Klik gewoon op ´Volg Topic´.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:28 schreef Skv het volgende:
http://www.apple.com/nl/pr/library/2010/06/07iphone.html
Eind juli dus.
Stel je voor dat het wachten nog lang duurt.. Mijn abo loopt af op 12 augustus (heb deze ook opgezegd). Kan ik mijn nummer dan nog wel behouden als ik mijn nieuwe abo pas af ga halen op het moment dat de iPhone 4 wordt aangeboden?
Als je een iPhone 4 hebt gevonden, kan je het uittesten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe is de batterijduur in praktijk van de iPhone 4 vergeleken met bijvoorbeeld de HTC Desire en soortgelijken? Dat vind ik 1 van de minste eigenschappen, dat die smartphones allemaal na 1 dag al leeg zijn..
Die functie zit niet in elke lay-out. Je wordt dus gedwongen fok silver lay out te nemen oid. Dat is hetzelfde als gedwongen HTML 5 moeten nemen terwijl je Flash wilquote:
Wen er maar aanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Die functie zit niet in elke lay-out. Je wordt dus gedwongen fok silver lay out te nemen oid. Dat is hetzelfde als gedwongen HTML 5 moeten nemen terwijl je Flash wil
Niemand dwingt je je eten te koken, niemand verplicht je om elke dag te douchen, maar het is wel beter voor jequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Die functie zit niet in elke lay-out. Je wordt dus gedwongen fok silver lay out te nemen oid. Dat is hetzelfde als gedwongen HTML 5 moeten nemen terwijl je Flash wil
quote:The report notes that an hour's worth of "playing games, surfing, YouTube and Google Maps" resulted in a battery drain of only 10%, bolstering Apple's claims of significantly improved battery performance compared to earlier iPhone models.
Kul-argument. Als de hele wereld flash gebruikt moet je gewoon niet zo arrogant zijn dat te negeren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niemand dwingt je je eten te koken, niemand verplicht je om elke dag te douchen, maar het is wel beter voor je
Straks 1 lay-out en je zult wel moetenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:36 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Kul-argument. Als de hele wereld flash gebruikt moet je gewoon niet zo arrogant zijn dat te negeren.
Ik zou zeggen: koop een AZERTY keyboard. Die is toch ook beter dan een QWERTY.
M'n 3GS voelt nu al als een verroest stuk ijzerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef Skv het volgende:
http://img535.imageshack.us/img535/6839/img0034zi.jpg
http://img715.imageshack.us/img715/2531/img0031n.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/2752/img0032g.jpg
http://img188.imageshack.us/img188/6782/img0033fj.jpg
http://img25.imageshack.us/img25/8720/img0035qd.jpg
Foto's gemaakt met de iPhone 4
[..]
Via Macrumors: http://www.macrumors.com/(...)o-and-video-samples/
Hier wel, ziet er erg strak uit moet ik eerlijk zeggenquote:
Dat lukt dus niet hier...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hier wel, ziet er erg strak uit moet ik eerlijk zeggen
Je moet hem wel eerst downloaden overigens.
Dan duurt het alleen maar langer, eer je door die dingen heen bent...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef Pino112 het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)3gs-daarna-iphone-4/
Eerst de 3GS verkopen
Eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:28 schreef retorbrapi het volgende:
Dan heb je zo'n iPhone 4, en dan maak je alleen zo'n lullig filmpje van 9sec? Zet dan gewoon flink wat beeldmateriaal op internet..
Ik krijg er juist 10x meer dan normaalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:48 schreef EvilMarc het volgende:
Meer mensen die de GM draaien problemen met push? Ik krijg het niet werkend..
Waarom een verzekering afsluiten? Kost echt superveel extra geld.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef tijdrenner het volgende:
Ik heb na het kopen van mijn 3gs vorig jaar een Actua iPhone platinum verzekering afgesloten. Hiervoor betaal ik 90 euro per jaar. In september moet ik hem weer verlengen, maar ik twijfel ernstig of dat nut heeft.
Hebben jullie je iPhone extra verzekerd?
Welke FW en welke JB?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:25 schreef EvilMarc het volgende:
Oke nu ben ik best wel pissed.
Ik heb pushfix en pushdocter uit cydia geprobeerd en nog steeds geen push![]()
![]()
![]()
Weet iemand een oplossing?
40% meer!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:55 schreef Albert86 het volgende:
Als ik die vergelijking met de 3Gs zo bekijk, vind ik de batterijduur echt tegenvallen. Ze hadden gezegd dat er een veel grotere accu in zou komen waardoor je veel langer op een accu zou kunnen doen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef kadeya het volgende:
Zogenaamd niet genoeg beeldschermen. iPhone 4 is een hoax! Ik ga een desire halen, die is beter. Waarom? Je kan hem gewoon kopen.
Ik ga een HTC Incredible halen. Als een telefoon incredible heet, dan moet-ie wel goed zijn toch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef kadeya het volgende:
Zogenaamd niet genoeg beeldschermen. iPhone 4 is een hoax! Ik ga een desire halen, die is beter. Waarom? Je kan hem gewoon kopen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef kadeya het volgende:
Waar kan je je inschrijven? T-Mobile?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:37 schreef Mr.Chandon het volgende:
Nr 3 op de lijst in Groningen! Kan niet wachten
Hoeveel je belt en SMSt weet alleen jij. iPhone gebruikt soms wel veel data, dus moet je zelf even kijken. Ik vind het fijn om ongelimiteerd internet te hebben, en niet iets van FUP - maar goed. Oktober duurt nog lang, en als Vodafone pech heeft duurt het nog een maand langer voordat ze er veel kunnen inkopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan elk moment mn abbo bij KPN opzeggen, dus zit te twijfelen wat ik zal doen,
Bij release T-Mobile of in oktober Vodafone..
Woon in Nieuwleusen, bij Zwolle, maar geen idee hoe het hier met de 3G dekking is.
Zal het qua abonnement (smsjes, FUP) veel uitmaken?
Je hebt wel een creditcard nodig, maar het kost verder niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:36 schreef RickoKun het volgende:
Yo luitjes! Even een vraag over de Ipod ivm Itunes.
Ik heb zelf een Iphone, maar mijn huisgenoot heeft sinds vandaag een Ipod. Het lukt hem niet om een account aan te maken want op een gegeven moment moet je je creditcard gegevens erbij halen? (heeft geen creditcard)
Volgens mij is het toch wel mogelijk gratis een itunes account te maken?
http://www.iphoned.nl/itunes-account-zonder-credit-card/10599/ Weet niet of het nog werkt, maar zou een optie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:36 schreef RickoKun het volgende:
Yo luitjes! Even een vraag over de Ipod ivm Itunes.
Ik heb zelf een Iphone, maar mijn huisgenoot heeft sinds vandaag een Ipod. Het lukt hem niet om een account aan te maken want op een gegeven moment moet je je creditcard gegevens erbij halen? (heeft geen creditcard)
Volgens mij is het toch wel mogelijk gratis een itunes account te maken?
Ik heb ook nog de tijd, als Vodafone hem aanbiedt ga ik dan wel kijken om over te stappen (Huidige abbo bij Hi loopt tot eind november). Hoop alleen niet dat je dan zo'n klote branded telefoon krijgtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef Dalliance het volgende:
Ik las ergens dat-ie pas in oktober komt in Nederland, mijn abo verloopt toch pas in november (Vodafone)
19 augustus wordt ie verlengt, maar je kan hem daarna gewoon ieder moment opzeggen/verlengenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe gaat dat aan toe dan? Mijn abbo loopt tot 19 augustus, als de iPhone (stel je voor) pas in Oktober of iets dergelijks komt, hoe moet ik dan verlengen? Of hoe gaat dat?
Ah Oké, bedankt, maar hoe zit dat met het "stilzwijgend" verlengen? Zit ik dan niet weer 2 jaar vast aan de oude telefoon? Of geld dit alleen bijvoorbeeld per maand en kun je zoals jij zegt het contract desgewenst verlengen met een nieuw toestel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
19 augustus wordt ie verlengt, maar je kan hem daarna gewoon ieder moment opzeggen/verlengen
Ja, er wordt inderdaad na die eerste 2 jaar steeds stilzwijgend een maand bij gedaan. Dus als jij in oktober 2010 een iphone contract neemt loopt het tot oktopber 2012quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ah Oké, bedankt, maar hoe zit dat met het "stilzwijgend" verlengen? Zit ik dan niet weer 2 jaar vast aan de oude telefoon? Of geld dit alleen bijvoorbeeld per maand en kun je zoals jij zegt het contract desgewenst verlengen met een nieuw toestel?
Oké, helder bedankt!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, er wordt inderdaad na die eerste 2 jaar steeds stilzwijgend een maand bij gedaan. Dus als jij in oktober 2010 een iphone contract neemt loopt het tot oktopber 2012
Dat dus... en mensen die de iPod Touch de iTouch noemenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef EvilMarc het volgende:
ALS IK GODVERDOMME NOG 1X 'I-Phone' ZIE STAAN GAAN ER GEWONDEN VALLEN.
zucht
betrapt. Sorry dat lange wachten ook. Ik wil mijn iPhone dan kan ik hem in Peru aan Joran laten zien.quote:
geinig, al die parallelposting met het iphonetopic op got.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:26 schreef Pino112 het volgende:
http://cgi.ebay.com/New-A(...)1238489#ht_636wt_911
Omgerekend dus ongeveer 510 euro als je er 5 haalt..
Of is dit te mooi om waar te zijn?
Hij heeft wel een aardig goede feedbackscore enzo..
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:08 schreef jpjedi het volgende:
http://i.engadget.com/201(...)orders-now-shipping/
Ik hoop het.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:22 schreef WSquater het volgende:
Ik denk dat de iPhone 4 in het weekend van 23 juli hier zal worden verkocht.
Waarop baseer je dat?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:22 schreef WSquater het volgende:
Fijn, ga ik net op vakantie.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:22 schreef WSquater het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)hone-4-quote:Op zondag 20 juni 2010 14:30 schreef Lespaulspelert het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)phone_4_verkope.html
Lekker laat voor de mensen die hem al via Vodafone willen hebben.quote:Vodafone gaat hoogstwaarschijnlijk de iPhone 4 in Nederland leveren. De telefoon zal echter pas in de herfst beschikbaar zijn, en niet in juli. Dat meldt iPhoneclub.nl.
Ik hoopte begin juli, maar dat wordt het zoiezo niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
Nergens op. Eerst dacht ie 9 juli. Hij roept wat ie hoopt.
Als je je iPhone al langer dan een jaar hebt, kan je hem legaal gratis laten unlocken door T-Mobile :pquote:Op zondag 20 juni 2010 15:16 schreef Luuksor het volgende:
Ik loop nu al sinds eind april te wachten tot ik mijn iPhone 3G kan unlocken (stomme software update / apple noob). Ze blijven de release datum maar terugzetten. Dan jaartje volhouden met dit abonnement en dan rammen naar de iPhone 4.
Nee. Maar dat wist je al:quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik hoopte begin juli, maar dat wordt het zoiezo niet.
Op z'n vroegst is-ie hier pas op 22 juli.
heb ik morgen avond wat te doen teminste.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Kremers het volgende:
Ik hou het bij mijn 3GSMorgen iOS4 downloaden
Zal wel pas 's avonds beschikbaar zijn denk ik?
Volgens WSquater;quote:Op zondag 20 juni 2010 19:58 schreef Graseter het volgende:
Wanneer kan je de I-Phone 4 bestellen in Nederland? Ik heb nu een I-Touch.
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:22 schreef WSquater het volgende:
En waar baseren we dit op?quote:
dat dus. Er zijn geen vertragingen maar nu.nl had dat wat krom verwoord afgelopen week. De nieuwe orders schuiven nu langzaam op qua levertijd.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef nelisb het volgende:
24 juni is gewoon in Amerika. Eerste toestellen zijn al verstuurd.
De eerste bestelling na 24 juni worden verstuurd vanaf 2 juli en bestel je nu dan worden ze pas gelever vanaf 14 juli.
Dus er is helemaal geen uitstel van 24 juni naar 14 juli.
Suggeren heeft allemaal geen zin als er geen feiten worden genoemd.
Dat werkt ongetwijfeld weer na een paar weken.quote:
hoop ik toch, anders moet ik mijn tomtom one weer opzoeken.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat werkt ongetwijfeld weer na een paar weken.
Geen reden om gepikeerd te zijn, ik zet gewoon neer wat ik heb gehoord..quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef nelisb het volgende:
24 juni is gewoon in Amerika. Eerste toestellen zijn al verstuurd.
De eerste bestelling na 24 juni worden verstuurd vanaf 2 juli en bestel je nu dan worden ze pas gelever vanaf 14 juli.
Dus er is helemaal geen uitstel van 24 juni naar 14 juli.
Suggeren heeft allemaal geen zin als er geen feiten worden genoemd.
Werkt alleen op 3GS, dus als je het niet hebt gaat het volgende zoiezo al niet lukken.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef Graseter het volgende:
Hoe moet je bij iOS4 de achtergrond van het menu aanpassen
ik heb iPod touchquote:Op zondag 20 juni 2010 21:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Werkt alleen op 3GS, dus als je het niet hebt gaat het volgende zoiezo al niet lukken.
Instellingen > Achtergrond > Klik op button met 2 plaatjes > Kies een achtergrond > Je krijgt voorbeeld te zien > Druk op stel in > (Druk op beginscherm voor achtergrond bij de apps)/(Druk op toegangsscherm voor achtergrond voor "slide to unlock")/(Klik op beide om het zelfde plaatje voor beide te gebruiken) > Klaar.
Het werkt ook met de 3e generatie iPod Touch (dat is dus zoiezo een 32 of 64 gig model). Volgens mij heeft 3e generatie ook Voice Control, dus als je niet weet welke je hebt: homeknop ingedrukt houden. Komt Voice Control tevoorschijn? Dan heb je de 3e generatie iPod Touch.quote:
Ik heb de 2e generatiequote:Op zondag 20 juni 2010 21:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het werkt ook met de 3e generatie iPod Touch (dat is dus zoiezo een 32 of 64 gig model). Volgens mij heeft 3e generatie ook Voice Control, dus als je niet weet welke je hebt: homeknop ingedrukt houden. Komt Voice Control tevoorschijn? Dan heb je de 3e generatie iPod Touch.
Nouja, dan maar wachten tot iPhone 4 komtquote:Op zondag 20 juni 2010 21:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dan geen achtergrond voor jou helaas.
Ja dat wil ik ook wel. En ik heb ook vaak dat ie per ongeluk weer naar boven schiet, kan ik terugscrollenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:48 schreef RickoKun het volgende:
Mensen, is het ook mogelijk om in 1 x naar de onderkant van de pagina te gaan met Safari op de Iphone?
Het lukt mij om hem in 1 x bovenaan een webpagina te krijgen, maar onderaan lukt me niet(is best irritant als ik op FOK! zit met Iphone )
dat dus... Erg irri! Elke keer als een mongool over mijn scherm strijken..quote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel. En ik heb ook vaak dat ie per ongeluk weer naar boven schiet, kan ik terugscrollen
http://www.iphoned.nl/vod(...)-3gs-verkopen/23499/quote:De iPhone 4 zal in juli waarschijnlijk tegelijk verschijnen bij T-Mobile én Vodafone. Het is nog onbekend of de iPhone ook bij andere providers verkocht gaat worden, maar waarschijnlijk zal dit niet het geval zijn. In het buitenland zien we namelijk ook dat de iPhone alleen bij de twee of drie grootste providers wordt aangeboden.
Klopt nietquote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.iphoned.nl/vod(...)-3gs-verkopen/23499/!
Goed idee, javascript code als bladwijzer instellen die naar de onderkant van de pagina gaat. Of misschien wel een html code. Geen idee welkequote:Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Schijnt te kunnen met een bladwijzer, er zijn vast wel mensen die je er het fijne van kunnen vertellen.
Alles blijft zoals het is, alleen er veranderd wat aan de OS.. Apps, berichten, e-mails, instellingen etc blijven zoals die nu staan bij jouw..quote:Op zondag 20 juni 2010 22:50 schreef Rejected het volgende:
Behoud ik alles bij het upgraden naar iOS4 (apps, instellingen, berichten)? Of moet ik een backup terugzetten morgen(3GS).
Bedanktquote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alles blijft zoals het is, alleen er veranderd wat aan de OS.. Apps, berichten, e-mails, instellingen etc blijven zoals die nu staan bij jouw..
Gelijk allemaal mapjes gemaaktquote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-ipad-os-uitgelegd/
Wauw.Mooi uitgebreid artikel.
Dat kan je best zelf beslissen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:46 schreef drumstickNL het volgende:
Is het trouwens nuttig om onbeperkt internet bij mij abonnement te nemen? Daar wil ik wel bij vermelden dat de locaties waar ik de telefoon het meest gebruik sneller wireless internet hebben. Dat scheelt me, als ik dat niet doe, zo'n ¤10,- in de maand.
Wel oppassen dat je applicaties niet toelaat dingen te pushen naar je, want anders kan t wel eens een dure grap worden.quote:
Via Cydia heb je een app die een "echte" scrollbalk geeft zoals je die op je pc kent.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Goed idee, javascript code als bladwijzer instellen die naar de onderkant van de pagina gaat. Of misschien wel een html code. Geen idee welke
check! Ideaal zegquote:Op maandag 21 juni 2010 07:14 schreef ruffian het volgende:
[..]
Via Cydia heb je een app die een "echte" scrollbalk geeft zoals je die op je pc kent.
Als ik me niet vergis is dit Quickscroll 2
Dat zeg ik niet, je hebt nu vaak dat je in een hoek wilt touch-en en je dan automatisch scrollt.quote:
Ik heb hem meteen geïnstalleerd en ben er erg enthousiast over.quote:Op maandag 21 juni 2010 07:31 schreef ruffian het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, je hebt nu vaak dat je in een hoek wilt touch-en en je dan automatisch scrollt.
Het is flink oefenen.
We hebben het alquote:Op maandag 21 juni 2010 08:24 schreef Droathoah het volgende:
Hebben jullie de iOS4 al? Of anders vanavond?
Niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kun je muziek op je iPhone zetten in een mapje? Als ik een map kopieer naar de iPhone dan zet hij ze er alsnog als losse nummers op.
Ja hoor, je kunt meerdere apparaten hebben per itunes (ieder heeft wel zijn eigen account met programma's dit om te voorkomen dat jou vrienden jou apps gratis krijgen), en 2 app stores met 1 creditcard kan ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:58 schreef Stansfield het volgende:
Kun je eigenlijk ook 2 iphones op 1 itunes gebruiken? en 2 app store accounts op 1 credit card?
Dan moet je geduld hebben, of een simlock vrije halen in België. Ik zat met de release van de 3G in hetzelfde bootje en heb een jaar afgewacht.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik wil een iPhone 4! Maar mijn abbo is pas volgend jaar afgelopen...
Neem je dan toch de 4GS..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
je kan voor administratie kosten (70,-) je abbo nu al verlengen voor 2 jaar, dan zit je er dus nog 3 jaar aan vast maar heb je wel de iPhone 4!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook zo verwonderlijk... Er zullen ook wel een hoop 3Gs'en aangeboden gaan worden op marktplaats.. Ik wacht gewoon een jaartje en ga dan voor een 5Gquote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef nelisb het volgende:
3 jaar en dan volgend jaar willen ze een IPhone 5
Die gedachte heb ik ook. En voor mijn vriendin koop ik wel een tweedehandse 3GS, is die ook weer zoet.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook zo verwonderlijk... Er zullen ook wel een hoop 3Gs'en aangeboden gaan worden op marktplaats.. Ik wacht gewoon een jaartje en ga dan voor een 5G3GS voloet prima, helemaal met de iOS4 update.
Je kan ook 1 jaar verlengen met Early Renewal. Moet je wel wat meer bijbetalen voor het toestel, maar goed.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:30 schreef ruffian het volgende:
[..]
je kan voor administratie kosten (70,-) je abbo nu al verlengen voor 2 jaar, dan zit je er dus nog 3 jaar aan vast maar heb je wel de iPhone 4!
Hoe laat komt hij uit dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Roellie80 het volgende:
nog een paar uurtjes...
JB is voor kansloze noobs die niet willen betalen voor hun software.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef fransbreda het volgende:
Veel belangrijker, .... is de jailbreak er al?
ja en dan? Je doet alsof je geen eten of drinken krijgt.zielepiet.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik nog een jaar met een 3G lopen.
Gelulquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
JB is voor kansloze noobs die niet willen betalen voor hun software.
Nee JB is voor mensen die meer willen doen met hun iPhone dan Apple hun laat doen. Er zijn gewoon beperkingen in de Apple software, die met een simpele jailbreak te optimaliseren zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Spelers van oranje hebben gelijk... Dirk is niet zo goed in zijn uitspraken!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach, dan jailbreak ik em sowieso welquote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Blaxje het volgende:
Eigenlijk slaat het nergens op dat de 3G bijvoorbeeld geen custom background heeft in iOS 4. Echt weer zo'n Apple-trucje om mensen met een nieuwer toestel te laten genieten van iets meer functies, zodat je zo snel mogelijk het nieuwste model wilt. Oh wel..
Custom background kan echt aan m'n reet roesten. Die druppeltjes zijn toch superlelijk. Vind het juist jammer dat Apple in deze onzin meegaat. Als je om de dag je achtergrond wil veranderen moet je maar een ander breezahtoestelletje kopen.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Blaxje het volgende:
Eigenlijk slaat het nergens op dat de 3G bijvoorbeeld geen custom background heeft in iOS 4. Echt weer zo'n Apple-trucje om mensen met een nieuwer toestel te laten genieten van iets meer functies, zodat je zo snel mogelijk het nieuwste model wilt. Oh wel..
Ach die JB komt snel genoeg. Ik ga ook gewoon updaten.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:15 schreef Agiath het volgende:
Ik ga denk toch voor de update, heb al die spelletjes nu wel gezien, het enige wat ik weer ga missen is SBsettings
Die achtergrond kan je aanpassen. Vandaar custom backgroundquote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Custom background kan echt aan m'n reet roesten. Die druppeltjes zijn toch superlelijk. Vind het juist jammer dat Apple in deze onzin meegaat. Als je om de dag je achtergrond wil veranderen moet je maar een ander breezahtoestelletje kopen.
En dan heb je nog mensen zoals ik, die een jaar in het buitenland (USA) gewoon d hebben, daar hun phone gekocht hebben en hij hier gewoon niet werkt..quote:Op maandag 21 juni 2010 17:57 schreef JDude het volgende:
JB is voor mensen die bij elke update zin hebben in een hoop gezeik en dit topic graag volspammen met 2800x dezelfde vragen.
Demagoog!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Inderdaad.. mijn airtel simmetje werd wat kostbaar nadat ik terug verhuisd ben uit India.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef Luuksor het volgende:
[..]
En dan heb je nog mensen zoals ik, die een jaar in het buitenland (USA) gewoon d hebben, daar hun phone gekocht hebben en hij hier gewoon niet werkt..
Mijn iTunes zegt nog steeds dat 3.1.3 de laatste versie isquote:
Same here...quote:Op maandag 21 juni 2010 18:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijn iTunes zegt nog steeds dat 3.1.3 de laatste versie is
Die van mij ookquote:Op maandag 21 juni 2010 18:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heb je iTunes wel geupgrade naar 9.2 ?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Idd, blij dat ik toch voor de zekerheid nog even op dat knoppie heb geklikt.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:06 schreef Studiotje het volgende:
Hebben jullie gelukDe server wordt sloooom!
Thanks!!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Studiotje het volgende:
Hier staan directe linkjes, download de bestanden en doe dan in iTunes: Shift + Klik op Update en dan het bestand selecteren (Windows), Control + Update voor Mac..
Dat is de dev pre-GM versie toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Studiotje het volgende:
Hier staan directe linkjes, download de bestanden en doe dan in iTunes: Shift + Klik op Update en dan het bestand selecteren (Windows), Control + Update voor Mac..
Die wat op die site staan zijn de directe vanaf de update servers van Apple..quote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is de dev pre-GM versie toch?Ik dacht dat dat niet de final zou worden
Dan zal het wel de echte zijn iddquote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die wat op die site staan zijn de directe vanaf de update servers van Apple..
Mja, heb ookal wat bugs in die versie gevonden... toch zegt die dat het de huidige versie is..quote:Op maandag 21 juni 2010 19:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan zal het wel de echte zijn iddJammer, want ik draai al een tijdje 4.0 en ik heb het idee dat het behoorlijk buggy en traag is bij tijd en wijle..
Bijwerken... dan behoud die je settings..quote:Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef TheGeneral het volgende:
Wat doen jullie? Bijwerken of herstellen?
Ik weet niet wat het handigst is.
hier in Bali duurt het 4 uur. Ik hoop dat het de goede versie is van die site, want itunes geeft nog steeds geen update.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef Agiath het volgende:
binnen een halve minuut gedownload trouwens
idem ditoquote:Op maandag 21 juni 2010 19:15 schreef Herkauwer het volgende:
Update is binnenNu bezig met installeren.
Lijkt me vreemd. Het werkt misschien niet in Nederland en wellicht herkent hij dat, of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:20 schreef Studiotje het volgende:
Hmm.. uit de officiële update is Game Center verdwenen.. misschien voor een latere release?
Maar het gaat er om dat ik er nu zelf voor kan kiezen!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:30 schreef Roellie80 het volgende:
heb meteen maar ff weer een zwarte achtergrond ingesteld
VIa iTunes of de directe link? Anders de andere optie proberenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:37 schreef Breuls het volgende:
Mijn download breekt steeds ergens halverwege af. Zo wordt het updaten een lange zit.
Wanneer er een 2e regel komt staat de teller boven de Stuur knopquote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoezo heb ik nu nog steeds geen sms teller? heb hem wel aangezet bij instellingen
Kickt erin na zo'n dertig tekensquote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoezo heb ik nu nog steeds geen sms teller? heb hem wel aangezet bij instellingen
Daar kan ik je ook niet helpen, bij mij werkt iTunes altijdquote:Op maandag 21 juni 2010 19:40 schreef Breuls het volgende:
Via iTunes. Ik kan 'm wel via directe link proberen, maar ik weet niet wat ik met een los bestand moet.
Shift ingedrukt houden + Update klikken (Windows) en dan het bestand selecteren..quote:Op maandag 21 juni 2010 19:40 schreef Breuls het volgende:
Via iTunes. Ik kan 'm wel via directe link proberen, maar ik weet niet wat ik met een los bestand moet.
Na de update gaat die vanzelf weer aanquote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Droathoah het volgende:
Bezig met downloaden, ben benieuwd.
Moet je de telefoon zelf aanzetten? Want me aan/uit knop is defect.
Dit las ik ook al. Reden voor mij om aan te nemen dat de GM en deze NIET bit-voor-bit hetzelfde zijn, ik ben dus toch maar aan het restoren geslagen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:20 schreef Studiotje het volgende:
Hmm.. uit de officiële update is Game Center verdwenen.. misschien voor een latere release?
Thanks, maar toevallig is het inmiddels eindelijk gelukt via iTunes. Hij's nu bezig met de backup.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Shift ingedrukt houden + Update klikken (Windows) en dan het bestand selecteren..
Control ingedrukt houden + Update klikken (Mac) en dan het bestand selecteren..
Huh? Vreemd.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit las ik ook al. Reden voor mij om aan te nemen dat de GM en deze NIET bit-voor-bit hetzelfde zijn, ik ben dus toch maar aan het restoren geslagen.
Klopt, gaat nog minstens een uur duren in dit tempo.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef Nashje het volgende:
Ja die reservekopie duurt echt fucking lang.
Idd. Als je dit soort wijzigingen doorvoert moet je mi ook het build nummer aanpassen. Anyway, de release staat er nu op, da's het voordeel van al die beta versies, je wordt best handig in het restoren en daarna weer configureren van je iPhonequote:
Ben al bijna een uur bezig, maar nu bijna klaar!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Klopt, gaat nog minstens een uur duren in dit tempo.
Ben al bijna een uur 5 kwartier bezig, maar nu bijna klaar!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Klopt, gaat nog minstens een uur duren in dit tempo.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Als iemand de iOS op de 3G heeft, wil ie dan een gil geven of het de moeite waard is? Maw geen trage pokke zooi enzovoort?
Maar wat let je om hem erop te zetten en het ons te laten weten?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind hem behoorlijk trager dan 3.1.3 op een 3G. Gelukkig is de iPhone 4 al besteld.
Vanaf 30 tekens komt ie automatisch.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef Rejected het volgende:
Heb onder instellingen->berichten-> aantal tekens ingeschakeld.
Maar zie het nergens staan of kijk ik niet goed?
Folders is voor mij de moeite waard, evenals threading in Mail. Overal ervaring is dat het trager is, helaas.quote:
Gast, dude, snikkel, sjakie, Sorry hoor, heb het over het hoofd gezien.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef nelisb het volgende:
Gast je vorige bericht is van 33 minuten geleden. Als je terug had gelezen kwam je dit tegen.
[..]
Maar wat let je om hem erop te zetten en het ons te laten weten?
Bull.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef Steamydeluxx het volgende:
Op http://www.phoneshop.nl/iphone4/?ref=7903 zijn de prijzen van de iphone 4 bekend icm T-Mobile en Vodafone.
Dacht ik ook al eerlijk gezegd. Waarom zouden ze dit erop zetten terwijl er nog helemaal niets officieel bekend is? Of loop ik achter?quote:
Lezen wat er staat: "Met een simlockvrije iPhone 4 kan je abonnementen van Hi, KPN, Telfort, Vodafone en T-Mobile gebruiken." Aldus..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:36 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Dacht ik ook al eerlijk gezegd. Waarom zouden ze dit erop zetten terwijl er nog helemaal niets officieel bekend is? Of loop ik achter?
Hier ookquote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef Blaxje het volgende:
iBooks moet officieel op de iPhone werken nu, maar hij staat bij mij nog steeds onder iPad-only
Bij mij ook (welliswaar op de Touch, maar toch), zal binnenkort wel online komen danquote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef Blaxje het volgende:
iBooks moet officieel op de iPhone werken nu, maar hij staat bij mij nog steeds onder iPad-only
Collega in UKquote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ff een vraagje tussendoor waar heb jij je iPhone 4 kunnen bestellen?
Sinds 20.30 staat iOS 4 erop, maar hij is nu al meer dan een half uur apps, music and videos aan het restoren.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:20 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ben al bijna een uur 5 kwartier bezig, maar nu bijna klaar!
Appie doet het bij mij gewoon. De foto's in mijn fotobibliotheek zijn wek onscherper lijkt het? Heeft iemand anders het ook?quote:
Ook als je je bonuskaart nummer invult? De app start wel op maar wordt niet gevuld lijkt het bij mij.quote:
Bijna klaar hierquote:Op maandag 21 juni 2010 21:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Sinds 20.30 staat iOS 4 erop, maar hij is nu al meer dan een half uur apps, music and videos aan het restoren.
Thanks! 60 tekens isset trouwensquote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef nelisb het volgende:
[..]
Vanaf 30 tekens komt ie automatisch.
Althans zo was het op mijn 3GS met alle beta's. Heb nu geen Iphone meer.
je hebt gelijk. Het radartje loopt, maar er gebeurt niets.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ook als je je bonuskaart nummer invult? De app start wel op maar wordt niet gevuld lijkt het bij mij.
Volgens mij voor iPhone en de iPad geschikt. Zo gaat het in de Appstore op de iPad teniminstequote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Agiath het volgende:
Wat betekenen die plusjes voor een bedrag in de appstore? Multitask - compitable?
Ok ligt het niet aan mij. Zelfde lijkt te gelden voor de Tweakers app btw.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Het radartje loopt, maar er gebeurt niets.
Hij wordt nog steeds herkend als iPad-only app. Kijk maar onder Applications in iTunes.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
iBooks hier ook nog niet te installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |