Precies! En anders moet Arty gewoon met al mijn kleren aan onder de douche en daarna heel hard rondjes rennen over Veld C.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet hoelang je gaat maar 2 weken kleding mee en thuis wassen is volgens mij nog de beste optie die er is, wij hebben het 3 weken lang in australië zonder wassen gedaan![]()
Nope, absoluut niet, ik neem verder helemaal niks mee. Ik wil altijd proeven van de locale keuken nml.quote:
Of gezellig lang meevolleyballen met de buuvjes van de alpenkreutzerquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:39 schreef Duderella het volgende:
Precies! En anders moet Arty gewoon met al mijn kleren aan onder de douche en daarna heel hard rondjes rennen over Veld C.
Ik zou niet echt kleding gaan wassen maar een T-shirtje, wat onderbroeken en sokken e.d. is prima te doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef Duderella het volgende:
Ik ga het toch gewoon in het afwasteiltje doen. We hebben een vrij diepe afwasteil en anders neem ik het mee onder de douche. Och jongens, het worden me anders te veel spullen hoor.En vroegâh ging het ook allemaal prima.
Maar ik vind het wel bijzonder wat er allemaal is uitgevonden zeg!
Ik dacht hier vanmorgen ook al aan, maar wilde het niet opperen, omdat het vast niet trendy en design genoeg is. Maarr, inderdaad. Vuilniszak werkt prima voor de was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In die vuilniszak kan het goed inweken waardoor het veel minder moeite kost om je spullen schoon te krijgen. Werkt veeel beter dan alle wasemmers en andere campingtrucjes die ik tot nu toe gezien heb.
Dank!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou niet echt kleding gaan wassen maar een T-shirtje, wat onderbroeken en sokken e.d. is prima te doen.
Tip van de dag: wat van dat campingwasmiddel dat ook met koud water werkt in een vuilniszak, beetje water erbij, wasgoed erbij, even schudden en dan dicht draaien en in de zon leggen. Na een uurtje (of langer, het is vakantie tenslotte) zak meenemen naar de wasbak, het hele spul in de bak gieten, beetje warm water erop, soppen en uitspoelen en klaar.
![]()
In die vuilniszak kan het goed inweken waardoor het veel minder moeite kost om je spullen schoon te krijgen. Werkt veeel beter dan alle wasemmers en andere campingtrucjes die ik tot nu toe gezien heb.
Hahahaha, leer dat ook even aan de onderburen van Steerquote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh, ik heb nog wel een yahtzee tip voor je: leg een theedoek op het tafeltje waarop je werpt. Dat dempt het geluid. Zo kunnen wij altijd klachtenloos yahtzeeen op vakantie![]()
Het is zo simpel he..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hahahaha, leer dat ook even aan de onderburen van Steer
Leuk ding, maar dat ga ik er in elk geval niet voor neertellen, voor twee weekjes Duutsland.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Renesite het volgende:
http://www.vrijbuiter.nl/(...)-koelbox-45-l.-1330/
Bart Outdoor, Compressor koelbox 45 l.
In 35-40 graden zuid Franse zon zat er zelfs ijs in! Nou, vertel mij eens waarom dat niet praktisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |