Nee, die sticks and stones mogen best wat botten breken. In de vingers van TS ofzo.quote:
ja lekker dan kan ik niet meet tiepen hey?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, die sticks and stones mogen best wat botten breken. In de vingers van TS ofzo.
je vergeet je stopwoordje!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja lekker dan kan ik niet meet tiepen hey?
Volgens mij een verkoopterm uit van die films over wallstreet. Dat als je iemand aan de lijn hebt dat je altijd bezig moet zijn met je product te verkopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:02 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja sorry ken ik ook niet ....wat betekent die?
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja lekker dan kan ik niet meet tiepen hey?
Komt uit Glengarry Glen Ross. Over het verkopen van huizen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef Cudles het volgende:
[..]
Volgens mij een verkoopterm uit van die films over wallstreet. Dat als je iemand aan de lijn hebt dat je altijd bezig moet zijn met je product te verkopen.
The lights are on, but no one is home...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:52 schreef Dagonet het volgende:
Maar, om het even op z'n Brits zeggen:
You're not the brightest star in the sky, are you now?
and the list goes on and on and on...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
A few clowns short of a circus...
word hier in NZ ook veel gebruikt in sport, als bijv tijdens de rugby de verdediging een blunder maakt.quote:The lights are on, but no one is home...
Dit. Of "Obvious troll is obvious" ook een vaforiete favoriet. Andersom.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef Inktfles het volgende:
When the cat is out of the house then mice dance on the table.
When life gives you lemons, you make lemonade. Then you throw it in the face of the person who gave you the lemons until they give you the oranges you asked for in the first place.quote:Op zondag 20 juni 2010 09:19 schreef Cudles het volgende:
Volgens meer Amerikaans dit: When life gives you lemons, make lemonade"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |