Wat? Je moet ook niet over je nagelriem lakken maar er net onder. Jij slaat best een flink stuk over imo. Even niet over de zijkant, maar over de voorkant.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:24 schreef P.F het volgende:
Oja en ik kan m'n nagelriemen niet terug duwen als ik er overheen lak, en dat vind ik best belangrijk anders krijg je van die pijnlijk scheurende nagelriemen!
Uhu. Normaal doe ik nooit manicures waarbij ik free hand lijnen moet maken, maar dit is de enige uitzonderingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja alsof iemand ooit zo dichtbij komt. Ik lak het liefst in het donker, heb nu sommige nagels wel 3x over gedaan nu ik voor het eerst in daglicht lakte
Hihi, thanks! Maar ik wil best andere foto's maken hoor, maar ik vind alleen een hand zo..... Kaalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
dat valt allemaal best mee, zo veel slaat PF niet over en ik vind dat ze netjes lakt. Zo
joh maak gewoon de foto's die jij wil al zit er maar 1 streepje op je nagels!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi, thanks! Maar ik wil best andere foto's maken hoor, maar ik vind alleen een hand zo..... Kaal!
.. Het is superkoudquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef P.F het volgende:
Ja ik loop in het weekend altijd in bikini!
Ja I know maar ik hou niet zo van veel kleren aan thuis. En dan heb ik mij net ingesmeerd en zo, is een bikini wel fijnquote:
Wat goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:I haz a jobz!!!
![]()
Voor 3x 4 uur per week in het ziekenhuisrestaurant! Beetje broodjes smeren, eitje bakken, frietjes bakken, etc. Jottem!!![]()
9 juli eerste dagje, want de baas gaat nu eerst even op vakantieen daarna mag ik mee gaan draaien. Was binnen een kwartiertje weer weg, met een baantje
Mooie kleuren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef Ainnir het volgende:
@IJsdraakje Nice!![]()
Paar dagen niet op fok geweest, dus ik heb flink wat terug te lezen..
OPI Text Me Text You over China Glaze Awakening.. duochrome effect is niet goed te zien in de zon helaas
[ afbeelding ]
OPI DS Royal over OPI Purple with a Purpose
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
I haz a jobz!!!
![]()
Voor 3x 4 uur per week in het ziekenhuisrestaurant! Beetje broodjes smeren, eitje bakken, frietjes bakken, etc. Jottem!!![]()
9 juli eerste dagje, want de baas gaat nu eerst even op vakantieen daarna mag ik mee gaan draaien. Was binnen een kwartiertje weer weg, met een baantje
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook erg origineel vandaag
[ afbeelding ]
Geen oranje nagels. Ons heeft genoeg oranje
[ afbeelding ]
Zow, en nu op naar vrienden voor een middag voute muziek, voetbal en oranje sushi
Dat is niet jade toch? Hoe heet deze?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat goed
Geen WK-nagels hier, maar nog steeds deze. Foto is een beetje donker zie ik nu
[ afbeelding ]
Vanochtend nog voor half tien wakker gebeld door de postbezorger. Ik werd al helemaal enthousiast, maar geen lakjes, maar bol.com (ook leuk, daar niet van, maar heb liever lakjes)
Nouvelle Vague!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:34 schreef P.F het volgende:
Hoe heet die ene nieuwe lichtblauwe kleur van Chanel, die is omg awesome!
Foto?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:53 schreef progje het volgende:
heb net groene nagellak opgesmeerd, wel ff wennen
En ik van ttluvpolishquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Diconnected het volgende:
En ik wil m'n pakketje van sparkling*nails
Meid ik wacht al sinds half februari op een pakketje, soms heb je gewoon pech... Of je moet meer geduld hebben, m'n zus had rond die tijd ook iets besteld wat uiteindelijk pas eind mei binnenkwam (wel 2 maanden te laat voor m'n moeder's verjaardag maargoed). De post kan soms rare dingen doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En ik van ttluvpolishVandaag alwéér niet bezorgd
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon een wat kleinere schijf halen, die zijn niet zo duur, en dan een externe HD aansluiten als je meer ruimte nodig hebtzit er geen garantie meer op? de schijf eruit halen en erin zetten is zo gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, geen idee danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Niet die is nog niet uit?
Uit de cruise collectie?
[ afbeelding ]
Ik kan niet echt een beter plaatje vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |