quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
ik ga lachen wanneer Nederland is uitgeschakeld
gefrustreerde Duitserquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Louis heeft er natuurlijk wel mooi voor gezorgd dat ze in Duitsland denken dat die paar matige Duitse spelers van Bayern daadwerkelijk goed kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef DeTolk het volgende:
Louis von Gahl: Sind wie da toch wieder ingetaund!
Klopt, volgens mij gaan ze ook wel door, maar voor nu is 't ff lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:28 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Altijd gevaarlijk dit soort topics voordat Duitsland is uitgeschakeld.
Je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is, wie het laatst lacht lacht het best etc. etc.
11 juli, daarna is voor ons het WK afgelopenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
je hebt de essentie van dit topic niet begrepenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef dvdfreak het volgende:
Leuk maar duitsland wint gewoon tegen ghana
Helaas, je ben zo'n 70 jaar te laat. Jullie hebben het hier niet meer voor het zeggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:34 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
SLUITEN DIT TOPIC!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Helaas, je ben zo'n 70 jaar te laat. Jullie hebben het hier niet meer voor het zeggen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Helaas, je ben zo'n 70 jaar te laat. Jullie hebben het hier niet meer voor het zeggen.
precies, jammer dat weer een team met grieks voetbal wint....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:40 schreef Omega3 het volgende:
Ik vindt het helemaal niet om te lachen. Er wordt echt teveel anti-voetbal gespeeld.
Al die gekke uitslagen komen door te defensief en saai voetbal.
Kunnen we tenminste eens lol hebben om Grieks voetbal ipv erover zeiken. Het positieve ervan in zien voor de veranderingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, jammer dat weer een team met grieks voetbal wint....
Duitsland dat verliest is altijd om te lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:40 schreef Omega3 het volgende:
Ik vindt het helemaal niet om te lachen. Er wordt echt teveel anti-voetbal gespeeld.
Dit dus, maakt het uit of het anti-voetbal is. Duitsland verliest en dat is altijd goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Duitsland dat verliest is altijd om te lachen
Duidtsland speelde toch behoorlijk anti-voetbal vandaagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:40 schreef Omega3 het volgende:
Een lucky pingel, een schot voorlangs en een bal met geluk op de latquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef RM-rf het volgende:
Jammer, maar duitsland speelde wel degelijk duidelijk beter dan de Serven, terwijl ze met 10 man stonden en de wedstrijd was gewoon leuk voetbal en spannend...
Wat dat betreft is er weinig reden tot zorg vanuit Duits zichtpunt, dit duits elftal heeft zeker een goede kans de 8e finale te bereiken..
wel is eventuele euforie over duitsland weer gewoon gedaald tot een wenselijk punt, nadat ze tegen australie door iedereen hoog-gehemeld werden, op basis van een winstpartij tegen een slappe tegenstander.
Duitsers uitlachen moet je natuurlijk pas doen als ze daadwerkelijk verloren hebben, echt uitgeschakeld zijn, en de spelers-bus het stadion verlaten heeft
Ik zou voorzichtig zijn met hem....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:08 schreef Groningert het volgende:
M'n opa van 92 jr zat net in z'n rolstoel te janken van blijdschap bij de 0-1 van Servië, mooi om te zien, haat zit blijkbaar nog erg diep.
Die man sterft zielsgelukkig..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:26 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Ik zou voorzichtig zijn met hem....
zolang ze van de week maar afGHANAquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef Arjan4all het volgende:
De Duitsers vinden het altijd leuk om woordgrapjes te maken. Bijvoorbeeld:
Portugal speelt 0-0 tegen Ivoorkust en dat vatten ze samen als: Ro-NULL-do
Of Frankrijk verliest van Mexico, dat vatten ze samen als: Mexi-K.O für Ribery
Tja Duitsers, nu wil ik even wat woordgrapjes maken voordat jullie lekker aan de bak moeten tegen Ghana:
Podolski mist vele kansen en een strafschop: Po-FEHL-ski![]()
Klose eruit na geel en dan rood: Gelb-Rot-Klose-Tot![]()
Schweinsteiger doet Ballack niet vergeten: Schwein-NEIN![]()
Deutschland auf wiedersehen: Deutschland aufwieder-SERBIEN, aufwieder-SERBIEN![]()
Heerlijk, altijd genieten als het bij onze oosterburen ook eens een keer tegen zit
ah, de 'kenner' DAM....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Duidtsland speelde toch behoorlijk anti-voetbal vandaag
Jij maakte toch dat topic aan, waarom Duitsland wereld kampioen zou wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef Arjan4all het volgende:
Heerlijk, altijd genieten als het bij onze oosterburen ook eens een keer tegen zit
Welke kansen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, de 'kenner' DAM....
met 10 man tegen 11 man nog steeds een absoluut veldoverwicht hebben, volop kansen én gewoon een volledig terechte penalty eruit slepen (alhoewel ik werkelijk niks begreep dat die servier zo met zn hand naar die bal ging) ... als je dat anti-voetbal noemt ben je écht verloren.
alles leuk en aardig, maar die scheids heeft de wedstrijd compleet kapot gemaakt met die overdreven fluiterij én het getrek van gele kaarten voor vrijwel _iedere_ overtreding in de eerste helft... terwijl die hele partij niet eens zo 'hard' was.
in 1974 zaten wij met hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, de 'kenner' DAM....
met 10 man tegen 11 man nog steeds een absoluut veldoverwicht hebben, volop kansen én gewoon een volledig terechte penalty eruit slepen (alhoewel ik werkelijk niks begreep dat die servier zo met zn hand naar die bal ging) ... als je dat anti-voetbal noemt ben je écht verloren.
alles leuk en aardig, maar die scheids heeft de wedstrijd compleet kapot gemaakt met die overdreven fluiterij én het getrek van gele kaarten voor vrijwel _iedere_ overtreding in de eerste helft... terwijl die hele partij niet eens zo 'hard' was.
Mijn opa is nog vrij fit voor zn leeftijd, en die stond te juichen alsof hij weer 18 was.Ik trouwens ook.Vuile tyfusmoffenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:08 schreef Groningert het volgende:
M'n opa van 92 jr zat net in z'n rolstoel te janken van blijdschap bij de 0-1 van Servië, mooi om te zien, haat zit blijkbaar nog erg diep.
QFTquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:41 schreef Brerius het volgende:
Wachten jullie maar op zaterdag tegen Japan, zullen we eens zien wie dan het hartst lacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:50 schreef Henno het volgende:
Ok, dus ze hebben 1 wedstrijd verloren in de groepsfase. Dat deden kampioenen wel vaker. Over een week weten we meer.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:31 schreef OnCraintDégun het volgende:
je hebt de essentie van dit topic niet begrepen
Nou, ik publiceerde het artikel in Bild waarom er wel 10 redenen waren dat die Duitsers al dachten dat ze wereldkampioen zouden worden. Ik vond het zo'n leuk artikel dat ik 'm met wat commentaar plaatste. Natuurlijk ben ik zelf geen Duitsland fan, maar vergeet niet: die Duitsers gaan echt wel verder hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij maakte toch dat topic aan, waarom Duitsland wereld kampioen zou worden
hij is ook in de nuonshirt grap getraptquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een oranje shirt aan?
?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:51 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
hij is ook in de nuonshirt grap getrapt
homoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:51 schreef HaagsPietje het volgende:
heeeeeeeeeerlijk begin van het weekend!!!!!!![]()
daaaaag deutschland bis nooit meer wiederziens![]()
![]()
moffen![]()
![]()
![]()
quote:
Ik lag je uit. Je ziet mijn emoties niet vanuit het internetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:57 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
wat ben jij ontzettend gevat zeg. Kan niet wachten tot je weer iemand disst. Oja: HAHAHAHA
om Japan kan je wel gaan lachen hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
Eens kijken of ik morgen kan lachen.. ik hoop het!
Die dam is alleen maar op Fok! om te stoken. Niet op die peuter ingaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, de 'kenner' DAM....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |