Colombia Tetra?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:41 schreef Manchot het volgende:
[..]
Ja, zoiets ja. Alleen zijn dan de vinnen egaal rood en is het lijf nog iets "ronder"
Waarschijnlijk heb ik woensdag pas een foto..
dan denk ik ook welquote:Op zondag 27 juni 2010 23:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dan gaat het wel goed komen Markster
het einde is nog lang niet in zich * zucht*quote:Op maandag 28 juni 2010 14:07 schreef Faithfulness het volgende:
Hout is toch ook wel heel erg mooi![]()
Het is dat mijn visjes er niet blij van worden, maar zo'n groot stuk hout vind ik echt prachtig.![]()
Ben benieuwd naar de foto's, zeker als je straks klaar bent!
Hihi!quote:
Thanks voor de tip! Maar hij staat in de slaapkamer met airco (mild) aan, i.v.m. katten die alles nogal super boeiend vinden en dolgraag bovenop dat ding gaan liggen. Gevolg: Witte haren vast in je achterwand. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:21 schreef Prowl het volgende:
Tegel lijm neem ik aan?
Met dit weer droogt een dunne laag erg snel dus telkens een beetje vochtig maken met een plantenspuit want anders krijg je barstjes en laten er stukjes los onder water op een gegeven moment
En ja daar heb ik ervaring mee en met een aquarium van 1.50 staan witte piepschuim plekjes niet zo mooi + het extra werk om een net ingerichte bak weer opnieuw te gaan doen
Bwhihi, ik kook ze altijd even uitquote:Op maandag 28 juni 2010 18:43 schreef Markster het volgende:
had me steentjes iets langer moeten uitspoelen geloof ik
zal het dit keer wel doen jaquote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Raar dat je 4 vissen mist zeg.... hmm
Met je terrasje komt het wel goed. Wel ff het grind goed uitspoelen he
Hmm, opgegeten door andere visjes maybe? Ze hebben natuurlijk niet het eeuwige levenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef Markster het volgende:
[..]
zal het dit keer wel doen ja
Ik had het met die vissen trouwens vorige keer ook. Toen was ik 2 oto's kwijt. Nergens meer gevonden
Ik heb veel gemist zie ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:48 schreef versteegrob het volgende:
Net 5 koppels CPO besteld, ben benieuwd
Meer een 200 liter bakquote:Op maandag 28 juni 2010 23:14 schreef Stali het volgende:
[GEZ] Aquarium (1 meter lang + - )
Iemand een honderd liter bakje over?
Mooie gelegenheid om hier ook weer eens mee te lurken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |