Het grappige is, dat de lak in het groen goed dekt, en zodra ie geel wordt, wordt ie een stuk meer sheerquote:Op zondag 20 juni 2010 09:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die is wel mooi zo! Vooral met dat lichte lijntje groenHappy Happy SQ
dat is idd wel vreemd, maar vind het er wel lekker zomers uitzienquote:Op zondag 20 juni 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het grappige is, dat de lak in het groen goed dekt, en zodra ie geel wordt, wordt ie een stuk meer sheer!! Dus volgende keer een laagje extra, voor perfect resultaat. Het geel is echt neon trouwens
hehehe lollig hequote:
Welkom!quote:
Lukt mij ook niet hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef Kleintje19 het volgende:
wat kunnen jullie je teennagels allemaal mooi lakken man![]()
Mijn dochtertje lakt ook der teennagels! Vet lief, ik heb het ook geprobeerd maar wil het te precies en dat lukt niet, heb me nu voorgenomen om het te gaan doen zodra ik vakantie hebquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef Kleintje19 het volgende:
wat kunnen jullie je teennagels allemaal mooi lakken man![]()
Inderdaadquote:
np snoes.quote:
Bedankt.quote:
Om ze te lakken bedoel je? Ongeveer een half uurtje. Basecoat, 2 a 3 laagjes van het gewenste kleurtje, topcoat.quote:Op zondag 20 juni 2010 09:52 schreef EggsTC het volgende:
Mooie nagels![]()
Hoelang zijn jullie daar nou ongeveer mee bezig?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
I haz a jobz!!!
![]()
Voor 3x 4 uur per week in het ziekenhuisrestaurant! Beetje broodjes smeren, eitje bakken, frietjes bakken, etc. Jottem!!![]()
9 juli eerste dagje, want de baas gaat nu eerst even op vakantieen daarna mag ik mee gaan draaien. Was binnen een kwartiertje weer weg, met een baantje
Welke boobies heb je besteld??quote:Op zondag 20 juni 2010 10:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik kom wat minder hier lately, nog steeds aan het klussen en weer aan het werk natuurlijk
Gisteren voor 56 euro nieuwe gel gehaald en een potje Boobies
was zo van: WAT!!??
56 euro??
![]()
![]()
Ik : Jah, maar daar doe ik heel lang mee hoor
1 potje maar #087quote:Op zondag 20 juni 2010 11:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welke boobies heb je besteld gekocht??
Oh ja, zie het nu, niet besteld inderdaadquote:Op zondag 20 juni 2010 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1 potje maar #087
http://suzieducks.blogspo(...)with-nfu-oh-569.html
die lichte versie, maar ik ga 'm over een dekkende groen proberen denk ik.
Mwoah, ik sla deze over....quote:Op zondag 20 juni 2010 12:01 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Komt in Juli/Augustus in de winkel.
Weet niet of het al eerder gepost is hier![]()
Ik ben benieuwd naar de swatches, alleen de oranjes lijken me niks.quote:
Die eerste 2 zijn echtquote:Op zondag 20 juni 2010 12:01 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Komt in Juli/Augustus in de winkel.
Weet niet of het al eerder gepost is hier![]()
Ah, super, dank je wel!! 51 weet ik wel, maar het gaat voornamelijk even om 60. Als gosh rainbow over zwart hetzelfde is, wordt het namelijk een beetje zonde van het geldquote:Op zondag 20 juni 2010 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
@ Mirannie: Ik heb Nfu Oh 51 en 60 staan, wil ze wel voor je swatchen vanmiddag? Heb je er beeld bij.
@ Zoeper: Die had je inderdaad in de swapdoos gegooid, ik heb 'm eruit gevist toen.
En de rest reageer ik na m'n ontbijt even op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |