Hoe lang speel je al erol ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:07 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
No tabs for me... Ik doe echt alles op gehoorIk keek net even en daar staat het idd heel anders dan dat ik het speel
Ja. In de vorige OPquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Sorry 1e dag hierwaar kan ik die vinden? vorige topic?
Ik ben eigenlijk een trompettist van huis uit hahaquote:
ik nog maar jaartje hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:12 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een trompettist van huis uit hahaDat speel ik dus al 10 jaar (en kon het op conservatorium gaan doen op aanraden van docenten etc.) maar ik ben sinds 7 jaar nu gitaar aan het spelen en bevalt ook super! En van daaruit ben ik eigenlijk bij muziekproductie beland wat ik dus volgend jaar aan het conservatorium ga studeren
jij?
Ah okquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:13 schreef genakt het volgende:
[..]
ik nog maar jaartje hoor
net iets langer
Wat Dribbel_ zegtquote:
Gaat super manquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:15 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Ah okGaat het al een beetje? Gewoon iedere dag een paar uur knallen en je kan het zo hoor
Muzikaal opgevoed van huis uit?
Haha nou netjes toch! zolang je dr maar plezier in hebt (wat niet zo moeilijk is) wordt je steeds beterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:18 schreef genakt het volgende:
[..]
Gaat super manecht waar
laatste tijd weer beetje weinig maar heb vaak genoeg 5 a 6 uur op een dag gezeten of langer
muzikaal nee
je me oma op piano maar daar blijft het ook wel bij
Deep Purple heeft altijd wel toffe riffjes enzo, maar toch vind ik het niet echt overkomen. Led Zeppelin daarentegenquote:
ach ja hoeveel goede nummers hebben ze nou echt ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:27 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Deep Purple heeft altijd wel toffe riffjes enzo, maar toch vind ik het niet echt overkomen. Led Zeppelin daarentegen![]()
Page beheerst z'n gitaar zoooo goed![]()
Nouja, vast goed, maar ik kan dat soort rotzooi echt niet aanhorenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:27 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Deep Purple heeft altijd wel toffe riffjes enzo, maar toch vind ik het niet echt overkomen. Led Zeppelin daarentegen![]()
Page beheerst z'n gitaar zoooo goed![]()
failquote:
nee fail linkquote:
moet je even klikken he ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Opent 'ie 'm niet dan
De titel was de bedoeling hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef genakt het volgende:
[..]
moet je even klikken he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij opent 'ie gewoon
http://mainmusic.nl/nl/pr(...)ar_rocket,_blue.html
zodan![]()
nee ook nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:58 schreef blckbb het volgende:
[..]
bij mij opent 'ie gewoon
http://mainmusic.nl/nl/pr(...)ar_rocket,_blue.html
zodan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |