abonnement Unibet Coolblue
pi_83026297
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja dat zeggen vrouwen altijd tegen de mannen. Nou, ik geloof er eigenlijk geen zak van.

Voorts zeggen vrouwen ook altijd dat ze foute mannen niet moeten. (ja ja...)
Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
pi_83026303
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja dat zeggen vrouwen altijd tegen de mannen. Nou, ik geloof er eigenlijk geen zak van.

Voorts zeggen vrouwen ook altijd dat ze foute mannen niet moeten. (ja ja...)
Mannen die nooit iemand kunnen regelen, noemen mannen die dat wel lukt, heel afgunstig, vaak 'fout, onbetrouwbaar, playboy' etc. Maar dat valt in de praktijk reuze mee en is het vaak de jaloezie die spreekt..
pi_83026330
Het gaat toch om de verhoudingen van een persoon. Uoteraard moet hij langer dan 1'90 zijn. Maar wat is nou de definitie van lang? Ik vind een vrouw van 1'80 ook lang. Prachtig lang zelfs
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:49:27 #104
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83026342
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:48 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Die ga ik quoten voor mijn signature.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83026403
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:48 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Een mooie aantrekkelijke vrouw die dom is, kan ik ook niks mee. Ja 1 ding en 1 keer
pi_83026404
Want negatieve aandacht is ook aandacht?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:53:14 #107
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83026434
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Mannen die nooit iemand kunnen regelen, noemen mannen die dat wel lukt, heel afgunstig, vaak 'fout, onbetrouwbaar, playboy' etc. Maar dat valt in de praktijk reuze mee en is het vaak de jaloezie die spreekt..
Nee nee, je probeert het nu omtedraaien. Vrouwen kunnen foute mannen met enge blikken gewoon niet weerstaan. Dat is natuur. Net zoals dat lange mannen dat "wow" effect hebben op vrouwen. En ja natuurlijk ontstaat er afgunst bij mij. Maar veel manen die succesvol zijn ook gewoon enge kwallen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83026444
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Die ga ik quoten voor mijn signature.
Ze heeft ook gelijk hoor. Je kijkt eerst naar het uiterlijk en dan ga je onderzoeken of het innerlijk ook mee wil werken. Mannen die lelijk, klein, dik of dun zijn hebben een enorme achterstand.

Maar je bent niet bij voorbaat bij iedereen kansloos, je zou het kunnen compenseren met enorme geestigheid, intelligentie, of whatever.
pi_83026452
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee nee, je probeert het nu omtedraaien. Vrouwen kunnen foute mannen met enge blikken niet weerstaan. Net zoals dat lange mannen dat "wow" effect hebben op vrouwen. Het is natuurlijk. En ja natuurlijk ontstaat er afgunst. Maar veel manen die succesvol zijn zijn gewoon enge kwallen.
Waarom is een man fout als hij succes heeft bij de vrouwen?
pi_83026459
Hoi ik ben 1.98m
And I love it
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:55:18 #111
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_83026487
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Waarom is een man fout als hij succes heeft bij de vrouwen?
Geen idee.

Tenzij het door leugenachtig gedrag komt, maar dat vind ik op zichzelf al fout
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:55:56 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83026503
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Waarom is een man fout als hij succes heeft bij de vrouwen?
Ik heb mijn comment aangepast. Over het algemeen zijn succesvolle mannetjes die het goed doen bij vrouwen vaak overstoere engerds. Daar krijgen vrouwen ws. dat "veilige gevoel" bij. Net zoals zij een veilig gevoel krijgen bij mannen met een lange gestalte. Dat is natuur.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:58:24 #113
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_83026560
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb mijn comment aangepast. Over het algemeen zijn succesvolle mannetjes die het goed doen bij vrouwen vaak overstoere engerds. Daar krijgen vrouwen ws. dat "veilige gevoel" bij. Net zoals zij een veilig gevoel krijgen bij mannen met een lange gestalte. Dat is natuur.
Dat vind ik geen probleem. De vrouwen die zulke gasten vaak voor zich weten te winnen doen het zichzelf aan.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:59:04 #114
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83026579
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb mijn comment aangepast. Over het algemeen zijn succesvolle mannetjes die het goed doen bij vrouwen vaak overstoere engerds. Daar krijgen vrouwen ws. dat "veilige gevoel" bij. Net zoals zij een veilig gevoel krijgen bij mannen met een lange gestalte. Dat is natuur.
Bullshit.

Dat mentaliteit moet je zoiezo weghalen. Er zijn gewoon kerels die gewoon normaal zijn, lief en beleefd en gentleman enzo, die ook heel goed doen bij de vrouwen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83026581
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Bij wat voor mannen zou je het wel een fijn idee vinden? Van die onderbroekenmodellen zeker?
onderbroeken hihi
pi_83026596
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb mijn comment aangepast. Over het algemeen zijn succesvolle mannetjes die het goed doen bij vrouwen vaak overstoere engerds. Daar krijgen vrouwen ws. dat "veilige gevoel" bij. Net zoals zij een veilig gevoel krijgen bij mannen met een lange gestalte. Dat is natuur.
Waarom gebruik je een verkleinwoord? Onzekerheid?
pi_83026608
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:48 schreef draaijer het volgende:
Het gaat toch om de verhoudingen van een persoon. Uoteraard moet hij langer dan 1'90 zijn. Maar wat is nou de definitie van lang? Ik vind een vrouw van 1'80 ook lang. Prachtig lang zelfs
Trek ik mijn hakken toch gewoon voor je aan.
pi_83026649
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Die ga ik quoten voor mijn signature.
Ik voel me vereerd
pi_83026688
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:51 schreef draaijer het volgende:

Een mooie aantrekkelijke vrouw die dom is, kan ik ook niks mee. Ja 1 ding en 1 keer
Ik heb wel nagedacht voordat ik het postte... zie je dat hele subtiele woordje 'ook' er tussen staan?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:03:35 #120
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83026699
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Bullshit.
Vrouwen houden toch niet van zwakke mannetjes? Zouden zij met een zwak mannetje inmengen dan verliezen zij het spel, elk spel. Trivial persuit, gouden kooi, het leven. Overstoer kijkende mannen kunnen ook dat "zelfvertrouwen" uitsralen waar vrouwen zo'n zak voor hebben. Ik noem het trouwens 'mannetjes' omdat ik idd wat neerkijk op die meestal toch wel jochies. Die vaak niet het intellect hebben waar vrouwen naar eigen zeggen altijd wel naar zoeken.. Dus ik weeg de argumenten van vrouwen op tegen de praktijk en dan constatteer ik: ha! is dat alles?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83026731
O bedankt voor dit inzicht, ik doe het al die tijd fout, jij bent eigenlijk veel leuker.
pi_83026750
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:05 schreef P.F het volgende:
O bedankt voor dit inzicht, ik doe het al die tijd fout, jij bent eigenlijk veel leuker.
Priceless
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:08:59 #123
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83026798
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:51 schreef P.F het volgende:
Want negatieve aandacht is ook aandacht?
Ook wel. Maar ik bedoel meer dat al die godverdom... wijven die altlijd lopen te roepen dat innerlijk en uitsraling belangrijker zijn etc.etc. Ik word al van met af aan op fok uitgescholden en gekleineerd over mijn stelling dat uiterlijk veel meer bepaalt dan het innerlijk. Dus ik vind dit wel een mooie quote, van een vrouw..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:09:15 #124
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_83026806
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Vrouwen houden toch niet van zwakke mannetjes? Zouden zij met een zwak mannetje inmengen dan verliezen zij het spel, elk spel. Trivial persuit, gouden kooi, het leven. Overstoer kijkende mannen kunnen ook dat "zelfvertrouwen" uitsralen waar vrouwen zo'n zak voor hebben. Ik noem het trouwens 'mannetjes' omdat ik idd wat neerkijk op die meestal toch wel jochies. Die vaak niet het intellect hebben waar vrouwen naar eigen zeggen altijd wel naar zoeken.. Dus ik weeg de argumenten van vrouwen op tegen de praktijk en dan constatteer ik: ha! is dat alles?
Intellect is niet betrouwbaar aan de buitenkant te zien. Bovendien verzet ik me tegen het beeld dat je lijkt te schetsen van de macht van oppervlakkigheden. Je lijkt te stellen dat wanneer je als man lang bent, met een normaal postuur en redelijk uiterlijk dat alle vrouwen je door de straten zullen achtervolgen als machteloze lemmingen. Vrouwen zijn net zo 'machteloos' tegenover zulke mannen als mannen tegenover vrouwen met een mooi figuur.

En ja, als je keer op keer op uiterlijk valt maar steeds een eikel als vriend of dom wijf als vriendin daardoor hebt gekregen, dan mag ik toch hopen dat je het belang/drang van uiterlijk gaat nuanceren. Zo niet, dan doe je het nog steeds jezelf aan. Gezeik.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:11:41 #125
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83026869
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:09 schreef EviL_AleX het volgende:
de macht van oppervlakkigheden.
Twee vrouwen geven het hier zelf al aan. Uiterlijk is belangrijker, want van innerlijk worden ze niet geil.. Dus?

Voorts vinden vrouwen een marokkaantje met gebrekkig nederlands en een kutloopje al voldoende intellect hebben. en zelfs iets schattigs. Dus ik vind dat vrouwen niet ontepas het woordje "intellect" en alles wat daaraan verwant ligt zomaar mogen gebruiken. Das misleidend namelijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83026907
Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:14:08 #127
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83026927
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:13 schreef P.F het volgende:
Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
die ga ik ook quoten, die vind ik ook leuk. lekker recht door zee
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:15:59 #128
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_83026959
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Twee vrouwen geven het hier zelf al aan. Uiterlijk is belangrijker, want van innerlijk worden ze niet geil.. Dus?
Ja, wanneer twee vrouwen op Fok! iets stellen is het een universele waarheid...

Op lange termijn neemt het effect van uiterlijk af, des te sneller wanneer je persoonlijkheid ruk is. De snelheid is ook deels afhankelijk van de eigen (on)zekerheid.
pi_83026976
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind je kapsel een afknapper !

Het heeft geen... persoonlijkheid

Vandaar dat ik geen succes heb bij de vrouwen

Lopen wel veel homo's achter me aan

Maar dan zien ze dat die polo niet slim-fit is en zijn ze ook weer weg
pi_83026977
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:00 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Trek ik mijn hakken toch gewoon voor je aan.
Je moet wel zelfverzekerd zijn. Arrogantie trekt me
pi_83026979
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ook wel. Maar ik bedoel meer dat al die godverdom... wijven die altlijd lopen te roepen dat innerlijk en uitsraling belangrijker zijn etc.etc. Ik word al van met af aan op fok uitgescholden en gekleineerd over mijn stelling dat uiterlijk veel meer bepaalt dan het innerlijk. Dus ik vind dit wel een mooie quote, van een vrouw..
Mensen die zeggen dat uiterlijk geen rol speelt in partnerkeus, zijn gewoon lelijk en hebben blijkbaar geen keus. Als je zelf tevreden bent over je uiterlijk en daar een beetje moeite voor doet, wil je dat je wederhelft ook leuk eruit ziet. Maar zoals eerder al geopperd werd. Alleen uiterlijk zegt niets. Ja, lekker om naar te kijken of om aan te zitten, maar ik neem ook geen relatie met een uiterlijk.
pi_83027020
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:16 schreef draaijer het volgende:
Je moet wel zelfverzekerd zijn. Arrogantie trekt me
Ik was eigenlijk van plan om als een onzeker meisje, stuntelig op hakken te gaan lopen in de hoop dat je mij toch zou opmerken vanwege mijn lengte, ondanks mijn afzakkende schouders. Maar dan maak ik geen kans begrijp ik?
pi_83027108
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Twee vrouwen geven het hier zelf al aan. Uiterlijk is belangrijker, want van innerlijk worden ze niet geil.. Dus?

Voorts vinden vrouwen een marokkaantje met gebrekkig nederlands en een kutloopje al voldoende intellect hebben. en zelfs iets schattigs. Dus ik vind dat vrouwen niet ontepas het woordje "intellect" en alles wat daaraan verwant ligt zomaar mogen gebruiken. Das misleidend namelijk.
Je rukt het weer uit z'n verband. Op een uiterlijk val ik en op het bijbehorende innerlijk word ik verliefd, dat samen is relatiemateriaal.

En ik val niet op marokkaantjes
pi_83027132
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:18 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk van plan om als een onzeker meisje, stuntelig op hakken te gaan lopen in de hoop dat je mij toch zou opmerken vanwege mijn lengte, ondanks mijn afzakkende schouders. Maar dan maak ik geen kans begrijp ik?
You never get a 2nd chance for a 1st impression

Tevens ben ik getrouwd en zit ik zwaar onder de plak. Dus ik geef niemand veel kans
pi_83027154
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:16 schreef MarkyMarkx het volgende:

[..]

Vandaar dat ik geen succes heb bij de vrouwen

Lopen wel veel homo's achter me aan

Maar dan zien ze dat die polo niet slim-fit is en zijn ze ook weer weg
Dan weet je wat je te doen staat. Zomaar gratis advies, ik zou het niet in de wind slaan.
pi_83027189
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:22 schreef draaijer het volgende:
You never get a 2nd chance for a 1st impression

Tevens ben ik getrouwd en zit ik zwaar onder de plak. Dus ik geef niemand veel kans
Mannen die onder de plak zitten en de mogelijkheid openhouden dat er nog een kans is zijn ook een afknapper.
pi_83027204
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:16 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat uiterlijk geen rol speelt in partnerkeus, zijn gewoon lelijk en hebben blijkbaar geen keus. Als je zelf tevreden bent over je uiterlijk en daar een beetje moeite voor doet, wil je dat je wederhelft ook leuk eruit ziet. Maar zoals eerder al geopperd werd. Alleen uiterlijk zegt niets. Ja, lekker om naar te kijken of om aan te zitten, maar ik neem ook geen relatie met een uiterlijk.
True, uiterlijk is belangrijk. Mensen die dat belangrijk vinden aan hun partner, vinden dat ook al snel belangrijk voor zichzelf. Eerst uiterlijk en dan kijken we verder. PUNT
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:25:42 #138
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83027210
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:16 schreef MarkyMarkx het volgende:

Lopen wel veel homo's achter me aan

Maar dan zien ze dat die polo niet slim-fit is en zijn ze ook weer weg
hier moet je je stand-up debuut mee doen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83027254
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:24 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Mannen die onder de plak zitten en de mogelijkheid openhouden dat er nog een kans is zijn ook een afknapper.
Je kan niet zeggen dat je nooit vreemd zal gaan. Ik zou ook niemand een kans geven, maar je weet nooit in wat voor situaties je kan komen. Onder de plak is een grapje
pi_83027355
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:27 schreef draaijer het volgende:

Je kan niet zeggen dat je nooit vreemd zal gaan. Ik zou ook niemand een kans geven, maar je weet nooit in wat voor situaties je kan komen. Onder de plak is een grapje
Je geeft ze dus geen kans, maar als ze maar arrogant en assertief genoeg is, dan ga je misschien wel overstag? En ik denk dat het geen grapje is.
pi_83027854
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:31 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Je geeft ze dus geen kans, maar als ze maar arrogant en assertief genoeg is, dan ga je misschien wel overstag? En ik denk dat het geen grapje is.
Zeg nooit nooit. Maar ik ben nog geen vrouw tegengekomen die maar in de buurt komt van mijn vrouw.

Tevens een veeleisende en oppervlakkig klootzak. Ze zal rond de 1'80meter lang moeten zijn, slank, arrogant, slim.. Om maar lekker in hokjes te denken, dan zou ik zeggen het type juriste
pi_83027947
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:52 schreef draaijer het volgende:
Zeg nooit nooit. Maar ik ben nog geen vrouw tegengekomen die maar in de buurt komt van mijn vrouw.

Tevens een veeleisende en oppervlakkig klootzak. Ze zal rond de 1'80meter lang moeten zijn, slank, arrogant, slim.. Om maar lekker in hokjes te denken, dan zou ik zeggen het type juriste
Gelukkig hoef jij je niet meer af te vragen of ze bestaat en of je dr tegen komt, want je hebt haar al. Ik ken er minstens 3, die aan je beschrijving voldoen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:56:37 #143
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83027971
quote:
[b]Op zaterdag 19 juni 2010 18:52 schreef

Tevens een veeleisende en oppervlakkig klootzak. Ze zal rond de 1'80meter lang moeten zijn, slank, arrogant, slim.. Om maar lekker in hokjes te denken, dan zou ik zeggen het type juriste
Blech. Kunnen die metalen tantes nog vrouwelijk zijn? of moet je dag in dag uit horen over de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83028158
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:55 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Gelukkig hoef jij je niet meer af te vragen of ze bestaat en of je dr tegen komt, want je hebt haar al. Ik ken er minstens 3, die aan je beschrijving voldoen.
Ik kom regelmatig bij de grote drie bij Amsterdam WTC... Laat nou net ons kantoor die kant op verhuizen kom maar door met hun facebook of linkedin profielen
pi_83028187
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Blech. Kunnen die metalen tantes nog vrouwelijk zijn? of moet je dag in dag uit horen over de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen?
Geloof mij maar, ze hebben heerlijke humor en ze weten wat goed kleden is
pi_83028631
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:16 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat uiterlijk geen rol speelt in partnerkeus, zijn gewoon lelijk en hebben blijkbaar geen keus. Als je zelf tevreden bent over je uiterlijk en daar een beetje moeite voor doet, wil je dat je wederhelft ook leuk eruit ziet. Maar zoals eerder al geopperd werd. Alleen uiterlijk zegt niets. Ja, lekker om naar te kijken of om aan te zitten, maar ik neem ook geen relatie met een uiterlijk.
jij bent toe aan een vriendje...ofnie?

stiekemwiljevanavondnoggenomenwordendooreengrotegozer
pi_83029446
Kleine mannen zijn de statafels voor de grote mannen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:45:06 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83031455
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef draaijer het volgende:
Kleine mannen zijn de statafels voor de grote mannen
Groot is inderdaad altijd beter. vrouwen hebben er ook een natuurlijke verlangen naar. Maar te groot is ook niet mooi vind ik. als je dan nog trots bent. ikweenie hoor.. beetje ignorant vind ik dat.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:25:08 #149
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83033179
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:16 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat uiterlijk geen rol speelt in partnerkeus, zijn gewoon lelijk en hebben blijkbaar geen keus.
Ik ken een meisje dat zegt dat uiterlijk er niet toe doet. Ze is mooi (en waarschijnlijk ook een leugenaar ).

Grappig ook hoe Schenkie hier gretig bewijsmateriaal aan het sprokkelen is. In de discotheek zul je niet moeten gaan playen, Schenkstroop, maar ik denk dat als je een lief meisje wat beter leert kennen, en je echt zo sympahtiek bent als je zelf beweert, het wel moet lukken. Humor schijnen vrouwen ook van te houden, maar een clown die van alles een grap moet maken willen ze denk ik ook niet
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:49:00 #150
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83034312
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:25 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik ken een meisje dat zegt dat uiterlijk er niet toe doet. Ze is mooi (en waarschijnlijk ook een leugenaar ).

Grappig ook hoe Schenkie hier gretig bewijsmateriaal aan het sprokkelen is. In de discotheek zul je niet moeten gaan playen, Schenkstroop, maar ik denk dat als je een lief meisje wat beter leert kennen, en je echt zo sympahtiek bent als je zelf beweert, het wel moet lukken. Humor schijnen vrouwen ook van te houden, maar een clown die van alles een grap moet maken willen ze denk ik ook niet
Lieve meisjes bestaan wss niet. Die willen allemaal een geile player met een leren jack en wetlookstuff in de half lange haren. En een griekse neus natuurlijk en die stoere "ik ben agressief" ogen. net zoals mannen een geile jonge blonde breezer niet zullen afslaan. Wat ze ook beweren aan moraal.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83034764
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:25 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik ken een meisje dat zegt dat uiterlijk er niet toe doet. Ze is mooi (en waarschijnlijk ook een leugenaar ).

Grappig ook hoe Schenkie hier gretig bewijsmateriaal aan het sprokkelen is. In de discotheek zul je niet moeten gaan playen, Schenkstroop, maar ik denk dat als je een lief meisje wat beter leert kennen, en je echt zo sympahtiek bent als je zelf beweert, het wel moet lukken. Humor schijnen vrouwen ook van te houden, maar een clown die van alles een grap moet maken willen ze denk ik ook niet
Priceless idd !
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:01:50 #152
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83034966
ik heb ook mijn vermaak nodig:@ Jullie hebben sex en genieten van andere leuke dingen in het leven met partners. Ik heb alleen textueel bewijsmateriaal
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83037384
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:04 schreef draaijer het volgende:
Ik kom regelmatig bij de grote drie bij Amsterdam WTC... Laat nou net ons kantoor die kant op verhuizen kom maar door met hun facebook of linkedin profielen
Ze hebben geen interesse in getrouwde mannen.
pi_83037435
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:23 schreef Opkloter het volgende:
jij bent toe aan een vriendje...ofnie?

stiekemwiljevanavondnoggenomenwordendooreengrotegozer
Goeie conclusie joh
pi_83037910
heksje! nog steeds bezig hier?
pi_83038168
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef dawg het volgende:
heksje! nog steeds bezig hier?
Ja, het topic is nog niet vol hè? En Schenk is nog steeds niet tevreden.
pi_83038313
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ja, het topic is nog niet vol hè? En Schenk is nog steeds niet tevreden.
jij wel?
pi_83038714
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef dawg het volgende:
jij wel?
Hartstikke tevreden.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 23:25:48 #159
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83039226
Oe hou Dawg in de gaten dies echt goed met fok-vrouwtjes hosselen. Hie hij dat doet ik ben er nogsteeds niet achter...

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 19-06-2010 23:39:25 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 19 juni 2010 @ 23:27:44 #160
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83039306
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ja, het topic is nog niet vol hè? En Schenk is nog steeds niet tevreden.
Jawel hoor. De vraag in de TT was al in deel 1 gegeven door meerdere fok-dames. Jullie nemen met niets minder genoegen dan de twin-towers voor dat "wauw" effect rond de schaamstreek. slotje. (ofzo)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83039756
Schenk, als jij ook fokdames wil hosselen: neem een nieuw account en pak het net een tikkie anders aan allemaal, succes jong!
pi_83043758
Ooh, vind echt heerlijk als een man langer is dan 1.90. Moet wel in proporties zijn en niet slungelen, beetje skinny is prima verder. Voel ik me veilig bij, kan ik mezelf in proppen. Mannen die kleiner zijn dan 1.85/1.80 voel ik me groot en daar houd ik niet van.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elvanera op 20-06-2010 17:23:24 ]
pi_83047819
quote:
Op zondag 20 juni 2010 01:51 schreef Elvanera het volgende:
Ooh, vind echt heerlijk langer is dan 1.90. Moet wel in proporties zijn en niet slungelen, beetje skinny is prima verder. Voel ik me veilig bij, kan ik mezelf in proppen. Mannen die kleiner zijn dan 1.85/1.80 voel ik me groot en daar houd ik niet van.
  zondag 20 juni 2010 @ 18:24:21 #164
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_83064383
Damn dit topic gaat echt nergens meer over =) gisteren uitgeweest en wederom vroegen er mensen of ze op mn rug mochten klimmen en dat soort shit, het is net aapjes kijken ^^
Minds are like parachutes. They only function when open.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:03:25 #165
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83065812
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Damn dit topic gaat echt nergens meer over =) gisteren uitgeweest en wederom vroegen er mensen of ze op mn rug mochten klimmen en dat soort shit, het is net aapjes kijken ^^
Het is gebruikelijk om aapjes te vragen of je op hun rug mag klimmen
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_83091191
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Damn dit topic gaat echt nergens meer over =) gisteren uitgeweest en wederom vroegen er mensen of ze op mn rug mochten klimmen en dat soort shit, het is net aapjes kijken ^^
UJ, mag ik op je rug
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:40:04 #167
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_83165061
Prachtig hoe schenkstroop hier zn UI uit heeft gehaald, de dames hier hebben die jongen flink op lopen stoken haha
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:10:38 #168
303938 pongping
Hahaha :-/
pi_83303192
Hoi ik ben ook lang, iemand neuken? (die ik nog niet gehad heb)
pi_83303425
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef pongping het volgende:
Hoi ik ben ook lang, iemand neuken? (die ik nog niet gehad heb)
Mag ik niet nog een keer?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:16:53 #170
303938 pongping
Hahaha :-/
pi_83303547
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Mag ik niet nog een keer?
Jij had een dagkaartje
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:26:11 #171
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83307203
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:13 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dat! Al is alles onder de 1,85 bij mij bij voorbaat kansloos (ik ben 1,75). Langer dan 1,94 is ook een beetje een no-go. Nou ja, in een ver verleden, toen ik nog geen vriendje had, waren de laatste 6 manspersonen die ik gekust had exact 1,96. Maar dat was wel de max hoor

O ja, de spieropbouw, heel belangrijk! Van die manspersonen met beefcake armen, doordat ze 3x per week lafjes trainen maar wel eiwitshakes eten als een malle.

O en verder val ik alleen op donker haar met blauwe ogen.

En een zongebruinde huid.

En niet te dikke bovenbeenspieren en wel op een goede kont.

Ik zie er zelf al blijkbaar uit als 1,85, je begrijpt dat ik dan niet naast iemand wil staan die kleiner is, dan ziet hij er belachelijk uit, dat willen we niet.

(Ik ben 1,75 en 'smal', mijn broertje is 1,85 en echt erg gespierd maar ik lijk dus groter )
Zijn er ook nog vrouwen die van iemand kunnen houden om die persoon die, degene is??
Dit stuk laat voor mij de liefdeloosheid en hardheid zien, heeft helemaal niks met liefde te maken.
pi_83308221
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Zijn er ook nog vrouwen die van iemand kunnen houden om die persoon die, degene is??
Dit stuk laat voor mij de liefdeloosheid en hardheid zien, heeft helemaal niks met liefde te maken.
Ben je Jesaja vers 146 niet vergeten te quoten?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:54:04 #173
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83308482
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben je Jesaja vers 146 niet vergeten te quoten?
Waar staat het vers?
pi_83308632
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Waar staat het vers?
In de koelkast?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:59:58 #175
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83308804


[ Bericht 54% gewijzigd door matthijs.. op 25-06-2010 23:14:19 ]
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:38:01 #176
303938 pongping
Hahaha :-/
pi_83313172
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Zijn er ook nog vrouwen die van iemand kunnen houden om die persoon die, degene is??
Dit stuk laat voor mij de liefdeloosheid en hardheid zien, heeft helemaal niks met liefde te maken.
Stap jij op een vrouw af met nog 2 zwarte tanden in haar mond, 1 oog, 180 kilo, bijna kaal, kromme rug en een misvormd gezicht?

Mits je hier met een brailletoetsenbord post, geloof ik daar geen fuck van

Allemaal uiterlijke kenmerken waar je zelf net zo hard op selecteert en zoniet, dan ga je morgen met mij mee naar de kroeg, dan zoeken we de lelijkste vrouw die we kunnen vinden en ga jij even gezellig houden van de persoon die ze is

[ Bericht 8% gewijzigd door pongping op 26-06-2010 00:50:50 ]
  zaterdag 26 juni 2010 @ 01:07:13 #177
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83314197
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef pongping het volgende:

[..]

Stap jij op een vrouw af met nog 2 zwarte tanden in haar mond, 1 oog, 180 kilo, bijna kaal, kromme rug en een misvormd gezicht?

Das wel een erg overtrokken vergelijking tov. een man op dezelfe lengte of maar een paar centimeter groter dan de vrouw zelf.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83319556
Ik val niet op echt lange mannen. Dat is zo slungelig en....ver van mijn gezicht verwijderd.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:57:23 #179
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_83319625
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:56 schreef conleche het volgende:
In de koelkast?
Meteen na de ingangspoortjes in de supermarkt toch?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:45:38 #180
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83322036
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef pongping het volgende:

[..]

Stap jij op een vrouw af met nog 2 zwarte tanden in haar mond, 1 oog, 180 kilo, bijna kaal, kromme rug en een misvormd gezicht?

Mits je hier met een brailletoetsenbord post, geloof ik daar geen fuck van

Allemaal uiterlijke kenmerken waar je zelf net zo hard op selecteert en zoniet, dan ga je morgen met mij mee naar de kroeg, dan zoeken we de lelijkste vrouw die we kunnen vinden en ga jij even gezellig houden van de persoon die ze is
Ik heb een mooie vriendschap met een vrouw die haar uiterlijk niet meeheeft, ze laat me in mijn waarde (andersom ook) ze is lief, begripvol en ik kan het met haar over alles hebben. Ze doet er moeite voor om het contact instand te houden, (is van beide kanten) en ik vind het leuk en gezellig als ik langs kom en voel me op mijn gemak. Ze vind me totaal niet opdringerig (haar eigen woorden) door haar heb ik weer hoop dat er ook leuke vrouwen bestaan.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:20:32 #181
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83323119
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik heb een mooie vriendschap met een vrouw die haar uiterlijk niet meeheeft, ze laat me in mijn waarde (andersom ook) ze is lief, begripvol en ik kan het met haar over alles hebben. Ze doet er moeite voor om het contact instand te houden, (is van beide kanten) en ik vind het leuk en gezellig als ik langs kom en voel me op mijn gemak. Ze vind me totaal niet opdringerig (haar eigen woorden) door haar heb ik weer hoop dat er ook leuke vrouwen bestaan.
En ik heb enkele mooie vriendschappen met een paar zeer lelijke kerels. Maar daar gaat het natuurlijk niet om
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 14:45:43 #182
303938 pongping
Hahaha :-/
pi_83325647
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik heb een mooie vriendschap met een vrouw die haar uiterlijk niet meeheeft
Het ging hier toch niet over vriendschappen of wel?

Het gaat over wat mensen aantrekkelijk vinden (in dit geval lange mannen). In een relatie is het meestal wel handig als je je ook lichamelijk tot iemand aangetrokken voelt. Anders kan je inderdaad net zo goed vrienden worden.

En ja, als je vriendin 's morgens naakt onder de douche uitkomt, dan hoor je te denken:

"Sjongejonge, wat een mooie vriendin heb ik toch " en niet: "Bah bah, daar heb je die lelijke trol weer, maarja, ze is zo aardig"

En nee, je wordt toch niet verliefd op iemand met een kutkarakter dat niet bij jou past, maar je zal een vrouw die jij lichamelijk niet aantrekkelijk vindt ook nooit kunnen geven wat ze eigenlijk verdient.
pi_83327623
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef matthijs.. het volgende:
Ik heb een mooie vriendschap met een vrouw die haar uiterlijk niet meeheeft, ze laat me in mijn waarde (andersom ook) ze is lief, begripvol en ik kan het met haar over alles hebben. Ze doet er moeite voor om het contact instand te houden, (is van beide kanten) en ik vind het leuk en gezellig als ik langs kom en voel me op mijn gemak. Ze vind me totaal niet opdringerig (haar eigen woorden) door haar heb ik weer hoop dat er ook leuke vrouwen bestaan.
Dit zinnetje is zoveel zeggend... Ik had het nooit verzonnen om op te schrijven, maar dat jij dat doet geeft aan dat je hier in het verleden blijkbaar problemen mee had? Ik kan me er iets bij voorstellen
pi_83327730
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:45 schreef pongping het volgende:
Het ging hier toch niet over vriendschappen of wel?

Het gaat over wat mensen aantrekkelijk vinden (in dit geval lange mannen). In een relatie is het meestal wel handig als je je ook lichamelijk tot iemand aangetrokken voelt. Anders kan je inderdaad net zo goed vrienden worden.

En ja, als je vriendin 's morgens naakt onder de douche uitkomt, dan hoor je te denken:

"Sjongejonge, wat een mooie vriendin heb ik toch " en niet: "Bah bah, daar heb je die lelijke trol weer, maarja, ze is zo aardig"

En nee, je wordt toch niet verliefd op iemand met een kutkarakter dat niet bij jou past, maar je zal een vrouw die jij lichamelijk niet aantrekkelijk vindt ook nooit kunnen geven wat ze eigenlijk verdient.
QFT!

Mensen die niet gaan voor iemand die zij aantrekkelijk vinden, doen zichzelf te kort en de betreffende partner ook.
pi_83330418
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:03 schreef heksehiel het volgende:

[..]

QFT!

Mensen die niet gaan voor iemand die zij aantrekkelijk vinden, doen zichzelf te kort en de betreffende partner ook.
bijvoorbeeld dikke mensen die zich "volslank" noemen, horen hier ook bij
pi_83330476
Vanaf welke lengte zijn mannen aantrekkelijk?
pi_83334342
lange mannen stralen macht uit..
I love you..
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:18:47 #188
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83335255
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:03 schreef heksehiel het volgende:

[..]

QFT!

Mensen die niet gaan voor iemand die zij aantrekkelijk vinden, doen zichzelf te kort en de betreffende partner ook.
En wat als je iemands innerlijk aantrekkelijk vindt, en iemands uiterlijk minder?

Jij hebt het uiteraard over uiterlijke aantrekkelijkheid, en wat je hierboven doet is eigenlijk oppervlakkigheid met mooie woorden goedpraten. En hoewel 99.999 % van de mensen (incl. mijzelve) in zekere mate oppervlakkig is, blijft het m.i. een negatieve eigenschap. Als je voor iemand gaat die je gewoon superleuk vindt, doe je jezelf helemaal niet tekort. Dit probeert de maatschappij ons wel wijs te maken door ons voortdurend ideaalbeelden voor te schotelen (en nu klink ik net als zo'n 'alto' waar Ritmo het altijd over heeft ).
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_83335524
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:18 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

En wat als je iemands innerlijk aantrekkelijk vindt, en iemands uiterlijk minder?
Dan wordt het een gewone vriend. Da's toch niet zo heel moeilijk? Waarom zou je sex hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:40:48 #190
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83336079
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan wordt het een gewone vriend. Da's toch niet zo heel moeilijk? Waarom zou je sex hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt?
Daarom:
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_83336280
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik val niet op echt lange mannen. Dat is zo slungelig en....ver van mijn gezicht verwijderd.


Ben 1.96.
pi_83336298
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:18 schreef Bonzai. het volgende:
En wat als je iemands innerlijk aantrekkelijk vindt, en iemands uiterlijk minder?

Jij hebt het uiteraard over uiterlijke aantrekkelijkheid, en wat je hierboven doet is eigenlijk oppervlakkigheid met mooie woorden goedpraten. En hoewel 99.999 % van de mensen (incl. mijzelve) in zekere mate oppervlakkig is, blijft het m.i. een negatieve eigenschap. Als je voor iemand gaat die je gewoon superleuk vindt, doe je jezelf helemaal niet tekort. Dit probeert de maatschappij ons wel wijs te maken door ons voortdurend ideaalbeelden voor te schotelen (en nu klink ik net als zo'n 'alto' waar Ritmo het altijd over heeft ).
Ik praat oppervlakkigheid helemaal niet goed met mooie woorden, want mijns inzien is er niets mis met sex willen hebben met iemand die je aantrekkelijk vindt. Ik zie het dus ook niet als een negatieve eigenschap. Ieder bepaalt namelijk voor zichzelf wat zij of hij aantrekkelijk vindt. De één vindt een beetje chubby heerlijk en de ander vindt een graatpakhuis weer enorm lekker om tegen aan te stoten
Beauty is in the eye of the beholder.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:51:24 #193
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83336484
Ok, hangt er natuurlijk van af waar je je prioriteiten legt. En er is blijkbaar ook een verschil tussen mannnen en vrouwen. Zoals bovengepost filmpje aantoont doen mannen iets minder moeilijk over sex
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_83336641
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef Bonzai. het volgende:
Ok, hangt er natuurlijk van af waar je je prioriteiten legt. En er is blijkbaar ook een verschil tussen mannnen en vrouwen. Zoals bovengepost filmpje aantoont doen mannen iets minder moeilijk over sex
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:40 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Daarom:
Ik probeer allerlei verklaringen te bedenken waarom je nu net dit filmpje post. (dat waren 4 minuten die ik op zich best anders had willen doorbrengen) Kom er niet helemaal uit.

Wat heeft deze debiel te maken met de gemiddelde man?
pi_83336723
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:55 schreef conleche het volgende:

Ik probeer allerlei verklaringen te bedenken waarom je nu net dit filmpje post. (dat waren 4 minuten die ik op zich best anders had willen doorbrengen) Kom er niet helemaal uit.

Wat heeft deze debiel te maken met de gemiddelde man?
Had dit nou niet gepost, nu voel ik me ook gedwongen te gaan kijken
pi_83336791
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Had dit nou niet gepost, nu voel ik me ook gedwongen te gaan kijken
Uhm. Ik zou er nog even over denken als ik jou was. En hoe zit jij in je gekleurde tractors?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:00:55 #197
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83336883
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:55 schreef conleche het volgende:

[..]


[..]


Wat heeft deze debiel te maken met de gemiddelde man?
Debiel, debiel...

Beetje beleefd blijven hé Deze jongen is een ware held
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_83337161
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef conleche het volgende:
Uhm. Ik zou er nog even over denken als ik jou was. En hoe zit jij in je gekleurde tractors?
Ik heb het gedaan Ik denk eigenlijk dat hij niet zoveel verschilt van de meeste mannen hier op fok!. Grote bek, wil zelfs zover gaan dat hij dikke, lelijke mokkels neukt, maar in the end is het allemaal een farce, want meneer ligt alleen

Ik heb zojuist een mooie groene aangeschaft en er zit een toeter op
pi_83337626
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:08 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik heb het gedaan Ik denk eigenlijk dat hij niet zoveel verschilt van de meeste mannen hier op fok!. Grote bek, wil zelfs zover gaan dat hij dikke, lelijke mokkels neukt, maar in the end is het allemaal een farce, want meneer ligt alleen

Ik heb zojuist een mooie groene aangeschaft en er zit een toeter op
Hij neukt alleen vadsige lelijke wijven omdat hij vóór de maatschappij is, de lieverd. En zelfs dat is hem nog maar 1x gelukt. Of zou hij tijdens de zwarte cross bedoelen?..........Nah.........ik denk echt dat het z'n overall score is.

Groen ja? Kan je hem dan wel terugvinden in het gras?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:15:11 #200
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83339667
Ik ben bij de wallen geweest bij een raam-prostituee, erg mooi meisje en een halve kop kleiner, zelfs op hakken. Heel erg mooi. Maar, en niet dat dat er toe deed, zelfs dat meisje zou dus als vrouw een langere man van 1.90+ verkiezen terwijl ze zelf kleiner is dan mij?

Is lengte voor vrouwen mss iets wat 'grote borsten' voor mannen is?
(niet alle mannen trouwens)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')