Kweenie, maar volgens mij ben je de klosquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, als Duitsland het WK wint hebben wij een deal.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, als Duitsland het WK wint hebben wij een deal.
Ach, mocht het zo ver komen, dan vertrouw ik gewoon op de Deutsche punktlichkeit en dan komt het vast goedquote:
Ik sluit je dan op in mij kelder en verwek een nieuw Duits elftal bij jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ach, mocht het zo ver komen, dan vertrouw ik gewoon op de Deutsche punktlichkeit en dan komt het vast goed
Ik weet ook wel wat ik voorstel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:17 schreef Adolecens het volgende:
Ze hebben wel verloren, dus ze kan goed zitten
Misschien is een PM die nog directer is efficiėnter en doeltreffenderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Zachtjes? Dat kunnen Duiters helemaal niet. Luister maar als ze praten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:20 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik sluit je dan op in mij kelder en verwek een nieuw Duits elftal bij je![]()
Nee hoor, ik zal zachtjes doen
Tja... Ik ook niet eigenlijk! Daar is het veel tequote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:43 schreef Pixie. het volgende:
Tijdens een orgasme ben ik echt niet in staat om te praten
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:22 schreef Adolecens het volgende:
Misschien is een PM die nog directer is efficiėnter en doeltreffender![]()
Doeltreffend, snap je hemDat uitgerekend jij mij op dat idee moet brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het nog veiliger om het hier tussen mijn landgenoten te bespreken.
![]()
Ik ben de uitzonderingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zachtjes? Dat kunnen Duiters helemaal niet. Luister maar als ze praten.
Ik had eerst niet in de gaten dat jij het was, je hebt een nieuwe UIquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij mij op dat idee moet brengenIk vind het nog veiliger om het hier tussen mijn landgenoten te bespreken.
Wie zei dat ik ook alleen van zacht hield?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ik hou niet alleen van zacht.
Je valt wel door de mand zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wie zei dat ik ook alleen van zacht hield?
De Duitsers vandaag anders ookquote:
omfgquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
http://www.vuvuzela-time.co.uk/xhamster.com
Je kijkt toch zeker niet alleen naar UI's als mod? Schandequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had eerst niet in de gaten dat jij het was, je hebt een nieuwe UI
En veiligheid boven alles jaZeker met Duitsers in een bus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |