begeef ik mij naar de rivier het toiletgebouw samen met alle anderen vrouwen van de camping inclusief hun altijd even lieftallige kroost, alwaar ik mij laat verkoelen en mij was met water van een zuiverheid, zoals men dat louter nog in in het Hof van Eden lijkt te kennen. Maar - laat ons wel wezen - hoe sereen het ochtendritueel zich ook afwikkelt, de natuur moet zijn loop hebben. Dus grijp ik tijdens mijn bad een ferme snoek en zend hem naar de eeuwige jachtvelden. Om dan, in grote grote dankbaarheid, zijn volle vlees te braden en te nuttigen. Met eerbied voor alles van de natuur ons te bieden heeft, maar wij zo dikwijls verontachtzamen.
Dat is hoe het is toch, kamperen.quote:
Misschien zijn er wel verloopjes van hoor, moet je evt. bij de vrijbuiter vlak bij de ANWB kijken, rekken vol handige gadgetsquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:24 schreef Duderella het volgende:
Zo'n 12-Volts-ding kan dus niet op de één of andere manier op het gewone stroom?
Dat wordt dus verplicht rondjes rijden af en toe.![]()
Tezz, ja, ik heb een heel kek lampje!
O en internet doen we lekker niet.![]()
absoluut.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is hoe het is toch, kamperen.
Ik verheug me er al enorm op.
Hoe jij het omschrijft, is nou niet echt back to nature, LieLie. Niet zoals ik dat machtig mooie avontuur ga beleven. Dat avontuur van rauwe werkelijkheid vermengd met de zegeningen van de idylle. Dát is wat mij te wachten staat.
* zucht *![]()
Lieverd, je hebt een omvormer gekocht bij de aldi, daar doe je de plug in van je koelkast en de omvormer kan aan de stroom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niet nodig.![]()
O en een vraagje: zo'n ding op 12 Volt. Die werkt dus alleen in de auto dan? Hoe gaat zoiets?
Sun, jullie zijn kei verweg![]()
Maar ik zou nog weleens op MP kunnen kijken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |