www.google.comquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem nu ook nog geen knappe bal zien spelen
Bij welke club speelt hij?
Ok dat laatste heb je gelijk in hoor maar ik moet een punt maken he en niet mezelf omver lullenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, heb je natuurlijk gelijk in. Maar Engelse keepers krijgen ook de kans niet - er worden altijd buitenlandse gehaald. Almunia bij Arsenal, Edje bij Man Utd, Cech bij Chelsea, Reina bij Liverpool, Gomes bij Tottenham, Given bij Man City.
Talentjes worden aan de kant geschoven en verpest; zie Foster. 5 jaar bij Man Utd - 12 wedstrijden. De schuld ligt toch echt bij de Engelsen zelf, en altijd maar verbaast zijn.
Nu geef je trouwens qua kwaliteit wel te weinig krediet aan spelers als Terry, Ashley Cole en Lampard.
Is nieuw hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
www.google.com
Niet veel mensen kennen het.
er zit echt helemaal niets inquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:12 schreef alpeko het volgende:
Iedereen zit wel te zeuren over die vuvuzela's maar dat is het enige reden dat ik niet in slaap ben gevallen.
Dat beloofd wat voor Nederland morgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef wolferl het volgende:
Het Engelse spel is typerend voor de favorieten.
ja joh, je meent het......quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
www.google.com
Niet veel mensen kennen het.
zit echt met verbazing te kijken, wat is loos met Engeland??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zit echt helemaal niets in
Ik hoop de tweede helft toch wat attractiever wordt
Nederland doet wat het wil.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat beloofd wat voor Nederland morgen.
engeland als favoriet zienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef wolferl het volgende:
Maar goed dat NL tot de underdog behoortquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef wolferl het volgende:
heb daar ook niet zo heel veel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat beloofd wat voor Nederland morgen.
Engeland als favoriet zien was van te voren al dubieus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:13 schreef wolferl het volgende:
Opstelling beste Nederlanders niet op WKquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou heeft Nederland over het algemeen (behalve de verdediging dan) ruime keus aan spelers die allemaal goed tot zeer goed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |