Altijd die reacties op voetbalzonequote:ahah Duitslan dis helemaal niet zo geweldig Australie stelde gewoon niets voor
Klopt alleen niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:25 schreef wdn het volgende:
Omdat het zo mooi is:
GER - SER: 0 - 1
Khedira GEEL
Podolski GEEL
Lahm GEEL + GEEL = ROOD
Kolarov GEEL
Ivanovic GEEL
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, en wacht de volgende keer effe met een nieuwe openen, het is pauze zelfs.
Jaja, het is duidelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:30 schreef Maanvis het volgende:
DOE EVEN EEN SAMENVATTING. Ik zie alleen de stand en dat klose rot habt gehattet.
Je maakt een grap zeker.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja goed idee, ik zit op werk, geen streams, niks!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:30 schreef Maanvis het volgende:
DOE EVEN EEN SAMENVATTING. Ik zie alleen de stand en dat klose rot habt gehattet.
Serven counteren, Duitsers proberen er door te breken, lukt niet, frustratie, veel geel, uiteindelijk rood voor Klose, Serven counteren opnieuw en maken 0-1.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Serviërs verdedigen, Duitsland speelt niks klaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:30 schreef Maanvis het volgende:
http://www.fifa.com/live/(...)300061470/index.htmlquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:30 schreef Maanvis het volgende:
maar was dus geen penal + rot.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
UNGLAUBLICH!!! ABER WIR WERDEN ES SCHAFFEN MIT UNSERE MANSCHAFFT!
Klose pakt een domme 2e gele kaart, Servie verdedigt lekker, Duitse defensie faalt 1 keer word afgestraft.
Inderdaad..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef aeque het volgende:
Als het even tegenzit bij Duitsland worden ze er uiteindelijk nog uitkegeld ook als Servie wint vandaag...
ik heb geen flash hier (wat ben ik toch een pauper)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.fifa.com/live/(...)300061470/index.html
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:33 schreef wdn het volgende:
Eindigt Ghana straks als eerste in de poule.
Had dat eens beweert tijdens de loting![]()
http://www.livescore.com/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb geen flash hier (wat ben ik toch een pauper)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:33 schreef wdn het volgende:
Eindigt Ghana straks als eerste in de poule.
Had dat eens beweert tijdens de loting![]()
Tweede speelronde is echt veel aantrekkelijker dan de eerste ronde ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:35 schreef DeTolk het volgende:
Dit is een heel raar, maar wel heel mooi toernooi aan het worden
Ook dat kan maar zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wedden dat Ghana er straks afgaat tegen de Aussies dan
Mooi genaaid, ik moet om half 5 naar de tandartsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
't Blijven wel Duitsers inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:30 schreef N-E-R-D het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat die Duitsers nog wel terugkomen
Zou mooi zijn, na 2 speelrondes 3 - 3 - 3 - 3quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kun je met een verdoofde mond kijken straks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi genaaid, ik moet om half 5 naar de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |