quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wehehe. Goed dat Mar nog op vakantie is
Ik weet niet wat er stondquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Lach hier Duitsland uit
Symph was te laat met zijn edit
Hij wordt een paar post later al gequotequote:
quote:
oh ja...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij wordt een paar post later al gequote
Want hij is toch gecorrigeerd?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh ja...
Ik heb er een melding van gemaakt
nja... het is een beetje stom als er bericht wordt gewijzigd maar, de quote ervan, ondertussen wel gewoon nog in het topic is te vindenquote:
Ja en niet 1 x maar meerdere kerenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja... het is een beetje stom als er bericht wordt gewijzigd maar, de quote ervan, ondertussen wel gewoon nog in het topic is te vinden
vind je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef Fir3fly het volgende:
Sowieso belachelijk om dat bericht te editen.
Vind je? Ik vind je nogal een droeftoeter als je zulke taal uitslaat om een voetbalwedstrijdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef Fir3fly het volgende:
Sowieso belachelijk om dat bericht te editen.
Popcornquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het nu al zover....?
ff wachten hoor... dan ga ik het eerst ff halen
Waar ging het eigenlijk over?quote:
oke.. dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schreeuwde niet
En nee waarom? met wie? hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergensquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke.. dan heb ik niks gezegd
Geen idee, jij zou popcorn roepen
Misschien had ik iets gemistJa ik zou roepen in capsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
Na-apert die had ik al gepostquote:
Olaquote:
Eigenlijk wel een raar woord als je de klemtoon verkeerd legtquote:
Maar ik legde helemaal geen klemtoonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een raar woord als je de klemtoon verkeerd legt
het is bijna niet bij te houdenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Lach hier Duitsland uit
Symph was te laat met zijn edit
Zoiets als touwtrekken op lange afstandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een raar woord als je de klemtoon verkeerd legt
het waren er zoveel, ik had er blijkbaar een over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja... het is een beetje stom als er bericht wordt gewijzigd maar, de quote ervan, ondertussen wel gewoon nog in het topic is te vinden
Ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoiets als touwtrekken op lange afstand
ja wat een stoot hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een lekkertje wat die stoot kreeg
Welke stoot, welk lekkertjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik zag het, maar ja dat wil iedereen meteen quoten natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is bijna niet bij te houden
Er waren iets van 21 quotes pfffffffff
Cannavaro?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Zei ik vannacht toen m'n erectie niet wilde komen.quote:
Zeg je gooit nu al de hele tijd met vrouwelijke geslachtsdelen, doe nu maar mannelijkequote:
Waarom?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg je gooit nu al de hele tijd met vrouwelijke geslachtsdelen, doe nu maar mannelijke
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei ik vannacht toen m'n erectie niet wilde komen.
Sorry, laat me teveel gaan met dit voetbal. ik ben eigenlijk helemaal niet zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg je gooit nu al de hele tijd met vrouwelijke geslachtsdelen, doe nu maar mannelijke
Daarom !!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom?
Trouwens, waarom je niet voor USA zou zijn is me een raadsel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry, laat me teveel gaan met dit voetbal. ik ben eigenlijk helemaal niet zo
Zal me beteren
slovenie yeahquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben anti YouAssEeequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom?
Trouwens, waarom je niet voor USA zou zijn is me een raadsel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[quote]Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
[/quoteslovenie yeah
zagje die lul van een keeper staan
Helaas staan ze al weer achterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:14 schreef Kally het volgende:
Nou Vuurvliegje dit bedoel ik, maar dat houdt niet in dat ik niet voor ze ben
Begrijp ik wel, maar toch ik meende ook wat ik zei.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Van mij mag je hoor, ik maakte een grapje maar dat werd blijkbaar niet begrepen
Ik ben voor een gelijkspelquote:
Ja bij mij meestal ook vandaar dat ik dacht ik kies het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helaas staan ze al weer achter.
Gebeurt bij alles en iedereen die ik support.
Okequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:15 schreef crv het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, maar toch ik meende ook wat ik zei.
Ik had hem gezienquote:
Probleem is dat ik eigenlijk alleen engeland in die groep de 2e ronde gunquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind die slovenen wel een leuk team hebben. gun ze de 2e ronde wel tbh
hehe deze was meteen te vinden.quote:
ik heb engeland in een aantal pooltjes als kampioen staan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
Probleem is dat ik eigenlijk alleen engeland in die groep de 2e ronde gun
gewoon doen alsofquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik kijk eigenlijk helemaal geen voetbal
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
Pfff, de Engelsen zijn zwaar overrated.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |