abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83016009
Nou. Voetbal is stom. En oranje ook. Maar voor het geval m'n vader toch een dutchy dress weet te regelen !!

zaterdag 19 juni 2010 @ 11:55:48 #53
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83016080
I haz a jobz!!!

Voor 3x 4 uur per week in het ziekenhuisrestaurant! Beetje broodjes smeren, eitje bakken, frietjes bakken, etc. Jottem!!
9 juli eerste dagje, want de baas gaat nu eerst even op vakantie en daarna mag ik mee gaan draaien. Was binnen een kwartiertje weer weg, met een baantje
Don't come closer, I might hurt you
pi_83016117
ik zag hier laatst een plaatje van nieuwe catrice lakjes, weet niet meer wie dat plaatste, heeft iemand enig idee wanneer die in de winkel komen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:57:01 #55
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83016121
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef P.F het volgende:
Nou. Voetbal is stom. En oranje ook. Maar voor het geval m'n vader toch een dutchy dress weet te regelen !!

[ afbeelding ]
Ik vind dat niet zo'n heel verkeerde oranje!
pi_83016125
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
I haz a jobz!!!

Voor 3x 4 uur per week in het ziekenhuisrestaurant! Beetje broodjes smeren, eitje bakken, frietjes bakken, etc. Jottem!!
9 juli eerste dagje, want de baas gaat nu eerst even op vakantie en daarna mag ik mee gaan draaien. Was binnen een kwartiertje weer weg, met een baantje
feli
pi_83016141
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:56 schreef Mirjam het volgende:
ik zag hier laatst een plaatje van nieuwe catrice lakjes, weet niet meer wie dat plaatste, heeft iemand enig idee wanneer die in de winkel komen?
Drie maanden geleden ? Of weer nieuwe?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:57:38 #58
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83016148
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:10 schreef Linnie20v het volgende:
Truste ZzZzzZzz

[ afbeelding ]
Briljant!!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:57:52 #59
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83016159
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:57 schreef Mirjam het volgende:

[..]

feli
Dankjewel
pi_83016169
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:57 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik vind dat niet zo'n heel verkeerde oranje!
In het echt is ie nog leuker ook, wat lichter.. Alleen is het dopje stuk dus lakt hij zo-zo..
pi_83016177
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:57 schreef P.F het volgende:

[..]

Drie maanden geleden ? Of weer nieuwe?
4 nieuwe, soort brons en bruin enzo
pi_83016270
quote:
I haz a jobz!!!

wat super!! gefeli meis
pi_83016277
quote:

[ afbeelding ]
mooi kleurtje hoor!
pi_83016314
quote:
I haz a jobz!!!

Gefeliciteerd!!
pi_83016330
@ Delta
Violet sparkle lakken
pi_83016564
quote:

[ afbeelding ]
Vind het toch ook jammer dat je niet je hele nagel lakt. Ik snap wel dat je het niet ziet gewoon, maar op de foto dus wel. Dan is het geen mooie foto imo .
pi_83016691
Lindytje gefeliciteerd
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_83016733
Als er trouwens nog iemand een H&M in de buurt heeft die You rock my world en My favorite jeans verkoopt, zou je die dan alsje alsje alsje alsjeblieft voor mij mee kunnen nemen???
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:17:20 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_83016803
Ijsdraakje!
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:10 schreef Linnie20v het volgende:
Truste ZzZzzZzz

[ afbeelding ]
Super
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef Ainnir het volgende:
@IJsdraakje Nice!

Paar dagen niet op fok geweest, dus ik heb flink wat terug te lezen..

OPI Text Me Text You over China Glaze Awakening.. duochrome effect is niet goed te zien in de zon helaas
[ afbeelding ]

OPI DS Royal over OPI Purple with a Purpose
[ afbeelding ]
Beiden erg mooi
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:25 schreef Tegan het volgende:
Ik post mijn WK nagels maar nog een keer.

Vanavond weer eraf, morgen werken.

[ afbeelding ]

Kreeg gisteren in de kroeg wel veel complimentjes, en een iemand zei zo, "Dat is toch eropgeplakt of niet?" "Nee, helemaal zelf gedaan ."
Leuk die flakies!
quote:

[ afbeelding ]
Oranje is tof!!
quote:
I haz a jobz!!!

JAAAAAA gefeliciteerd!
Werken is tof
disclaimer
pi_83016855
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:10 schreef Tegan het volgende:

[..]

Vind het toch ook jammer dat je niet je hele nagel lakt. Ik snap wel dat je het niet ziet gewoon, maar op de foto dus wel. Dan is het geen mooie foto imo .
Ik vind het echt lelijk als de hele nagel gelakt is en hij moet ademen dacht ik?

Maar ik maak de foto meer voor de kleur, dan zet ik ze hier:
http://www.cosmopinie.nl/(...)r.html#swatchesclick
*klik op bekijk swatches*

Ik vind het persoonlijk lelijker als ze niet strak zijn gelakt.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:19:39 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_83016896
Ik ben ook erg origineel vandaag

Geen oranje nagels. Ons heeft genoeg oranje

Zow, en nu op naar vrienden voor een middag voute muziek, voetbal en oranje sushi
disclaimer
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:20:18 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_83016915
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:18 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind het echt lelijk als de hele nagel gelakt is en hij moet ademen dacht ik?
Dankjewel, nu moet ik weer koffie van mijn beeldscherm poetsen
disclaimer
pi_83016917
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:25 schreef Tegan het volgende:
Ik post mijn WK nagels maar nog een keer.

Vanavond weer eraf, morgen werken.

[ afbeelding ]

Kreeg gisteren in de kroeg wel veel complimentjes, en een iemand zei zo, "Dat is toch eropgeplakt of niet?" "Nee, helemaal zelf gedaan ."
Beetje lullig, sorry!
Maar ik vind het dus niet mooi dat de nagellak zelf niet als een geheel glimt + dat de randjes niet strak zijn + dat de kleuroverloop niet strak is.

(Niet dat ik het beter kan..)

-edit-

O sorry had helemaal niet door dat dit JOUW nagels waren Neem dan ook een avatar
pi_83016941
quote:
I haz a jobz!!!

Feli
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_83016957
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zow, en nu op naar vrienden voor een middag voute muziek, voetbal en oranje sushi
Die outfit .
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:18 schreef P.F het volgende:

[..]

Maar ik maak de foto meer voor de kleur, dan zet ik ze hier:
http://www.cosmopinie.nl/(...)r.html#swatchesclick
*klik op bekijk swatches*

Ik vind het persoonlijk lelijker als ze niet strak zijn gelakt.
Je nagel is dood, dus ademen kan hij niet. Daarnaast bedoelde ik niet dat je lelijk lakte. Maar dat het dan flatterender is om een foto te nemen van voren zeg maar . Zo van de zijkant is gewoon niet mooi gefotografeerd, terwijl het er van voren gewoon perfect uitziet .
pi_83017012
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hahaha SQ is klaar voor de strijd!!
Misschien qua nagels niet origineel hier, maar ach, wie weet dat nou verder.
Heb net nog even een hele foute hoed gekocht bij de action en wat van die bloemenslingertjes.
pi_83017021
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:21 schreef Tegan het volgende:

[..]

Die outfit .
[..]

Je nagel is dood, dus ademen kan hij niet. Daarnaast bedoelde ik niet dat je lelijk lakte. Maar dat het dan flatterender is om een foto te nemen van voren zeg maar . Zo van de zijkant is gewoon niet mooi gefotografeerd, terwijl het er van voren gewoon perfect uitziet .
Even een goed voorbeeld gepakt, als ik de hele nagel lak ziet het er al snel zo uit:

En ik krijg van die dikke lompe nagels.

Maar ik wil best een andere foto maken hoor dan maak ik er wel 2
pi_83017054
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Beetje lullig, sorry!
Maar ik vind het dus niet mooi dat de nagellak zelf niet als een geheel glimt + dat de randjes niet strak zijn + dat de kleuroverloop niet strak is.

(Niet dat ik het beter kan..)

-edit-

O sorry had helemaal niet door dat dit JOUW nagels waren Neem dan ook een avatar
Hij glimt trouwens wel als geheel, maar dat is onmogelijk om op de foto te krijgen. Verder erger ik me ook op onstrakke lijntjes . Maarja. Het valt alleen mij op heb ik het idee, als ik ergens rondloop.
pi_83017058
Oja en ik kan m'n nagelriemen niet terug duwen als ik er overheen lak, en dat vind ik best belangrijk anders krijg je van die pijnlijk scheurende nagelriemen !
pi_83017086
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hij glimt trouwens wel als geheel, maar dat is onmogelijk om op de foto te krijgen. Verder erger ik me ook op onstrakke lijntjes . Maarja. Het valt alleen mij op heb ik het idee, als ik ergens rondloop.

Ja alsof iemand ooit zo dichtbij komt. Ik lak het liefst in het donker, heb nu sommige nagels wel 3x over gedaan nu ik voor het eerst in daglicht lakte
pi_83017113
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:24 schreef P.F het volgende:
Oja en ik kan m'n nagelriemen niet terug duwen als ik er overheen lak, en dat vind ik best belangrijk anders krijg je van die pijnlijk scheurende nagelriemen !
Wat? Je moet ook niet over je nagelriem lakken maar er net onder. Jij slaat best een flink stuk over imo. Even niet over de zijkant, maar over de voorkant.
pi_83017151
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja alsof iemand ooit zo dichtbij komt. Ik lak het liefst in het donker, heb nu sommige nagels wel 3x over gedaan nu ik voor het eerst in daglicht lakte
Uhu. Normaal doe ik nooit manicures waarbij ik free hand lijnen moet maken, maar dit is de enige uitzondering .
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:29:26 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_83017216
dat valt allemaal best mee, zo veel slaat PF niet over en ik vind dat ze netjes lakt. Zo
disclaimer
pi_83017267
Ik doe graag dit:

En je hebt trouwens wel gelijk! Dit is maar 1 laagje, het 2e laagje kan ik altijd nog iets er overheen lakken, volgens mij?

Maar ik ben geen expert hoor, ik doe maar wat!

Ik vind vingers een beetje raar, dus ik vind zo een foto met een potje wel fijn Maar ik zal kijken of het beter kan dan dit:

(is mn laptop camera, andere is mn telefoon.. ik zou de uberuber camera van vati kunnen pakken.. maar zooo erg had ik ook weer niet mn best gedaan.. en die is best moeilijk met 1 hand te bedienen!)
pi_83017291
M'n ring zit gedraaid !
pi_83017314
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
dat valt allemaal best mee, zo veel slaat PF niet over en ik vind dat ze netjes lakt. Zo
Hihi, thanks! Maar ik wil best andere foto's maken hoor, maar ik vind alleen een hand zo..... Kaal !
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:33:38 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_83017338
zit je nou in je bikini? !
disclaimer
pi_83017410
Ja ik loop in het weekend altijd in bikini !
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 12:42:20 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_83017590
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:32 schreef P.F het volgende:

[..]

Hihi, thanks! Maar ik wil best andere foto's maken hoor, maar ik vind alleen een hand zo..... Kaal !
joh maak gewoon de foto's die jij wil al zit er maar 1 streepje op je nagels!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_83017689
pi_83018444
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef P.F het volgende:
Ja ik loop in het weekend altijd in bikini !
.. Het is superkoud
pi_83018510
Maar PF, ik vind het wel leuk zo, dat je een beetje overlaat. Ik liet eerst ook te weinig over bij mijn nagelriemen, maar mijn nagelriemen scheurden toch altijd al En dat je het aan de zijkant ook overlaat dat kende ik ook, dat idee, mijn moeder had dat ook aan mij geleerd, die heeft ook bredere nagels. Maar ik heb veel smallere nagels, dus ik vind het niet nodig. Maar vind het niet storend.

Op de foto is het misschien iets minder flatterend, maar goed, ik zou mijn handen ook niet moeten fotograferen omdat die er zo raar uitzien Care, ik lak mijn nagels omdat ik het leuk vind en deel graag wat ik erop heb, doe het niet omdat ik zo perfect lak en alleen daarom hier mag posten.
pi_83018627
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:13 schreef RenRen- het volgende:

[..]

.. Het is superkoud
Ja I know maar ik hou niet zo van veel kleren aan thuis. En dan heb ik mij net ingesmeerd en zo, is een bikini wel fijn
pi_83019189
Wel stom, nu ik een 2e laagje doe, zie je een beetje donkere schaduwen, alsof ie niet precies overal even dik is. Heb ik ook wel eens met die ribbels in m'n nagels, maar nu doe ik daar eerst een doorzichtig laagje over om dat te voorkomen..
pi_83019322
Ik laat ook welleens een stukje van de zijkant 'schoon' want dan lijken je nagels langer
maar meestal ben ik onhandig en smeer ik alles onder
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:04:34 #96
43556 miss_dynastie
pi_83019617
quote:
I haz a jobz!!!

Wat goed

Geen WK-nagels hier, maar nog steeds deze. Foto is een beetje donker zie ik nu

Vanochtend nog voor half tien wakker gebeld door de postbezorger. Ik werd al helemaal enthousiast, maar geen lakjes, maar bol.com (ook leuk, daar niet van, maar heb liever lakjes )
pi_83019624
Haten jullie het ook zo dat je je nagels net gedaan hebt en dan je vinger stoot ofzo en dat je nagellak dan 'terugtrekt' waardoor je je nagel erdoor ziet
pi_83019673
Zo, ben ik weer!!
Half dagje gewerkt, naar huis gesprint en nu voetba kijken. In de pauze douchen, tweede helft kijken en klaarmaken voor straks. We gaan in Utrecht karten en eten in een turks restaurant ofzo

Dank u voor de reacties
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:10:04 #99
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_83019767
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef Ainnir het volgende:
@IJsdraakje Nice!

Paar dagen niet op fok geweest, dus ik heb flink wat terug te lezen..

OPI Text Me Text You over China Glaze Awakening.. duochrome effect is niet goed te zien in de zon helaas
[ afbeelding ]

OPI DS Royal over OPI Purple with a Purpose
[ afbeelding ]
Mooie kleuren.
quote:
I haz a jobz!!!

quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_83020228
wat kunnen jullie je teennagels allemaal mooi lakken man
pi_83020263
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat goed

Geen WK-nagels hier, maar nog steeds deze. Foto is een beetje donker zie ik nu
[ afbeelding ]

Vanochtend nog voor half tien wakker gebeld door de postbezorger. Ik werd al helemaal enthousiast, maar geen lakjes, maar bol.com (ook leuk, daar niet van, maar heb liever lakjes )
Dat is niet jade toch? Hoe heet deze?
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 14:28:30 #102
43556 miss_dynastie
pi_83020353
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat is niet jade toch? Hoe heet deze?
Nee, dit is de nouvelle vague.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: