Na een paar hectische weken is het weer tijd voor een update.
De nieuwe keuken is uitgezocht. Ik zal zo even een plaatje uploaden. De reden waarom er een extra raam in geplaatst moet worden is omdat er een minimale hoeveelheid licht in een huis moet komen en dat was niet het geval. Of iets dergelijks!
Als alles volgens planning verloopt levert dat extra raam geen vertaging op gelukkig dus is het allemaal alleen maar in ons voordeel. Toen we gisteren zijn gaan kijken waren er in de muren al gaten gemaakt voor de ramen.
Ook hebben we gisteren bericht gehad van de woningcorporatie.
We weten eindelijk onze nieuwe straatnaam! Dat was lange tijd onduidelijk maar nu weten we het dan toch.
De straatnaam is Emailleplein. Een prima naam aangezien we in de oude emailleerfabriek gaan wonen.
Om de 1 of andere reden zijn de geplande convectoren vervangen door radiatoren. We hebben geen enkel idee waarom en daar zijn we nog even achter aan gegaan.
Verder is het kijkmoment opgeschoven en zal dit plaats gaan vinden medio september. Dat is al bijna!
We hebben ook nieuwe plattegronden opgestuurd gekregen waarop de laatste aanpassingen te zien zijn. De nieuwe indeling keuken nog niet maar verder klopt het volgens mij.
![]()
![]()
Heeft er trouwens iemand hier een idee wat het rondje met RM ernaast op de tekening moet zijn? Wij namelijk niet, we herkennen het ook niet uit de eerdere tekening.
En als laatste nog de tekening van de keuken. Eerst zoals hij eerst moest worden en daarna de nieuwe.
De keuken is op de tekening veel geler dan in het echt. Op de tekening vind ik de kleur echt heel erg lelijk, sorry

. Hij is creme/vanillekleurig met een zwart aanrechtblad. Een grafietkleurige oven en een inductiekookplaat.
![]()
http://www.picturetrail.com/sfx/album/view/14791518In dit album staan de laatst genomen foto's. Enkele weken geleden toen we binnen waren heb ik deze genomen.