geen idee, maar het lijkt nergens opquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef frensje het volgende:
[..]
zit echt met verbazing te kijken, wat is loos met Engeland??
Die zagen de fransen spelen en dachten "DAT KUNNEN WIJ BETER!"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef frensje het volgende:
[..]
zit echt met verbazing te kijken, wat is loos met Engeland??
Denk tired.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn die Engelsen niet gewoon muhde?²
ik weet het niet, maar de gezapigheid is zorgwekkend.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn die Engelsen niet gewoon muhde?²
Jep. Verdienen het op basis van de eerste helft iig niet om te winnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:17 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vind die engelsen eigenlijk net zo slecht als frankrijk
ze zullen hem toch wel wisselen in de rust?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:17 schreef DaggerOne het volgende:
Wat een zaadpot zeg. Heskey heeft geen enkele techniek, waarom geen Defoe?
Sowieso Engeland
Ik ben bloedserieusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goh, ik denk dat je het sarcastisch bedoelde
dan moet Algerije er maar een paar inschieten, dan hebben wij ook nog watquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef SevD het volgende:
[..]
Jep. Verdienen het op basis van de eerste helft iig niet om te winnen
Waarom risico nemen. Een puntje zou al netjes zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:17 schreef Strantor het volgende:
Waarom brengt hij Joe Cole of Defoe niet?
ja echt, dit was zo'n bovennatuurlijke inspanning....quote:
Je weet maar nooit wat die Engelsen voor een ideeen met voetbal er op nahouden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zullen hem toch wel wisselen in de rust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |