Met dat budget en die opties doe je echt geen miskoop. Hou vooral ook rekening met welke fiets je het mooist vindt, dat klinkt vrouwelijk maar op die fiets rijd je liever en dat is essentieelquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg.Mijn budget is om en nabij de 1200 euro, moet wel een leuke fiets voor zijn te vinden. Voor die prijs heb je al een Cube met Ultegra afmontage en een goede wielset, of een Koga Miyata met K*Twielen en 105 (of met een beetje geluk Ultegra) afmontage. Denk dat ik sowieso Ultegra afmontage wil, de rest maakt me niet zo veel uit voor mijn eerste fiets.
Ik ga deze of volgende week langs en laat me dan goed adviseren. Moet ook schoenen en een pakje natuurlijk, maar ik neem aan dat ik wel wat korting moet kunnen krijgen.
In ieder geval heel erg bedankt voor jullie info!
En ik rij officieel op een 62cm (licht sloping) met mijn 1.85.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Onzin. Ik fiets op een 53 en ben 1m81. Die framematen zeggen echt niet veel meer nu bijna alle frames "slooping" zijn.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef Oksel het volgende:
Het is een racefiets wat je koopt hé, geen raketinstallatie.
1. Heb gister een half uurtje geoefend met schakelenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:02 schreef C.est_Bon het volgende:
Toch is niet alles aan fietsen fijn:
1. Ik snap het schakelen nog steeds niet.
2. Bochten en auto's zijn nog steeds doodeng! Oftewel ik ben een angsthaas.
3. Fietsbroek zit kut
4. Mijn rug doet zeer als ik fiets. Ik denk dat mijn houding verkeerd is of de afstelling van de fiets. Morgen ga ik voor ik ga fietsen eerst alles nameten. Ik dacht dat ik gewoon moest wennen aan de nieuwe houding maar ik kon vandaag na het fietsen niet eens rechtop staanlijkt me niet goed!
Succes met de verkoop, persoonlijk vind ik 550 euro teveel voor een tweedehands sora afgemonteerde fiets.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:33 schreef Ebi22 het volgende:
Hallo ik heb een nieuwe fiets gekocht en wil mijn oude fiets (1jaar oud) verkopen..
het is een Merida de fiets is zeer netjes onderhouden, de maat van de fiets is L (komt overeen met 56)
de groep die erop zit is sora..
het is een mooie fiets voor de beginnende fietser:)
de fiets is te koop voor 550 euro.. als je interesse hebt mag je me mailen..
vriendelijke groet..
Absoluut, mooi man! Klein verschil ten opzichte van een Merida met soraquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef Ebi22 het volgende:
pinerello fp3 full carbon ultegra...
wel redelijk toch?;)
fiets wel redelijk veel, gemiddeld denk ik zo'n vier keer per week. Soms alleen, soms met Tandje Hoger = studenten wielervereniging.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:49 schreef Ebi22 het volgende:
Nu wel regelmatig, maar 1 augustus begint het voetbal seizoen weer en zal ik daar veel tijd in moeten stoppen.. ben net een weekje in Valkenburg geweest..
misschien dat ik donderdag wel even naar corpus ga..
jij?
wilier izoard ultegraquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:56 schreef Ebi22 het volgende:
Ik fiets soms ook alleen maar meestal met 2 vrienden, wat voor fiets heb jij dan?
Ik ben niet helemaal objectief als het om Wilier gaat, ik heb er zelf dus ook een en vind over het algemeen wilier fietsen mooi.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:14 schreef Marurk het volgende:
Ben net op deze fiets gevallen:
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=8257&catid=2930
Wat vinden jullie? Willier zegt me eigenlijk niet zo veel, maar het lijkt een mooie fiets te zijn.
Edit: Zie net dat jij, Yankee, ook een Willier hebt.![]()
Ik krijg wel wat korting neem ik aan en mijn ouders willen ook nog wel wat bijleggen.
Ik weet niet wat de kwaliteit van die wielset is. Die Massini heeft in ieder geval wel een nieuwe Ultegra groep, iets waarvan ik bij die WIlier niet helemaal zeker ben want ik zie dat nergens staan. Overigens is die nieuwe ultegra groep niet zozeer beter, maar heeft deze als voordeel dat de kabels bij het stuur weggewerkt zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef Marurk het volgende:
Een Massini, zoiets als dit, is mogelijk een goed alternatief. Weet alleen niet wat voor wielset de Xero XR01 is... En is Massini een beetje fatsoenlijk?
De 6700 is de nieuwste Ultegra groep?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de kwaliteit van die wielset is. Die Massini heeft in ieder geval wel een nieuwe Ultegra groep, iets waarvan ik bij die WIlier niet helemaal zeker ben want ik zie dat nergens staan. Overigens is die nieuwe ultegra groep niet zozeer beter, maar heeft deze als voordeel dat de kabels bij het stuur weggewerkt zijn.
ja, die Xero wielen schijnen nogal slap te zijn trouwens; komen tegen remblokjes bij sprinten e.d. bij sommige mensen.quote:
Thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |