Engeland oogt anders ook niet erg solidequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:53 schreef Draganta het volgende:
Wat maakt Algerije toch veel fouten, bah! Ze zijn zo goed, maar door die fouten verpesten ze alle kansen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij zou Greene moeten laten staan tenzij die zelf aangeeft het niet te willen.
Zoiets kan toch gewoon gebeuren. Eerste pot. Iedereen op van de zenuwen. 1-1 tegen de VS is niet slecht voor een eerste wedstrijd. Alle kans om in game 2 of 3 het weer recht te zetten.
Nee hij had Green tegen Algerije zijn vertrouwen kunnen laten terug vinden.
Maar nee Capello breekt hem af... compleet.
Hier ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:53 schreef lifes het volgende:
er rijden hier alweer toeterende auto's door de straat..
ik moet zeggen dat je er wel aardig kijk op hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me echt af of Rooney wel fit is. De explosiviteit waar hij zo om bekend staat en zijn groffe bips zien we echt niks van terug.˛
Laten we hopen dat de KNVB nooit zo laag zal moeten zakken dat ze een buitenlandse coach moeten inhuren voor het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij zou Greene moeten laten staan tenzij die zelf aangeeft het niet te willen.
Zoiets kan toch gewoon gebeuren. Eerste pot. Iedereen op van de zenuwen. 1-1 tegen de VS is niet slecht voor een eerste wedstrijd. Alle kans om in game 2 of 3 het weer recht te zetten.
Nee hij had Green tegen Algerije zijn vertrouwen kunnen laten terug vinden.
Maar nee Capello breekt hem af... compleet.
Alleen dat gekut met steeds dezelfde emoticons komt 98% van Fok! de keel uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat je er wel aardig kijk op hebt
Nooit meer lijkt mequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de KNVB nooit zo laag zal moeten zakken dat ze een buitenlandse coach moeten inhuren voor het Nederlands elftal.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen dat gekut met steeds dezelfde emoticons komt 98% van Fok! de keel uit.
Hoeveel Engelsen staan bij Chelsea in de basis?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:55 schreef Hukkie het volgende:
Hoe kan het toch dat Engeland een bijzonder sterke competitie heeft, maar op landen-niveau nooit iets presteert?
Omdat de beste spelers van Europa daarin spelen en buitenlanders in Engeland meestal het verschil maakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:55 schreef Hukkie het volgende:
Hoe kan het toch dat Engeland een bijzonder sterke competitie heeft, maar op landen-niveau nooit iets presteert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |