Ik vind dat niet zo'n heel verkeerde oranje!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef P.F het volgende:
Nou. Voetbal is stom. En oranje ook. Maar voor het geval m'n vader toch een dutchy dress weet te regelen!!
[ afbeelding ]
feliquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
I haz a jobz!!!
![]()
Voor 3x 4 uur per week in het ziekenhuisrestaurant! Beetje broodjes smeren, eitje bakken, frietjes bakken, etc. Jottem!!![]()
9 juli eerste dagje, want de baas gaat nu eerst even op vakantieen daarna mag ik mee gaan draaien. Was binnen een kwartiertje weer weg, met een baantje
Drie maanden geledenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:56 schreef Mirjam het volgende:
ik zag hier laatst een plaatje van nieuwe catrice lakjes, weet niet meer wie dat plaatste, heeft iemand enig idee wanneer die in de winkel komen?
In het echt is ie nog leuker ook, wat lichter.. Alleen is het dopje stuk dus lakt hij zo-zo..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n heel verkeerde oranje!
wat super!! gefeli meisquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:I haz a jobz!!!
![]()
Voor 3x 4 uur per week in het ziekenhuisrestaurant! Beetje broodjes smeren, eitje bakken, frietjes bakken, etc. Jottem!!![]()
9 juli eerste dagje, want de baas gaat nu eerst even op vakantieen daarna mag ik mee gaan draaien. Was binnen een kwartiertje weer weg, met een baantje
mooi kleurtje hoor!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef P.F het volgende:
Nou. Voetbal is stom. En oranje ook. Maar voor het geval m'n vader toch een dutchy dress weet te regelen!!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:I haz a jobz!!!
![]()
Vind het toch ook jammer dat je niet je hele nagel lakt. Ik snap wel dat je het niet ziet gewoon, maar op de foto dus wel. Dan is het geen mooie foto imoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Beiden erg mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef Ainnir het volgende:
@IJsdraakje Nice!![]()
Paar dagen niet op fok geweest, dus ik heb flink wat terug te lezen..
OPI Text Me Text You over China Glaze Awakening.. duochrome effect is niet goed te zien in de zon helaas
[ afbeelding ]
OPI DS Royal over OPI Purple with a Purpose
[ afbeelding ]
Leuk die flakies!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:25 schreef Tegan het volgende:
Ik post mijn WK nagels maar nog een keer.
Vanavond weer eraf, morgen werken.
[ afbeelding ]
Kreeg gisteren in de kroeg wel veel complimentjes, en een iemand zei zo, "Dat is toch eropgeplakt of niet?" "Nee, helemaal zelf gedaan."
Oranje is tof!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAA gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
I haz a jobz!!!
![]()
Ik vind het echt lelijk als de hele nagel gelakt is en hij moet ademen dacht ik?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vind het toch ook jammer dat je niet je hele nagel lakt. Ik snap wel dat je het niet ziet gewoon, maar op de foto dus wel. Dan is het geen mooie foto imo.
Dankjewel, nu moet ik weer koffie van mijn beeldscherm poetsenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk als de hele nagel gelakt is en hij moet ademen dacht ik?
Beetje lullig, sorry!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:25 schreef Tegan het volgende:
Ik post mijn WK nagels maar nog een keer.
Vanavond weer eraf, morgen werken.
[ afbeelding ]
Kreeg gisteren in de kroeg wel veel complimentjes, en een iemand zei zo, "Dat is toch eropgeplakt of niet?" "Nee, helemaal zelf gedaan."
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:I haz a jobz!!!
![]()
Die outfitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook erg origineel vandaag
[ afbeelding ]
Geen oranje nagels. Ons heeft genoeg oranje
[ afbeelding ]
Zow, en nu op naar vrienden voor een middag voute muziek, voetbal en oranje sushi
Je nagel is dood, dus ademen kan hij niet. Daarnaast bedoelde ik niet dat je lelijk lakte. Maar dat het dan flatterender is om een foto te nemen van voren zeg maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk als de hele nagel gelakt is en hij moet ademen dacht ik?
Maar ik maak de foto meer voor de kleur, dan zet ik ze hier:
http://www.cosmopinie.nl/(...)r.html#swatchesclick
*klik op bekijk swatches*
Ik vind het persoonlijk lelijker als ze niet strak zijn gelakt.
Hahahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zow, en nu op naar vrienden voor een middag voute muziek, voetbal en oranje sushi
Even een goed voorbeeld gepakt, als ik de hele nagel lak ziet het er al snel zo uit:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die outfit.
[..]
Je nagel is dood, dus ademen kan hij niet. Daarnaast bedoelde ik niet dat je lelijk lakte. Maar dat het dan flatterender is om een foto te nemen van voren zeg maar. Zo van de zijkant is gewoon niet mooi gefotografeerd, terwijl het er van voren gewoon perfect uitziet
.
Hij glimt trouwens wel als geheel, maar dat is onmogelijk om op de foto te krijgen. Verder erger ik me ook op onstrakke lijntjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Beetje lullig, sorry!
Maar ik vind het dus niet mooi dat de nagellak zelf niet als een geheel glimt + dat de randjes niet strak zijn + dat de kleuroverloop niet strak is.
(Niet dat ik het beter kan..)
-edit-
O sorry had helemaal niet door dat dit JOUW nagels warenNeem dan ook een avatar
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij glimt trouwens wel als geheel, maar dat is onmogelijk om op de foto te krijgen. Verder erger ik me ook op onstrakke lijntjes. Maarja. Het valt alleen mij op heb ik het idee, als ik ergens rondloop.
Wat? Je moet ook niet over je nagelriem lakken maar er net onder. Jij slaat best een flink stuk over imo. Even niet over de zijkant, maar over de voorkant.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:24 schreef P.F het volgende:
Oja en ik kan m'n nagelriemen niet terug duwen als ik er overheen lak, en dat vind ik best belangrijk anders krijg je van die pijnlijk scheurende nagelriemen!
Uhu. Normaal doe ik nooit manicures waarbij ik free hand lijnen moet maken, maar dit is de enige uitzonderingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja alsof iemand ooit zo dichtbij komt. Ik lak het liefst in het donker, heb nu sommige nagels wel 3x over gedaan nu ik voor het eerst in daglicht lakte
Hihi, thanks! Maar ik wil best andere foto's maken hoor, maar ik vind alleen een hand zo..... Kaalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
dat valt allemaal best mee, zo veel slaat PF niet over en ik vind dat ze netjes lakt. Zo
joh maak gewoon de foto's die jij wil al zit er maar 1 streepje op je nagels!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi, thanks! Maar ik wil best andere foto's maken hoor, maar ik vind alleen een hand zo..... Kaal!
.. Het is superkoudquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef P.F het volgende:
Ja ik loop in het weekend altijd in bikini!
Ja I know maar ik hou niet zo van veel kleren aan thuis. En dan heb ik mij net ingesmeerd en zo, is een bikini wel fijnquote:
Wat goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:I haz a jobz!!!
![]()
Mooie kleuren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef Ainnir het volgende:
@IJsdraakje Nice!![]()
Paar dagen niet op fok geweest, dus ik heb flink wat terug te lezen..
OPI Text Me Text You over China Glaze Awakening.. duochrome effect is niet goed te zien in de zon helaas
[ afbeelding ]
OPI DS Royal over OPI Purple with a Purpose
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
I haz a jobz!!!
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet jade toch? Hoe heet deze?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat goed
Geen WK-nagels hier, maar nog steeds deze. Foto is een beetje donker zie ik nu
[ afbeelding ]
Vanochtend nog voor half tien wakker gebeld door de postbezorger. Ik werd al helemaal enthousiast, maar geen lakjes, maar bol.com (ook leuk, daar niet van, maar heb liever lakjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |