quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:04 schreef Wilskracht het volgende:
Schiet dan op doel er staat een Engelse keeper!!!!!!
Ja, heb je natuurlijk gelijk in. Maar Engelse keepers krijgen ook de kans niet - er worden altijd buitenlandse gehaald. Almunia bij Arsenal, Edje bij Man Utd, Cech bij Chelsea, Reina bij Liverpool, Gomes bij Tottenham, Given bij Man City.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Het probeem begint hier al bij de keepers. WTF is het enige commentaar wat ik daar bij kan vinden.
Zie je het al gebeuren dat de eerste 3 keepers bij NL-11 de keeper van Groningen, Heerenveen en NAC (ofzo) zijn
Bij de aanval: alleen Rooney. De rest is een goede speler maar niet WK-goed.
Nee, veels te weinig kwaliteit van een internationaal kaliber.
Vogelquote:
ja maar de veld spelers zijn prima, die moeten toch kunnen scorenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:04 schreef wdn het volgende:
Het probeem begint hier al bij de keepers. WTF is het enige commentaar wat ik daar bij kan vinden.
Zie je het al gebeuren dat de eerste 3 keepers bij NL-11 de keeper van Groningen, Heerenveen en NAC (ofzo) zijn
Bij de aanval: alleen Rooney. De rest is een goede speler maar niet WK-goed.
Nee, veels te weinig kwaliteit van een internationaal kaliber.
Hij is een targetmen.......ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle wil van de wereld, en dan doe ik mijn discriminerende bril even af, maar die Heskey heeft toch geen enkele kwaliteit. 59 interlands en 7 goals. Die zal hij wel per ongeluk hebben gemaakt. Schandalige statistieken voor een spits.²
ik heb hem nu ook nog geen knappe bal zien spelenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle wil van de wereld, en dan doe ik mijn discriminerende bril even af, maar die Heskey heeft toch geen enkele kwaliteit. 59 interlands en 7 goals. Die zal hij wel per ongeluk hebben gemaakt. Schandalige statistieken voor een spits.²
Hij is ook meer de man van de subtiele assist.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Aston Villaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem nu ook nog geen knappe bal zien spelen
Bij welke club speelt hij?
Aston Villaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat Defoe er niet in staat hoor. Aardig PL seizoen achter de rug. Ik had Heskey gewoon thuis gelaten en een mannetje als Agbonlahor mee genomen ofzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Volgens mij voetbal hij bij Aston Villa. Ik vind het een schande voor het voetbal en een belediging voor andere spitsen dat hij:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |