het is bijna niet bij te houdenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Lach hier Duitsland uit
Symph was te laat met zijn edit
Zoiets als touwtrekken op lange afstandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een raar woord als je de klemtoon verkeerd legt
het waren er zoveel, ik had er blijkbaar een over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja... het is een beetje stom als er bericht wordt gewijzigd maar, de quote ervan, ondertussen wel gewoon nog in het topic is te vinden
Ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoiets als touwtrekken op lange afstand
ja wat een stoot hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een lekkertje wat die stoot kreeg
Welke stoot, welk lekkertjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik zag het, maar ja dat wil iedereen meteen quoten natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is bijna niet bij te houden
Er waren iets van 21 quotes pfffffffff
Cannavaro?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Zei ik vannacht toen m'n erectie niet wilde komen.quote:
Zeg je gooit nu al de hele tijd met vrouwelijke geslachtsdelen, doe nu maar mannelijkequote:
Waarom?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg je gooit nu al de hele tijd met vrouwelijke geslachtsdelen, doe nu maar mannelijke
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei ik vannacht toen m'n erectie niet wilde komen.
Sorry, laat me teveel gaan met dit voetbal. ik ben eigenlijk helemaal niet zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg je gooit nu al de hele tijd met vrouwelijke geslachtsdelen, doe nu maar mannelijke
Daarom !!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom?
Trouwens, waarom je niet voor USA zou zijn is me een raadsel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry, laat me teveel gaan met dit voetbal. ik ben eigenlijk helemaal niet zo
Zal me beteren
slovenie yeahquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben anti YouAssEeequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom?
Trouwens, waarom je niet voor USA zou zijn is me een raadsel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[quote]Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
[/quoteslovenie yeah
zagje die lul van een keeper staan
Helaas staan ze al weer achterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:14 schreef Kally het volgende:
Nou Vuurvliegje dit bedoel ik, maar dat houdt niet in dat ik niet voor ze ben
Begrijp ik wel, maar toch ik meende ook wat ik zei.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Van mij mag je hoor, ik maakte een grapje maar dat werd blijkbaar niet begrepen
Ik ben voor een gelijkspelquote:
Ja bij mij meestal ook vandaar dat ik dacht ik kies het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helaas staan ze al weer achter.
Gebeurt bij alles en iedereen die ik support.
Okequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:15 schreef crv het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, maar toch ik meende ook wat ik zei.
Ik had hem gezienquote:
Probleem is dat ik eigenlijk alleen engeland in die groep de 2e ronde gunquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind die slovenen wel een leuk team hebben. gun ze de 2e ronde wel tbh
hehe deze was meteen te vinden.quote:
ik heb engeland in een aantal pooltjes als kampioen staan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
Probleem is dat ik eigenlijk alleen engeland in die groep de 2e ronde gun
gewoon doen alsofquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik kijk eigenlijk helemaal geen voetbal
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
Pfff, de Engelsen zijn zwaar overrated.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |