mja ik was ook al zo vroeg wakker en aangezien ik uit ga vanaaf heb ik ook maar effe dutje gedaan vanmiddagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik was al om 6 uur wakker dus ik stortte een beetje in vanmiddag
quote:
Noes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Stuur dat hart maar terug. Dan kan ik hem aan iemand geven die het wel verdiend
LIEF DOENquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Stuur dat hart maar terug. Dan kan ik hem aan iemand geven die het wel verdiend
Dan ben ik verlegen enzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik wil dat kusje als ik je de 10e zieeee
Okequote:
Indd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OkeDan gaan we beiden braaf t/m Emmen keistil zijn, en dan stapt Kopieermachine in, en misschien LittleBlonde, en dan verder keistil zijn
en in Emmen jou vol met drank gooien zodat je minder verlegen wordt ofzo
Ik haal drank. En ik begin wel al voordat we in emmen zijn hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:09 schreef Elmostyle het volgende:
Of moet ik hier eerst al drank inkopen, zodat je al kan beginnen met zuipen in de auto![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal drank. En ik begin wel al voordat we in emmen zijn hoor.
Kben trots op jequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal drank. En ik begin wel al voordat we in emmen zijn hoor.
Ik blijf niet (meer) slapen hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Op de meetOfja, dat hopo ik dan toch, anders ben ik volgende dag zo gaar als wat in de auto
ze slaapt naast mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Op de meetOfja, dat hopo ik dan toch, anders ben ik volgende dag zo gaar als wat in de auto
Zo langzaam rijd ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Voor dat jij überhaupt in Emmen bent kan je al 3x een roes hebben uitgeslapen.
ohja fuckquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik blijf niet (meer) slapen hoor
Daarom.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Voor dat jij überhaupt in Emmen bent kan je al 3x een roes hebben uitgeslapen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik blijf niet (meer) slapen hoor
Volgensmij slaapt LovelyLady dus naast niemand ofzoquote:
Nee, we luisteren jou muziek. Ik heb geen eens een ipod of mp3.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kben trots op jeZolang je niets morst ben ik tevreden
Neem je je ipod/mp3 speler of iets mee met een audio aansluiting? Dan sluiten we die aan op m'n radio en gaan we jouw muziek luisteren ofzo
Dan zoek ik wel een ander slachtofferquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef Elmostyle het volgende:
Volgensmij slaapt LovelyLady dus naast niemand ofzo?
Luister je naar trance/dance/techno ? Zonee, dan gooi ik d'r ook nog wat andere meuk op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we luisteren jou muziek. Ik heb geen eens een ipod of mp3.
ikikikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel een ander slachtoffer
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Luister je naar trance/dance/techno ? Zonee, dan gooi ik d'r ook nog wat andere meuk op.
Of zal ik een bagger-afspeellijst maken, met alleen maar Aqua, Scooter, YMCA, Mambo nr5 meuk etc?
Myrtje kom je de 3e nou oooook?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we luisteren jou muziek. Ik heb geen eens een ipod of mp3.
Welke wedstrijdquote:
Ik heb het in mijn kast gelegd. Ik heb zo'n plankje waar ik mijn parfummetjes en dingetjes heb uitgesteld. en daar ligt die.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk met het hartje gedaan.
Okequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Van die speel lijst ga je wel drinken ja.
Slovenië Amerika. Doelpunt Sloveniëquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
Is er trouwens de 10e juli ook een wedstrijd? Ja toch kon ik me ergens herrineren? Iets van voor wie 3e's word ofzo?
Doe van die belachelijke foute muziek. Dan vermaken we ons sowieso wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Luister je naar trance/dance/techno ? Zonee, dan gooi ik d'r ook nog wat andere meuk op.
Of zal ik een bagger-afspeellijst maken, met alleen maar Aqua, Scooter, YMCA, Mambo nr5 meuk etc?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn kast gelegd. Ik heb zo'n plankje waar ik mijn parfummetjes en dingetjes heb uitgesteld. en daar ligt die.
Of je de 3e ook komt schatje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe van die belachelijke foute muziek. Dan vermaken we ons sowieso wel.![]()
Okequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe van die belachelijke foute muziek. Dan vermaken we ons sowieso wel.![]()
is wanhopigquote:
quote:
Dat zou ik willen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan in de buurt van zwolle als ik me niet vergis.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zwolle?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
laat ze een hanekam knippenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies
Nou ik ben er weer vandoor, ff met de jongens naar de kapper
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Regel jij even dat ik niet mee naar Rotterdam hoef?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja, wie moet ik bellen. En wie moet ik zijn om het voor elkaar te krijgen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet mijn mama bellen. En je moet god zijn.
Goed zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja na dat zielige gezeur van gisterIk dacht laat ik maar gelijk hoi zeggen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef Myraela het volgende:
Gadver. ik zoek op bier. Kom ik op een bierglas in een kut uit waar ze bier inschenken.
atheïst\ God bestaat niet, dus dan kan je hem ook niet zijn /atheïstquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet mijn mama bellen. En je moet god zijn.
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, zoals dat plaatje niet posten.
does pmen dat wil ik zien kan ik ook effe lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef Myraela het volgende:
Gadver. ik zoek op bier. Kom ik op een bierglas in een kut uit waar ze bier inschenken.
QFTquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
De groepsdruk. Ik kan er niet mee omgaan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
OGEN DICHT. JIJ BENT NOG KLEIN EN ONSCHULDIG!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:34 schreef Myraela het volgende:
Nu staat er voor altijd een kut in mijn notes.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:34 schreef Myraela het volgende:
Nu staat er voor altijd een kut in mijn notes.
Ik doe gewoon alles om jou blij te maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij kan niet om gaan met de groepsdruk.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alles om jou blij te maken.
je hoeveelste note is het?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alles om jou blij te maken.
whuut zoveel alquote:
ineens allemaal positieve notes!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:49 schreef Myraela het volgende:
19se trouwens maar.Tenzij Ritse er ineens heul veel bij gezet heeft.
deed je dat dan niet expres?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:49 schreef Annnet het volgende:
[..]
hey wtf je username staat er bijna in.
Jawel..denk ik..ik weet niet meer wat er in stondquote:
valt mee dacht dat je al keilang hier zatquote:
Negeer die post dan gewoonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:04 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het boeit niemand. Of in ieder geval mij niet.
das vroegquote:
quote:
Om half 4 mn bed uit dan moet ik huppelman naar Den Helder brengenquote:
Ik sta dan als het goed is heel blij mijn nieuwe telefoon te aanschouwenquote:
aah okee das waar ook jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Om half 4 mn bed uit dan moet ik huppelman naar Den Helder brengen
Hij gaat naar een eilandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huh? wieso naar den helder met je man?
Met jou praat ik niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik sta dan als het goed is heel blij mijn nieuwe telefoon te aanschouwen
Waarom nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat naar een eiland![]()
[..]
Met jou praat ik niet meer
Je weet niet dat hij op een booreiland werkt? Toevallig zat hij een poosje thuis maar nu gaat hij eindelijk weer wegquote:
Ik zit al uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren te wachten op pm antwoordquote:
voor hoelang gaat ie nu dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet niet dat hij op een booreiland werkt? Toevallig zat hij een poosje thuis maar nu gaat hij eindelijk weer weg
eindelijk weer weg, ik neem aan, omdat je blij bent dat er geld in het laatje komt, maar anders klinkt dit heel raarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet niet dat hij op een booreiland werkt? Toevallig zat hij een poosje thuis maar nu gaat hij eindelijk weer weg
Ik wil ook een nieuwe telefoonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik sta dan als het goed is heel blij mijn nieuwe telefoon te aanschouwen
2 wekenquote:
Hoezo raar? Ik vind het heerlijk als hij weer even weg is. Lekker rustigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eindelijk weer weg, ik neem aan, omdat je blij bent dat er geld in het laatje komt, maar anders klinkt dit heel raar
goede relatiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 weken![]()
[..]
Hoezo raar? Ik vind het heerlijk als hij weer even weg is. Lekker rustig
Oh jij denkt dat het goed is voor een relatie als 1 van de twee hele dagen thuis is? Als de 2 constant op elkaars lip zitten? Toen ik hem leerde kennen zat ie 2 weken op, 2 weken af. Daar raak je aan gewend, als hij weg is kan ik mn eigen ding doen en dat heb ik best wel gemistquote:
quote:Hey little girl, wanna go for a ride
there's room in my wagon, it's parked right outside
we can cruise down Robbert Street all night long
but I think I'll just rape you and kill you instead
Diane, Diane, Diane
I hear there's a party at lake Cove
It would be so much easier if I drove
We could check it out, we could go and see
Come on take a ride with me
Diane, Diane, Diane
We lay down together for a while
I put all your clothes in a nice neat little pile
you're the cutest Girl I've ever seen in my life
but it's over now and with my knife
Diane, Diane, Diane
Zo even antwoorden danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit al uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren te wachten op pm antwoord
Zoek, en haal.quote:
Grapjas. Betaal jij?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo even antwoorden dan
[..]
Zoek, en haal.
Abbo verlenging?quote:
September volgend jaar pas?quote:
Wachtenquote:
okquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat het goed is voor een relatie als 1 van de twee hele dagen thuis is? Als de 2 constant op elkaars lip zitten? Toen ik hem leerde kennen zat ie 2 weken op, 2 weken af. Daar raak je aan gewend, als hij weg is kan ik mn eigen ding doen en dat heb ik best wel gemist
Heb jij nou eindelijk al eens een mobiele telefoon?quote:
Die in staat van ontbinding is, al een hele tijd, zo'n koelkast uit het jaar nul, jeweetwelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij nou eindelijk al eens een mobiele telefoon?
Ik wil een nokia 3310.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die in staat van ontbinding is, al een hele tijd, zo'n koelkast uit het jaar nul, jeweetwel
Nuja, zo koelkast ook weer niet, maar goed
Boh die zijn niet kapot te krijgenquote:
die van mij heeft een val van 10 hoog overleefdquote:
Kennis van me kreeg pas een nieuwe foon van zn ouders als zn 3310 kapot was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij heeft een val van 10 hoog overleefd
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kennis van me kreeg pas een nieuwe foon van zn ouders als zn 3310 kapot was.
Pokkeding overleefde de wasmachine, val vanuit het zolderraam, zwemmen en een potje telefoonvoetbal
Een opzekop fotoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:12 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat ligt op mijn kabel, heel schattig.Maar niet handig.
[ afbeelding ]
want, waarom niet handig?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:12 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat ligt op mijn kabel, heel schattig.Maar niet handig.
[ afbeelding ]
het klopt natuurkundig gezien wel, als 2 mensen allebei evenveel kracht bezitten, maar ze verschillen in lengte, dan heeft de kleinste de minste weerstand en is dus snellerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[blondje op tv] Ja ik denk dat die japanners best snel zijn omdat ze ook klein zijn enz...[/blondje op tv]
Zoiets moet je ook niet aan een blondje vragen sukkels
En wij hebben uiteraard alleen maar boomlange spelersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het klopt natuurkundig gezien wel, als 2 mensen allebei evenveel kracht bezitten, maar ze verschillen in lengte, dan heeft de kleinste de minste weerstand en is dus sneller
Het is echt een droppiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:22 schreef Myraela het volgende:
Wat een liefje.
Kunnen jullie even liefhebben terwijl ik weg ben.
[ afbeelding ]
Dat moet je vooral niet te snel denken, want dan verliezen we, neem als voorbeeld duitsland serviëquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wij hebben uiteraard alleen maar boomlange spelers![]()
Kom op zeg die jappen geven geen weerstand, die wedstrijd wordt peanuts
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:22 schreef Myraela het volgende:
Wat een liefje.
Kunnen jullie even liefhebben terwijl ik weg ben.
[ afbeelding ]
SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEIquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat moet je vooral niet te snel denken, want dan verliezen we, neem als voorbeeld duitsland servië
Mijn hond ligt languit op de bank diva te zijn en mn vriend en ik zijn allebei een hoekje in geschopt door haarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef Annnet het volgende:
Mijn kat ligt in de bench van mijn hond te slapen, de hond ligt nu verstoten op de grond. Andere kat is doelloos aan het rondlopen.
Mijn hond mag niet op banken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond ligt languit op de bank diva te zijn en mn vriend en ik zijn allebei een hoekje in geschopt door haar
hanekam laten zetten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
Zo weer thuis... het was echt abnormaal druk bij de kapper, maar de jongens zijn weer kort
Mocht mijn hond vroeger ook niet, tot ze mn leven redde. Sindsdien is het een verwend kreng. A real divaquote:
Ik beloon die van mij met lange wandelingen en fietstochtjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mocht mijn hond vroeger ook niet, tot ze mn leven redde. Sindsdien is het een verwend kreng. A real diva
Nee natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2010 19:48:57 ]
Ja maar dat krijgt die van mij ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik beloon die van mij met lange wandelingen en fietstochtjes.
En spelen met zn mama en broertje.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Sander heeft wel een haaiuhkuif gehad (vorig jaar) dat stond wel stoerMAG IK HEBBEN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
quote:
Bwaaah die van mij ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, doet meneer nog even een poepluier vlak voor bedtijd
Liefquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wat een schatje.
Ik ben zelf tante van een jongetje van 5, meisje van 1 en het volgende jongetje is onderweg.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bwaaah die van mij ookmaar J. brengt hem nu al naar boven
Ik klik niet eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.vuvuzela-time.co.uk/forum.fok.nl/topic/1478936/1/50
dan kende je ehm alquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klik niet eens.Verander dan iig het linkje slimmerd.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
Daarom juist, ik heb altijd de neiging om m;n telefoon tegen de muur aan te smijten als ik ruzie aan ;t maken ben per telefoon. Daarmee kan dat ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh die zijn niet kapot te krijgen
Jij hebt echt je week niet he?quote:
Nee, maar gelukkig is die bijna voorbijquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig is die bijna voorbij![]()
ik werd vandaag voor de verandering eens gebeld voor werk zonder dat ik had gesolliciteerd
En was het wat???quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik werd vandaag voor de verandering eens gebeld voor werk zonder dat ik had gesolliciteerd
Wat zoek je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En was het wat???
Ohja en ik zoek iets maar ik kan het niet vinden op interneten dat vind ik heul irritant
Muziek, het is een nederlands duo, dance achtig... (maar niet zoals 2 unlimited ofzo) en die zangeres is volgens mij of van total touch geweest of achtergrondzangeres van trijntje oosterhuis of in iig related (althans dat zit in mijn hoofs) maar ik kan gewoon niet op die naam komen van die bandquote:
FOK! is de beste remedie: Help, ik zoek...#288quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muziek, het is een nederlands duo, dance achtig... (maar niet zoals 2 unlimited ofzo) en die zangeres is volgens mij of van total touch geweest of achtergrondzangeres van trijntje oosterhuis of in iig related (althans dat zit in mijn hoofs) maar ik kan gewoon niet op die naam komen van die band
topquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FOK! is de beste remedie: Help, ik zoek...#288
Tja, als ik wist welke je bedoelde had ik het zo gezegd, maar zo kan het ookquote:
Ik kan er gewoon niet op komen. Dat is juist het irritante. Heb 8 jaar bij free record shop gewerktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, als ik wist welke je bedoelde had ik het zo gezegd, maar zo kan het ookMaar graag gedaan
Dat zegt nog niets, ik luister sinds '06 radio en onthoud bijna alle liedjes, maar op namen zou ik niet kunnen komenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet op komen. Dat is juist het irritante. Heb 8 jaar bij free record shop gewerkt
Maar ik wil niehietquote:
wekker gaat om 2:45 uurquote:
Awesomequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet mijn mp3;s vergeten!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil niehiet![]()
[..]
wekker gaat om 2:45 uur![]()
Zal ik je morgenochtend om uurtje of 7 komen pesten?
Daar zit et ehm nou juist, dat kan niet, want iedereen is al verliefd op STquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Awesome
Kan jij geen taartjes gaan verkopen, lief taartje?Iedereen wordt dan verliefd op jou
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil niehiet![]()
[..]
wekker gaat om 2:45 uur![]()
Zal ik je morgenochtend om uurtje of 7 komen pesten?
bij de winkelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Mooi. Wie weet waar ik toffe, zwarte pumps kan krijgen die niet tyfusduur zijn en waar ook geen enorme hak onder zit? En sowieso geen naaldhak.
Weet ik. Maar er zijn ook mensen die haar niet kennen. En dan verkopen de taartjes alleen maar beter toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar zit et ehm nou juist, dat kan niet, want iedereen is al verliefd op ST
Welke?quote:
Daar verkopen ze koffie. En servies.quote:
ow, ja, weet ik veelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar verkopen ze koffie. En servies.
Ik heb ze wel al eens gebakken EN verkochtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Awesome
Kan jij geen taartjes gaan verkopen, lief taartje?Iedereen wordt dan verliefd op jou
Jij gaat weeeeeer in mijn fobo, meneertjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar zit et ehm nou juist, dat kan niet, want iedereen is al verliefd op ST
stond ik daar al in danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij gaat weeeeeer in mijn fobo, meneertje
Ik weet het nog niet, want ze kon bijna niet één van mijn vragen meteen beantwoordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En was het wat???
Ohja en ik zoek iets maar ik kan het niet vinden op interneten dat vind ik heul irritant
Jaquote:
ik zie hetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaAl heul lang!
Toen je uit mijn sig verdween heb ik je verhuisd naar mijn fobo
pukkelpop is belgisch heh, alléquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ze bedoelen zeker niet Hasselt - Overijssel - Nederland he, waar pukkelpop is?
amai, dan gaat dat effenaf niet lukken he...quote:
ik ben nu al nederbelg, dus ik zou er alles voor doen om daar naartoe te gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
amai, dan gaat dat effenaf niet lukken he...
dus je gaat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben nu al nederbelg, dus ik zou er alles voor doen om daar naartoe te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |