quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
ik ga lachen wanneer Nederland is uitgeschakeld
gefrustreerde Duitserquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Louis heeft er natuurlijk wel mooi voor gezorgd dat ze in Duitsland denken dat die paar matige Duitse spelers van Bayern daadwerkelijk goed kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef DeTolk het volgende:
Louis von Gahl: Sind wie da toch wieder ingetaund!
Klopt, volgens mij gaan ze ook wel door, maar voor nu is 't ff lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:28 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Altijd gevaarlijk dit soort topics voordat Duitsland is uitgeschakeld.
Je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is, wie het laatst lacht lacht het best etc. etc.
11 juli, daarna is voor ons het WK afgelopenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
je hebt de essentie van dit topic niet begrepenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef dvdfreak het volgende:
Leuk maar duitsland wint gewoon tegen ghana
Helaas, je ben zo'n 70 jaar te laat. Jullie hebben het hier niet meer voor het zeggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:34 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
SLUITEN DIT TOPIC!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Helaas, je ben zo'n 70 jaar te laat. Jullie hebben het hier niet meer voor het zeggen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Helaas, je ben zo'n 70 jaar te laat. Jullie hebben het hier niet meer voor het zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |