Ik zou ook Defoe of Crouch opstellenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:45 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Waarom geen Defoe? en die Heskey zit volgens mij steeds Rooney in de weg...
Die keeper heeft voor de rest van zijn leven een trauma. En waarom, omdat itelejaan Capello klasse ontbeert.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:47 schreef wdn het volgende:
Green kan eigenlijk wel gewoon naar huis gaan ja. Die komt echt niet meer aan de bak lijkt me.
Anders ben je als coach helemaal niks meer waard.
Ja maar als je een bal alleen op 0m hoogte test en daar de bal goedkeurt lijkt me dat elke bal op 1700m anders zal reageren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een bal is luchtdicht dus elke bal ondervindt dezelfde drukverandering op 1700m hoogte.
Ik vind dat echt zo'n onzin. Hij maakt 1 fout, kan me niet voorstellen dat dat komt door onzekerheid. Hij is gewoon niet goed genoegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ook hier (net als bij FRA) denk ik dat dit voor 99% op conto van de coach komt.
Bij Capello is me dat wel duidelijk: 2 uur voor de wedstrijd vertellen wie in de goal staat. Leuk dat je dat doet maar NEE, NEE, NEE dat kan niet goed zijn voor de concentratie en het vertrouwen van een keeper.
en het lijkt ook op het engelse team te werken, negatief dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij Capello is me dat wel duidelijk: 2 uur voor de wedstrijd vertellen wie in de goal staat. Leuk dat je dat doet maar NEE, NEE, NEE dat kan niet goed zijn voor de concentratie en het vertrouwen van een keeper.
Engeland heeft onder Capello uitstekend gepresteerd in de kwalificiatiereeks, in tegenstelling tot Frankrijk onder Domenech.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Engeland heeft onder Capello uitstekend gepresteerd in de kwalificiatiereeks, in tegenstelling tot Frankrijk onder Domenech.
quote:
Portsmouthquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:52 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Waar speelt die keeper van Engeland?
Hij zou Greene moeten laten staan tenzij die zelf aangeeft het niet te willen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die keeper heeft voor de rest van zijn leven een trauma. En waarom, omdat itelejaan Capello klasse ontbeert.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |