oh ik zie je berichtje nu pas hierover. begin sept. zuo prima kunnen hoor. Eind augustus kun je denk ik voor zover ik Frankrijk ken nog wel gewoon uitgaan van zomers weer. De temperaturen gemiddeld genomen voor september de afgelopen 30 jaar lagen rond de 20 tot 25 graden volgens deze site. Wel met uitschieters richting de 30 graden maar de nachttemperatuur kan dan wel weer erg koud zijn in die tijd en streek.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
die eerste camping ziet er echt heel erg heerlijk uit
Zou dat nog wat zijn eind augustus/begin september of eind september, of is het daar dan al te koud?
trix, welkom thuis! Wat naar dat het met slapen zo slecht gaat.
B. is dus vanaf dag 1 aan het 'oefenen'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef amaranta het volgende:
Ja, ik hoor van meer mensen dat papa het eerste woordje is. Ach, hebben die mannen ook wat
Ik heb ook het idee dat die lijstjes meer een soort 'vanaf x maanden' betekenen. Mijn neefje is nu 15 maanden oud en zegt nog geen woord! Het is alleen maar brabbelen waar je vrijwel niets van kunt maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:02 schreef huuphuup het volgende:
maar dat lijkt me geen gemiddelde ofzo? Ik zie er dingen tussen staan (ook bij fysieke ontwikkeling) die veel kindjes pas veeeel later doen.
Ik ben benieuwd wanneer Ivan dat gaat doen. Hij vindt het recentelijk wel heel leuk als wij naar hem zwaaien en "dááág" zeggen. Sommige andere dingen doet hij wel na, maar zwaaien niet.quote:Zwaaien doet ze wel sinds gister trouwens, heel enthousiast en heel overdreven haha maar het is zo poepig.
Mijn B zei als eerste keuken en kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
B. is dus vanaf dag 1 aan het 'oefenen'en dan zegt ze nu mama
ik vind het hilarisch
![]()
Fijn dat R. weer opknapt! Ik heb vorig jaar zo genoten van je vakantiefoto's groofs, plaatsvervangend jaloers!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn B zei als eerste keuken en kijken![]()
![]()
hahahha B.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn B zei als eerste keuken en kijken![]()
Kijken naar buiten en keuken voor het eten... *zucht* Dat waren nog es tijden...
L zegt trouwens wel sinds een week of 2 mama
Ik ook niet. Beterschap.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oef dat is ook niet verkeerd Groofs, een strandje bij huis....wauw
En wat is er met je zoon? ik heb niet meegekregen dattie ziek was...
Wow, Groofsken, dat is geweldig! Ik heb niet zoveel met die toeristische plaatjes, maar zoiets...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:18 schreef Groofsken het volgende:
R ontwikkelt nu ook als een tierelier ineens. Het lijkt wel of hij wakker wordt ofzo. Hij kan niet meer rustig op schoot zitten, moet alles zien, alles pakken en alle kanten opdraaien.
Oh, en ik vind al die toeristische plaatjes met witte stranden en palmbomen prachtig, maar dit voor je eigen voordeur op een plekkie (vissersdorpje) waar geen toerist komt... das toch charmant. Ik kijk er nu al naar uit.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het zijn druktemaker die jongens van ons!!
Volgens de wvk is dat ook de reden dat Lars niet blijft zitten, hij is veeeel te druk, wil alles zien, en alles pakken. Vandaag bleef hij trouwens wel een hele poos zitten, terwijl hij met zijn kleine dikke vingertjes grassprietjes aan het plukken was (en opeten....)
groofsken, ik vind je zo lief....mag ik mee als je daarheen gaat? haha
Het ziet er echt geweldig uit! Als je zoiets voor je deur hebt, tjonge, hoe mooi kan je dag beginnen zeg met zulk uitzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |