Een phobie om aan een onderbroekje te ruiken van een persoon van de tegenovergestelde sexequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:32 schreef geelkuikentje het volgende:
phobofobie is wel redelijk kansloos eigenlijk
Puberquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:37 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Een phobie om aan een onderbroekje te ruiken van een persoon van de tegenovergestelde sexe
Of een ( gedragen ) sok bijvoorbeeld...
Ha ja die mensen bestaan maar ik weet de latijnse naam even niet....
Nee, dat niet. Maar hele grote lettersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:36 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
CAPSLOCKOPHOBIA is de Engelse term denk ik
je zou er bang van wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:33 schreef geelkuikentje het volgende:
Hexakosioihexakontahexafobie
Da's een lang woord voor een fobie
Wat nou dood bierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:15 schreef Don_Vanelli het volgende:
Angst voor dode biertjes!
[ afbeelding ]
idd, dat had 'ie ook kunnen zien aan de bestandsnaam...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:21 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Wat nou dood bierDas gewoon een engelse pint
Onrechtvaardig wereld ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:34 schreef B3nn0 het volgende:
En ik ben bang voor mensen met een gekleurde huid.. maar dan noemen ze mij gelijk racist :s
Gezond verstand.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
Zijn er nog mensen die een fobie voor fobieën hebben? En zo ja hoe heet dat dan?
Hoe kom je erbij dat fobieen daar vandaan komen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:30 schreef fratsman het volgende:
Mensen met een fobie.Stel je gewoon wat minder aan. Datgene waar je moeder 20 jaar geleden van zei "Kijk uit dat is akelig/gevaarlijk!" Is dat nu waarschijnlijk allang niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |