En het is ook nog eens de angst voor 666.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:33 schreef geelkuikentje het volgende:
Hexakosioihexakontahexafobie
Da's een lang woord voor een fobie
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:34 schreef B3nn0 het volgende:
En ik ben bang voor mensen met een gekleurde huid.. maar dan noemen ze mij gelijk racist :s
the oatmeal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:45 schreef Brawler het volgende:
De enige terechte angst is deze:
[ afbeelding ]
Wilders dat is toch die gekke man met dat rare kapsel en die het steeds over enge moslims (?) heeft en over homos?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef Zilverdolk het volgende:
Ik snap de mensen met een Wildersfobie niet.
Phobofobiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
Zijn er nog mensen die een fobie voor fobieën hebben? En zo ja hoe heet dat dan?
Een phobie-phobiefobiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
Zijn er nog mensen die een fobie hebben voor een fobie voor fobieën hebben? En zo ja hoe heet dat dan?
Een phobie om aan een onderbroekje te ruiken van een persoon van de tegenovergestelde sexequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:32 schreef geelkuikentje het volgende:
phobofobie is wel redelijk kansloos eigenlijk
Puberquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:37 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Een phobie om aan een onderbroekje te ruiken van een persoon van de tegenovergestelde sexe
Of een ( gedragen ) sok bijvoorbeeld...
Ha ja die mensen bestaan maar ik weet de latijnse naam even niet....
Nee, dat niet. Maar hele grote lettersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:36 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
CAPSLOCKOPHOBIA is de Engelse term denk ik
je zou er bang van wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:33 schreef geelkuikentje het volgende:
Hexakosioihexakontahexafobie
Da's een lang woord voor een fobie
Wat nou dood bierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:15 schreef Don_Vanelli het volgende:
Angst voor dode biertjes!
[ afbeelding ]
idd, dat had 'ie ook kunnen zien aan de bestandsnaam...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:21 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Wat nou dood bierDas gewoon een engelse pint
Onrechtvaardig wereld ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:34 schreef B3nn0 het volgende:
En ik ben bang voor mensen met een gekleurde huid.. maar dan noemen ze mij gelijk racist :s
Gezond verstand.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
Zijn er nog mensen die een fobie voor fobieën hebben? En zo ja hoe heet dat dan?
Hoe kom je erbij dat fobieen daar vandaan komen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:30 schreef fratsman het volgende:
Mensen met een fobie.Stel je gewoon wat minder aan. Datgene waar je moeder 20 jaar geleden van zei "Kijk uit dat is akelig/gevaarlijk!" Is dat nu waarschijnlijk allang niet meer.
Ik heb bij mensen met een fobie altijd het idee dat het iets is wat getriggerd word uit het verleden. Behalve dan zoiets als zo'n fobie met lange woorden, dat is volgens mij gewoon een dwangmatig iets. Net als sommige autisten die grote aantallen van iets moeten tellen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat fobieen daar vandaan komen?
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb bij mensen met een fobie altijd het idee dat het iets is wat getriggerd word uit het verleden. Behalve dan zoiets als zo'n fobie met lange woorden, dat is volgens mij gewoon een dwangmatig iets. Net als autisten die grote aantallen van iets moeten tellen.
Ik haalde altijd een 10 voor dicteequote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:36 schreef fratsman het volgende:
Al kan zo'n langewoordenfobie ook voortkomen uit de angst voor een moeiljk dictee.
Daar heb ik altijd last vanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:55 schreef Geerd het volgende:
Ik heb idd weleens kaas of vlees verkozen voor pindakaas omdat dat blijft plakken aan je gehemelte.
En pizza's te heet eten je bijt door de "topping"?? waardoor je gehemelte verbrand.
Waren die waanbeelden de oorzaak of het gevolg van die fobie?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik heb in de psychiatrie gewerkt. Was een vrouw met een fobie voor grote tarantula's. Nu zul je die zogauw niet tegenkomen, probleem was alleen dat mevrouw waanbeelden had met die beesten
een patiënt in een psychiatrische instelling waar ik werkte, had dat serieus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben altijd bang dat er een slang uit mijn wc kom. Kan dus nooit rustig poepen.
Leedvermaak?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 04:20 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Tijdens mijn opleiding ook die lijst eens gezien en was wel vreemd om te lezen![]()
Trouwens, er bestaat wel degelijk een 'ziekte' waar iemand de behoefte heeft om een ledemaat te amputeren,..maar ben de naam even kwijt.
Hier hetzelfde! Ik wist helemaal niet dat dat een fobie was, maar nu ik erover nadenk heb ik er ook last van.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb een fobie voor objecten in het water (met name buitenwater en brrr... de zee). Een boei, een pier, een boot... allemaal doodeng.
Heb ik al zo lang als ik me kan heugen
Die lijkt me wel redelijk bagger.. vooral als je gezopen hebt, want dan worden (vrijwel) alle vrouwen mooi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:57 schreef Marissaatje het volgende:
Venustrafobia: Angst voor mooie vrouwen
Je zal dan maar in Emmen wonen, Tokkie-capital of the world.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er zijn mensen die bang zijn voor vanalles, bijvoorbeeld onweer. Oké, onweer begrijp ik nog.
Maar dat er mensen zijn die bang zijn voor: lange woorden, lelijkheid of voor de kleur wit... dat begrijp ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |