Ik denk niet dat Algerije verliezen gaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het volgende topland dat onderuit gaat?
dan moet ik je helaas vertellen dat jij absoluut geen verstand van voetbal hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben niet zo'n fan van Gerrard. Hij is niet sierlijk. Ik vind hem een veredelde van Bommel. Hij is echt het type speler dan in een andere competitie zou falen.²
Iedere keeper kan een keer een blunder maken, dan hoef je niet gelijk af te schieten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef Roi het volgende:
Niet Green laten spelen. Geef die man maar gelijk een voorgeladen pistool!
dat is pittig veulquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:23 schreef F.M.D. het volgende:
wow 40.000 engelsen
dat noem ik pas support!
Dat bedoel ik juistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iedere keeper kan een keer een blunder maken, dan hoef je niet gelijk af te schieten.
die kans is er natuurlijk wel, maar ik heb Algerije de eerste wedstrijd niet gezien, dus ik heb echt geen idee hoe ze spelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gok dat ze net zo falen als die andere favorieten
We zullen zienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kans is er natuurlijk wel, maar ik heb Algerije de eerste wedstrijd niet gezien, dus ik heb echt geen idee hoe ze spelen.
Aangezien Slovenie van Algerije heeft gewonnen en we er vanuit zullen moeten gaan dat de VS dat ook doet is deze pot niet heel belangrijk: in die zin dat dit voor de UK de makkelijkste pot moet zijn en gewonnen moet worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kans is er natuurlijk wel, maar ik heb Algerije de eerste wedstrijd niet gezien, dus ik heb echt geen idee hoe ze spelen.
dan wordt dat idd. een spannende potquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Aangezien Slovenie van Algerije heeft gewonnen en we er vanuit zullen moeten gaan dat de VS dat ook doet is deze pot niet heel belangrijk: in die zin dat dit voor de UK de makkelijkste pot moet zijn en gewonnen moet worden.
Maar de beslissing valt toch echt tegen Slovenie.
VS pakt 3 punten volgende week en komt op 5. Met Slovenie op 4 en UK dan ook op 4 lijkt me dat SLO en UK beslissen wie door gaat van de 2
Op voorwaarde dat UK wint natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |