Nee, ook Waldo. Op elke andere plaat heb ik hem gevonden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je moet z'n muts vinden toch, niet waldo.
haha scherp alleen is het een bolletje van de mutsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je moet z'n muts vinden toch, niet waldo.
dat is de chick van waldo.quote:
Nee, dat is een vrouw.quote:
Je moet die kerel die naast het tekstje staat vinden op de plaat.quote:
WELLES!quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:32 schreef drijfhout het volgende:
[..]
WELLES!![]()
WARE HEIDEN is de hoer van SkyLark, want voordat je deze Ninja-edit op je post deed had je Waldo gevonden vlak boven het treintje op de op de originele plaat die je in je bezit hebt en gescand had, en niet de verie in de OP waaruit Waldo is weggephotosoept.
Je bent het laagste der aarde, HEIDEN, een hoer voor een slechte grap.![]()
Heeft Skylark belooft aan je piemeltje te trekken als je snel je post met de oplossing weghaalt?
Enfin, enjoy the ride, holmaat.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Mensen uitschelden die gewoon slim zijn maar voor de sake van de grap wel even willen editten.
Nooooooooooo nu is de grap verpest. Skylark vroeg het gewoon lief en eigenlijk vond ik het een goede grap (zei ik een paar posts eerder al) dus ik besloot te edittenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:32 schreef drijfhout het volgende:
[..]
WELLES!![]()
WARE HEIDEN is de hoer van SkyLark, want voordat je deze Ninja-edit op je post deed had je Waldo gevonden vlak boven het treintje op de op de originele plaat die je in je bezit hebt en gescand had, en niet de verie in de OP waaruit Waldo is weggephotosoept.
Je bent het laagste der aarde, HEIDEN, een hoer voor een slechte grap.![]()
Heeft Skylark belooft aan je piemeltje te trekken als je snel je post met de oplossing weghaalt?
Enfin, enjoy the ride, holmaat.
edit: Op de originele prent staat waldo op de rechterpagina, vlak boven het treintje. MWOEHAAHAHA.![]()
Beter lees je de topic.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:55 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die dom zijn![]()
GET REAL
Ik keek 10 FUCKING SECONDEN. Hij staat bij die tent linksonder, staat hij bij die rechterbovenhoek ervan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:55 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die dom zijn![]()
GET REAL
Ik keek 10 FUCKING SECONDEN. Hij staat bij die tent linksonder, staat hij bij die rechterbovenhoek ervan.
Het topic.quote:
Denken dat dat een vrouw isquote:
quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Omdat het 'de topic' is:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=topic
Vriendje, ik heb Waldo eraf gepaint. Dat was de grap.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denken dat dat een vrouw is![]()
![]()
Ik WEET gewoon dat dat waldo is.
TR gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vriendje, ik heb Waldo eraf gepaint. Dat was de grap.
Boven het treintje rechts. Hier het origineel.quote:
Mensen die waldo niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:53 schreef Strantor het volgende:
Deze waldo is pas moeilijk
http://www.rawmeat.com/link.php?id=46
Eerste persoon die hem vindt krijgt mijn eerstgeboren zoon en een stuk land
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |