abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juni 2010 @ 17:59:43 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_82991091
In iedere profesionele sport doen ze het.

In het Amarican Football heb je iedere wedstrijd een paar mogelijkheden de video-scheidsrechter in te schakelen. De laatste EC-1 finale in het hockey werd gewonnen doordat een club een video call wilde.en ze een strafbal kregen. Het laatste WK-Rugby werd beslist door een video-fragment.

In de meeste sporten heb je een paar mogelijkheden om de video-scheids te gebruiken.

Duurt een minuut en men is zeker van de zaak.

Vandaag maakte Amerika 5 minuten voor tijd een doelpunt. Werd afgefloten wegens buitenspel. Iedereen zag in de herhaling dat het geen buitenspel was.
In iedere andere sport kan de tegenpartij dan vragen om de beelden te zien.
Vandaag zou Amerika dan met 3-2 hebben gewonnen.

Het erge is dat Blatter opgevolgd gaat worden door platini.

Die is net zo concervatief

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_82991168
FIFA
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_82991172
werd niet afgekeurd door buitenspel toch?
pi_82991191
concervatief
Google is your friend, abuse your friends
pi_82991195
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:01 schreef ZuunigeZeeuw het volgende:
werd niet afgekeurd door buitenspel toch?
Of een overtreding idd, maar dan was het nog onterecht.
Noot noot.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:02:35 #6
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_82991199
Omdat de FIFA vindt dat voetbal altijd zo moet blijven zoals het in 1850 was
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_82991202
Omdat Fifa
pi_82991222
Omdat het een conservatieve, commerciële nep sport is. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat er nog steeds niet met camerabeelden gewerkt wordt zodat scheidsrechters hun werk beter kunnen doen. Ook moeten ze nou eens met 'echte speeltijd' gaan beginnen. Dus daadwerkelijk 90 minuten voetballen (of minder natuurlijk), en dus de tijd stoppen zodra er gefloten is voor het een of ander.

Oplossing, schuif de FIFA aan de kant en richt een nieuwe internationale voetbalorganisatie op. Dan kunnen Blatter en zijn collega bejaarden het museum (niet dat er ook maar iemand komt kijken denk ik) in.
pi_82991225
Helemaal gelijk. Vreemd dat ze dit niet gewoon doen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:03:26 #10
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_82991232
Er werd niet vanwege buitenspel gefloten maar vanwege het naar de grond duwen van een speler in de 11 meter.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_82991233
Ik heb hier ergens nog de 'officiele' verklaring van de Fifa liggen, in een magazine. Volgens mij was je een mede-Catweazle-fan, dus ik ga even zoeken.
pi_82991241
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:02 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Ja indd
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:05:41 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_82991328
Omdat B.O.H.D. geen geld heeft voor camera's.
Dat heeft Sepp toch al tig keer uitgelegd. Hoe dom ken je weze?

on-topic:
Het wordt dan te duur een scheidsrechter om te kopen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Hyperdude op 18-06-2010 18:14:36 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_82991521
1. Het financiele aspect
Voetbal moet overal hetzelfde gespeeld kunnen worden.
2. Het menselijke aspect.
Mensen maken fouten, dat is de charme van het spel.
En verschillende scheidsrechters die beelden terugkijken? Dat zou alleen maar meer dicsussies opleveren.
3. Als je één vinger geeft...
Als je een technologie toelaat, waar houdt het dan op?
Er zijn zoveel aspecten van het spel die technische hulp kunnen krijgen.
4. Het type spel.
Voetbal is een dynamische sport. Als je het spel stil gaat leggen om een beslissing te herzien, kun je het daarna niet zomaar weer op dezelfde manier oppakken.

Bron: Quest, juni 2010
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:13:07 #15
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_82991568
Jij vindt voetbal wel dynamischer dan ijshockey of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:13:12 #16
15600 BB-King
Long live the King!
pi_82991572
Blatter wil niet... de boef.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juni 2010 @ 18:14:54 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_82991643
Ze zijn ooit begonnen met grensrechters in korte broeken omdat er geen ander middel was.
140 jaar later lopen ze nog steeds langs de lijn in hun korte broek te zwaaien met het vlaggetje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_82991795
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:02 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Met andere woorden: eerlijkheid is hun vreemd en dat willen ze het liefst zo houden. Mensen, dit kan toch eigenlijk niet meer.

Vanmiddag ook weer. Een 100% zuiver doelpunt van de Amerikanen werd afgefloten. Een dure treffer kan dat wel eens geweest zijn. Tenzij het vanavond tussen de Engelsen en de Algerijnen gelijk wordt, maar als Engeland wint, wordt het erg close voor de Amerikanen om nog door te kunnen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juni 2010 @ 18:19:20 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_82991833
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:11 schreef Kabolter het volgende:
1. Het financiele aspect
En verschillende scheidsrechters die beelden terugkijken? Dat zou alleen maar meer dicsussies opleveren.
4. Het type spel.
Voetbal is een dynamische sport. Als je het spel stil gaat leggen om een beslissing te herzien, kun je het daarna niet zomaar weer op dezelfde manier oppakken.

In Amerikaanse sporten gaat meer geld om

Mensen maken fouten inderdaad. Maar liever niet op het WK

Als je technologie toelaat stopt de invkoed van de FIFA idd

Er zijn dynamischer sporten dan voetbal waar het wordt gebruikt

pi_82991863
quote:
1. Het financiele aspect
Want het niveau en de belangen van topclubs in de Champions League zijn hetzelfde als bij de zaterdagamateurs 3e klasse? Het is echt een onzin argument van de FIFA.
quote:
Jippie wat een charme. Schwalbes, onterecht afgekeurde doelpunten, onterechte verliezers, onterechte winnaars. Ja, het maakt het voetbal echt een stuk leuker er op. En ook scheidsrechters zullen blij zijn met de hulp van videobeelden, je wilt als scheidsrechter natuurlijk dat het spel gewoon eerlijk verloopt.
quote:
Ja, over een paar jaar lopen er alleen nog maar cyborgs rond in het veld, zo is het bij hockey, rugby en American football ook gegaan.
quote:
4. Het type spel.
Daar zijn tal van oplossingen voor te bedenken. Zoals het slechts een beperkt aantal keren een team toe staan een videoherziening van een beslissing aan te vragen. Of dat een hulpscheidsrechter de beelden analyseert en direct de uitslag aan de scheidsrechter op het veld toe geeft.

De FIFA wil gewoon niet, om een of andere reden, en zoekt er gelegenheidsargumenten bij.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juni 2010 @ 18:27:30 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_82992123
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:20 schreef Bolkesteijn het volgende:

Ja, over een paar jaar lopen er alleen nog maar cyborgs rond in het veld, zo is het bij hockey, rugby en American football ook gegaan.
[..]

Het tegendeel was juist waar.

Geef eens voorbeelden die jij bedoelt.

pi_82992277
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het tegendeel was juist waar.

Geef eens voorbeelden die jij bedoelt.

Het tegendeel waar? Kijk maar eens een rugbywedstrijd. Stoere kerels van vlees en bloed met een dijk van een conditie, en ik zie echt geen andere technische hulpmiddelen.
pi_82992312
Ik denk dat de vereiste moet zijn dat het niet het tempo uit de wedstrijd haalt.

Maar er hangen grote schermen in de stadions, dus wat is erop tegen als de scheids bij twijfel in cruciale momenten even het spel stillegt en de herhaling op het scherm bekijkt en dan z'n beslissing neemt ? Dus ik denk dat het een logische stap is voor alleen twijfel bij doelpunt situaties. Maar niet voor vrije trappen en dergelijke anders wordt het spel traag

PS: even iets anders. Ik maak me wel wat zorgen over dat oortje wat scheidsrechters tegenwoordig dragen. Met dat oortje kunnen scheidsrechters ook boodschappen ontvangen. Bijvoorbeeld Blatter die hoogstpersoonlijk influistert: "trek nog wat tijd bij en zorg dat dit kapitaalkrachtige land wint, als het maar even kan leg 'm op de stip". Ik vertrouw dat oortje niet erg....de belangen worden steeds groter
pi_82996971
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:32 schreef Arjan4all het volgende:
PS: even iets anders. Ik maak me wel wat zorgen over dat oortje wat scheidsrechters tegenwoordig dragen. Met dat oortje kunnen scheidsrechters ook boodschappen ontvangen. Bijvoorbeeld Blatter die hoogstpersoonlijk influistert: "trek nog wat tijd bij en zorg dat dit kapitaalkrachtige land wint, als het maar even kan leg 'm op de stip". Ik vertrouw dat oortje niet erg....de belangen worden steeds groter
Wat dacht je van Spanje - Zwitserland? Tegen de 90e minuut stond het 1-0 voor Zwitserland, en er werden 5 minuten blessuretijd toegevoegd. 5 minuten, waar kwamen die vandaan? Gezien het aantal blessure, erm, pauzes, rekende ik zelf op 3 minuten, maximaal 4.

Complot? Ik durf het niet te zeggen, maar het zou me niets verbazen als die 5 minuten extra er waren zodat Spanje iets meer kans had om nog gelijk te spelen.
Blaze with the fire that is never extinguished
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:44:23 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_82997460
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:11 schreef Kabolter het volgende:
1. Het financiele aspect
4. Het type spel.

Dat zijn de drogredenen van de FIFA de hele wereld wil camera's gebruiken zodat het eerlijker verloopt maar die smerige Zwitser houdt het steeds tegen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')