Bijna iedereen die ik ken had 't zelfde gewild hoor. Tegen Duitsland zou zo veel machtiger zijn geweest.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:31 schreef jack4ya het volgende:
Ik geloof dat ik de enige ben: ik had wel graag Deutschland in de finale gezien, tot vanaaf was het mooi voetbal. En ik zag wel wat in een NL-DU pot.
Als dat gebeurd, dan hebben de Spanjaarden het gewoon verdiend, en hebben de meeste Nederlanders er wel vrede mee denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
ik ga lachen wanneer Nederland is uitgeschakeld
Maar Duitsland koos eieren voor haar geld... mwuhahahahaquote:Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zwaardere tegenstanders in combinatie met arbitraal falen. Duitsland maakt gehakt van Nederland mochten ze elkaar treffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auf wiedersehenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Of nog erger; gaan elk jaar op een camping in Frankrijk, met andere Nederlanders
Sukkeltjequote:Op maandag 21 juni 2010 18:31 schreef Michielos het volgende:
Duitsland >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> NLD
get used to it
Bij winst wel ja. Bij verlies zou het een stuk dramatischer zijn dan tegen Spanje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik ken had 't zelfde gewild hoor. Tegen Duitsland zou zo veel machtiger zijn geweest.
mijn godquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |