ha ik zeg ook niet dat ik oxfordshire engels praat ....jij mischien wel : ik praat met een kennis van britney spears en ja die praat heel simpel engels heey? dus ja het kan best wel dat ik fouten maak ......maar hun vinden het nooit erg hoe ik spreekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet dat je pas het laatste woord krijgt als je de lapo (post #300) weet te bemachtigen, hè?
Overigens heb je het nu al 3x gemeld dat je het 'laatste woord' wilt en ondertussen eindig je je post met een vraag. Werkt niet, hè?
Oh en proberen je magere Engels 'skills' goed te praten door zélf pogingen tot Engels posten te wagen wordt 'm ook niet. Helaas.
Wow, jij bent een grote jongen! Wanker..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef dandybleu het volgende:
ik praat met een kennis van britney spears en ja die praat heel simpel engels heey?
ik ben eensoort hond en een soort katquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:35 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Wow, jij bent een grote jongen! Wanker..
wat is nou weer een trol ? een beginnende clive barker soms?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:34 schreef LastRequest het volgende:
Wat is trouwens die onzin met die miljonair vriendin, vriendin van Britney, en optredende vriendin waar je mee praat... See if I care? (Mooi voorbeeld voor dit topic trouwens, dat zeg ik regelmatig bij gebrek aan een even sterke Nederlandse uitspraak)
Het ergste is nog dat ik denk dat het hier geen troll betreft
Ja en ik ken mensen die mensen kennen die Obama kennen waar ik ook mee praat dus dan moet ik vast goed Engels kunnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ik zeg ook niet dat ik oxfordshire engels praat ....jij mischien wel : ik praat met een kennis van britney spears en ja die praat heel simpel engels heey? dus ja het kan best wel dat ik fouten maak ......maar hun vinden het nooit erg hoe ik spreek
it takes all sorts of people to make what its all about
Wat heeft 'met miljonairs praten' nou weer met Engels te maken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:37 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ik ben eensoort hond en een soort kat
totaal nutteloos ....maar ja ik praat met milionairs soms
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:37 schreef dandybleu het volgende:
[..]
En wat zeg je dan? "Zal ik uw koffers dragen, mijnheer?"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:37 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je bent idd aan het trollen of je hebt echt iets als autisme oid, je taalgebruik is zo enorm warrig en dan niet eens alleen in het "Engels".
Praat je daar ook mee?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:39 schreef dandybleu het volgende:
[..]
wat is nou weer een trol ? een beginnende clive barker soms?
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:38 schreef dandybleu het volgende:
ja ik praat veel met Engelsen voor hobbie en voor mn werk..... Dus ja dan op een dag dan raakt heel de spelling in de soep......Dus ja nu is mn Engels beter dan mijn Nederlands op dit moment.....
Epischquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:20 schreef LastRequest het volgende:
Haha, TS werd in een ander topic aangesproken op zijn Nederlands... Reactie:
[..]
Briljante metafoor is dat idd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Ludootje het volgende:
Ik blijf bij "When the shit hits the fan". Ik zie het al helemaal voor me.
er schiet opeens een heel ander gezegde door mijn hoofd.....stop digging a hole for yourself!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ik zeg ook niet dat ik oxfordshire engels praat ....jij mischien wel : ik praat met een kennis van britney spears en ja die praat heel simpel engels heey? dus ja het kan best wel dat ik fouten maak ......maar hun vinden het nooit erg hoe ik spreek
it takes all sorts of people to make what its all about
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:20 schreef LastRequest het volgende:
Haha, TS werd in een ander topic aangesproken op zijn Nederlands... Reactie:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |